Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai









   Rekomenduojame:













   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Europos Sąjunga, Ukraina ir Rusija kryžkelėje (81)

Komentarai:

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 11 22 06:54
VIDMANTAS TO REIDERIS
VIDMANTAS NIEKADA NEMELUOJA TIK NESAKO DEL TAM TIKRU APLINKYBIU VISOS TIESOS
SKAITYK IR MASTYK

Эштон: Евросоюз разочарован решением Украины об ассоциации

23:47 21/11/2013

www.globallookpress.com
Все материалы сюжета Соглашение об ассоциации между Украиной и Евросоюзом
В четверг, 21 ноября, Украина приостановила подготовку к подписанию соглашения с ЕС из-за необходимости развивать торгово-экономические отношения с Россией и странами СНГ
Теги:
Кэтрин Эштон
Евросоюз
Украина
соглашение об ассоциации

Москва, 21 ноября – АиФ-Москва. Первый верховный представитель Евросоюза по иностранным делам и политике безопасности Кэтрин Эштон заявила, что ЕС разочарован решением Украины приостановить подготовку соглашения об ассоциации.

Статья по теме
...Зачем Украине куда-то интегрироваться?
«Это разочарование и не только для ЕС, но и, как мы полагаем, для украинского народа», - передает Франс Пресс текст заявления.


В четверг, 21 ноября, Украина приостановила подготовку к подписанию соглашения с ЕС из-за необходимости развивать торгово-экономические отношения с Россией и странами СНГ. Ранее в этот же день президент РФ Владимир Путин заявил о готовности участвовать в инициированных Украиной трехсторонних переговорах, связанных с подписанием соглашения.
Все материалы сюжета Соглашение об ассоци

Jalas, 2013 11 21 22:57
manau kad viskas nėra taio vienareikšmiška kaip bandoma pateikti: Ukrainos eksportas po sutarties su ES tikrai nukentėtų, skuba galėjo ženkliai pakenkti Ukrainos tolesniai integracijai su Europa, suskaldyti šalį. Janukovičiaus nuogąstavimai dėl prekybos balanso turi pagrindo, į juos turi būti atsižvelgta. Timošenko tikrai pridarė daug bėdos Ukrainai pasirašydama tą sutartį su Rusija, tai akivaizdžiai disonuoja su jos eurofilija. Nemanau, kad ją reikia daryti ikona. Judėjimo į ES simboliu turi būti ne ji, o nauja gyvenimo kokybė. Tai geriau atitinka ukrainiečių mentalitetą. Manau Janukovičiaus šansai tapti prezidentu ženkliai sumenko. Juolab, kad po sandėrio su Putinu jam tai gali būti ir nelabai svarbu- manau jo asmeniniai reikalai ženkliai pagerėjo. Atsižvelgus į šias aplinkybes galima prognozuoti, kad Sutartis bus pasirašyta, išvengiant Ukrainos destabilizavimo. Krimstis tikrai nėra ko, juolab, kad Ukrainos pozicija tarp ES ir MS, ekonomine prasme, Lietuvai yra paranki.

Dėdė, 2013 11 21 21:40
Nematau priežasties džiaugsmui. Beje, vyriausybė - labai laikinas reiškinys. Jos keičiasi. Be to ne Lietuvai nuo to blogiai. Ir čia jau patinka. Žinoma, gaila, nes visai miela šalis Ukraina. Dar spėjo ir šį tą apsitvarkyti iki to nusikaltėlio išrinkimo.

Reideris to Vidmantas, 2013 11 21 21:12
Vėl meluoji ES komisaras Stefanas Šule atšaukė savo kelione į Ukraina,nors gal miegi :)))

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 11 21 21:00
VIDMANTAS TO VISIEMS
`1.JUS DISKUTUOKYTE O NESIBARSTYKYTE PURVAIS
STAI JUMS INFORMACIJA APMASTYMUI APIE UKRAINA
Ukraina nutraukia pasiruošimą
sutarties su ES pasirašymui
padėtį bandys gelbėti ES komisaras,
nuolat atnaujinama (976)
BNS
2013 m. lapkričio 21 d.
12:00
© Reuters/Scanpix

Ukrainos vyriausybė
ketvirtadienį
nurodė nutraukti pasiruošimą
istorinės prekybos ir politikos sutarties
pasirašymui
su Europos Sąjunga
per šį mėnesį vyksiantį
viršūnių susitikimą Vilniuje.

2.APIE ES BE
ES KONSTITUCIJOS
ES KARIUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS
ISVYS SNEKETI NENORIU POLITINE PROSTITUTE IR TIEK

3.RUSIJA SU KINIJA JAU MINA USA ANT KULNU
IR JEI USA NUTRAUKS SAVO USA-ZOMBIO DETROITO PLANA TAI ISLIKS KAIP VALSTYBE,JEI NE MATYSIME USA-SVAJONIU SALIES LIEKANAS
USA REIKALINGA FINANSU REFORMA IR AMERAS
O JIE KAIP AKLI KACIUKAI TO NEMATO IR NORI BUTI ATLANTO TIGRAIS


VVER to Reideris, 2013 11 21 20:51
Derybų dėl ko is su kuo, primink? :))

Dėdė, 2013 11 21 20:01
Panašiai iš įsivaizduoju. Tik dar įmanomas valstybės skilimas. Nors civilizuotos Ukrainos dalis nemato dėl to tragedijos, bet tai nebūtų geras sprendimas, nes rytinė Ukrainos dalis patektų į visišką tamsą ir chaosą.

Reideris to VVER, 2013 11 21 19:51
Kodėl taip manau,todėl,kad Ukraina kol kas ne autoritarinė valstybė,ir Janukovičius slaptų derybų iš vyko be Rados pritarimo...O tai jau yra valstybės išdavimas,dėl šio veiksmo Klyčko jau kreipėsi į teismą...toliau Rada balsuos dėl prezidento patraukimo apkalton...Pavyks apkalta ar nepavyks,bet Janukovičius vietoj pašalintos Timošenko prezidento rinkimuose įgijo,dar stipresnį konkurentą - Klyčko,žinant jo populiarumą Ukrainoje artimiausiu prezidento rinkimu rezultatai yra nuspėjami..Nebent sukurptu naują byla Klyčko...:))Tada Ukrainoslaukia dar viena revoliucija,kadangi armija jau prieš tai vykusioje nepalaikė Janukovičiaus,revoliucijos rezultatas kaip ir aiškus...


VVER to Dėdė, 2013 11 21 19:49
Man nereikia net jaustis kiaule, kad tave pranokčiau :DDD

GRU pasekejas to VVER, 2013 11 21 19:27
As jauciu supratau :))) Dede=Zygeivis :))
Cia tas pats zmogus, tas pats rasymo braizas...
Paprasciausiai turbot susikompromitavo "Zygeivio" varda, nusprende atsinaujinti :) Na negalejo Zygeivis pradingti siaip I bala, juk reiskesi visur :)
Irodymas apacioj komentaruose, kur DEDE naudojo Anonimo slapyvardi... Na cirkas :))

Dėdė, 2013 11 21 19:01
Lietuva, deja, nepasinaudojo Latvijos ir Estijos patirtimi ir bet kam išdalino pilietybę. Tai buvo didelė klaida, kurios padarinius dabar matome.
Dėl bendradarbiavimo ar draugystės su Kremliumi (ne Rusija), tai jie gi naudoja "kojos tarp durų principą". Jei nebūsime vieningi, drąsūs ir orūs - kaip mat sulįs atgal. Jau bene dukart taip buvo mūsų istorijoje. Ir nereikia čia lygint ekonomikų, surūdijusio metalo girgždesio. Tie "prorusiškieji" - tokie pat žmonės, tiesiog jų tėvai kentė nuo menkavertiškumo ir tą patį perdavė vaikams. Ir nieko daugiau.

Dėdė, 2013 11 21 18:55
VVER Tu gal padaryk visiems paslaugą ir neberašyk daugiau.
Jautiesi Dievu gal?

VVER, 2013 11 21 18:51
To Dėdė:
Tu gal padaryk visiems paslaugą ir neberašyk daugiau.

Dėdė, 2013 11 21 18:46
O kas ir ką čia laimi? Chamizmas, šiaip, nelaimi, tik sudaro tokį įspūdį, panašiai kaip garsus oro gadinimas. Ar tikite, kad chuliganas su beisbolo lazda gali įveikt visuomenę. Taip, jis gali pridaryt rūpesčių, suerzint, bet ne daugiau.

Dėdė, 2013 11 21 18:39
Dievinu durnius, ypač kai jie supyksta. Blogai, kai ilgai tenka erzint. Net nuotaika pasitaisė. Dėkoju pačiam, tęsk nesąmones...

VVER, 2013 11 21 18:37
To Reideris
Kodėl taip manai?

To Petras
Ar galėčiau paklausti, kas šiuo atveju yra tas trečiasis?

GRU pasekejas, 2013 11 21 18:31
Vat man tik susidaro ispudis, jog gali buti kad DEDE ir Anonimas, tas pats zmogus...

GRU pasekejas to Dedukas, 2013 11 21 18:28
Metu Zmogus by Forbes 2013 dunduke! As I asmeniskumus niekada nelysdavau, bet pats tai isiutinote mane... Cia pavaret blogiau nei Zygeivis, gerbiamasis skiede nesamones apie Kinijos puolima, ir Rusijos gala, puolimo data kiekviena menesi keisdamas... Peremet estafete berods! Sorry, toliau I diskusija nesivelsiu, ciao

Petras, 2013 11 21 18:25
Du pešasi, trečias laimi. Geriau ir neįmanoma apibudinti susidarusios situacijos :))

Reideris to VVER, 2013 11 21 18:24
Ka gi Rusija savo pasiekė...Na o Janukovičiaus tikriausiai
laukia politinė apkalta,ir politinės karjeros pabaiga anksčiau negu 2015m.prezidento rinkimai...Bus Pakso variantas,gaila Ukrainos...:))


Anonimas, 2013 11 21 18:20
Matėm tą naujieną. Tai bus arba revoliucija vėl, arba putinas praplės savo agresyvaus šiukšlyno teritoriją. Dėl tos intelektualios diskusijos, tai šiame tinklapyje arba reikia lipt per šiukšles, arba išvis rinktis kitą tinklapį. Tas agresyvaus durniaus principas gajus visur - niekas nenori teptis rankų. Vėliau atrodo, kad tas marazmas tampa realybe.

VVER, 2013 11 21 17:41
Aš tikrai nenoriu trukdyti jūsų "intelektualios" ir "produktyvios" diskusijos, tačiau negaliu neparašyti svarbios naujienos:
http://en.ria.ru/russia/20131121/184845623/Ukraine-Rejects-Laws-to-Free-Tymoshenko-Jeopardises-EU-Deal.html

Ką pasakysi, Reideri? :DDDDDD

Dėdė, 2013 11 21 16:15
Iš visko sprendžiant ta "galybė", atsiprašant, jaučia galą. Daug požymių tai rodo. Pritariu V.Landsbergio nuomonei, kad viskas kas vyksta yra gerai, nes net ir patys akliausi pamatys kas vyksta Rusijoje ir kokių reikalų galima su ja turėt, ir ko tikėtis.

Reideris to Vidmantas, 2013 11 21 16:02
Ir kur buvo tas Kinijos ir Rusijos veto Irako,Libijos
klausimais...JAV giliai pochui buvo ant to veto ir ant
tos JTO...:))Tas pats būtų ir su Sirija,bet matai JAV nepochui sąjungininkų UK,Prancūzijos ir kt.sąjungininkų
nuomonė...Nėra aišku ar tas įsikišimas į Sirija būtų
padėjęs ar nebūtu,tačiau nieko nedarymas tik parodo
JTO neįgalumą ir verčia abejot šios organizacijos tikslingumu...:)) Karas toliau tęsiasi,žūsta civiliai ir
dabar jau dėl to kalta JTO su Rusija ir Kinija priešakį,
bet juk žmonės Rusijos carams niekada nebuvo svarbus,
,niekada negailėjo savų ar bus svarbus kažkokie sirai...:))
JAV tiesiog atsitraukė ir į arena išėjo tamsus arkliukas
-Izraelis,kuris net nesislėpdamas bombarduoja Sirijos
karines bazes ir ką gi daro Rusija o gi nieko bejėgiškai stebi...:))Ar gi taip elgiasi "trečia pasaulio galybė":))))

Dėdė, 2013 11 21 15:21
Užtat pats PILNAS bolševikinio š-do. Net per atstumą dvokia. Tai gal gali pateikti savo autoritetus Rusijoje, ar baisu ir gėda?

GRU pasekejas to DEDukas, 2013 11 21 15:15
Isskyret didziausiais Rusijos vyrais Jelcina ir Pussy Riot?!? Jus KIAURAS... Ner ka bepridurti... Gaila, turbut ir balsuojate Lietuvoje su tokiu pat mastymu, del to mes ir turim tokio plauko VYRUS valdzioj kaip Jelcinas ir Pussy Riot... Durniu laivas :O

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 11 21 10:47
VIDMANTAS TO REIDERIS
1.ALKUNE SALIA O IKASTI NEGALI
2.PAGAL AUKSINIO MILIARDO PROGRAMA TUREJO 2012 RUSIJA PADALINTA I 10 DALIU
BUSAMS VIENA DALIS
MORGANAMS KITA
NULSONAMS TRECIA
JAPONAMS KETVIRTA IR T.T/

PARODYK MAN TAS DALYBAS

2.PASAULIS NEVIENPOLIARIS KAIP TU ISIVAIZDUOJI O DAUGIAPOLIARIS KITU ATVEJU KINIJOS IR RUSIJOS VETO JTO SAUGUMO TARYBOJE BUTU NULIS IR JTO SAUGUMO TARYBOS NEREIKIA,JEI USA PLANETOS ZEMES DIEVAS KAM DAR KLAUSTI KITU BET TAIP NERA

3.BRIKS,AZIJOS,AFRIKOS,LOTINIU AMERIKOS BLOKAI VEJA USA IS VISUSR UZ JUOS TEISINI BESPREDELA IR SAMONINGA VALSTYBIU ZLUGDYMA,BEI CAOSA SUDARYMA KIEKVIENOJE SALYJE

4.NUO 2015 BUS EVRAZIJA SU ATOMINIU GINKLU I KURIA SU LAIKU IEIS KINIJA USA PRARANDA POLITINE INICIATYVA IR NIEKO NEDARO DAUG TANKU IR PATRANKU DAR NEGALIA TANKAS NEVAZIUOJA BE KURO,PATRANKA NESAUDO BE SOVINIU.O ABU KARTU NESIVELIA I KONFLIKTA BE POLITINIO SUTARYMO IOR KARO PARTNERIU NES KARAS LABAI BRANGUS DALIKAS

4.SIRIJOJE USA NUREJO IVELTI I KARA SAVO PARTNERIUS KAD SIE MOKETU UZ KARA USA TUREJO FINANSINIU SUNKUMU,PARTNERIAI USA PARODE SPYGA TAUKUOTA TAI RODO,KAD USA ZLUNGA NE TIK FINANSISKAI BET IR POLITISKAI

O NEPATENKINTU RUSIJOJE IR USA BUS RUSIJOJE TAI DARO CIVILIZUOTAI NEINA I SUSITIKIMUS,USA SAUDO MOKYKLOJE,BAZEJE,GATVEJE

4.TALENTINGAM ZMOGUI OBAMAI ISVIS DIRBTI NEDUODA
MAZINA USA ZMONIU SVEIKATINGUMO PROGRAMA DABAR USA ZMONES BUS PUSIAU PAGYDYTI,KAIP TU ISIVAIZDUOJI CHIRURGAS DARO SIRDIES OPERACIJA IR PADARO TIK JUOS PUSE UZSISIUSI KRUTINE PATS,ARBA AVARIJOJE LUZO ABI KOJOS SUGIPSUOS TIK VIENA JUOKDARIAI IR TIEK

Dėdė, 2013 11 20 19:31
Jelcinas buvo tikras vyras. Jei gėrė ir mergas kabino, tai irgi kaip vyras. Prisiminkim elgesį per vidmantų-gru pučą ir pan. Jam išpuolė nedėkingas laikas, kai siautė reketas, banditai, žudikai. Beje, mes pergyvenome tokį pat laikotarpį, tik gal lengviau, nes šalis mažesnė, na ir mentalitetas skiriasi. Uljanovas, Džiugašvilis, Putinas, Medvedevas - tik vargšai neūžaugos ir kamuojami daugybės kompleksų. Iš paskutinio laikotarpio tikrų vyrų Rusijoje išskirčiau Pussy Riot. Jos drąsios, tiesios, protingos ir stiprios.

Dėdė, 2013 11 20 19:27
Nėra nieko kvailesnio dalyko kaip lyginti Rusijos ekonomiką su civilizuoto pasaulio. Antra kvailystė šiuo parametru matuoti gyvenimo kokybę. Rusija turi tik vieną ganą ryškų privalumą prieš, sakykim, Lietuvą - jie didžiąja dalimi, savo šalies patriotai. Ko mes galime pasiekti su tokiais piliečiais (atsiprašant) kaip gru ar tas psichopatas Vidmantas?

Reideris to Vidmantas, 2013 11 20 18:42
Apie Jelcino era...Gal Jelcinas ir buvo pijokas(tarkim Clintonas mėgo oralinį nuo to jis nebuvo blogesnis prezidentas bet tai buvo vienintelis Rusijos prezidentas,visi kiti buvo tik carai,Medvedevo neskaitau prezidentu tai caro marionetė...:))
Beja šiandien "Lenta.ru"rašo,kad žinomas Rusijos rašytojas Borisas Akūninas atsisakė dalyvaut Rusijos
literatų susirinkime,nes neturi noro būt vienoje patalpoje su Rusijos prezidentu Putinu,tol kol Rusijoje
yra politinių kalinių...Aš negaliu būt patalpoje,sakyt kalbas kartu su žmogumi,kuris laiko kitus žmones kalėjime dėl jų politinių įsitikinimų...:citatos pabaiga...:))


Reideris to Vidmantas, 2013 11 20 18:16
Vėl meluojat:))Rusija niekaip po antrojo pasaulinio
karo negalėjo tapt antra ar trečia geopolitine jė-
ga....:))Tiesiog tokios valstybės kaip Rusija tuo
metu net nebuvo,buvo TSRS - 15 "draugiškų" valstybių
"konslageris"...Ir tik pridėjus Varšuvos pakto šalis prie TSRS,darinys tapo geopolitine jėga,galinčia
atsvert JAV ir jos sąjungininkų galią...Tapati
galia išnyko 1991m.ir nuo to laiko iki dabar pasaulis
vienpolis-kurio smaigalį stovi JAV ir sąjungininkai
tarp jų NATO ir ES į kuria ir eina Ukraina...


Reideris to Vidmantas, 2013 11 20 17:57
Deja tai Jūs esate visiškas profanas finansuose:čia
rašiau tik apie užsienio skolą,kuri siekia 684mlr.JAV
dolerių...Yra dar ir vidaus skola kuri siekia 46,4mlr.
JAV dolerių,Rusijos valstybinis bankas pabrėžia,kad skola padidėjo ne dėl finansų sektoriaus kuris priaugino tik 4mlr.JAV dolerių,o būtent valstybinis sektorius skandina visą ekonomika...(t.y "deržavinės"
politikos vaisiai,kada statomos 32naujos atominės
elektrinės,nors pačioje Rusijoje jau yra energijos
perteklius ir energija parduodama kinams pigiau nei savo šalies gyventojams,nes kinai brangiau mokėt atsisako o dėt energijos nėra kur nebent leist į Amūra
...:))(pavyzdys Baltijos AE,kur sukišta 200mln.JAV dolerių,o po to objektas užkonservuotas)...Plius
negauti importo mokesčiai,muitai,kad ir už tapati
lietuvišką pieną,įvairus pvm pardavus prekes ir t.t.
Bendroji užsienio skola pastaraisiais metais vis didėja:
2011m.50mlr.,2012m.92mlr.(duomenys Rusijos centrinis
bankas)Įdomūs neatitikimai tarp propogandistinio po-
budžio Rusijos tiklapių duomenų kurie skelbia,kad
Rusija skolas atidavė ir Rusijos centrinio banko tinklapio...:))
O gal viskas taip ir turi būt,juk Rusijos centrinio banko tinklapį aplanko vienetai,o propagandistinių
puslapiuose apsilanko mln.tuščiagalvių,kurie viskuo
tiki,kas tik jiems begrūdama į paikas galveles:)))

Dėdė, 2013 11 20 17:47
Kada uždarys šį urką, rašantį rusišku žargonu?

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 11 20 14:57
VIDMANTAS TO REIDERIS
1.FINANSUOSE ESI DIDELIS PROFANAS NES NESKIRI VISINES SKOLOS NUO ISORINES

2.RUSIJA PO ANTRO PASAULINIO KARO TAPO ANTRA TRECIA GEOPOLITINE JEGA PO JAV IR UK IR
TAIP DABAR YRA JEI PER BUSIMA EVRAZIJA SUSIJUNGS SU KINIJA BUS PIRMA GEOPOLITINE JEGA

3.JELCINAS NE DEMOKRATAS O PIJOKAS TAU NETEKO PATIRTI JO 1990 KRIMINALINIOU RAZBORKU KADA DAUGYBE JAUNU VYRU ATSIDURE PO ZEME TAI BENT DEMOKRATIJA

4.NIEKAS NIEKAM SMEGENU NEPLAUNA GAMINK NORMALIA PREKE-PIENA BET NESKIESK VANDENIU SUMAISYTU SU PIENO MILTELIAIS IR BUS GERAI IR NERA CIA JOKIOS POLITIKOS LIETUVA YRA VIENA IS ES SALIU IR NEDOMINA RUSIJA RUSIJA DOMINA PATI ES

5.PAAISKINK MAN I KA STOJA UKRAINA JEI ES NEAPSISPRENDE AR JI SOEDINENYJE STATY EVROPY-JAV ANALOGAS
AR ES YRA SSSR TIK KAPITALISTINIS
ES NERA JURIDINIS ASMUO
NETURI ES KONSTITUCIJOS
ES KARIUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS
ES ELYTAS NEGALI APSISPRESTI KAD ES YRA KETVIRTA SAVARANKISKA JEGA PO
JAV
KINIJOS
RUSIJOS
KAD ES NEREIKIA VEDZIOTI UZ RANKUCIU KAIP DARZELINUKUS,KAD JI TURI TEISE I SAVO KARINE PRAMONE I SAVA DEMOKRATIJA O NE I USA DEMOKRATIJA
BE ES KONSTITUCIJOS KURIS IS DVIEJU DIKTATORIU BAISESNIS USA KURIS NEDUODA ES KONSTITUCIJOS AR RUSAS KURIS DUODA UKRAINAI VIETA EVRAZIJOS KREMLIUJE

3.NIEKAS SSSR-2 NENORI NES YRA GERESNIU VALSTYBES MODELIU KAM REIKALINGAS SENAS ZAPAS KURIS NEPASITVIRTINO JEI GALIMA VAZINETI SU NAUJU MERSU

4.DAUG KAS NORI MATYTI RUSIJA UBAGE PASKENDUSIA SKOLOSE BET DEJA TAIP NETA RUSIJA SKOLINA PINIGUS
TVF,O KAI PILNAI PRADES VEIKTI BRIKS BANKAS VISI UZMIRS KAS YRA TAPETAS DOLERIS JAU PUSE RINKOS ATSISKAITO NE DOLERIU-POPIERIUKU KAINUOJANCIU 18 CENTU,O SAVA VALIUTA

JAV 90% INFLIACIJOS SUKURIAMA DIRBTINAI SPAUSDINANT TAPETUS DOLERIUS TOJAU JAV PILIECIAMS REIKS MAISU DOLERIAMS ,O ANKSCIAU UZTEKDAVO PINIGINES

Dėdė, 2013 11 20 07:25
Jokios nemeilės Rusijai. Tik gyvenimo patirtis ir sveika nuovoka, kaip sakė profesorius Preobraženskis iš "Šuns širdis".

Jalas >GRU pasekejui 2013 11 18 19:27, 2013 11 20 00:15
Santykiai tarp normalių šalių formuojami ne pagal patriotizmo –ksenofobijos, o pagal valstybės ir jos piliečių interesų tenkinimo kriterijus. Tada kyla klausimas kodėl “rusai blogi”. Kalti ne rusai, o jų valstybės vadovų politika nukreipta į valdžios išsaugojimą. Siekdami gauti tam būtinas pajamas jie maišo politinius ir ekonominius santykius darydami visiems akivaizdų spaudimą visoms ekonomiškai su ja susietoms šalims, siekdami geopolitinių tikslų kurie garantuoja satelitų išsaugojimą. Ukrainai susiruošus pasirašyti tik asociacijos sutartį su ES Rusijos veiksmų dėka prekyba sumenko 25 pr. Tarkime, kad tai tik ekonominis karas siekiant išsaugoti savų prekių rinką. Sakysi, kad ES siekia to paties ir būsi teisus. Skirtumas tarp jų tame, ES reikia, kad Ukraina ir jos piliečiai įpirktų pažangias ES prekes. Tam pirkėjas turi turėti pakankamai pinigų. Todėl ES teikia pagalba savo naujiems nariams, sudaro sąlygas modernizuoti savo ekonomiką kad jis galėtų užsidirbti juos. Tame nėra nieko naujo – tai tik šiek tiek modernizuotas Maršalo planas. Stalinas, kaip žinia, jo atsisakė. To pasėkoje kai karą pralaimėję vokiečiai praėjus dešimtmečiui keliavo po pasaulį ir fotografavosi prie Jocifo kapo, karą laimėję veteranai puvo priegaudose ir komunalinių būtų kampuose. Daugybė jų taip ir numirė savo kampo neturėdami. JAV suklestėjo “Vartojimo visuomenė”, o SSRS nuleido “geležinę” uždangą. SSRS, kaip dabar Rusija, “gynė savo rinką” nuo vakarietiškų prekių ir demokratijos, kuri grėsė atimti valdžią iš “mūsų epochos sąžinės ir proto” (taip komunistai garbino savo partiją). Tam kad ją išsaugoti reikia sukurti skurdo zoną, kitaip visi atsigręš į Vakarus. Ukrainoje taip ir atsitiko – net valdant prorusiškam prezidentui 2/3 šalies gyventojų nori eiti į ES. Jie nori gyventi geriau, jiems reikia naujų technologijų, o ne naujo kauptuko. Kaip geriausiai SSRS gyvenusiems lietuviams. Todėl visi sovietiniai fabrikai pas mus virto griuvėsiais – jie gamino nekonkurencingas prekes, jos nešė nuostolius, o ne pelną. Jų daug liko NVS. Jų išsaugojimas, jų produkcijos realizavimo problemos ir varo tas šalis atgal į naują Eurazijos lagerį. Todėl ir atsirado siena tarp jų ir ES. Todėl ukraniečiai ir nenori į ten. O mums būtina energetinis savarankiškumas, kurį griauna priklausomybė nuo vieno ir to paties resursų tiekėjo peršantį barterinius mainus "dujos už vedybas". Nesvarbu koks tų resursų pavadinimas. KItaip jų nebus, arba mokėsi kiek liepsiu. Visos kalbos dėl meilės-nemeilės tai trolinimas. Panašu todėl pačiam taip patinka savas nikas.

Reideris to Vidmantas, 2013 11 20 00:03
"kaip diplomatiškai išsprendė ginčą Sirijoje":)))
karas kaip vyko taip tebevyksta,taikus gyventojai kaip
žuvo taip tebežūva:))Va čia tai sprendimai,va čia tai
yra ko mokytis...:)))Tiesa išgelbėjo bent laikinai savo
investicijas Sirijoj,be to rusenantis konfliktas palaiko
aukštas naftos kainas,o kai doleris byra tai kas tie žmonės...:))))))))
Bus ketvirta geopolitinė jėga po JAV,Kinijos,Rusijos...
:))Nuo kada Rusija yra geopolitinė jėga,TSRS gal ir
buvo...:)Čia pagal kokius kriterijus:karine galia,
ekonomine,politine:))Eurazinė gal dar būtų galima sutikt,bet pasaulinė....:)))))))))))))))

Reideris to Vidmantas, 2013 11 19 22:36
Kaip busimas Nobelio premijos laureatas per dažnai
meluojate...:))Rusijos centrinio banko duomenimis
Rusijos užsienio skola 2013m.684mlr.JAV dolerių,vien per
pirmą 2013m.ketvirti skola padidėjo 52mlr.JAV dolerių...
Pagal Rusijos centrinio banko prognozes iki 2014m.pradžios skola viršys 750mlr.JAV dolerių...Dar pridėkit 700mlr.kur TSRS neatsiskaitė už lendliza(juk
Rusija skelbiasi jos teisių perėmėja,tai tegul perima
ir pareigas):)Plius okupacinė žala Baltijos valstybėms
...Nesumažins skolų ir Stocholmo arbitražo sprendimas
dėl dujų (juk "Gazprom"valstybinė kompanija),žiūrėk pagal skolas Rusija atsidurs pirmam penketuke kokiais
2015m.2016m.,"deržaviniai planai vis tik kainuoja:))
Feniksas truputi pasvilusiais sparnais...Futbolo terminologija-nieks jo net aikštėn neleis,kol normalus
varžovai varžos...:))



Dėdė, 2013 11 19 22:04
Tai štai kokiomis sąlygomis tenka gyventi. Blogiausia, kad budulių daugėja. Nepopuliaru ir nesaugu sakyti, kad gerai gyvenu, elgtis pilietiškai, reikšti savo nuomonę. Tas šalutinis poveikis jau nežinau iš kur - Rytų ar Vakarų?

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 11 19 21:55
SKAITAU KOMENTARUS IR MATAU KAI PROTINGI ZMONES PYLSTA VANDENELI
O KLAUSIMAI YRA TIK TRYS IR ESMINIAI
IR I NEI VIENO ATASKYMO

2.PIRMAS KLAUSIMAS KAS YRA ES?
KOKIA JI BUS SOEDINENYJE STATY EVROPY JAV ANALOGAS AR ES SSSR ANALOGAS TIK KAPITALISTINIS
AR ES BUS KETVIRTA SAVRANKISKA GEOPOLITINE JEGA PO
JAV
KINIJOS
RUSIJOS

DABR ES NEI RYBA NEI MIASO KAZKOKIA BESTUBURE AMEBA GYVENANTI DEJURE IR DEFAKTO I KURIA ISTOJOME UZ DVI BONKES ALAUS IR SKALBIMO MILTELIU PAKELI

I KA STOJA UKRAINA ANTRAS KLAUSIMAS?
I KOKIA ES JEI SI NETURI
ES KONSTITUCIJOS
ES KARIUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS

3.DABAR APIE RUSIJA AS ZIURIU I PROCESA IS SONO IR LYGINU SU JAV FUTBOLO TERMENOLOGIJA RUSIJA PIRMAUJA 22;3 JAV IMUSE TRYS IVARCIUS
SUGRIOVE SSSR
LAIMEJO KARA IRAKE
STATO PRO EVROPOJE STAI IR VISKAS
RUSIJA KAIP PAUKTYS FENIKSAS KYLA IS PELENU
IR TAI MATOSI PLIKA AKIMI BE POLITIKOS
RUSIJA ATIDAVE SKOLAS
JAU SKOLINA PINIGUS TVF
NA KAIP DIPLOMATISKAI ISPRENDE GYNCIA SU SIRIJA DAR JAV REIKIA MOKYTIS

4.DABAR SPRES KLAUSIMA SU JTO GREITO REAGAVIMO KARIUOMENE KURI ATSTOVAUS 240 VALSTYBIU IR SU NETEISETU IZRAELIO GYNKLO LEGALIZAVIMU
STAI DU LABAI SVARBUS STRATEGINIAI KLAUSIMAI
AS SIULIAU IZRAELIUI LEGALIZUOTI SAVO BRANDOLINI GYNKLA PER ES KARIUOMENE IR PASIDARYTI ES
BRANDOLINIO GYNKLO KONTROLERIU
ATSAKYTI UZ ES BRANDOLINIO GYNKLO GAMYBA
JO SAUGOJIMA
JO PANAUDOJIMA
RADIAKTYVIU MEDZIAGU UTILIZACIJA

DABAR ISIVAIZDUOKYTE IS EUROPOS ISEINA USA
EUROPA LIEKA BE BRANDOLINIO GYNKLO NES NETURI ES KARIUOMENES VOKIETIJA.PRANCUZIJA YRA ES SUDETYJE
IR JUOS NEGALI UZURPUOTI ES BRANDOLINIO GYNKLO PROGRAMOS BE KITU ES SALIU SUTIKIMO TAS PATS IR SU UK USA PAVERTE UK BRANDOLINIO GYNKLO SAVARTINU
STAI KUR SVARBIAUSI KLAUSIMAI
O NE TAI KAS KIEK KARTU PRAEITYJE PIRSTELEJO IR SU KO MIEGOJO

GRIZKYTE PRIE TEMOS
ES
UKRAINA
RUSIJA

E, 2013 11 19 19:56
Prieš pradedant lyginti du regionus/rėžimus siūlyčiau sutarti kokia metadologija naudosite, tarkime kokius specifinius kriterjus. Kitaip labai sunku nustatyti, kuris čia mat, protingesnis yra.

Ai. žinoma. Šiaip tai, labai keistai skamba: "Ką Lietuva nuveikė per 20 metų?" - atsakymas: labai daug. Žinoma, tai suvokti yra labai sunku, kai pašnekovo amžius vargiai siekia 24 metus. Teigti, kad Lietuva nieko nenuveikė, mano nuomone, yra parsidavėliška ir netgi labai netautiška. Žinoma, neskaitant to fakto, kad argumetuotojas praktiškai ignoravo visus empirinius įrodymus kurių praktiškai yra abstu.

Dėdė, 2013 11 19 15:54
Dėl mano menkumo tai - šventa tiesa. Nesuprantu aš Partijos politikos ir nepalaikau. Tik į lagerį ir tinku. Visai pelnytai.

Dėdė, 2013 11 19 15:33
Tamsta - didis žmogus. Net neabejoju. Yra žmonių, kuriems nors kuolą ant galvos tašyk... Tai kurie dabar argumentai - ne argumentai? Man jau linksma darosi. Čia aš - paskubėjau.

Anonimas, 2013 11 19 15:29
Tamsta - didis žmogus. Net neabejoju. Yra žmonių, kuriems nors kuolą ant galvos tašyk... Tai kurie dabar argumentai - ne argumentai? Man jau linksma darosi.

GRU pasekejas to Dede, 2013 11 19 15:17
Sulindote i asmeniskumus... tik dar karta parodete koks menkas zmogus esate...

Dėdė, 2013 11 19 14:36
Aš jau gyvenu gerai ir esu laisvas. O va pats, šlovini iškrypėlius bolševikus ir jų sekėjus, bet pats pabėgai į sočius vakarus. Na, ruskiai panašiai ir elgiasi - dergia vakarus, bet naudojasi jų svetingumu ir civilizacijos laimėjimais. Situacija Lietuvoje yra mongolų paskutinių kelių dešimtmečių valdymo pasekmė. Tai dar ilgai jausim, daug dar bus brudo, kurie savo lizdą teršia, bet tai praeis. Gvantanamas - nieko gero, bet ten nei mano abu seneliai nežuvo, nei 50 procentų giminės nekalėjo. Ten nebuvau, buvusių kalinių ir jų vaikų nepažįstu, tai ir vertint negaliu. O isteriškai triesti (kaip tamsta) nenoriu. Šiaip ar taip, Lietuvai pasisekė, kad išsinešdinote (kalbu apie patį, ne apie kažką kitą).

GRU pasekejas to DEDE, 2013 11 19 14:20
Tu juokingas! Visas pasaulis ritasi bedugnen! Per pataruosius 10 metu, Rusija padare pasieke dideli progresa, dar toli jiems eiti, bet progresas yra! Ka Lietuva pasieke per 20 metu? Ai, pamirasu, DEMOKRATIJA! Slovini vakarus, su 12 trilijonu doleriu skola, koncentarcijos stovyklov Gvantaname 21 amziuje, Jungtiniu tautu istatymu nepaisymu, snipinejimu ir t.t.? Tai cia tau melas netoleruojamas? Zogau gerbiamasis atsipeikekit! Uztenka gyventi prisiminimais apie Lenina, pro langa paziurek! Kaip sakiau, palauk pensijos... Paleckis su Lanbergiu gerai gyvens, vat pats ar gerai gyvensi bus matyt... Bet uztat busi laisvas...

Dėdė, 2013 11 19 13:32
Žmogau, kokie dar gali būti argumentai? Žmonės, besielgiantys kaip jų protėvis Cingischanas, tik gavę vidaus degimo variklius ir kompiuterius. Ar dėl to jie mažiau laukiniai, ar matyt koks nors progresas pačioj Rusijoj, ar kumpiais, dešrom ir pirtelėmis dar galima iš jų ką nors gauti? Čia gal tuo atmorozu ir gru pasivadinęs Paleckiukas rašinėja. Tada bent nebūtų keista. Ko gi jiems taip svarbu: "A u vas russkich liubiat?". Kitoms tautoms toks durnas klausimas, tikrai, neaktulus. Ar daug dar šalių, išskyrus tą patį NVS, melas yra toleruotinas ir pageidaujamas reiškinys? Dėkoti Dievui reikia, kad atsidūrėme į vakarus nuo Azijos sienos.

GRU paskejas to DEDE, 2013 11 19 12:33
Argumentu bazes nera...vel visi durniai... turim ka turim, suprasit veliau, kai gausit pirma pensija... sekmes

Dėdė, 2013 11 19 12:26
Yra tik dvi versijos. Bolševikais ir saule iš rytų žavisi tik idiotai arba nedorėliai. Ir čia ne vien mano nuomonė. Dar viena išvestinė kategorija - nevykėliai, visiškai neturintis savivertės suvokimo. Klausimas baigtas.

GRU pasekejas to DEDE, 2013 11 18 22:49
Geju paradai atejo is Amerikos ir ES... Nemastot visai... Rusijoj beje bando ginti savo jaunima, o ne toliau ji tvirkinti kaip pas mus!
Del "nico", tai jis senas, pasikeite mano poziuriai jau nuo to laiko, 7 metai kaip ir praejo.. Man iki GRU dar toloka, nedaug as tezinau, del to "pasekejas", nes diskutavus su vienu geopolitikos kometatoriu, kuris beje argumentavo savo poziuri, buvo gan protingas zmogus, pripazindavo kitas nuomones, kaip ir as nuo to laiko pripazystu kitas, bet tik ARGUMENTUOTAS... Tuo tarpu tamstai truksta izvalgos ir nuoseklumo, vadinate visus durniais, bet vel gi pamirstate ta vaikiska patarle...


Dėdė, 2013 11 18 19:33
Beje ir pseudonimas daug ką pasako.... GRU...

Dėdė, 2013 11 18 19:32
Va va, tikrasis veidas, pagaliau. Du ŠIMTUS metų jie mus engė ir galutinis produktas nori į NVS. Yra toks efektas psichologijoje kai auka pamilsta savo budelį. Na, aš į tokias sapaliones žiūriu kaip į gėjų paradus...

GRU pasekejas to DEDE, 2013 11 18 19:27
Pala, tai jei nesi patriotas, tai tada as visai susimaisiau tada? Tai jei ne is patriotiniu paskatu rusai blogi, ar ten jie kazka saukia apie 20 metu senumo ivykius, koks JUMS skirtumas tada? Jei taip paziurejus, is pragmatines puses tada gyventi juk reiketu? Ir atomine butumem tureje realiai, o ne ant popieriaus? As nebesuprantu, realiai, nesat patriotas bet sakot su rusais "nedraugaujam", darom sau blogiau del to, ar geriau su rusais draugaujam, ir darom pinigus?
O uzjausti turetumem mes vieni kitus, nes realiai paziurejus, (galima gincytis aisku) musu sviesuoliai veikiausiai padare klaida, kur salis turejo pasukti, nes mes buvom pati moderniausia respublika SSRS, visos investicijos ejo I Lietuva, fabrikai, ATOMINE, dabar mes esam tik rinka ES, kur vokieciai realizuoja savas prekes, mes jiems reikalingi kad JIE, VAKARAI, butu stipresni musu kaina :(... visi isvaziave, mokes mokescius ten, ten kurs ateiti ir rupinsis seneliai Anglijoje... O jei, pamascius, butumem pasilike su NVS, btumem juk gave tas laisves ir kapitalizma, bet taip pat butumem islaike savarankiska vektoriu, turetumem rinka kur galetumem vesti savas prekes, pigesnes dujos ir nafta musu imonems, Atomine, butu reali, butumem atnaujine, pastate nauja, ir tik tada uzdare... bet kas juokingiausiai, mes visa tai darome, prekiaujame su rusais, statome elektrine, bet tiktai per kazkokia SIENA, kuria patys pasistame :(

Dėdė, 2013 11 18 16:21
Nesu aš patriotas. Buvau išvažiavęs, nes turėjau TAI išbandyt. Ir labai reikalinga patirtis. Dėl to Kazachstano, tai man, visvien, neaišku - juk ten artimesnė Rusijai aplinka, tai ir gyvent turėtų būt lengviau nei supuvusiuose Vakaruose. Pritariu Prezidentei, kad išvykusieji savo mandatą Lietuvos kritikai išsivežė, deja. Užjaust reikia, bet tik tada, kai ta užuojauta padeda, o ne trukdo. Nesuprantu dėl ko turėčiau užjaust?

GRU pasekejas, 2013 11 18 16:10
:DDD kaip sakoma PODKOLOL DEDE :) saunuolis, maloniau jautiesi? I Kazakstana, na ir smaikstuolis:) beje, negaliu darbo vietoje suinstaliuoti klaviaturos Lietuviskos ir simta metu man to reikia :P siaip pabandziau praciutpineti koks esat zmogus, ar uzjauciantis, ar bent bandote diskutuoti, ar SUPRASTI, kad is esmes bandom spresti ta pati klausima, bet kur tau, pasiulete i Kazakstana vaziuoti :) bet ar apmastote savo patarimo pasekmes? Taigi jei esate patriotas, turite galvoti apie Lietuvos ateiti, apie visus treninginius, ir kitus kurie paklause JUSU patarimo ir ISVAZIAVO! Visi dundukai, vienas jus protingas?! Kaip jus galite taip sakyti? Koks is jusu patriotas? Ar mastote toliaregiskai? Ar visi jus vaziuokit as vienas cia liksiu :) Priestaraujat pats sau - buvot isvaziaves, tai vadinasi ne taip cia lengva toj Lietuvelej? Tai ko gryzot? Atseit lengviau? Na juokinat jus mane ir viskas, susimokesit uz sildyma vat ziema, bus matyt, kaip cia jums lengviau... Ir paziuresiu kas jums pensija mokes :( visi treninginiai isvaziavo juk jau... O kas liko vadinat dundukais ir siulot i Kazakstana vaziuoti, bet tai juk Kazakstanas ir gyvens geriau!... Pamastytkit truputuka...

Dėdė, 2013 11 18 15:32
Išvažiavęs buvau ir aš, bet grįžau. Čia lengviau ir paprasčiau. Nėra net kalbos apie nesusišnekėjimą, nes vertybės LAAAABAI skiriasi. Klaviatūra irgi suinstaliuojama, jei jau yra toks poreikis rašyti lietuviškus komentarus. Beje, kalbant apie emigraciją, tai JK bene skeptiškiausia ruskių atžvilgiu. Kaip jūs ten išbūnate? Gal reikėjo kokį Kazachstaną? Ten bent tvarka...

GRU pasekejas to DEDE, 2013 11 18 15:25
Nezinau gerbiamasis, kur mes cia nerandam bendros kalbos ir supratimo, bet jo deja nera :/ nesu terninginis, rasydamas komentara (neturiu deja lietuvisku raidziu klaviaturoje), deviu marskinius ir kaklaraisti, ir taip, esu pakankamai jaunas, atsovauja jaunaja karta, ir deja, nesu Lietivoje jau kuris laikas... Kaip man ir atrodo, atstovaujate vyresnei kartai, nezinau tiksliai, nenoriu nieko zeminti, gal pensininkams, gal nepensininkams, bet esme tame, kad susisneketi negalim... Jus Lietuvoje, mes jaunimas, isvaziavom :( faktas kaip blynas, Jus saukiat, tauta nyksta, va ka turit... Ir negalit sakyti kad isvaziavo vieni durniai, isvaziavo LIETUVIAI :( TAUTA SUNYKO...

Dėdė, 2013 11 18 14:59
Reideriui. Tai juk ir yra tos propagandos produktas. Man tai kvepia šizofrenija - gyventis savo šalyje, gyventi neblogai ir loti loti priešo naudai:"KGB - meilė, karas - taika, juoda - balta...."

Reideris to GRU pasekėjas, 2013 11 18 14:52
Argi rusiški kanalai yra uždrausti?...Yra uždraustas
vienas,jei neklystu Pirmasis Baltijos...Ir uždraustas
vis tik pagrįstai...Gali klastot savo šalies istorija,
kas sėkmingai Rusijoje yra daroma,bet klastot 20metų
senumo įvykius,tai jau net nebejuokinga,o kvailai ciniška...:))



Dėdė, 2013 11 18 13:56
a) NATO neapsaugos, jei patys nebūsim pasiruošę gintis, bent jau nebūsim piliečiais;
b) ne Lietuva, Estija ar Latvija su Lenkija nebendradarbiauja, o Rusija;
c) Lietuva nesielgia agresyviai ar nemandagiai kaimynų atžvilgiu. Ko nepasakysi apie Rusiją;
d) vienintelis kelias "susidraugauti" su šiandieniniu kremliumi (ne Rusija) yra "pripažinti savo klaidas, atsiprašyti ir grįžti po driskių saule". Kito kelio, deja, putė nenumato;
e) nieko tragiško čia nevyksta, eksportas pamažu, bet atranda kitas rinkas. Viena būsima - Ukrainos. Dažnai ten būnu ir žmonėms, net ne ukrainiečiams jau atsibodo amžino šiukšlyno ir chaoso būsena. Ji laikina. Sunkiai, bet Ukrainos politinėje sistemoje jau veikia "švytuoklės" principas;
f) taisyklingas lietuvių kalbos naudojimas nėra kažkokia niekinga smulkmena, kaip gal Jums atrodo. Arba esat "treninginis, arba labai jaunas žmogus, nes mano bendraažis arba nedrįstų rašyti su tiek klaidų (saprastų, kad...)arba net nemokėtų taip uoliai naikinti savo kalbos ir kultūros.

GRU pasekeas to Dede, 2013 11 18 13:45
Jo, bet vel gi, ar galite argumentuoti savo atsakyma gilesne izvalga? Komentaro pradzioje "uzvaziavote" ant gramatiniu klaidu, bet tai nieko bendra neturi su diskusija?!? Apvadinote durniais ir panasiai, todel galiu sau leisti teigti, jog ziniu baze pas JUS yra gan skurdi, ir ziurite i viska, gan tiesmukai, JIE KALTI DEL VISU MUSU BEDU, mes nieko nepadarem, su BNS, cia vel rusai kalti :D as nesiulau krapstyti kas ten buvo, bet siulau paziureti i ateiti, kaip MUMS, kaip Lietuvai butu geriau, o jus kisate rusus... Jie turi savo sali, savo istorija, ir savo ateiti, ir niekas nesigincija, kad jie bando primesti savo politika, propaganda, snipineti ir kompromituoti, bet is kitos puses, tai yra daroma nes Lietuvoje mes esam pajungti kitos propagandos, is ES, JAV, esma po padu pas Jankius ir Briuseli:) kodel gerbiamasis neizvelgiate cia blogio? Kodel net sekundei negalite isivaizduoti, kad galima kazka daugiau nuveiki, suzaisi protingiau, pamastyti gal but 20 metu i prieki? Gal ta salis kuri nemoka savais resursais naudotis, GAL TADA MES MOKESIM? Gal galim isivesti is ju pigiai tos zaliavos ir atidaryti pramones kompleksa Ukmergej? Ar geriau rekiam kad jie idiotai, ir mokam brangiau uz dujas? Idomus cia klausimas, bet esme tame, kad pagrysti savo atsakymo negalit, ir is esme ziurite i praeiti, ir i savo nuoskaudas, o ateities neturite... ir gaila kad taip yra auksciausiame lygyje, vat is to visas jaunimas UK, nes spjove i visa tai, o pensininkai, ir visi jiems prijauciantys liko Lietuvoje su savo baimemis apie komunizma ir Raudonaja armija :(((( o juk esam ES ir Nato, ir jei bent kiek smegenu butu, galima butu manyti kad esam saugus ir galima i politika paziureti pragmatiskai, ir kurti bendra ateiti... bet kur tau...

Dėdė, 2013 11 18 13:14
Tai, kad dukart durniai... Vien jau tas rašymas su tiek gramatinių klaidų, nepagarba skaitantiems. Nėra jokių argumentų, pateisinančių grįžimą į erdvę, kur daugiausia pasaulyje gamtinių resursų, bet nėra kelių, kur geriausios žemės, bet nieko neužauginama, kur rankos auga iš tos vietos, kuria ir galvojama.... Erdvė, kuri ne tik neįvertino savo nusikalstamos praeities, bet ir grindžia ateitį tuo pačiu. Ką čia kalbėt... Nereikia draust tų mongoliškų kanalų, tiesiog, mes neprivalom jų transliuot, nei duot licencijas jų transliavimui. Lietuva padarė milžinišką pažangą (gerai pamenu tuos laikus, kai parduotuvėse buvo tik arbata ir druska) ir eina toliau tuo keliu. Žinoma, klumpa, kartais, ir klysta. Juolab, kad daug piliečių save identifikuoja mongolais. O su ta BNS, tai esu giliai įsitikinęs, kad tai ir buvo tikroji provokacija ir ji pavyko. Juk daug pasislėpusių, užimančių atsakingas pareigas, piliečių irgi myli mongolišką tvarką. Beje, nieko neareštavo, nesumušė, niekas nedingo be žinios, tik apsijuokė. Vienas nulis putės (-ino) naudai. Tik tiek.

GRU pasekejas to DEDE, 2013 11 18 12:38
Va va, lenda yla is maiso!!! Argumentu nera, mes durniai tada, pagrysk, kodel tada? Galiu pridurti, kad daugelis tu durniu seniai jau tevyne palike, isvaziavo kurti gerove i UK, o tie kas Lietuvoje liko prie suskilusios geldos :( gaila, kad mastoma per Praplautu smegenu prizme, RUSISKI KANALAI ATSEIT:D, bet brangusis, argi tai nera tai del ko kaip sakoma JUS kovojote? del demokratijos ir zodzio laisves? Tai jei taip, kodel RUSISKI kanalai uzdrausti? Kodel BNS kratoma STT??? Uz zodzio laisve??? Tai kaip GERBIAMASIS jus galite miegoti ramiai??? ATSAKYKITE MAN, KAIP BNS ZURNALISTAI GALI MIEGOTI RAMIAI SAVO SALYJE KUS JUS SAKOTE KAD CIA ZODZIO LAISVE? Taigi, klausimas diskutuotinas, kas geriau? ANE? Niekas nesako cia tuoj pat ruskiam pasiduoti, va raktai nuo salies prezidenturos, bet zmones gerbiamieji, valstybine politika turi buti apmastoma, ne tiek kiek nosis mato, o biski toliau, kas buvo praityje, tas buvo, reikia ziureti i ateiti, kad PRAEITIS nesikartotu, ir mes vel nepakliutumem ant greblio, nes prikisti visiems yra ka, rusams lietuvius su lenkais, amerikieciams indenus, britams afrikos zlugdyma... O pats gerbiamsis geriau pamastykite, o ne durniais visus vadinkite, nes yra vaikiska patarle, - "kas ant kitu sako, ant saves pats pasisako"

Dėdė, 2013 11 17 21:29
Durniai jūs, jie išnaikino mūsų geriausių žmonių didelę dalį ir keistis net nesirengia. Siutina ne azijatai, bet debilai Lietuvoje, kuriems nei protas, nei sąžinė negresia. Aš noriu miegoti ramiai, kad naktį niekas neįsiverš ir pan. Noriu laisvai keliauti po pasaulį ir savo vaikams to paties. Jūs gi, rusiškų TV kanalų aukos, galite vykti ir degintis po tos saulės spinduliais. Tik kremo nuo nudegimo pasiimkit.

GRU pasekejas to DEDE, 2013 11 17 18:40
Gal po galais ateis diena, KAI BUS LIETUVOJE protingi zmones, kurie kokia diena sugalvos persimesti I EURAZIJOS sajunga, SU KURIA MES IR PREKIAUJAME!!!!!! Ka mes gerbiamasis DEDE, vezame I Vokietija?? koks musu apyvartos balansas, ka mes darom toj ES??? Prekiaujam su Rusais,ir ant ju rekiam... o tuo tarpu Lietuva ES patvarke neblogai, visais aspektais- ekonominiu, demografiniu (kiek zmoniu isvaziavo), finansiniu aspektais... logiskai pamascius, priklausomi mes nuo ES, ir BIEDNI, ar geriau buti priklausomiems nuo Rusijos ir turtingais... O busim po kazkieno padu visada... 3mlj zmoniu savo galios centro jau nebesukurs...

GRU pasekejas to DEDE, 2013 11 17 18:28
Dede, esme tame, kad jei Rusijos Eurazijos Ekonomine sajunga tave siutina, tai rodo, kad tai puikus dalykas paciai Rusijai, ir tai paciai Ukrainai! Nes, visi jus BIJOT beretininkai! :) jei tai butu nesamone, ir nauda ES, tai aisku visi rankom plotu :) Kodel Putinas DIKTATORIUS, BANDITAS ir t.t., ogi del to, kad vyras kaza padare, ivede kazkokia tvarka! Kai Jelcinas DEMOKRATAS, teisybes balandis, kuris ciut nepragere sallies...Jis buvo naudingas vakarams, nes buvo siplnas.. Tai kuo blogiau Putina ir Jo sajunga vaizduos, tuo realiai, bus aisku, kad jis juda teaisinga linkme... Del to Ukraina turi eiti I rytus, o ne I vakarus, ir prekiausim mes Lietuviai su jais, kaip ir SENDIEN prekiaujaum, tik nesuprantu, kokio ... reikia saukti apie demokratija Rusijoj uz tai susimokant EMBARGO pieno produktams??? TAIP KAD DEDE NEAISKU KAM CIA PRAPLAUTI SMEGENYS...

Dėdė, 2013 11 17 09:45
Sprendžiant iš paskutinio komentatoriaus raštingumo - tai svarūs argumentai. Putinas tave tiesiog myli....

nerka, 2013 11 17 03:15
slavai turi junktis su slavvais juo labiau ukrainos pramone labai priklausoma nuo rusijos

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 11 16 19:25
1.SKAITAU KOMENTARUS IR MATAU,KAD PROTINGI ZMONES NESKIRIA
BOJARINO STATUSO KURI GAUS UKRAINA EVRAZIJOJE
KUEI TURES EVRAZIJOS KONSTITUCIJA
EVRAZIJOS KARIUOMENE
EVRAZIJOS KARINE DOKTINA

IR XOLOPO STATUSA ES
KURI NETURI ES KONSTITUCIJOS
ES KARIUOMENES
ES KARINES DOKTRINOS

2.NUGABENUS KELIAS RAKETAS I KUBA 99 MYLIU NUO USA GIMSTA NAUJAS MOLOTOVO RIBENTROPO PAKTAS-2 IR VISI PAVOGTI ARKLIAI-SOCIALISTINES SALIS GRIZTA ATGAL I RUSIJOS GARDA-ITAKOS ZONA

KOKI STATUSA TADA TURES UKRAINA?


VVER to Reideris, 2013 11 16 18:39
Taip.

Reideris to VVER, 2013 11 16 18:11
Ar tikrai manai,kad dėl visko kalta prekybos politika?

VVER, 2013 11 16 16:22
To Dėdė:

Aš ne aklas. Manau, uždaviau visiškai aiškų klausimą. Keista, kad man liepi PAČIAM sužinoti :)) Gal tiesiog nežinai atsakymo į mano klausimą? :DDD

To Petras:

"O gal ne, palaukite, o kas butu jeigu ukraina atkistu subine ir putinoidui ir eversajuzui? O kas tada? O gal toks geresnis variantas zaisti tarp dvieju sveru ir buti savo paciu karaliumi ir nevergauti nei realpolitikui nei norminiai, civiliniai jegai es?"

Tiesą sakant, tą Ukraina ir NORI padaryti :DDD
O vienintelė priežastis dėl ko rusai pyksta ir grasina, tai nenoras ukrainiečiams leisti nuspręsti PAČIŲ RUSŲ prekybos politiką :)))

Pažvelk į dabartinę situaciją. Rusija su Ukraina turi laisvosios prekybos susitarimą, tai yra, abiejų prekės per sieną keliauja su minimaliais muitais, bei muitinės patikra. TAČIAU, pasirašius ES asociacijos susitarimą, Ukraina galės vykdyti bemuitę prekybą ir su ES :DDDDD
Pagalvok, ką tai reiškia? :)) Ogi, ES prekės per Ukrainą galės laisvai, apeinant pačios Rusijos muitines, patekti į RUSIJOS RINKĄ :DDDDDD tuo pačiu žlugdant vietines Rusijos industrijas, fabrikus, mašinų gamybos įmones, elektronikos gamybos centrus.

Tai yra vienintelė, kartoju, VIENINTELĖ priežastis, dėl ko ir kyla visas tas šurmulys dėl Ukrainos. O visiems idiotams, kurie sako, kad čia kažkokiu būdu yra bandymas sukurt "Soviet Union 2.0", aš nuoširdžiai siūlyčiau eiti pasigydyti :DDD

Dėdė, 2013 11 16 08:46
Deja, nemoku aklųjų kalbos. Pažiūrėk pervyj baltijskij, pamatysi. Nors, abejoju...

Petras, 2013 11 16 01:21
Tamsta, gal dar tikite, kad Sovietai "islaisvino" Lenkija nuo naciu? Rusija zaidzia realpolitik, kai tuo tarpu ES zaidzia normini zaidima. Du terminai puikiai apibrezia imama uzsienio politikos strategija, taip kad VVER toli atsakymo ieskot uzsienio politikos analizeje nereikia :)))

O vycka, man juokingai skamba jusu pasakymai kad ukraina bus turtinga ir valdys evrazija :DDDDDDD putinoidas draftina evrazijos framework kaip nori sau, ukrainai atemtus ES nebus kito pasirinkimo kaip tik imti putino bandeles, o jau kaip ka modifikuoti netures sanso.

O gal ne, palaukite, o kas butu jeigu ukraina atkistu subine ir putinoidui ir eversajuzui? O kas tada? O gal toks geresnis variantas zaisti tarp dvieju sveru ir buti savo paciu karaliumi ir nevergauti nei realpolitikui nei norminiai, civiliniai jegai es? :D

VVER to Dėdė, 2013 11 16 00:12
Na, aš tai nematau :)) Gal teiksies parodyti, kur ta grėsmė reiškiasi? :))

VIDMANTAS MAROZAS UK WISBECH, 2013 11 15 22:11
1.UKRAINAI YRA DU KELIAI

BYT BOJARINOM EVRAZIJOS KREMLIUJE VALDYTI EVRAZIJA,TURETI SAVO MINISTRUS EVRAZIJOJE,TURETI SAVO KARINE PRAMONE IR KRUVA UKRAINOS GENEROLU EVRAZIJOS KARIUOMENEJE

ANTRAS KELIAS BYT XOLOPOM ES NETURETI SAVO KARINES PRAMONES,NETURETI SAVU MINISTRU ES IR GENEROLU NES ES NETURI KONSTITUCIJOS
NETURI KARIUOMENES
NETURI KARINES DOKTRINOS

BUS ELINE ES RESPUBLIKA PRASTESNE UZ LIETUVA

KA PASIRINKS UKRAINA TAI JUOS REIKALAS BET PO TO TEGUL NEKALTINA VEIDRODI KAD SNUKIS KREIVAS

Dėdė, 2013 11 15 16:35
Skaičiau, žinoma, tik nei čia šališkumo, nei neapykantos. Jei kas nemato Rusijos grėsmės ir jos šlykščios politikos, tai ir psichiatrai nepadės.

GRU pasekejas to Dede, 2013 11 15 13:46
Tamsta, o jus skaitete straipsni?

Dėdė, 2013 11 15 10:02
Apie kokią neapykantą ir kam Tamsta rašai?

VVER, 2013 11 15 00:42
Labai šališkas straipsnis. Ateityje norėčiau, kad autorius bent pasistengtų neparodyti savo atviros neapykantos vienai suinteresuotai pusei :))

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška









Jekaterina Andrejeva. Latviai laukia NATO generalinio sekretoriaus vizito

2014 11 20

Leidinys „Komsomolskaja pravda“ pranešė, kad lapkričio pabaigoje Latvijoje apsilankys NATO generalinis sekretorius Jensas Stoltenbergas, kuris šias pareigas pradėjo eiti spalio 1 d. Tiksli vizito data bus paskelbta jo išvakarėse.



Kinija kuria savo pasaulio tvarką

2014 11 19

Kinija jau dabar yra didžiausia eksportuotoja ir gamintoja pasaulyje. Antra pagal dydį pasaulio ekonomika alsuoja į nugarą Jungtinėms Valstijoms. Kinijos įtaka pasaulio ūkiui didėja, vis labiau įsiklausoma ir į šios šalies balsą. Ji aktyviai dalyvauja tarptautinių ekonominių institucijų G-20, Tarptautinio valiutos fondo (TVF), Pasaulio banko, Pasaulio prekybos organizacijos (PPO) veikloje.



Ukrainos piliečiai su biometriniais pasais į ES šalis galės vykti be vizų

2014 11 18

Kaip pranešė TSN TV (ТСН), Ukrainos užsienio reikalų ministerijos vadovas Jevgenijus Perebijnis (Jevgeniy Perebiynis) teigė, kad jau nuo kitų metų Ukrainos piliečiai su biometriniais pasais galės lankytis Europos Sąjungos šalyse be vizų.



Vidurio ir Rytų Europos kelias

2014 11 12

25-eri metai gali atnešti didžiulių pokyčių. 1989-aisiais Vidurio ir Rytų Europa pradėjo istorinę transformaciją, perėjimą nuo autoritarinio komunizmo prie demokratinio kapitalizmo. Prisiminimai apie senąją sistemą blėsta. Daugiau kalbama apie regiono pasiekimus, išmoktas pamokas ir būsimus iššūkius.



Kinai pasirengę lazeriu kariauti su mažesniais dronais

2014 11 11

Kinijoje sukurta moderni ir tiksli sistema, pritaikyta naikinti dronus, pranešė naujienų agentūra „Reuters“. Dronai – tai nuotoliniu būdu valdomi bepiločiai orlaiviai, naudojami įvairiems tikslams.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2013 Geopolitinių Studijų Centras