Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Ukrainos frontuose
 
  2016 m. lapkričio 7–20 d. Ukrainos aktualijų apžvalga (84)

Komentarai:

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 07 00:56
Lazybos priimtos! Pamatysim kaip ten reikalai klostysis! Kas ten ka sneka nelabai kaip ir svarbu, jus daug snekat, kas is to! Bus matyt kas bus! 2 meteliai

Reideris, 2016 12 06 11:35
Kaip sakiau,taip ir atsitiko"Rusijos remtas ir Rusija rėmęs prezidentas Dodonas prabilo apie žengimą link ES...Čia ats vadinamas ,pagal GEU sekeja populiacijos pasikeitimo rezultatas...Kas sekantis??Filonas iš Prancuzijos ar Trumpas "parduos""derzava"..Au GRU sekejau,nenori pasidalint įžvalgomis apie populiacijos nuomones pasikeitima Moldavijoje??:}}

Reideris VVER, 2016 12 05 18:44
O žiūrint į faktus, trampas žada būti dar nuolaidesnis, pvz jis ketina nutraukt paramą sirijos modžahedams.
----------------
O štai Izraelis ir Turkijai atvirai pareiške,kad reik verst Asada..Negi negirdejot penktadienio Izraelio prezidento metinio pranešimo,kuri citavo tulas Solovjovas...JAV Sirijos modzechedams padeda nebent rusų fantazijos{nepaisant keliu dešimčiu padejavimų JTO:}}}U Sirijos modzochedu stovi Saudo Arabija,Kataras,Turkija...Tad Trampas gali pažadet,išteset nelabai..:}}


Reideris to GRU sekejas, 2016 12 05 18:40
Praleidot nulini punktą..Masiniai viešojo sektoriaus darbuotoju streikai...1990-1991m.vyko masiniai angliakasiu streikai,kurie ir vadinami TSRS žūties pradžia...:}}}Dar praleidot cecenu sukilima..Jei Rusija savo biudzete neras Cėcenijai 2,4 milijardu usd per metus kils trečias cecenu rusų karas..apie tai pareiškė "Dozd"tv 2 Cėcėnijos VRM pulko vadas...:}}}Suprsk 30000cecenu negus algu iš Rusijos biudzeto..:}}

Šampana geria aristokratai,man prašau "Dzek Danielso"butelį...Tik bijau kad įvykus masiniams streikams o ES pradejus siust labdarinius konservus "pasaulinei galei"Rusijai{JAV pagal įstatymas327 jokiu atveju Rusijai padet negali:}}..dingsit i vandeni su visu savo niku..:}}

VVER, 2016 12 05 16:05
Ir kas tiems rusams pažadėta??:}}}Trampas žada kongresas jo pažadus blokuoja..Prisimenam Obamkos medicinos reforma..8 metai jokiu rezultatų..Ir čia tas pats..Ruselis sunkiai supranta,kad kituose šalyse,skirtingai nei Rusijoje ar Š.Korėjoje,prezidentas nevisagalis..:}}}


Nesuprantu tamstele, jei obamkos medicinos reforma vadinat ACA, tai ji buvo sėkmingai prastumta. Šiaip jau obamos kadencija pažymėta dideliu nuolaidžiavimu rusams, atsimenat "raudoną liniją"? :)

O žiūrint į faktus, trampas žada būti dar nuolaidesnis, pvz jis ketina nutraukt paramą sirijos modžahedams.





Kaip prognozuoja vienas rusu analitikas jau 2040metais Ukraina Izraelio pavyzdžiu vykdys reidus i Rusijos teritorija tanku kolonomis{kaip kad dabar Izraelis i Gazos ruožą..:}}}}

Turbūt nežinot, tamstele, bet ukraina gali vykdyt reidus jau dabar, problema- jav uždraudė :)))

Teisingai, labai autoritetingas šaltinis- filipas karberis pasakė, kad kai rusai šaudė į ukrainą artilerija iš rusijos teritorijos, ukrainiečiai ruošėsi atsakyt tuo pačiu, bet atvykęs jav igaliotinis pareiškė, kad tuo atveju visa jav parama būsią NUTRAUKTA.

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 05 15:06
O jei papunkčiui...
1. Tai teritorijų gražinimas Ukrainai - Krymas
2. Gruzijai - Abchazija & P. Osetija
3. Kariuomenės išvedimas iš Padnestrės
4. Uzsienio valstybiu Rusijos kreditavimas
5. Labdarinio maisto gabenimas badaujantiems rusams kaip 1991 metais

5 punktai jusu kaip geopolitikos zinovo! Turit 2 metus! Jei punktai neissipildys skolingas liksit man butelivyno, jei issipildys as jums sampana atsiusiu, galesit svesti!

LAZYBOS PRIIMTOS! du meteliai ir paziuresim koks esat vyras ir ar sugebesit teseti zodi! Ar bus po dvieju metu "as nesilazinau", "eik tu", "ka man su tokiais dar cia lazintis", "kad as dar cia su vatiniais kazka lazinciaus?!?".

Pabreziu, lazybos skirtos ne mano vynui (as siaip negeriu), bet kad pats ponas adekvaciau statytu savo prognozes, nes padarytos prognozes yra labai mazai tiketinos! Svaiciotis nesamonem visi gali, bet kas tada mes esam? Geopolitikos zinovai/expertai (ar bent norim tokiais buti), ar mes cia visi esam durniu sutve susirinke stumti/keikti vienas kita?!? jei visi sauksim be paliovos neivertindami vienas kito poziurio ir teikdami fantastines prognozes panasesim daugiau i Holivudo rezisierius Sci/fi zanro filmams!
P. S. Tikiuosiu i lazybas atsizvelgsit rimtai, nes jei jusu fantastines prognozes issipildys atsiusiu sampana. Duodu zodi!

Reideris to GRU pasekejas, 2016 12 04 23:33
Tik tiksliai man pasakyk kokie kriterijai yra KLAUPIMASIS ANT KELIU, kad butu galima 2019 gan aiskiai ivardinti kas kaip :) ?
-------------------
Kokie dar kriterijai...Peržiūrėk B.Jelcino valdymą nuo 1991m.iki 1996metu..Va tai vadinasi klupejimu ant keliu...O del Putino gal but tamstele ir teisus..Neklupes jis..jo tiesiog nebebus...:}}}Uz Putina teks klupet tam,kas perims pasaulio "beda "Rusija..:}}}
Po to tas prezidentas išgelbėjęs Rusija vel bus vadinamas silpnu,valstybes priešu ir panašiai..kaip dabar B.Jelcinas..:}}
-------------
O jei papunkčiui...
Tai teritorijų gražinimas Ukrainai,Gruzijai,kariuomenės išvedimas iš Padnestrės ir uz tai pagalbos gavimas kreditu forma bus pagrindiniai punktai..:}}
1.Punktas-labdarinio maisto gabenimas badaujantiems rusams kaip 1991 metais...:}}}

-------------


Reideris to GRU pasekejas, 2016 12 04 23:25
Va pasižiurėk tulo Solovjovo jau tikrai neapkaltinsi provakariškumu,bet net jis netiki kad prancūzų Filonas,ar italu verslininkai ar tulas Orbanas{ar kaip ponas vadina "vakarų populiacija",ka nors gali pakeist...:}}Žiūrėt nuo 8:22
---------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=k96JzCuY8Fw&t=504s

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 04 22:48
EEEEEEEEEe Reideri, i krumus duodi vel??? :D
Kaip del lazybu? Nekeisk temos!

Prognoze 2019 metams! Punktais arba myzzznium vadinsiu! Dar yra zodis triochala, manau zinai ka reiskia :) auges jus CCCP laikais :) Lazybos!? Ar jau uz savo zodzius nelaiduoji?

Reideris to VVER, 2016 12 04 19:15
Matau nesupratot esmės, tamstele.
---------------
Kongreso paiusta žinute Trampui:Prezidentas neturintis kongreso palaikymo lygus -0...Visai tai jau mateme Obamos valdymo laikotarpiu...Na o Trampo apskritai laukia sunkus laikai..5 bylos del mokesčiu nemokėjimo gali baigtis apkalta ir trumpiausiu prezidentavimu JAV istorijoje...Tad sedek milijardieriau po šluota tyliai..:}}

Reideris to VVER, 2016 12 04 19:11
kaži, kas rusams už tai pažadėta...
-----------------
Ir kas tiems rusams pažadėta??:}}}Trampas žada kongresas jo pažadus blokuoja..Prisimenam Obamkos medicinos reforma..8 metai jokiu rezultatų..Ir čia tas pats..Ruselis sunkiai supranta,kad kituose šalyse,skirtingai nei Rusijoje ar Š.Korėjoje,prezidentas nevisagalis..:}}}

VVER, 2016 12 04 18:38
Labiausiai tai patiko komentarai po video..Čia matyttas išgirtasis GRU sekejo "populiacijos NUOMONES pasikeitimas"
..Pasiskaitykit komentarus po video.:}}

Matau nesupratot esmės, tamstele. Nepaisant ką kongresas sako, nauja Donaldo Trampo administracija nemato problemos flirtuot su kremlinais, nenuostabu, žinant, kad vikilyks elektroniniai laiškai, prisidėję prie Trampo pergalės rinkimuose, atsekti iki rusų spectarnybų, kaži, kas rusams už tai pažadėta...

Reideris to Vytenis, 2016 12 04 16:43
Mielas Vyteni,Ukraina skirtingai nei Rusija nera valstybe varvarė,todel pratybas vykde pagal visas standartines tarptautines taisykles...:}}O tai nera bailumas,o realybe,kaip turi elgtis normali valstybe,kokiaq nera Rusija...:}}O tai kad rusus patrolino tai 10 balu,tie apsimyze pritraukė papildomus 10laivu..Išvada rusai bijo stiprėjančios Ukrainos ir ne veltui...Kaip prognozuoja vienas rusu analitikas jau 2040metais Ukraina Izraelio pavyzdžiu vykdys reidus i Rusijos teritorija tanku kolonomis{kaip kad dabar Izraelis i Gazos ruožą..:}}}}

Reideris to VVER, 2016 12 04 16:39
https://twitter.com/ReaganBattalion/status/805224832015147008
--------------
Labiausiai tai patiko komentarai po video..Čia matyttas išgirtasis GRU sekejo "populiacijos NUOMONES pasikeitimas"
..Pasiskaitykit komentarus po video.:}}

VVER, 2016 12 04 15:29
Eilini karta baigesi visi rusu svaičiojimai,apie bendra kovą su terorizmu..JAV kongresas uzdejo draudimą bet kokiam bendradarbiavimui su Rusija karinėje srityje,kol nebus pilna įvykdyti Minsko susitarimai ir gražintas Krymas


https://twitter.com/ReaganBattalion/status/805224832015147008

Vytenis to Reideris, 2016 12 03 18:31
Dėl karinių pratybų. Ukrainiečiai yra bailiai. Iš pradžių jie skelbė, kad gruodžio 1-2 d. karinės pratybos vyks oro erdvėje (šalia Krymo), kurią rusai traktuoja kaip Rusijos Federacijos sudėtinę dalį. Bet kai rusai pareiškė, kad suduos atsakomąjį smūgį, jei ukrainiečiai rengs pratybas jų oro erdvėje, ukrainiečiai iškart spruko į krūmus. Ukrainiečiai atsisakė savo plano organizuoti pratybas rusų oro erdvėje. Išsigando.

Reideris to GRU pasekejas, 2016 12 03 18:08
Eilini karta baigesi visi rusu svaičiojimai,apie bendra kovą su terorizmu..JAV kongresas uzdejo draudimą bet kokiam bendradarbiavimui su Rusija karinėje srityje,kol nebus pilna įvykdyti Minsko susitarimai ir gražintas Krymas..Dokumente tai pat minima 1 milijardp pagalba Ukrainos kariuomenei 2017metais...:}}}
---------------
2 декабря палата представителей Конгресса утвердила проект оборонного бюджета на 2017 год, который, в частности, налагает запрет на военное сотрудничество с Россией. Документ поддержали 375 конгрессменов, против высказались 34.
-------------------
Taigi kaip pasakojai pasikeite žmoniu populiacijos nuomone,JAV laimėjus TRampiui..Uz draudimą bendradarbiaut su Rusija nubalsavo 375kongresmenai..Rusija palaike vos 34 JAV kongresmenai..:}}

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 03 15:07
Hahahahaha :D
Reideri - nu tu ir fantazuotojas :D jei butum tikras vyras susilaziciau is vyno butelio kad 2018 o ir 2019 metais tavo fantazijos neissipildys (kaip kad issvajotas kinoeciu Sibiro puolimas) :D
Tu ten maziau rukyk dziovinta siena :D as jau net nepykstu :D vis rusai ubagai, lopai ir taip toliau, bet kaip tada jie itakoja pasaulio istorijos eiga nu man niekaip nedaeina :D tokie idjotai ir kazkaip dar sugeba islikti! Kazkas cia neuseina :D Su prognozem atsargiai - daug prognozuotoju analitiku zadejo Hilary pergale, kazkaip visi nutilo :D vienu zodziu baigiam si raunda, priejom aklaviete kaip visada! Jei esi vyras galim susilazinti kad Putinas ant keliu nestoves ir bus panasi situacija kaip ir dabar?!? Is vyno butelio? Ar per skystas?

Tik tiksliai man pasakyk kokie kriterijai yra KLAUPIMASIS ANT KELIU, kad butu galima 2019 gan aiskiai ivardinti kas kaip :) ?
punktais prasom Reideri prognoze kas bus ir jei ne as adresiuka duosiu man buteliuka atsiusit? OK? na o jei prognozes issipildys as jums buteli atsiusiu, SAMPANO jei norit, galesit svesti rusijos subyrejima? :) na tai kaip?


Reideris to GRU pasekejas, 2016 12 03 01:22
Protingu žmoniu pamastymai apie Rusija 2017m.Paklausyk,patiks:}}}:
-----------------------------------------
Дмитрий Потапенко- прогноз на новый 2017 год
https://www.youtube.com/watch?v=fjbGqQz3tTs&t=294s

Reideris, 2016 12 02 22:59
Del Lukaso straipsnio sutinku:vogt dar yra daug ko Rusijoje..Rusu oligarcha šiemet iš Rusijos teiišveže 160milijardų usd...:}Mažokai praejusiais metais išgabenta 200milijardu usd..Bet dar galima kentet Putino rezima...}}Nei vienas Rusijos caras ar gensekas vakarams toks dosnus nebuvo..:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2016 12 02 22:53
putinas yra debilas kvadratu..Ar žinai kaip Rusijoje vadinami Putino valdymo metai-ogi nulinieis..Ka B.Jelcinas pasieke iki 1998m.tas ir liko tik tikrus banditus pakeite,banditai su pagonais...Uzsienio politikoje visiškas pravalas...Rusas laikytis vakaru taisykliu nenori,bet skolintis iš vakaru pinigu norėtu,gaut naujausias karines technologijas ir ne tik karine snoretu..Deja neišeis..:}}O klaupimasi ant keliu jau matysim 2018metais tuoj po prizidento Putino išrinkimo naujai kadencijai..Putinas turi pasirinkima arba klauptis arba kadaruot viselicoje Raudonojoje aikšteje..tada atsiklaups jo prijemnikas..Taip jau gamtos sukurta ir rusas kitaip gyvent nemoka...5-7METUS JIS DERZAVA,VISKA IŠTAŠKO.PO TO STOVI IŠTIESES RANKA KAIP UBAGS LINK VAKARRU...Vakarai duda est bet liepia išsinešdint i VDR,rytu Europos,Pabaltijo...:}}Ko vakarai pareikalaus 2018metais??:}}Gražint Kryma išsinešdint iš rytu Ukrainos,Padnestres,Gruzijos okupuotu teritoriju..To gali ir nepakakt gali pareikalut Kaliningrado..nesutinkat dveskit..:}}}

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 02 22:43
sorry uzmisrsau nicka parasyti, paskaityk straipsni!

Anonimas, 2016 12 02 22:43
Nervadink kitu debilais pats debilu budamas! Ypac Putino! Nedagyvensi iki Rusijos zlugimo.Problemu yra niekas neneigia, bet nesamoniu tokiu kaip tu peziji tai nera! Taro kortas mesk i siuksliu deze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Specialiste!


E.Lucasas raso:

Noras laikyti trokštamus dalykus tikrove – didžiausias Vakarų šalių priešas. Daug metų nuo 1991-ųjų tikėjome, kad Rusija yra taiki ir draugiška valstybė, turinti potencialo suklestėti. Dėl to švaistėme brangų laiką, o čečėnai, gruzinai ir ukrainiečiai labai brangiai sumokėjo už mūsų klaidą. REKLAMA Kai kurie žmonės, netgi nuolat klystantys Rusijos ekspertai Vakarų šalių užsienio reikalų ministerijose, tebesilaiko šio naivaus optimizmo. Tačiau dabar nauji klaidingi skeptiški įsitikinimai pakeitė ankstesnius. Didžiausias iš jų – kad V.Putinas yra tarsi į sausumą išmesta žuvis, pasmerktas ir netekęs vilties. Vienas aukšto rango amerikiečių pareigūnas man prieš metus tvirtino, kad Kremliaus karinė operacija Sirijoje yra tarsi neišbrendamas liūnas ir pasirodys esanti nepakeliamai brangi. Vis dėlto neatrodo, kad taip iš tikrųjų yra. Anksčiau vienos NATO paribio valstybės aukšto rango žvalgybos pareigūnas man užtikrintai sakė, kad Rusijai gresia katastrofinis infrastruktūros pakrikimas. Jokių tai rodančių ženklų irgi nėra. Vis dėlto bene didžiausia klaida – būti įsitikinusiems, kad V.Putinas ir jo režimas yra tragiškai suvaržyti ekonomikos būklės. Kai nusmuko naftos kainos, vienas suomių pareigūnas man sakė, kad Rusijos gynybos modernizacija dabar tapusi nebeįperkama. Anot jo, Europos Sąjunga sugriovė „Gazprom“ verslo modelį. Sankcijos skaudžiai kandžiojasi. Rusija išgyvena tik eikvodama auksiniais metais sukauptas atsargas, tačiau jų negali pakakti ilgam. REKLAMA Su šiuo argumentu susijusios dvi problemos. Viena – kad jis neteisingas. Antroji – kad juo grindžiamos išvados yra pavojingos. Tiesiog įvertinkite skaičius: Rusijos einamosios sąskaitos perteklius – 5 procentai. Jos biudžeto deficitas mažas (3,7 proc.) – tokio gali pavydėti daugelis Vakarų šalių (tarp jų ir maniškė). Bankų sistema stabili. Atsargos dar toli gražu neišeikvotos. Infliacija valdoma. Dar yra daug ką privatizuoti. Tai nereiškia, kad Rusijos ekonomika yra itin sėkminga. Šio stabilumo kaina yra stagnacija. Gyvenimo lygis blogėja, o viešųjų paslaugų sistema pakrikusi. Ekonomika traukiasi. Modernizacija ir diversifikacija nepavyko. Rusija traukiasi iš pasaulio ekonomikos, o ne į ją integruojasi. Rusų ekonomistas Vladislavas Inozemcevas praeitą savaitę Rygos konferencijoje sakė, kad Rusija virsta korporacine valstybe, kokios vienas iš pirmųjų kūrėjų buvo Mussolini. Tai fašizmas technine, o ne retorikos prasme. Ilguoju laikotarpiu šis ekonomikos modelis iš tikrųjų yra netvarus. Vis dėlto, kaip toje pačioje konferencijoje pažymėjo mano draugas ekonomistas Andersas Aslundas, netvarus ekonomikos modelis gali gyvuoti stebėtinai ilgai. Sovietų Sąjunga balansavo ant ribos – dar ilgai po to, kai tapo aišku, kad planinė ekonomika slopina inovacijas, visiškai neveiksmingai perskirstydama kapitalą. A.Aslundas lygina mūsų laikų Rusiją su 9-ojo dešimtmečio pradžios – Jurijaus Andropovo laikų – Sovietų Sąjunga. Tik yra skirtumas: šįsyk Andropovas (t. y. Putinas) yra pavydėtinai geros sveikatos. Lygiai taip pat būtų klaidinga tikėtis, kad Rusija artimiausiu laiku įžengs ekonominę mirties spiralę. Ne mažiau klaidinga manyti, kad dėl ekonominių sunkumų Rusijoje su šia šalimi taps lengviau susikalbėti. Rusija veikia pagal modelį „duonos ir žaidimų“. Jeigu pristinga duonos, galima pasiūlyti žaidimų, tokių kaip užsienio priešų raganų medžioklė arba avantiūra užsienyje „trumpas pergalingas karas“. Jau matėme tris tokiu karus: Gruzijoje, Ukrainoje ir Sirijoje. Jie ne visada būdavo trumpi arba pergalingi, bet nukreipdavo Rusijos visuomenės dėmesį nuo jų valdytojų nesugebėjimo užtikrinti tikro klestėjimo. Jie sudaro įspūdį, kad Rusija yra narsi, kilni šalis, apsupta melo ir pykčio. Jie atskleidžia Vakarų silpnumą. Visa tai leidžia pavaizduoti Putiną ir jo bičiulius kaip teigiamus, ir labai pigiai. Jeigu smarkiai nepadidinsime šios kainos, galime tikėtis, kad tokių dalykų bus daugiau. E.Lucasas yra Europos politikos analizės centro viceprezidentas ir britų savaitraščio „The Economist“ vyresnysis redaktorius



Reideris to GRU pasekejas, 2016 12 02 22:39
Ar prisimeni tankus Maskvos gatvese ir JAV karinius transporto lektuvus Vnukovo areuosete atvežusius ubagams iš Rusijos konservu..Nors tie ubagai turi 40proc.pasaulio gamtos turtų??:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2016 12 02 22:37
Lopas tu ir viskas... Seime gal dirbi patareju!
--------------
Lopas tu ..aš dirbu ten kur dirbu..Ir dirbu gerai,nes iš to gyvenu...:}}}}O tu nesugebi 2+2sudet ..Vistiek gaunasi Rusija teisi ir Rusijai bus viskas gerai..Ar bent suvoki kad Rusija gyvena iš rezervu sukauptu keliu protingu žmoniu,prie kuriu Putinas nepatenka,nes norejo tuos pinigus paleist vejais o nekaupt..Va kai baigsis tie rezervai..Tai baigsis ir Rusijos kaip "derzavos"vaidyba..Vel Vnukove leisis JAV lektuvai su labdariniais konservais..O Putinas klupes ant keliu ranka ištiese link vakaru..Nes tankistai negave algu išvarys tankus i gatves kaip 1991m...:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2016 12 02 22:33
Nereikai aukstu kainu tiems rusams ant tos naftos, ir nebus ju! 65 dolcai ir uzteks, pats tik ka rekei kad rusam auksta nafta blogai, daugiau tanku prisipirks, o vat nafta zemom kainoms skatins diversifikacija!
-------------------
Kaip matau vel fantazuoji..Kitais metais rusai savo biudzeta deda 40usd uz bareli,šimet buvo 50usd uz bvareli..eali kaina nuo 40 iki 25usd uz bareli..Va teisinga naftos kaina visam pasauliui..:}}

aš tau dar karta aiškinu..Vos tik naftos kaina perlipa per 50usd uz bareli,JAV atidaromi uzkonservuoti naftos greziniai ir nafta pumpuojama..Kiekvieno menesio 1d JAV skelbia savo naftos rezervu duomenis ir automatiškai numuša naftos kaina žemiau 50usd uz bareli..Po to jis vel po truputi kyla..Nafta jau niekada nebekainuo 60usd uz bareli...nebent ruseliu svajonese...:}}Visas pasaulis laukia naftos po 25usd uz bareli..kaip kad buvo 1991metais..:}}

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 02 22:28
Lopas tu ir viskas... Seime gal dirbi patareju!

Reideris to GRU pasekejas, 2016 12 02 22:28
Asile tu as juk sakau populiacijos NUOMONES pasikeitimas, o tai reiskia ir i parlamenta ateis prorusiki (arba mastrantys) zmones idjote tu!!!
------------------
Ateis ateis po 2 metu ..Parlamento rinkimai Bulgarijoje 2019metais..Ar datemsi tu ir "velikaja derava"Rosiskoje??:}}
Ruselio svajone skaldyk ir valdyk,deja nieko nebesigauna..ES tarsi vienas kumštis ir pliaukšt per snukį..:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2016 12 02 22:25
2. Le Pen/Filonas ir Merkel nebuvimas leis Mateo Renci, Orbanui ir likusiems NEPRATESTI sankciju balvone tu! Prie ko cia tas Trampas
-----------------
Vėl tapati pasaka...Mateo Rencis yra vienas iš sankciju iniciatoriu..Na Orbanas gali asmeniškai tas sankcijas nuimt Rusijai..Iš to Rusijai nulis naudos..Ar bent žinai kokios sankcijos rusijai uzdetos??}}
Pagrindine sankcija-atsisakimas paskolint pinigu...Iš kur ubagas Orbanas ju paskolins?}Finansu centrai tai Vašingtonas,Londonas,Berlynas..O "Brexit tevai reikauja taikyt griežčiausias sankcijas Rusijai..
Prisimenu kaip šiandien..Mateo Renzis dalyvauja Rusijoje renginyje kartu su Putinu..Glebesčiuojasi,šypsosi..o kita diena grižes i Italija patvirtina sankciju pratesima rusijai..:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2016 12 02 22:20
1. Nu tai saunu, BET kur Lietuva butu buvus jei dar ir RUSISKA exporta nat virsaus uzmestum!!!
------------
Kur ant viršaus??:}}Pieno ukis kuris sudarė liuto dali eksporto i Rusija,gamina savo pajegumo ribuose..Ši sritis Rusijos atsisake ir yra laiminga del sankcijų,nes produkcija vis tiek parduoda i kitas šalis o ES dar ir apmoka"mistinius"nuostolius..Ir apskritai pieno pramones ukis išgyvena aukso amžiu ir jam rusija tarsi penkta koja...Rusijos rinka yra nepatikima ir priklauso nuo vienoa silo noru Kremliuje...Tokiu rinku visi atsikrato...Teko dometes UAB "Salda..Tai jie i Rusija eksportavo 100proc ssavo produkcijos iki 2014metu..O po to visiškai atsisake Rusijos rinkos ir persiorentavo i vakarus..Pasekme statomos naujos dvi gamyklos..Rusijos rinkos atsisakymas tapo postumiu plestis ir klestet..tas pats ir su pieno ukiu-jis atrodo neužkišama ir pelninga Kinijos rinka,kur eilinis žmogus sau gali daugiau nupirkt pieno produktu nei eilinis rusas...:}}Sekmes rusams megautis suriu su 70proc .pal;mes aliejumi..Tai verta ju mistiniu pergaliu Sirijoje ar rytu Ukrainoje..:}}

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 02 18:48
1. Nu tai saunu, BET kur Lietuva butu buvus jei dar ir RUSISKA exporta nat virsaus uzmestum!!!

2. Le Pen/Filonas ir Merkel nebuvimas leis Mateo Renci, Orbanui ir likusiems NEPRATESTI sankciju balvone tu! Prie ko cia tas Trampas

3. ka tu man kisi ta savo parlamentine bulgarija!!! Asile tu as juk sakau populiacijos NUOMONES pasikeitimas, o tai reiskia ir i parlamenta ateis prorusiki (arba mastrantys) zmones idjote tu!!!

4. Nereikai aukstu kainu tiems rusams ant tos naftos, ir nebus ju! 65 dolcai ir uzteks, pats tik ka rekei kad rusam auksta nafta blogai, daugiau tanku prisipirks, o vat nafta zemom kainoms skatins diversifikacija!

5. Senas tu pirdzius vis tik, neimanoma! Sneketi kaip su ligoniu, nei tas putinas ko maldaus nei ka! Sakiau kad nedagyvensim mes iki rusijos subyrejimo, taip kad eik geriau isgert valerijono nuo nervu, nes tau ateinantys metai su geopolitikos poslinkiais nusimato pakankamai nervingi!

Reideris to GRU pasekejas, 2016 12 02 18:37
Poslinkis yra, VEIKIAUSIAI, Putino naudai, Rusijos deizoliacijai ir mirties taskas manau praeitas.
-------------------
Jo kisel tv nusprende,atejo Trumpas ir sankcijas nueme..Va tik beda Rusijai sankcijas ne JAV prezidentas deda,ne jo valioje jas ir nuimt..:}}}Trampo politika akivaizdi,jis ruošiasi spaust net ten kur Obama buvo atleidęs..Kuba,sankciju pratesimas Iranui ..ir t.t...Juokingiaui teiginiai apie Moldovos prezidenta ar Bulgarijos prezidenta,ruseliam niekaip neina suprast,kat šios valstybes yra parlamentines o ne prezidentines ir net jei jose laimetu Putinas asmeniškai jis nieko pakeit negaletu..:}}}

OPEC susitarimas tai geriausia žinia JAV skalunu pramonei,atsirado naujos rinkos ir jas uzims JAV,jei tik OPEC sumažins išgavima..:}}Kuo aukštesne naftos kaina tuo geriau JAV kuri tuoj poat pradeda išgaut daugiau naftos ir vel tas kainas numuša...OPEC laikas baigesi..Ne OPEC ar Rusija reguliuoja naftos kainas o JAV skelbdama savo naftos rezervu duomenis..2017metai tai metai kai Vova dar spardisys,be 2018metai kai Vova klaupsis su ištiesta ranka link vakaru..:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2016 12 02 18:30
Va pasiskaityk:
---------------------
"Rusija nesustabdė Lietuvos eksporto augimo "


Reideris to GRU pasekejas, 2016 12 02 18:26
P. S. su kuo as kardinaliai nesutinku, tai su SAVOS salies nustekenimu Rusijos nustekenimo vardan! Vat cia as nesutinku! Nemanau kad daryti sau boga, zaloti savo ekonomika vien tam kad pakenkti rusui yra protinga...
----------------------
Ir kurgi tas nutekinimas,papasakokit..Pieno ukis pergyvena nematyta buma..Gamina ES dar ir kompensacijas moka uz "prarastas Rusijos rinkas"..:}}

Jusu savokomis vadovajantis greit galima tapt svetimos šalies vergais..bet but ekonomiškai stipriems..Gal galetumet paaiškint,kodel nei viena šalis artimai bendradarbiaujanti su Rusija negyvena gerai??:}}}Pavyzdys Baltarusija...Iki 2014metu buvo Ukraina ir t.t..:}}


Reideris to GRU pasekejas, 2016 12 02 18:22
Reideri apie ka jus cia? Nesutikau su sapalionem apie Sibiro puolima?...
-----------------
Apie joki puolima aš nekalbu...:}}Čia jau jus fantazuojate..Tili invazija išstumiant rusus iš pasienio teritoriju nera jokia naujiena..Geriausiai ši elementayra ivaldęs Kazachstanas..:}Rezultate kasmet 200tukst.rusu pabėga iš šios "draugiškos" Rusijai šalies...Visi rusai Kazachstane gavo pilietybes ir net teise balsuot,skirtingai nei Latvijoje ir Estijoje,bet visais kitais požiūriais yra laikomi antrarūšiais žmonėmis,tad nieko kito kaip bėgimo iš Kazachstano rusų sąjungininkas jiems nebelieka..Ts pats ir su kinais Tolimuosiuose rytuose,po truputi jie stumia rusus tolyn nuo savo sienos,be jokio šuvio ar užpuolimo..Analogiška situacija Stavropolio krašte,kur musulmonai stumia rusus tolyn nuo Kaukazo{Išpradziu atvyksta i miesteli viena kita musulmonu šeima,po to 10šeimu,kol galų gale rusai pasijunta mažuma,priklausoma nuo musulmonu tradicijų ir veiksmu..kol galiausiai ir paskutiniai pabega...:}}

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 02 18:07
Su kuo as nesutikau?... Arba konkreciai arba geriau nieko... Reideri apie ka jus cia? Nesutikau su sapalionem apie Sibiro puolima?...

As negaliu gincytis be galo su jumis del visokiausiu nesamoniu! Jei jums sirdis dziaugiasi, na tegu! Velgi norejau pakomentuoti del turnyru rengimo naudos ir berudyjanciu rusisku geldu... BET, jus per siaurai mastote ir nesuprantate apie kalba eina! Rekiate rusai ana, rusai ta, bet RUSAI! Jie yra, jie kazka daro, ir KAZKA reiskia! Ir nesvarbi jusu nuomone! Subyres ta matuska, bet lazintis galiu, kad nei as nei jus iki to nedagyvensim, ir tik nereikia kisti 2030 :D atidekit tas taro kortas!

P. S. su kuo as kardinaliai nesutinku, tai su SAVOS salies nustekenimu Rusijos nustekenimo vardan! Vat cia as nesutinku! Nemanau kad daryti sau boga, zaloti savo ekonomika vien tam kad pakenkti rusui yra protinga...

Paprasciausiai bus idomu paziureti kaip situacija rutuliosis ateinanciais metais. Poslinkis yra, VEIKIAUSIAI, Putino naudai, Rusijos deizoliacijai ir mirties taskas manau praeitas. Pozytyvus poslinkiai Sirijos pilietiniame kare, galimas sankciju numemimas netolimoje ateityje turint omenyje kad Prezinento rinkimus laimes Le Pen/Filonas, tiketina kad Merkel neperrinks, Trumpas veikiausiai keis politika, naftos kainos po truputi atsigaus nes pasiektas sioks toks susitarimas OPEC, Turkija turi rinktis tarp ES ir Rusijos kur ekonominis pasirinkimas veikiausiai juda link Rusijos. Prezidento rinkimai Bulgarijoje ir Moldovoje aiskiai rodo populiacijos nuotaiku pasikeitima + Eurozonos egzistenciniu klausimu problemiskumas privers ES apmastyti savo poziuri Rusijos atzvilgiu ieskant sajungininko o ne prieso. O del Ukropu, kai Amerikieciai baigs remti tuos juokdarius pasikeitimas bus labai staigus, ir susitvarkys ta Ukraina gryzus ten kur jos vieta, NES niekam ta Ukraina ES nereikalinga apart gal Grybauskaites su Linkevicium... Bet ir siedu bus priversti keisti nuomone, nes nuomone TURBUT PASIKEITE visoje Europoje, netgi iskaitant 48% JAV rinkeju... O kas bus pamatysim. Kas labiau tiketina, mano issakyta nuomone ar jusu sapaliones apie ERDOGANO tanku VISUOTINI puolima :) bus matyt, susirasysim manau :P

Reideris to GRU sekejas, 2016 12 02 16:04
Na kaip taip galima sakyti kad rusai neturi teises bombinti kitu saliu o amerikieciai turi! Vien sis teiginys IGALINA poziuri kad rusai teisus darydami tai ka jie daro! Jus taip sakydamas priverciat rusus ginkluotis! Deja panasu poziuri turi ir amerikieciai! Situacija yra tokia: jus budamas banditas mokote kitus istatymo! Patyleti reikia tokioj situacijoj.
------------------
Rusai visada teisus..Teisus jie buvo kai malšino Cėcėnijos sukilima..Va tik kai tapati daro gruzinai Osetijoje,jie jau pagal rusus nebeteisus..:}}Gal gali paaiškint ši rusu "pasaulio"kazusą??:}}
Tas rusu ginklavimasis prie nieko kito kaip tik prie eilinio Rusijos subirejoimo prisidet negali..Aš asmeniškai dziaugiuosi kad rusas kuo daugiau ginkluojasi,nes tikslaii žinau,kad tie ginklai vel surudys kur nors pakiemiuose ar juru uostose kaip buvo 1991-1998metais..:}}}Aš tai dziaugiuosi kai rusas gauna surengt koki milžiniška sporto trengini nes tada gales išvogt milžiniškas lešas,kurios butu galima panaudot inovacijos,moklui,infrastrukturai ,soc modeliui gerint..ir kuriuo pagalba Rusija iš tikro galetu tapt galinga pasauline galia...:}}Bet viso to nebus kol valdo Putino tipo asilai..Ilgu metu Putinui..nes tik jis gali uztikrint nepertraukiama pigiu naudingu iškasenu tiekima vakarams ir pinigu gautu uz tas iškasenas išvežima i vakarus ir invbestavima i vakaru gerbuvi..tuo metu Rusija paliekant pamoikos vieta..:}}


Reideris to GRU sekejas, 2016 12 02 15:57
Pripazystu kai kuriu faktu svori!...
---------------------
Pripažįsti,nors dar prieš metus nepripažinai..Taip |GRU pasekėjo nikas ilgas..Gal po metu prižpažinsi ir visa kita??:}}
Del Tolimuju rytu,viskas iki 2030metu bus aišku..Rusams labai pasiseks jei bus kitaip..:}}

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 02 15:51
Reideri nu Jezau Marija! As tik prielaida primetu sakau, na gerai, sutimku ekonomine politika nesamone ir nereikia tiems rusams tiek tanku! bandau izvelgti jusu pozicija! Pripazystu kai kuriu faktu svori!...
Na o pats ka? Nu kas per kiauri teiginiai???
1. Greit bus referendumai Sibire!!! KA PO GALAIS REISKIA GREIT!!! Cia rytoj tas greit, poryt? Ar po 150 metu? Nu po 150 metu tai gali buti! Bet as taip toli nespelioju, Reideri turekit GEDOS! Susifokusuokime prasau i musu gyvenimo laikotarpi, as tiek ilgai negyvensiu kad pamatyciau referenduma tolimuosiuose rytuose!
2. Na kaip taip galima sakyti kad rusai neturi teises bombinti kitu saliu o amerikieciai turi! Vien sis teiginys IGALINA poziuri kad rusai teisus darydami tai ka jie daro! Jus taip sakydamas priverciat rusus ginkluotis! Deja panasu poziuri turi ir amerikieciai! Situacija yra tokia: jus budamas banditas mokote kitus istatymo! Patyleti reikia tokioj situacijoj.

Reideris to GRU sekejas, 2016 12 02 15:36
Jei Izraelis ir Ankara suformuos asi ir bus tiesioginis 100% pajegu puolismas Turkojos ant alepo o Izraelis uzims Damnaska ir pakars Asada and tvoros, sakau pries visus - ATSIPRASYSIU GERB REIDERIO!
------------------
va va ir toliau Kiseltv programa..Nugalėt galima tik kaip nugali rusai..T.Y uzimt Berlyna ir nužudyt Hitleri..:}}..O negalima taip..tankai važinėja po Maskva ir šaudo i parlamentą Maskvoje..IR KOKS SKIRTUMAS JEI TANKAI NE JAV,JEI REZULTATAS TAS PATS":}}]}}Negi čia netapati pergale??:}}

Post scriptum:vadinasi Google maps atnaujinama žinutemis..ir tai yra daug rimtesnis šaltinis,nei Kisel tv??:}}}Tai jeigu Google maps gaus žinute,kad tankai uzeme Estijos Narva ir ides tai i savo žemelapi GRU pasekejas ims ir tuom patikes??:}}}

Reideris to GRU sekejas, 2016 12 02 15:28
Prielaida paremta teiginiu jog mazdaug metai atgal buvo labai aktyvus komentatorius sapaliojes apie neisvengiama Sibiro puolima Kinijos pajegomis, ir tai tik savaiciu klausimas
---------------------
O kam tiems kinams pult Rusija..Jie ir taip pasiims viska be šūvio..Rusai patys atiduoda viska po truputi..Atidavė salas..atiduoda žemes..Vyksta tili kinu Tolimuju rytu okupacija..Jau greit išvysim "referendumus "Tolimuoiuose rytuose del prisijungimo prie Kinijos Krymo pavyzdžiu..:}}

Reideris to GRU sekejas, 2016 12 02 15:23
Tai jei kaip sakote ruseliai neturi jokios teises Alepo bombinti, kokia teise amerikieciai turi? Irgi jokios! Nuo to ir reikia pradeti! Jei visi lygus ir daro ka nori, tada ruseliai daro ka gali!
----------------
JAV yra pasauline galia,o Rusija tera narkomanas sedintis ant naftos adatos,tad ir teises skirtingos..Kai Rusijoje žmones gyvens kaip JAV tada gales pliurpt apie kažkokias teises..Šiuo metu pas Rusija tera pareigos..Pareiga kai p TSRS teisiu peremejai atlygint TSRS padaryta žala visoms okupuotoms valstybems ir šimtmečiai naikintoms tautoms..:}}ir t.t..:}}


Reideris to GRU sekejas, 2016 12 02 15:20
Rusai priversti gintis ir kovoti Amerikos imperializmo akivaizdoje! Negi jus siulote rusams likti beginkliams, atiduoti savo itaka, ir buti padalintiems?
------------
Rusai priversti ginklus klepint,kad apgintu savo imperialistines uzmačas o ne apsigintu patys..Tol kol Rusija turi branduolini ginkla jos nieks nei puls nei užpuls..Vienintele beda ji gali subiret pati kamuojama vidaus problemu lemiamu besaikiu ginklavimusi ir režimu remimu visame pasaulyje..:}}Rusams tūkstančiai tanku ir lektuvu reikalingi ne gintis,o neleist aplinkinėms valstybėms laisvai kvėpuot..:}}Ukrainos atvejis geriausias to pavyzdys..:}}}

Reideris, 2016 12 02 15:15
Noriu pabrezti kita fakta kad net ir gerb Reideris budamas putino vietoje nesugalvotu nieko geriau
----------------
Net asilas budamas Putino vietoje sugalvotu geriau..:}}O jei galvot neišeina užtenka pasiimt kitos šalies Norvegijos sėdinčios ant naftos adatos modeli..Blogiau jau tikrai nebutu..:}}
Jei rusai nuo 2000pinigus butu kiše i moksla,inovacijas,infrastruktūra,socialini modeli ir t.t.šiandien tikrai gyventu neblogiau nei silpniausia ES valstybe Rumunija..O dabar net Kazachstanas ir vidurine Azija pradeda lenkt pasauline "galia-negalia "pagal visu parametrus..:}}

Tik begalvis asilas gali savo tautai ivest maisto embargą..:}}Nori konkuruot su Es daryk kaip ES ..Iš naftos pinigus gautas pajamas kiš k i tanus,patrankus ir laivelius o remk subsidijomis savo žemdirbius,kad galetu konkuruot vsu vakaru produkcija pagal kaina,o su laiku ir pagal kokybe...:}}}

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 02 15:12
Neisizeiskit bet del Alepo nieko nekomentuosiu, visiskos nesamones :(
Del google maps galiu pasakyti kad deja jus nesuprantate kas tai per saltinis, nes veikiausiai neskaitote angliskai, del to ir pasiriamte is esmes rusiskais saltiniais ir is cia mano spejimas del jusu amziaus :P Jei atkreipsite demesi manpo nurodytame saltinyje ESMINIS faktorius yra zinuciu (realiu laiku) skelbimas, siu zinuciu analize gali suteikti kritine izvalga vertinti esamai situacijai, kas vyksta alepe DABAR o ne perskaicius is Kisel TV ar LRT, ar ka jus ten ziurit! (BBC turbut ne)

P. S. esu jaunas, iki senjoro man dar tolokai :P

Atkreipkit demesi, kad zvelgti reikia i procesa kuris galetu kazka pakeisti! Teigti kad Izraelis bobbarduoja Asada yra normalu, bet ar tai keicia kazka? Teigti kad Erdoganas puola, bet ar tai keicia kazka? Jusu parekomenduotoje laidoje Erdoganao ataka buvo suvesta iki minimumo? Tai kodel jus teigiate kad tai kazka keicia? Aisku visko gali buti! Jei Izraelis ir Ankara suformuos asi ir bus tiesioginis 100% pajegu puolismas Turkojos ant alepo o Izraelis uzims Damnaska ir pakars Asada and tvoros, sakau pries visus - ATSIPRASYSIU GERB REIDERIO! Bet tai mazai tiketina! Erdoganas uzeme su 1% savo kariuomenes 2 fermas, o Izraelis skraido prie sienos bombindamas 2 patrankas! Esmes nekeicia! Esme ta kad Asadas ima Alepa! Pamastymui!

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 02 15:02
Del nicko cia yra spejimas! galiu klysti! Prielaida paremta teiginiu jog mazdaug metai atgal buvo labai aktyvus komentatorius sapaliojes apie neisvengiama Sibiro puolima Kinijos pajegomis, ir tai tik savaiciu klausimas! Deja tai nepasiteisino ir komentatorius dingo. Mano manymu komentavi braizas ir geopolitikos traktavimas labai jau panasus, del to ir toks spejimas! Jei klystu atsiprasau, jei esu teisus, Reideri turetumete i tai atsizvelgti :P
Bukim vyrais!

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 02 14:58
Nustebinsiu gerb Reideri! Sutinku su jusu komentaru! Rusai daro blogai: adata, begaliniai konfliktai ir priesu skaiciau didejimas! Ir be abejo tai atsitiks, rusija zlugs! Jei realiai as nemanau kad as kada su tuo tebesigincijau! Noriu pabrezti kita fakta kad net ir gerb Reideris budamas putino vietoje nesugalvotu nieko geriau! Rusai priversti gintis ir kovoti Amerikos imperializmo akivaizdoje! Negi jus siulote rusams likti beginkliams, atiduoti savo itaka, ir buti padalintiems? Jus TEISUS savo teiginiuose kad rusams batai! Sutinku! Pasauli valdys galiausiai musulmonai kinieciai, jei suprantate apie ka as.
Bet jei jau tokia situacija, geriau buti padalintiems amerikieciu po 50 metu ar zuti kovoje iskelta galva gal po 150 metu? vat cia ir yra skirtumas! Rusai priversti tai daryti! Bet pabreziu, istorija ilgesne! Nesusifokusuokite i teigini (jau izvelgiu jusu minti) kad kokia teise rusai turi sirijoje (aisku jokios), bet jei jie nemaise amerkieciams afganistane, irake, lybijoje (jokios rusijos aktyvios paramos), tai amerikieciai ka iki maskvos tada davaziuos? Nu pats pamastykit, argi nepriversti rusai gintis? Tai jei kaip sakote ruseliai neturi jokios teises Alepo bombinti, kokia teise amerikieciai turi? Irgi jokios! Nuo to ir reikia pradeti! Jei visi lygus ir daro ka nori, tada ruseliai daro ka gali!

Reideris, 2016 12 02 14:34
Tiesiog as nekeiciu nicko kaip reideris ir islaikiau si nicka jau 15 metu
----------------
Ir i ka Reideris buvo nicka pasikeites,įdomu??:}}

Reideris to GRU sekejas, 2016 12 02 14:32
Tarp kitko: gera komentara perskaiciau, ar tik ne zinia gerbiamajam? Pamastymui!
------------------
Berazumio Kesto iš JAV svičiojimai yra beverčiai ir pilni klaidu..Musolmonai sudaro 5 proc.pasaulio gyventoju..Gal paaiškinsi kaip 1 milijardas musulmonu gali but 5 proc.jei žemeje gyvena 7 milijardai gyventoju??:}}}}Toliau dar didesni vejai.:}}}
Suprask pagaliau nieks ruseliui prisidengus kovo su terorizmu sustipret ir viešpataut neleis{anksčiau dengėsi kova su fašizmu:}}Volodzia nieko naujo sugalvot nera pajėgus,vis sena komunisteliu taktika renkasi,tik priešus keičia kaip kojnes..:}}}Visa tai duoda atsrocka iki eilinio Rusijos padalijimo,bet galutiniame variante lauki tas pats ,kas ir 1991metais....Nes Rusija daro tas pačias esmines klaidas kurias dare TSRS
A}sedejimas ant naftos adatos{tik padidejo nei buvo TSRSlaikasi..
b}Besaikis ginklavimasis
c}Derzavos vaidinimas ir dalivavimas brangiai kainuojančiuose konfliktuose....:}}

Visas tai palaidos Rusija ateityje..:}}




Reideris to GRU sekejas, 2016 12 02 14:24
"Trečiadienį Turkijos prezidentas Recepas Tayyip Erdoganas jau trečią kartą per savaitę padėtį Alepe aptarė su Rusijos prezidentu Vladimiru Putinu. R. T. Erdogano aplinkos šaltiniai pranešė, kad šalių lyderiai sutarė, jog miestui būtinos paliaubos."

Ir ko gi jam to putino klausineti, jam juk vienodai svieca :D Reideri... nu man geda uz tave :P
------------------
Taigi jei Alepe taika ,tai turkas R.Erdoganas vel Putina apžaide,nes taika nAlepe naudinga jam,o ne Putinui..Taikos metu galima sustiprint opozicines grupuotes,jas apginkluot ir vel viska pradet iš naujo...:}}Tai tik dar karta parodo Putino silpnuma..ir Erdogano politikos uztikrintuma..Turkai pradeda puolima tada kai Alepe sekmingai vyksta Asado puolimas..:}}Asadui taika Alepe nereikalinga..Jis opozicija ten suskalde ir atskire i atskirus rajonus,dabar juos belieka galutinai sunaikint imant rajona po rajono....Jei ne Putinas Alepo klausimas buvo dienu reikalas..Ačiu Vladimirui Vladimirovičiui suteikusim dar viena šansa AlNusrai..:}}


Reideris to GRU sekejas, 2016 12 02 14:19
Labai apmaudu kad interaktyvu zemelapi su esama realia situacija musio lauke pavadinote GOOGLE MAPS..
----------------------
Jusu žiniai Google maps nei pozicinis ,nei opozicinis...:}}O jusu mastymas apie tai ,kad google maps yra opozicinis yra paremtas Kisel tv ..:}Tad senjoras esat jus tamstele ir priklausot tai"senjoru"grupei Lietuvoje,kuriems prie ruso buvo geriau..:}}

Reideris, 2016 12 02 14:15
Dekui uz video, paziurejau! (kiseliovo laida) Bet tu cia arba linkus sumaisei arba tau kazkas negerai... gal galetum man numesti laika paciame video ir parasyti kurioj cia vietoj prorusiski komentatoriai teigia kad ruseliui sakes?
------------------
Argi aš rašiau ,kad ruseliui šakes??:}}Pacituosiu pats save:}}:"Atmesk rusiška propagandini potosa ir suprasi kokioje beviltiško padeti šiuo metu ruselis...:}}"

O padetis tokia,turkai vykdo savo politika ir ji aiški,buferis tarp dvieju kurdu anklavu....ir buferis tarp Asado,rusu,Irano ir Hezbolach..ir turkomonu valstybe "de fakto "toje teritorijoje..Toje vlstybeje be turkomanu leidziama klestet buvusiai Alnusrai ir kitoms opozicinėms grupuotems..tai reiškia amžina kara su Asadu ir rusai..Iš kitos puses Izrelis vykdasbombardavimos15km nuo Asado prezidentiniu rumu..Ir visiškai nekreipentis demesio nei i rusu net "analogov vmire"nei i pačius rusus,kurioe visam pasauliui trimituoja"esa ginse savo sąjungininkus..:}Ko išdavoje ruselis rekia kiekvienoje laidoje nesavo balsu esa nieks nesiskaito su pasauline"derzava"..:}:}}

GRU pasekejas to MES, 2016 12 02 12:11
Pakometuok prasau gerb Mes kur as raginau atsiduoti Putino globai? Teiginys stiprus taip sakant! Tai prasau surasti mano komentara ir nukopijuoti/pakomentuoti ji! Kazkaip apsikakojote argi ne taip?

P. S. As taip niekados nesakiau! Pasisakau uz Lietuvos Respublikos Nepriklausomybe ir ES vientisuma. Cia jei kam kas neaisku. "GRU pasekejo" nickas turi ilga istorija ir nieko bendro neturi su mao poziuriais. Tiesiog as nekeiciu nicko kaip reideris ir islaikiau si nicka jau 15 metu


Mes, 2016 12 02 09:35
kas čia dar per GRU vietininkas Lietuvoje peizalioja niekus??? Tokiu atveju aš geriau analfabetu Reideriu, kuris, tikiu, netrukus sugriaus putinizmą... O GRU vapalioja turgaus bobutės leksaika ir - nė vieno argumento... Tik bendra mintis: atsiduokime Putino globai, tada suklestėsime...

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 01 22:26
Tarp kitko: gera komentara perskaiciau, ar tik ne zinia gerbiamajam? Pamastymui!

O kada mes nustosime filoninti? Mums laikas trauktis - rytų frontas greitai tuštėja. Iki šiol Europos Sąjunga konflktavo dviem frontais: pietuose su radikaliuoju islamu, rytuose - su Rusija. Palaipsniui ir Europos, ir bendrai, Vakarų elitas suvokia, kad radikalus islamas yra pagrindinis ir pavokjingas priešas. Musulmonai sudaro tik penkis procentus pasaulio gyventojų, bet net pusė pasaulio teroristų yra musulmonai. Trumpas Amerikoje, dešiniųjų kandidatas į prezidento postą Prancūzijoje Filonas ir kiti tai supranta ir vienijasi su Rusijos Putinu bendrai kovai prieš islamiškąjį terorizmą. Bendri Europos Sąjungos pinigai, skirti gynybos moksliniams tyrimams žymia dalimi eina reikalingiausių kovoje su islamistais dronų ir elektroninių kovos priemonių kūrimui. Mums iš šio pyrago nieko netenka. Nes Lietuvos užsienio politika nekinta net ir po Seimo rinkimų. Lietuvoje susidarė didelis sluoksnis auksinių šakučių pardavinėtojų tariamai mūsų gynybai. Šie parazitai nupirko visą mūsų užsienio politiką. Mes vieninteliai Europos Sąjungoje ir NATO vis dar kariaujame su rusais, tik mosuodami tomis auksinėmis šakutėmis. Europos Sąjunga ir NATO palieka Ukrainą, Gruziją, Moldovą ir kitas Rusijos įtakos sferos ne NATO nares Rusijos valiai. Mūsų politikoje tai niekaip neatsispindi. Lietuvos užsienio reikalų ministras - senas komjaunuolis, nemokatis nieko kito, tik kovoti su Rusija. Lietuvos Prezidentė - sena partorgė, mokanti tik sekti pasakas apie Rusijos baisumą. Vis dar tvartelyje antirusiškai stūgauja senas KGB lapinas Landsbergis. Reikia skubiai keisti Lietuvos užsienio politiką, bet nėra kam. Daugiau apie tai, guglinant žodžius: mokslas-studijos- ekonomika.






GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 01 21:59
Tarp kitko...

"Trečiadienį Turkijos prezidentas Recepas Tayyip Erdoganas jau trečią kartą per savaitę padėtį Alepe aptarė su Rusijos prezidentu Vladimiru Putinu. R. T. Erdogano aplinkos šaltiniai pranešė, kad šalių lyderiai sutarė, jog miestui būtinos paliaubos."

Ir ko gi jam to putino klausineti, jam juk vienodai svieca :D Reideri... nu man geda uz tave :P

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 01 21:57
Dekui uz video, paziurejau! (kiseliovo laida) Bet tu cia arba linkus sumaisei arba tau kazkas negerai... gal galetum man numesti laika paciame video ir parasyti kurioj cia vietoj prorusiski komentatoriai teigia kad ruseliui sakes? Nes video tikrai idomus (dar karta dekoju), BET visi issakyti teiginiai palaiko mano situacijos vertinima! Kardinaliai pjaunasi su tavo issakytais teiginiais! Gal kiti komentatoriai ir geopolitikos skaitytojai noretu paziureti si video ir pakomentuoti kur cia rusu kracho akivaizdumas issakytas, nes as ten nieko nemaciau...

P. S. Dar karta dekui uz video, labai puikiu ideju prisirinkau, pades ateities diskusijose/kapojimuose pries pati gerb. Reideri :P
P. S. S. Labai apmaudu kad interaktyvu zemelapi su esama realia situacija musio lauke pavadinote GOOGLE MAPS... Maniau kad jis turetu jums tikti nes yra opozicinis ir negaletu buti apsauktas rusiska/arba rezimo propoganda. Deja sio saltinio toks vertinimas tik dar karta parodo koks vis del to esat neispruses UZSICIKLINES SENJORAS :(

Reideris to GRU sekejas, 2016 12 01 18:20
nezinau reideri, blokuoja mano kometara..
--------------
Tai yra neleidžia rašyt akivaizdaus melo??:}}}Google maps?:}}Rimtai,tiki privačios JAV organizacijos duomenimis..Bet ne tiki Artimuju rytu rusų ekspertais??:}}}T.y tais žmonėmis kurie dažnai buna Sirijoje ir mato padėti iš arti??:}}

Paiklausyk protingu žmoniu apie Sirija:}}Atmesk rusiška propagandini potosa ir suprasi kokioje beviltiško padeti šiuo metu ruselis...:}}
----------------------------
Вечер с Владимиром Соловьевым (HD) от 29.11.16

https://www.youtube.com/watch?v=VEKE6FdZCiY

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 01 18:01
nezinau reideri, blokuoja mano kometara... negaliu atrasyti, praleidzia tik saltini, kuris rodo keleta faktu apie realia padeti syrijoj be tavo nesamoniu, bet tingiu vel rasyti, nepraleizia komento :( 15 min rasiau su paaiskinimais bet nepraleidzia...

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 01 17:54
https://syria.liveuamap.com

Reideris to GRU sekejas, 2016 12 01 17:49
na tebunie, jei sakai jau tegu siai dienai buk teisus :) as tau parasysiu kada paims Alepa :)
-----------------
Naivus esi tu,nes viskuo kuom remies tai Kisel tv ..Savo smegenu neturi,o kažkiek plačiau dometis tingi..Rusai Alepa ima jau pusantrų metu....Ir ka ..??:}}Nu paims ta Alepa..Iš jo nieko nebera tik griuvėsis..:}}Iš jo belikusi tik simboline prasme..:}}Kaip kažkada iš Staliningrado..:}
Turkomanu Erdoganas niekada nepaliks,turkomanai ir kitos grupuotes po Turkijos tanku vamszdiais ilgai valdys visa Sirijos-Turkijos pasieni..:}}
Susitaikyk pagaliau turkai Sirijoje ilgam ir pagal viska kontroliuos ateiti viena iš psiaudo valstybiu sukurtu Sirijos teritorijoje..:}}
Smulkmenios yra tokios,kad Putinas su Surkovu sedi pabales ir nežino ka daryt...Mat turkai jau kontroliuoja vienaip ar kitaip per 20proc Sirijos teritorijos...:}}O ruselis nieko kito be pomidoru karo paskelbt turkams nera pajėgus..:}}



GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 01 17:37
Nu naivus tu zmogus... naivus :) na tebunie, jei sakai jau tegu siai dienai buk teisus :) as tau parasysiu kada paims Alepa :) o tada parasysiu (uzstumsiu) kai neliks Turku tanku Syrijoj :) nes Erdoganas tik del akiu sia kompanija daro, kad krauja nutekintu kurdams :) kada Idliba paims ir permus visus numyletus turkomanus as tau irgi parasysiu :) nes Erdoganas seniai jau juos paliko... Tu i esme ziurek o ne smulkmenas kurios metamos tokiems kaip tu! Kaip ir sakiau GEOPOLITIKOJ tu NULIS!

Reideris, 2016 12 01 15:32
Дружба по-турецки
-----------------
https://www.youtube.com/watch?v=fmf8WrVPMzQ

Reideris, 2016 12 01 15:06
Va i tema apie turku rusu draugyste..:}}}
-----------------------
https://www.youtube.com/watch?v=8a3D4lH4Z3k

Reideris to GRU sekejas, 2016 12 01 14:53
ERDOGANAS-PUTINAS, YPAC JO POZIURIS I PUTINA!
------------
Oi atleiskit nepanagrinejau šitos temos...Manomo manimu Erdoganas i Putina žiuri kaip ekonomiškai naudinga kvaili..Su kuriuo galima tartis ,pasirašyt sutarti,o po to stuktelt i nugarą..Ir vel taikytis bei draugaut..:}Ka ir patvirtina pastarieji turku veiksmai Sirijoje..:}}Panašia draugyste stebėjome tarp Stalino ir Hitlerio..:}}Tik Stalinas buvo 100kart gudresnis uz Putina..:}}

Reideris to GRU sekejas, 2016 12 01 14:50
Kuo paremtas sitas pono teiginys???
--------------
Paremtas Erdogano kalba,kur jis juodu ant balto pareiškia,kad Turkijos kariuomene atejo tam ,kad pabaigtu kruvina Asado valdymą Sirijoje,kas tiesiogiai kertasi su Rusijos interesais ir apskritai visa Putino politika Artimuosiuose rytuose..:}}O savo žodžius pareme tanku remiamu turkomanu puolimu ir nemažu teritorijų okupacija Sirijoje..Prabuskite ponas iš letargo...Draugyste baigesi..Jos net nebuvo..:}}

Post scriptum:turkai Putino niekada neatsipraše,o tik išreiške apgailestavima del incidento kai buvo numuštas rusu naikintuvas..Apie tai nekarta kalbejo ir pats Erdoganas ir Turkijos uzsienio reikalu ministras...:}}Nenori nematai,ir kur matysi kai Rusijos kisel tv skalmbija visais kanalais paie atsiparsima kurio nebuvo..:}}Kas del ekonomikos sutinku ,sutarčiu daug pasirašyta,nes Turkijai jos naudingos,va tik sutartys turku politikos Asado ir Sirijos klausimu nepasikeite..Erdoganas nemaišo ekonomikos su uzsienio politika skirtingai nei Putinas...:}}

Reideris, 2016 12 01 14:43
Putino užsienio politikos laimėjimai:
-----------
Президент Киргизии Алмазбек Атамбаев заявил, что российская военная база будет выведена из страны после окончания срока договора. Об этом в четверг, 1 декабря, он сказал в ходе пресс-конференции в Бишкеке, передает агентство «АКИпресс».
-------------
Rusu "sąjungininkai"kratosi rusų baziu,matyt bijo Krymo varianto..:}}

GRU pasekejas to Reideris, 2016 12 01 14:41
:D
Tai,kad pagal viska visiems pochui ant V.V Putino..O ypač pochui Raicapui Erdoganovičiui iš Turkijos..:}}
____________________________________________________
Kuo paremtas sitas pono teiginys???
Priespastatyti pono kometarui galiu fakta jog Erdoganas pamyne savo isdiduma ir atsiprase Rusijos! Pripazino geopolitini pralaimejima, atidave Alepa ir gryzo atgal i Matuskos glebi ir itakos zona pasirases ir atnaujines dujotiekio statyba!
Cia vat mano teiginys pries jusu! Ar turite man prasau pagrysti kuo nors savo teigini - Erdogano p...mas Putino atzvilgiu!

REIKALAUJU KAD SUTELKTUMETE VISA SAVO DEMESI IR NENUKRYPTUMETE NUO SIOS SIAUROS TEMOS: ERDOGANAS-PUTINAS, YPAC JO POZIURIS I PUTINA! PRASAU NEKEISTI TEMOS VIEN TIK KAD NORESIT ISSISUKTI IS SAVO KEVERZONES!!!

Reideris, 2016 12 01 14:34
Tas M577 pirkimas is bedos. Turetumem pakankamai pinigu, pirktumem siolaikiskus ginklus.
Gautumem geras algas, pirktumeme naujas vokiskas masinas.
---------------
Galima ir be pinigu,Rusijos pavyzdziu,kai 95proc tautos egzistuoja,o valstybe ginkluojasi be proto,nors jau dabar aišku,kad daugumos laivu,lektuvu ateiti netures iš ko išlaikyt ir tie kaip 1991metais tiesiog surudys patvoriuose ar dokose..:}}


Reideris, 2016 12 01 14:31
I oro gynyba Lietuva žvelgia rimtai ginkluojamasi naujausiomis sistemomis "ASRAM"...:}}Planuose yra ir "Patriot"..taip kad naikintuvu mums nereikia,mes ruošiamės gintis ne pulti ..Be to mus saugo NATO aviacija..:}}

Tomas, 2016 12 01 14:30
Tas M577 pirkimas is bedos. Turetumem pakankamai pinigu, pirktumem siolaikiskus ginklus.
Gautumem geras algas, pirktumeme naujas vokiskas masinas.


Reideris, 2016 12 01 14:27
Lietuva galetu panasiai pigiai apsipirkti i F16 lektuvu. Nemokamai is AMARGo Bnoeyard.
Paims 20 F16 plius 10 atsarginem dalim.
Stai ir turime kovine aviacija.
--------------
Deja taip elgiasi Rusija ima iš saugyklų senus lėktuvus,tankus..Juos remontuoja ir beveik 50metu senumo aparatas tampa "net analogov vmire"..:}}}Tad vokiečiu šarvuočiai apginkluoti tinkama ginkluote pats tas..:}}

M577, 2016 12 01 14:22
Lietuva galetu panasiai pigiai apsipirkti i F16 lektuvu. Nemokamai is AMARGo Bnoeyard.
Paims 20 F16 plius 10 atsarginem dalim.
Stai ir turime kovine aviacija.

Reideris, 2016 12 01 14:22
Ir tikrai, Reideri, nei vienas neuzges, nei parade, nei kare, nes ju detalem yra ne daugiau nei 50 metu.
---------------
Keista vokiškos detales 50metu senumo veikia geriau nei naujos rusiškos..Neveltui per kiekviena rusų jumoro šuo sakomo,kad "Lada Kalina"padaryta per uz pakali,nieko panašaus apie vokiečiu automobilius iš rusu girdet neteko..:}}Tas pats ir su tankais,lektuvai ir t.t..Stai indai naujus rusu naikintuvus MIG29KUB paskelbe netinkamais naudot.rusai tokiais pat skaido Sirijoje..Vienas tiesa jau nukrito..O iš admirologorškovo"skraido tik puse visu lektuvu ,kiti remonte,taip kad indai buvo teisus..:}}

Reideris, 2016 12 01 14:17
Cia pirkinys atsarginiu daliu kontekste.
M577 ne nera ginkluoti, juos ardys ir remontuos ginkluotus M113.
--------------
Aš tai girdėjau,kad juos naudos kaip atbaidymo priemone,vienai rytu valstybei,kuria musu prezidente pavadino teroristine atbaidyt..:}}}Bet matyt irgi gandas..Nieks nebnaudoja detalem atremontuotu Vokietijoje šarvuočiu,nebuk kisel tv auka..:}}


M577, 2016 12 01 14:16
Vokieciai dar uzdirbs is sio sandorio, nes siu senoliu utilizacija atnestu naujas islaidas.

Ir tikrai, Reideri, nei vienas neuzges, nei parade, nei kare, nes ju detalem yra ne daugiau nei 50 metu.

M577, 2016 12 01 14:14
Cia pirkinys atsarginiu daliu kontekste.
M577 ne nera ginkluoti, juos ardys ir remontuos ginkluotus M113.

Reideris, 2016 12 01 14:13
Vieno kaina apie 9500 Euro.
------------------
Labai gera kaina,už patikima technika...Nereikia pairšt ,kad panašaus tipo technika M113 mes jau eksploatuojam,tad nebereiks ruošt vairuotoju,bei remontininku...Ir tikrai nei vienas vienetas parade neužges ir neprades dumit kaip kad naujausi Rusijos"net analogov vmire"..:}}

Германия продала Литве 168 бронетранспорте, 2016 12 01 12:33
Представители военных ведомств Литвы и Германии подписали в Вильнюсе договор о покупке прибалтийской республикой 168 немецких бронетранспортеров (БТР) на сумму в 1,6 млн евро.

Vieno kaina apie 9500 Euro.

Reideris to Vytenis, 2016 11 30 22:38
Pažiūrėsim, kaip rusai reaguoja į svetimų karinių pajėgų pratybas Rusijai priklausančioje oro erdvėje.
------------------
O kaip jie gali sureaguot?:}} P{askelbt pomidoru kara??:}}Va vakar Turkijos prezidentas pareiškė:usų tikslas Sirijoje nuverst rusų remiama Asadą..:}}Izraelis nuejo dar toliau ir bombarduoja Damasko priemiestyje esančius kelius..:}O ka daro rusai ir ju išgirtas S-400Triumf"..Tai visiškai teisingai žiuri isižioję kaip Izraelio aviacija ir turku tankai naikina rusų sąjungininkas...:}}

Dar 2 tokie sajunginin kai kaip rusai ir priešu Asadui nebereiks..:}}Tas pats bus ir su Ukraina,o ka rusai gali padaryt jei Ukraina paleis raketas virš Krymo,o gi nieko..Krymas Ukrainos dalis,ka Ukraina nori ta ir daro...:}}Gali pabandyt numušt tas raketas,bet tada apsijuoks prieš visa pasauli jei nepavyks su savo net analogov vmire..:}}

Reideris to GRU pasekejas, 2016 11 30 22:31
Tai,kad pagal viska visiems pochui ant V.V Putino..O ypač pochui Raicapui Erdoganovičiui iš Turkijos..:}}

Vytenis, 2016 11 30 22:25
Rytoj ir poryt vyks ukrainiečių karinių oro pajėgų pratybos. Įdomu tai, kad ukrainiečiai nusprendė pratybas organizuoti oro erdvėje šalia Krymo. Rusai šią erdvę traktuoja kaip Rusijos Federacijos sudėtinę dalį. Ukrainiečiai, aišku, su tokiu traktavimu nesutinka. Pažiūrėsim, kaip rusai reaguoja į svetimų karinių pajėgų pratybas Rusijai priklausančioje oro erdvėje.

GRU pasekejas to Reideris, 2016 11 30 17:47
Nemanai kad jam kazkaip nusisvilpt???

Reideris, 2016 11 30 15:01
Žmogaus teisių komitete priimta rezoliucija dėl žmogaus teisių Kryme, kurioje Rusija vadinama okupante, o Krymas – laikinai okupuota teritorija.
----------------------
pala pala o kaip Rusijos prezidento teigimas,kad Rusija yra taikdarė ir žmogaus teisiu gyneja...Negi Vladimiras Vladimirovičius ir vel bus apsimelavęs ant viso pasaulio??:}}}

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika (1)

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (4)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (3)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (1)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras