Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Dvi tragedijos nuodija valstybių santykius (26)

Komentarai:

>, 2011 04 21 22:25
Taip, buvo ir rusų, kurie nenorėjo eiti į kolchozus - tuos irgi marino. Ne tik kitų, bet ir savo tautos genocidą vykdė.

nerka, 2011 04 17 17:56
nieko as tau neirodinesiu kad stalinas milijonus zoniu nuzude tai faktas o del to holodomoro tai klausimas nes ten ir rusus marino

>, 2011 04 16 17:13
Beje, ukrainiečių per Holodomorą - dirbtinai sukeltą badą - nužudyta 7 milijonai. Bet tokie kaip tu vis tiek įrodinės, jog ir tai, esą, dar ne genocidas...

>, 2011 04 16 00:05
Ak, kaip norisi švelninti Maskvos nusikaltimus... "Visus ar dalį". Tai kokia ta dalis turi būti? Pats rašai, kad 20 000 (iš tikrųjų - 22 000) žmonių yra daug, bet paskui išeina, kad lyg ir mažai. Tokia putininė dialektika...

nerka to >,, 2011 04 14 23:34
Genocidas – baudžiamoji veika, padaryta siekiant sunaikinti visus ar dalį žmonių, priklausančių kokiai nors nacionalinei, etninei, rasinei ar religinei grupei , ,, taip kad zodis genocidas katynes atvejui netinka taip kad tos lenku tragedijos genocidu negalima vadinti tai buvo masines zudynes arba daug berods 20 000 nekaltu zmoniu susaudymas

nerka to >,, 2011 04 14 23:29
Genocidas – baudžiamoji veika, padaryta siekiant sunaikinti visus ar dalį žmonių, priklausančių kokiai nors nacionalinei, etninei, rasinei ar religinei grupei , ,, taip kad zodis genocidas katynes atvejui netinka

nerka to to nerka, 2011 04 14 23:24
na tai as ir sakau masines zudynes, bet ne genocidas kaip cia kas rase

>, 2011 04 13 23:19
Bolševikai sunaikina geriausius tautos atstovas. Katynėje nužudyti karininkai buvo lenkų inteligentijos žiedas - mokslininkai, menininkai, mokytojai. Visose šalyse, kuriuose komunistai užgrobia valdžią, fiziškai išnaikinama maždaug 10 - 13 procentų gyventojų - visų pirma tuos, iš kurių, bolševikų nuomone, negalima padaryti homo sovieticus ir kurie gali vienaip ar kitaip bandyti priešintis jų vldžiai. Tiek užtenka. Likusių žudyti nėra reikalo, juos galima paversti sovietiniu šūdu. Jeigu tai ne genocidas, tai kas tuomet apskritai yra genocidas?

to nerka, 2011 04 13 16:40
o gal ir MASINIŲ žudynių nebuvo, o gal ir ŽUDYNIŲ apskritai, tik apie 20 000 pokš pokšt pokš, kas dar juda - į galvą kotrolinis su vokiečių ginklais, o gal ten buvo ne lenkai, o šaudė ne NKVD? Klausimų daug. O apskritai kjur ta Katynė, ar ji yra žemėlapyje? Ieškok SSSR atlase - nerasi. Tai vot.

nerka, 2011 04 13 12:31
seip jo net genocido nebuvo buvo masines zudynes kaip jas pavadint net nezinau, bet zodis genocidas netinka nes visu lenku masiskai jie nenaikino

>, 2011 04 13 00:45
Ką gi, putinoidas tik taip ir gali kalbėti. Negi patvirtinsi, GRU pasekėjau, kad tai tavo chebros darbas... Bet jums už tai dar teks atsakyti. Ir jau nesuversit savo juodų darbų kitiems, kaip Katynę vokiečiams.

GRU pasekejas to Marius ir >, 2011 04 13 00:31
Gerbiamieji, nusisnekat kaip reikiant, net baisu daros. As nepatingejau, ir nuejau sendien pas tikra lenka (UK), ir paklausiau ka jis mano, ir koks poziuris i tai Lenkijoje. Na ir ka jus manot - sukele tik juoka. Tai buvo paprasta aviakatastrofa, ir niekas cia nekaltas, apart lakunu, ir cia pasakys jums kiekvienas lenkas. Tas piaras kuris dbr vyksta, yra issauktas Katzinskio brolio, ant kurio pacioj Lenkijoj stumia paskutiniais zodziais. Taip kad vyrai nenusisnekekit tokiais postringavaimais kaip - "Kas gali paneigti" ar "Pats aiškiausias įrodymas yra Rusijos elgesys", nes jei kazka kam nors norite irodyti, tokiu fraziu reikia apskritai vengti. Ir kas cia per faktas jog dispeceriu aiski komanda buvo duota kilti? Nemanai Mariau kad siuolaikiniuose lektuvuose yra prietaisai rodantys auksti? Taip kad dispeceris cia nieko detas, lektuvas apskritai nekilo, NET kai gavo tokia komanda! Ir sapalioti sia tema ir bandyti irodyti kazka, reiketu buti bent lenku,arba bent jau lenkiskai moketi sneketi, o cia kazkoks pravalas!!! Puse lupu saukiama rusai padare toki nusikaltima Lietuvos drauga Kaczynski pateriojo, o po keliu akimirku jau patys lenkai didziausi zverys atimineja Vilniu su Tomazsevskiu priesaky. Nei cia faktais paremta, nei cia nuoseklumas matosi, siaubas... Tik ko cia tiketis, panasi ir Lietuvos diplomatija...

Marius to >, 2011 04 12 14:23
Pritariu, brolytiu. Ir tai ne samokslo teorijos. dar daugiau: lenkams bijota atiduoti juodųjų dėžių, o tik jų įrašų kopijos. Kas gali paneigti, kad jos neiškreiptos? Toliau: dispečerių aiški komanda kilti duota tik tuomet, kai lainerisa vos nelietė medžių viršūnių, o tokio lėktuvo pakilimui iki 100 m h reikia min 2000 m. O kas po to surinko visus įkalčius? kas bastėsi po užtvertą saugomą katastrofos vietą? net vietiniai galėjo pasirinkti pinigų ir kitų vertingų daiktų. Nesakau, kad ten samoningai padaryta, bet kad per dirbtinį aplAIDUMĄ - TIKRAI. Iki šiol, po 70 metų, net Katynės dokumentų visų neatiduoda. O Medvedevas smerkia vien Staliną. Teisus autorius, kad tai padarė STALININĖ SISTEMA. Tai ar mes galime būti saugūs ir šiandien? Neabejoju, kad tokio neaiškumo kils ir dėl sprogimo Minsko metro. Quo vadis?

>, 2011 04 12 13:41
Pats aiškiausias įrodymas yra Rusijos elgesys. Kiekviena valstybė, kurios teritorijoje įvyktų tokia katastrofa, jeigu ji būtų netyčinė, būtų suinteresuota aiškiai parodyti, kad tai įvyko ne dėl jos kaltės, sudarytų sąlygas dirbti nukentėjusios šalies ir nepriklausomiems ekspertams, ištyrinėtų kiekvieną nuolaužą. O čia visiškai priešingai. Miglų pūtimas per putininę purvasklaidą, šlykštus, niekšiškas žuvusiųjų šmeižimas - neturint jokių faktų, užtat preparuojat falsifikatus - verčia manyti, kad ir prie Smolensko migla tą rytą buvo dirbtinė. Kodėl iki šiol negrąžinamos lėktuvo nuolaužos. Kodėl buvo neleidžiama atidaryti žuvuviųjų karstus? Kodėl neleidžiama dirbti nei Lenkijos valstybės, nei nepriklausomiems ekspertams? NIEKAS TAIP NESIELGTŲ, JEIGU NETURĖTŲ KO SLĖPTI.

To >, 2011 04 12 11:18
As pats lenkas, ir man nemaloni sita situacija. Bet skiesti kad rusai numuse lektuva mazu maziausiai juokinga!!! Daug kas ten ka snekejo, ir is lenku puses ir ir rusu! O tu irodimu turi kokiu apart nuo bezdalu kazkokiu??? Jei turi, apsviesk, bus labai idomu! Jei ne nenusisnekek!

>, 2011 04 12 00:51
Na, suskiai, į psichuškę tai neįkišit, nebe tie laikai. O jums patiems reikėtų padėti atliekant, pavyzdžiui, waterboardingą. Pasipasakotumėt, koks Latvių gatvės pareigūnas jus šefuoja, kiek moka už prorusiškų komentarų rašinėjimą, gal suputinėjusi siela mažumėlę apsivalytų. Beje, jeigu teigiate, kad tai buvo ne teroro aktas, o tiesiog nelaimingas atsitikimas, tai gal paaiškintumėt, kodėl rusai jau pirmosiomis minutėmis pradėjo skleisti melą ir dezinformaciją, dar nepradėjus tyrimo skelbti sąmoningai klaidinančias "išvadas"?

asd, 2011 04 12 00:50
wesd

Andrius, 2011 04 11 20:57
"pirmuoju atveju genocidas, o antruoju - smurtinis perversmas užsienio valstybėje nužudant jos Prezidentą ir visą aukščiausią kariuomenės vadovybę" - Katynė nebuvo genocidas ir lenkų genocido SSRS nevykdė. Antru atvėju, tai, kaip sakė nerka reikia psichiatro pagalbos, kaip sakoma vadinkim daiktus savo vardais.:)

nerka docentui, 2011 04 11 19:59
mielasis gal tu samanas koks kad zinai kas kokios lietuvos nori,, as noriu butent nepriklausomos kuri dabar tokia nera, ji priklauso briuselio kopustam ''bet tau gi gerai gal ir pats briuselij sedi ,, matai liaudziai tik sako kad mum europa duoda pinigu o kiek mes jiem sumokam paslaptis gal ponas apsviesit

nerka to Vadinkime tikraisiais vardais, 2011 04 11 18:56
pirmuoju atveju genocidas, o antruoju - smurtinis perversmas užsienio valstybėje nužudant jos Prezidentą ir visą aukščiausią kariuomenės vadovybę.,,,. su pirmu atveju sutinku, bet kas del antro tai tau brolau mediku pagalbos reikia

>, 2011 04 11 17:53
Kad ir už tai, kad 1920 m. davė bolševikams į kaulus. Jeigu ne pergalė prie Vyslos, Lenino saulė į Lietuvą būtų atvežta jau tada. O jeigu tu Lenkiją lygini su Rusija, tai tuo pačiu baltini Rusiją. Tai ir yra pagrindinis Rusijos propagandos teiginys - mes esą, gal ir ne visai geri, bet ne blogesni už kitus. Turime vieną priešą - Rusiją, o visi, kas ieško dar kitų priešų, atitraukia dėmesį nuo Rusijos keliamos grėsmės, kurią, beje, galime įveikti tik bendromis jėgomis su lenkais ir kitomis tautomis.

Docentas, 2011 04 11 15:50
Ne nuodėmes skaičiuoju, o nusikaltimus prieš lietuvių tautą - tiek iš Rytų, tiek iš Vakarų. Kaip tau nepatiktų, ko gero, tik amerikiečiai mūsų nenuskreudė, apart pokario meto pažadų išvaduoti iš sovietų. Ošiaip esame kryžkelėje, ant slenksčio tarp Rytų ir Vakarų, tai ir mindo kas nori, o labiausiai, žinoma, lenkai ir rusai su savo invazijom, okupacijom, genocidais. Tai pasakyk, mielasis, už ką juos mylėti? Nu nors vieną faktą...

Docentui, 2011 04 11 02:19
Jeigu tokiu momentu skaičiuoji lenkų nuodėmes, pats manydamas šventasis esąs, tai esi Andriaus, Nerijaus ir GRU pasekėjo kolega, t.y. toks pats Lietuvos nepriklausomybės priešas, Dugino direktyvos vykdytojas.

Vadinkime tikraisiais vardais, 2011 04 11 02:15
Ne neutrali "tragedija", o RUSIJOS REŽIMO ĮVYKDYTOS ŽUDYNĖS. Tiek pirmuoju, tiek antruoju atveju. Galima patikslinti: pirmuoju atveju genocidas, o antruoju - smurtinis perversmas užsienio valstybėje nužudant jos Prezidentą ir visą aukščiausią kariuomenės vadovybę (Lenkijos ginkluotųjų pajėgų operatyvinis vadas, generalinio štabo viršininkas, karinių oro paqjėgų vadas, sausumos kariuomenės vadas ir jūrų laivyno vadas).

GRU pasekejas to Docentas, 2011 04 10 22:18
O ka gerbiamasis norite isgirsti? Straipnis tiesa sako, pacio komentaras irgi teisybe - tautu istorija yra sudetinga... Vat tik kliuna pacio pasisakymas ir maniera, juk cia bandote issaukti dar viena niekam nereikalinga ginca ir nesantaika... galiu pasakyti tik tiek, kad svietimo istatymas realiai yra kenksmingas lenku mazumai Vilniuje, o Tomasevskis sakojasi tik del to, kad gerbiami Lietuvos patriotai i rinkimus nevaiksto, del to tiek mandatu lenkai ir laimejo... Kas kaltas? Patys lietuviai...

Docentas, 2011 04 10 17:10
Šie santykiai nuodijami dar nuo 1612 m., o rusai lenkams keršija ir už 1920 m. Bet ir lenkai nusidėjo, ypač lietuviams, ir šitų nuoskaudų nedera pamiršti, juo labiau kad savo etnine politika juos aštrina "tuteišai" su Tomaševskiu priešakyje.Laukiu ką pasakys Lietuvos nepriklausomybės priešai šiame portale Andrius, Nerijus ir GRU pasekėjas...

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika (12)

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (34)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (97)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (9)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras