Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Žvilgsnis į Orientą
 
  Žvilgsnis į Orientą: 2016 m. gruodžio mėnesio Azijos regiono politinių aktualijų apžvalga (50)

Komentarai:

Reideris, 2017 02 01 19:26
Supratau, rytu Ukrainoje savo piliečius normalu išstumti, nes jie nelojalus (jei iš viso žmones), o pas mus tai yra skaldyk ir valdyk. Kitaip tariant, dvigubas standartas, ką ir reikėjo irodyt :))
----------------
Tai,kad rytų Ukrainoje ,ne Ukraina išstumė rusakalbius..Iš Ukrainos valdomo Sloviansko jie nebėga..Bega iš Rusijos valdomų banditų rojaus LNR ir DNR..O ko norėt,kai baniniu respublikų vadukai teisti asmenys..:}}Taip,kad del tėvynainiu bėgimo iš rytų Ukrainos kalti nebent patys rusai..:}}Pasirodo "rusų pasaulis"netinkamas gyvent net rusams,kurie 25metus pagyvena laisvo0je Ukrainoje..:}}Ir kur čia dvigubi standartai??:}}Argi veidrodis kaltas,kad snukis kreivas..:}}

reideriui, 2017 02 01 19:16
Supratau, rytu Ukrainoje savo piliečius normalu išstumti, nes jie nelojalus (jei iš viso žmones), o pas mus tai yra skaldyk ir valdyk. Kitaip tariant, dvigubas standartas, ką ir reikėjo irodyt :))

Reideris, 2017 02 01 18:51
Tai gal vilniaus krasto lenkus irgi "demokratiskai isstumti" is lt - juk irgi kolonistai ir ju palikuonys, nelojalus ir su kusel tv praplautomis smegenimis, kaip rodo apklausos? O kad lt piliečiai (kaip avdeevkoj ukr piliečiai) matyt nesvarbu
---------------
Ak kaip prorusiška ir miela,bandyt sukiršint kaimynus,o po to tapt "taikdariais"kurie nesiboti uz kuria nors viena puse ir pakariaut{Padniestrės,Kalnų Karabacho atvejis:}}..Nebeveikia tai čia Pabaltijyje..:}}}Baigiesi skaldyk ir valdyk Rusijos politika..:}}Dabar skaldom ir valdom mes "rusų pasauli",susitaikyk su tuom,kitaip nebebus..:}}
Geriau domėkis kaip "tėvynainiai"engiami Kazachstane,arba kaip Rusijos valdžia žiuri pro pirštus i Kaukazo tautų ekspansija Stavropolyje..:}}Kur dauguma vietu kaukaziečiai jau peremė gyvenamųjų punktų,žemiu kontrole ir ivedė savo papročius ir teises..:}}Na o eiliniam ruseliui belieka arba jiems paklust,arba pakuotis daiktus ir patraukt plačiosios tėvynės linkui..:}}Dar prie Jelcino tose vietose dauguma gyventojų buvo provoslavai etniniai rusai,o dabar....:}}

reideriui ?, 2017 02 01 18:04
Tai gal vilniaus krasto lenkus irgi "demokratiskai isstumti" is lt - juk irgi kolonistai ir ju palikuonys, nelojalus ir su kusel tv praplautomis smegenimis, kaip rodo apklausos? O kad lt piliečiai (kaip avdeevkoj ukr piliečiai) matyt nesvarbu

Reideris, 2017 02 01 15:20
Kaip "siltai" zmones Avdeevkoje sutiko ukr zurnalistus.
-------------
O ko norėt kolonistai ir ju palikuonis su Kisel tv praplautomis smegenimis,pradeda suvogt,kad teks gyvent ir prisitaikyt prie Ukrainos arba nešdintis i plačiąją tėvyne..:}}}}Visur vyksta tas pats procesas ..Vienur jis vyksta tyliai:Kazachstanas,Uzbekistanas..Ir Rusija Stavropolio kraštas,Tolimieji rytai,kitur su trenksmu ,kip rytų Ukraina,kai įsikiša Kremlius..:}}
Kremliaus ruporai muša masine isterija del rytų Ukrainos,bet užmerkia akis į situacija Stavropolio krašte,kur Kaukazo tautos tyliai stumia etninius rusus iš ten..:}}Arba i padeti Kazachstane iš kurio rusakalbiai masiųškai bega neapsikentę rusų "sąjungininko"N.Nazarbajevo politikos ju atžvilgiu...:}}Gerai ,kad latviai įvykde ta pačia politika dar 1991metais,kai iš rusų kolonistu atsikėlusių gyvent i Latvija po 1944m.masiškai atėme namus ir kitą turta ir gražino ji anksčiau ten gyvenusiems Latvijos piliečiams iš kurių jis buvo nusavintas..:}}


be komentaru, 2017 02 01 14:34
https://m.youtube.com/watch?v=hlo0G3guRZ4

Kaip "siltai" zmones Avdeevkoje sutiko ukr zurnalistus.

Reideris to VVER, 2017 02 01 14:33
Pasiklausyk,kazkodel buvęs KGB pulkininkas Bachdasarovas kalba ta pati,ka ir aš pries pora metu tau pasakojau..Kad Ukraina ruošiasi Kroatijos pavyzdziu atsiiminet LNR ir DNR teritorijas..Pasiklausyk:
-------------------
Вечер с Владимиром Соловьевым от 31.01.17

žiūreti nuo 11:11
https://www.youtube.com/watch?v=iNOVIxXNjYI

Reideris, 2017 02 01 13:36
Metras po metro..Rusijai taip ir nepavyksta uz saldyt konflikto Donbase Padnestrės pavyzdžiu..
--------------------
Заместитель министра обороны Украины Игорь Павловский признал, что киевские силовики ведут наступление в Донбассе. Такое заявление он сделал в среду, 1 февраля, в эфире телеканала «112 Украина».

«На сегодняшний день, как бы оно ни было, но метр за метром, шаг за шагом наши ребята героически продвинулись вперед», — сказал Павловский.

Reideris, 2017 01 31 00:35
Kurgi aš parašiau kad tu durnius??:}":}}Vel vaidenas?:}}Pirma klausimus logiškus susikurk..:}}Kur logika klausime,kada Ukraina JKryma atsiims,gal tau data nurodyt ir valandas su minutėm dadet??:}:}}}}

Reideris, 2017 01 31 00:33
Mielasis pyksti nebent tu..ABIDNA ZA MATUŠKU "DERZAVU"?/:}:}}}}Jums kaip ir daugeliui gali kalt i galva iki beprotybės kol iš tikro neatsitinka pacituosiu tave"konkrecias nesamones"..Dar 1991metų pradžioje nieks netikėjo,kad TSRS žlugs..:}}Taip ir su tavim"tau viskas nesamones,teiginiai prieštarujantis vienas kitam ir panašiai..Tik kur tu busi kai pasikartos 1991metai??:}}Tyliai vėl sedesi kamputyje kaip tavo ainiai sedejo 1991metais??:}}Užtenka pažiuret rust tv ir palygint su TSRS 1990m.191m.pradžios tv,viskas viens prie vieno,tik be kujo ir pjautuvo..:}:}}
O del JARS tai nera nebus tu tvo raketu..:}}Vienas šaltinis rašo vienaip,kits kitaip,o trečias is vis atvirkščiai ir visi jie rusiški kontroliuojami Kremliaus..Sboj sisteme..:}}

reideriui, 2017 01 30 23:14
Šuda mali tu,reikalauji neįmanomu dalykų
///

Pirmiausiai, as tokiu "terminu" nevartoju, o jeigu tu jau nusizeminai iki izeidimu, reiskia tave nervina, kad tau nurodo i tavo konkrecias nesamones, praso atsakyti i klausimus, remiantis tavo vienas kitam priestaraujanciais teiginiais, o tu nieko konkretaus negali pasakyti, tik apkaltini kitus, kad jie patys durniai, ir vis sumeti viska i kruva be detaliu ir logines sekos. O kai is viso neturi, ka pasakyti (kaip su faktu, kad Rus kariuomene 2016 gavo raketu "jars", nors didelem raidem rasei, kad nieko negavo), tiesiog dingsti. Jau daraisi juokingas :)

Jupiteri, tu pyksti, - reiškia tu esi neteisus!

Reideris, 2017 01 30 21:51
Ir pagauni tu viską...Vienam fonde liko 700milijardų rubliu kitam 4 trilijonai rubliu..Visa tai bus ištaškyta jau matyt 2017metais..Po to teks ir aukseli pardavinet iš Aukso ir valiutos fondo.."}}O po to ..pasižiūrek 1991metų įvykius Rusijoje..:}}Kur algu negavusi kariuomene atsisakė malšint angliakasiu streikus ir viskas baigėsi...subirejimu..:}}

Reideris, 2017 01 30 21:46

Финансовые вливания в незаконно присоединенные территории - Крым, Абхазия, Южная Осетия

Как уже отмечалось выше, Крым обходится России недешево - по разным статьям он получит в 2017 году примерно 195 млрд рублей средств из федерального бюджета. Это, скажем, в 2 с половиной раза превышает расходы бюджета на охрану окружающей среды (77 млрд) или более половины от расходов бюджета на здравоохранение (379 млрд).

Реципиентом помощи является не только Крым - Абхазия и Южная Осетия тоже получают щедрые ассигнования - 6 млрд и 7,3 млрд помощи соответственно (вместе с Крымом, таким образом, содержание незаконно присоединенных территорий обходится федеральному бюджету в более чем 207 млрд рублей в год). Интересно, что Южная Осетия, которая более послушно легла под Москву, получает существенно больше, хотя намного меньше Абхазии - такая своеобразная плата за лояльность:


Reideris, 2017 01 30 21:22
Ir dar nepagaunu- derzavai jau beveik kapec, o pinigai ir rezervai dar nesibaigia niekaip. Ir jei jie žlugs, kaip jie 200 mlrd sumokės? O gali ir iki galo kariauti.
Trumpai sakant, mali mali, o nieko konkretaus pasakyti negali, ką eilinį karta ir reikėjo irodyt
----------------
Šuda mali tu,reikalauji neįmanomu dalykų ir dar paskui ambu ieškai..:}}Kas aš tau Vanga??:}}Is ko 200milijardu sumokes,o gi ims paskolas vakaruose,atiduos žemes Ukrainai ir taip toliau..Budų daug..Tieks dujas 100metų uz dyka..:}}Kai nesamones darė reikejo galvot iš ko atiduos...:}}Cėėnams surenka surinks ir Ukrainai..:}}

Reideris, 2017 01 30 21:18
O kur dabar Čečėnija, ar ne RF sudėtyje? Tai pagal tave ukr reikia įstoti i RF- tada viska ir atgaus :)?
-----------------
Tokiom sąlygoms kaip turi Cecenija,manau ir Ukraina rimtai pasvarstytu,pabūt ant popieriaus bt laikinai RF dalimi..Jei cėcenams per metus Maskbva sumoka is Rusijos biudžeto 2,4milijardo usd,tai Ukrainai reiktu kokiu 25-30milijardu usd metams ir kogoi nepabūt ta "federacijos dalimi"kol rusai turi pinigų..Čia tau palyginimui kiek skiriama išlaikyt okupuotoms teritorijoms,o kiek eiliniam Rusijos regionui ir gyventojui..:
------------------
Крым - 83,5 тысяч рублей на одного жителя

Чечня - 11,8 тысяч рублей на одного жителя

Южная Осетия - 136,5 тысяч рублей на одного жителя

Абхазия - 24,8 тысяч рублей на одного жителя


Россия в целом - 5,2 тысячи рублей на одного жителя
------------
Kadangi Ramzanas Kadyrovičius ne rusas ir ne vagis ..Groznas per 4-5metus tapo is Rusijos sugriauto miesto-griuvėsio 2015metų Rusijos moderniausiu miestu..:}}



reideriui, 2017 01 30 20:45
Kaip supratau- kada nors, o kada nežinau, ir apskritai nesamoniu klausineju :)
O kur dabar Čečėnija, ar ne RF sudėtyje? Tai pagal tave ukr reikia įstoti i RF- tada viska ir atgaus :)?
Ir dar nepagaunu- derzavai jau beveik kapec, o pinigai ir rezervai dar nesibaigia niekaip. Ir jei jie žlugs, kaip jie 200 mlrd sumokės? O gali ir iki galo kariauti.
Trumpai sakant, mali mali, o nieko konkretaus pasakyti negali, ką eilinį karta ir reikėjo irodyt

Pasekejas, 2017 01 30 20:29
hahahahahhahahah

Reideris, 2017 01 30 18:18
Tai kada atsiims Donbasa ir Kryma is zlungancios derzavos?
--------------
Kada Rusijai bus nenaudinga Kryma ir gabaleli Donbaso išlaikyt,tada ir atsiims..Jei dar tiksliau rusai maldaus,kad paimtu..Bet Ukraina ims tik su tam tikromis sąlygomis ..:}}Rusai privalo sumoket visas kompensacijas ,o ju per 200millijardu usd jau prikapsejo ir skirt pinigus ju sugriautam Donbasui atstatyt,moket reparacijas..Jai Cėcėnijai pavyko,kodėl neturėtu pavykt Ukrainai??:}}O jei ne galim kariaut iki Rusijos dienų galo..:}}T.y iki tol kol baigsis Rusijos pinigai Aukso ir valiutos rezerve..:}}
O jei nori tiksliau tai pavėlavai,reikejo kol gyva buvo Vanga,nesamoniu klausinėt..:}}


reideriui, 2017 01 30 17:57
Gerai, ir derzavos nebus. Tai tu man ir pasakyk, kas bus?
Jei ir derzavos nebus - kada nebus? Kada kumstis atsiims Kryma? Stai dabar pat kaip reikia dave i kaili teroristams Donbase. Tai kada atsiims Donbasa ir Kryma is zlungancios derzavos?

Reideris, 2017 01 30 14:56
Вова. Нах*й нам твоя внешняя политика. 25.01.2017г.

https://www.youtube.com/watch?v=emvaJFyeLp8

Reideris, 2017 01 30 14:46
ВДВ предупреждение нацгвардии

https://www.youtube.com/watch?v=2pAMiDAW5ug

Reideris, 2017 01 30 12:02
Toliau dar juokingiau..Šiaip apie savo praradimus nieko nepranešę teroristai vis tik veliau paminėjo,kad puolimo metu sunaikintas brigados"Vostok"įkūrėjas Ivanas Balaikinas,pravarde Graikas vadovavęs "opolcensu"batalionui...Rodos pagal viska i kaili gerai gavo opolcensai,jei nepajėge apgint net "komandir bataljona"..:}}Dar kitais duomenimis morgai ir ligonines Donecke perpildytos"opolcensais,atvykusiais paatostogaut,po paskutines Ukrainos kariuomenes atakos..:}}

Reideris to Vytenis, 2017 01 30 11:56
Separatistai šiandien nukovė keturis ukrainiečių karius,
-------------
Kodel tik 4??:}}Rusijos s[pauda rašo apie 20nukautų..:}}Tik ar kas betiki ta spauda??:}}
------------------
В результате атак Вооруженных сил Украины (ВСУ) на позиции ополченцев самопровозглашенной Донецкой народной республики погибли 20 военнослужащих, еще около 30 получили ранения. Об этом в воскресенье, 29 января, сообщает Донецкое агентство новостей со ссылкой на оперативное командование ДНР.
-----------
Man tai keista,kad pagal rusus demoralizuota,pilna savižudžiu Ukrainos armija puola nesustodama..:}}}Kažkas čia ne taip?:}}}

Reideris to Vytenis, 2017 01 30 11:49
Vyteni,Vyteni,prekiavo,prekiauja ir ateityje prekiaus toms anglimis..:}}Tik pelną pasiima keli vietiniai banditėliai,o karinės pajėgos finansuojamos iš Rusijos biudžeto..O ir tos pajėgos butaforinės..:}}Jei 20tukst.Rusijos karių rytų Ukrainojė ir 40000stovinčiu šalia sienos Rusijos pusėje,tai tiek LNR,tiek DNR butų nunešta kaip Slovianske buvusi Girkino gauja..:}}Jokios anglys rusų neišgelbės..:}}

Reideris, 2017 01 30 11:44
Tai sutinku, sutinku, sutinku- nebus kijevo, nebus tilto, nebus novorosijos ir t.t.
---------------
Ir "derzavos" nebebus.Tai kas bus??:}}

reideriui, 2017 01 30 10:10
Tai sutinku, sutinku, sutinku- nebus kijevo, nebus tilto, nebus novorosijos ir t.t.
Tu pasakyk , kada kumstis bent Kryma grazins is bevitiskos rusijos?

Vytenis to Reideris, 2017 01 29 23:51
Žinoma, DLR ir LLR parduoda anglį Ukrainai dėl to, kad reikia finansuoti savo karines pajėgas. Bet ar pati Ukraina elgiasi logiškai įsivėlusi į tokią prekybą? Pavyzdžiui, šiandien, t.y. 2017-01-29, ATO zonoje žuvo keturi ukrainiečių kariai. Visai gali būti, kad juos nukovę separatistai yra finansuojami būtent iš DLR ir LLR sandorių su Ukraina (separatistai parduoda anglį, ukrainiečiai ją perka ir sumoka pinigus, gautus pinigus separatistų vadovybė panaudoja savo karių finansavimui). Ar kartais nereikėtų ukrainiečių, organizuojančių tokius sandorius, pavadinti tikraisiais vardais, t.y. valstybės išdavikais? Separatistai šiandien nukovė keturis ukrainiečių karius, o Ukrainos vyriausybė ir toliau sėkmingai prekiauja su DLR ir LLR. Būtų juokinga, jei nebūtų graudu.

Reideris, 2017 01 29 00:41
Oсобый русский путь

ВВП России падает рекордные 7 кварталов подряд. Бояре пытаются убедить крепостных, что быть бедными, убогими и отсталыми - особый русский путь

Anglimis juos ,anglimis juos įveiksim,prakeiktus banderovcus..:}}}

Reideris, 2017 01 29 00:38
Savaitgalio akcentai..:}}}
----------------
Единственный путь к снятию санкций Евросоюза, действующих в отношении России, связан с реализацией минских соглашений, заявил министр иностранных дел Германии Зигмар Габриэль по итогам встречи в Париже с французским коллегой Жан-Марком Эйро. Об этом сообщает Reuters.
---------------------
Путин и Трамп обошли в разговоре тему антироссийских санкций
https://lenta.ru/news/2017/01/29/peskov/

Reideris to Vytenis, 2017 01 29 00:24
Dar reikia pašert Gruzijos okupuotas teritorijas..:}}:
----------------------------
Реципиентом помощи является не только Крым - Абхазия и Южная Осетия тоже получают щедрые ассигнования - 6 млрд и 7,3 млрд помощи соответственно (вместе с Крымом, таким образом, содержание незаконно присоединенных территорий обходится федеральному бюджету в более чем 207 млрд рублей в год). Интересно, что Южная Осетия, которая более послушно легла под Москву, получает существенно больше, хотя намного меньше Абхазии - такая своеобразная плата за лояльность:

Южная Осетия - 136,5 тысяч рублей на одного жителя

Абхазия - 24,8 тысяч рублей на одного жителя

Россия в целом, напомню - 5,2 тысячи рублей на одного жителя

Ну а что - плата за лояльность. Голосование за "Единую Россию" на выборах 18 сентября 2016 года: жители Южной Осетии - 82,4%, жители Абхазии - 75,5%.



Reideris to Vytenis, 2017 01 29 00:22
Matyt LNR ir DNR taps pirmosiomis pasaulyje respublikomis,kurios gyvens ir karus laimes is anglių.}Ir nepaisant puikios prekybos,Rusijai 2016m.LNR ir DNR teko skirt 3 milijardus usd,kad bananinės respublikos neužlinktu..:}}}Dar teko dadėt 600milijonu usd,kad butu LNR ir DNR patiekta dujų ir 300milijonu usd,kad butų patiekta elektros..:}}2017metais tu pinigu bus daug mažiau..Nado pomoc bratskamu Alavitskamu narodu v Sirii,pokarmit Kavkaz..:}}}}}}Zaplatit za Krym..
---------------
Общая цифра - 757,4 млрд рублей, или менее 5% расходов бюджета. При том, что центр несправедливо забирает у регионов триллионы налогов, это, в целом, жалкая подачка. Кстати, как уже было сказано выше, новая "володинская" Госдума практически ничего не смогла сделать для того, чтобы в ходе думских обсуждений бюджета эту цифру изменить и интересы регионов отстоять (друзья в регионах, пните там своих депутатов-единороссов за это). Более того, регионы в 2017 году дополнительно ограбят примерно на 119 млрд рублей, так как ставка отчислений налога на прибыль в федеральный бюджет повышена с 2% до 3%, за счет соответственно уменьшения норматива ее отчисления в региональные бюджеты с 18% до 17%.

И вся ваша региональная единороссовская братия послушно за это дополнительное ограбление регионов проголосовала.
Среди равных регионов есть, конечно, те, которые "равнее". Выглядит это примерно так - вот цифры общих субсидий из бюджета, тысяч рублей в год на одного жителя:

Крым - 83,5 тысяч рублей на одного жителя

Чечня - 11,8 тысяч рублей на одного жителя

Россия в целом - 5,2 тысячи рублей на одного жителя



Reideris, 2017 01 29 00:03
reideriui dar, 2017 01 28 21:50
Beje, tankai saude i parlamenta 1993 :)

reideriui, 2017 01 28 21:47
tai koks paradas Kijeve? - juk ji gina kietas kumstis, o tai atsakyk, kada Maskvoje, juk kumstis labai kietas?
------------------
Paradas buvo 1991 ir tęsėsi iki 1993m.:}}O kada Novorosija,sausumos tiltas i Krymą?:}}}Kada versit Ukrainos chunta??:}}Atsitrenkėt i Ukrainos kumšti ,dantis išbarstėt ir baigesi svaigimas apie"rusų pasauli"..:}}}Ketvirti metai bliaunat ir nieko padaryt negalit

reideriui dar, 2017 01 28 21:50
Beje, tankai saude i parlamenta 1993 :)

reideriui, 2017 01 28 21:47
tai koks paradas Kijeve? - juk ji gina kietas kumstis, o tai atsakyk, kada Maskvoje, juk kumstis labai kietas?

VVER, 2017 01 28 18:02
Stebuklų šalis ta Ukraina. Šią savaitę kai kurie ukrainiečių opozicionieriai bandė blokuoti geležinkelio atšaką ir taip stabdyti separatistų prekybą anglimi. Bet ukrainiečių teisėsauga šiems opozicionieriams iškėlė baudžiamasias bylas, o politikai pareikalvao nutraukti blokadą, nes Ukraina negali apsieiti be separatistų tiekiamos anglies. Kaip ukrainiečiai gali laimėti karą, jei patys finansuoja savo priešus, t.y. separatistus?


O ko jūs stebitės, tamstele, jei ir prieš janukovičių, ir po janukovičiaus tie patys snukiai valdžioje sėdi? :)

Čia jie tik iš tribūnos rusų okupantams grūmoja, o privačiai neretas visai nesibodi važiuot į grobikę rusiją tvarkyt biznio reikalų :)

Vytenis to Reideris, 2017 01 28 17:43
"LNR ir DNR 2017metams finansavimas sumažintas..:}}}"
-----
Juokingiausia yra tai, kad separatistai lobsta iš prekybos su priešu, t.y. Ukraina. Separatistai ukrainiečiams tiekia anglį, o šie už ją laiku atsiskaito, nes negali apsieiti be anglies. Susidaro toks užburtas ratas: separatistai tiekia anglį ukrainiečiams - ukrainiečiai atsiskaito - separatistai gautais pinigais finansuoja savo karines pajėgas - separatistų karinės pajėgos žudo ukrainiečių karius. Absurdas. Reideri, ar tau patiktų kovoti su priešo kariais, kai žinai, kad priešo kariai yra finansuojami iš tavo kišenės, t.y. tu pats susimoki už tai, kad priešo karys tave nužudytų :) Stebuklų šalis ta Ukraina. Šią savaitę kai kurie ukrainiečių opozicionieriai bandė blokuoti geležinkelio atšaką ir taip stabdyti separatistų prekybą anglimi. Bet ukrainiečių teisėsauga šiems opozicionieriams iškėlė baudžiamasias bylas, o politikai pareikalvao nutraukti blokadą, nes Ukraina negali apsieiti be separatistų tiekiamos anglies. Kaip ukrainiečiai gali laimėti karą, jei patys finansuoja savo priešus, t.y. separatistus?


Reideris, 2017 01 28 14:25
Kada zadetas paradas Maskvoje?
---------------
O kada Kijeve??:}}Paradas Maskvoje jau buvo 1991metais.Pramiegojai??:}Net tankai šaude i Rusijos parlamentą,o koks skirtumas kokie tankai??:}}Svarbu,kad rezultatas tas pats,Rusijos imperija neteko 5,2kvadratiniu kilometru teritorijos..:}}

fun :), 2017 01 28 00:26
kietu karinių Ukrainos kumščiu :)
Kada zadetas paradas Maskvoje?

Reideris, 2017 01 27 22:20
Sian Kazachstanas didesnis Rusijos sąjungininkas nei Baltarusija
-----------------
Va čia tai skaniai galima pasijuokt..:}}Iš Baltarusijos etniniai rusai nebega..:}}Iš Kazachstano bėga..:}}Esme tokia,kad Nursultano Nazarbajevo rusams šokdint neišeina,tad jiems jis geras,o batenka šokdint norima ir bandoma,o kai tas nesileidžia yra blogas ir sąjungininkas ne koks..:}}
Ir apskritai,gaila rusų,net tarp savo ir religiniu broliu sąjungininku nebeturi..VISA TAI MATYT PROIMPERINĖS-DERŽAVINĖS POLITIKOS PASEKMĖ..:}}
Beje ir ta poltika bliukšta susidurus su kietu karinių Ukrainos kumščiu..Rusija jau "novorosijos "nebenori..:}}Jei pakaktu Ukrainos finlandizacijos modelio..:}}Kai atplėšiama šalies teritorija ir dar priverčiama šali prekiaut su agresoriumi{Suomija ir atplėšta Karelija..:}}Bet ir tam jėgų ir pinigų jau ima trukt..LNR ir DNR 2017metams finansavimas sumažintas..:}}}

Reideris, 2017 01 27 22:12
Kas buvo Kazachstane, ilgai juokiasi :))
-----------------
Nežinau,kaip su tais juokais,aš tik pacitavau Kirgizijos ir Rusijos universiteto profesorių Aleksandra Kniazeva..:}}}Jei viskas but gerai Centrinėje Azijoje rusakalbiai masiškai nebėgtu Rusijon..:}}
O už rašliavas viešoje erdvėje,pavyzdžiui apie tai,kad tik rusų tankai Vilniuje suteiks nora gyvent,"blogojoje" Lietuvoje gaunama bauda,o Kazachstane sodinama 8 metams...:}}

apie kalba, 2017 01 27 20:53
kazachų kalba: jos nemokėdamas gali tik avis ganyti.
///
Kas buvo Kazachstane, ilgai juokiasi :))

Reideris, 2017 01 27 17:12
Galima sutikti su nuomone, kad Kazachstanas kryptingai nacionalizuojasi, bet tai suprantama - keista, kai beveik visa šalis kalba rusiškai.
--------------
Šiek tiek apie kalba rusiškai..:}}
-------
„Oficialiai laikoma, kad Kazachstane, kur gyvena apie 40 proc. rusakalbių, jų problemų nėra”, - konstatuoja autorius ir čia pat priduria, kad vis dėlto didžiausia bėda – kazachų kalba: jos nemokėdamas gali tik avis ganyti. Kazachstano rusų organizacijos nesiliauja reikalauti, kad rusų kalba visose srityse būtų prilyginta kazachų kalbai, prašoma Rusijos įsikišimo, bet oficialioji Maskva tyli. Nepadeda ir grasinimai išvažiuoti iš Kazachstano, paliekant naftos ir dujų pramonę be vertingų specialistų: Astana atsako, kad „šventa vieta tuščia nebūna” – parsivešime darbininkų kinų.
Kalbos problema aktuali ne tik Kazachstane. Nors ir kaip būtų keista, tačiau rusus erzina tai, kad jie priversti mokytis „pagrindinių nacijų” kalbų, antraip gyvenimas tampa nevisavertis. Kirgizijos ir Rusijos universiteto profesorius Aleksandras Kniazevas teigia, kad potencialiais migrantais rusakalbius pavertė Centrinės Azijos valstybių atsigavimas, nacionalinės kalbos atgimimas, „tautinė privatizacija” ir didelių pramonės įmonių griūtis. „Pamažu susiformavo savotiška subkultūra, kurios atstovams esama aplinka asocijuojasi su nedraugiškumu, negeranoriškumu ir orumo žeminimu”, - teigia profesorius.

Reideris, 2017 01 27 17:10
Kol kas "genocidines politikos" tikrai nėra, ir valdžia stebi, kad nacionalizmo ribos nebūtu perzengiamos
-----------------------
Jokiu ribu jau seniai nebėra...Rusakalbiai turi visas teises Kazachstane,bet ju gyvenami rajonai finansuojami minimaliai,tik palaikant gyvybe..:}}Ir tai lemia tai,kad kasmet Kazachstaną palieka dešimtys tūkstančiu rusakalbių..:}}

pastaba, 2017 01 27 16:50
Galima sutikti su nuomone, kad Kazachstanas kryptingai nacionalizuojasi, bet tai suprantama - keista, kai beveik visa šalis kalba rusiškai. Svarbu tik, kad tai nevirstų piktybiniu nacionalizmu. Kol kas "genocidines politikos" tikrai nėra, ir valdžia stebi, kad nacionalizmo ribos nebūtu perzengiamos. Sian Kazachstanas didesnis Rusijos sąjungininkas nei Baltarusija

Reideris, 2017 01 27 16:29
Pavyzdžiui kodėl sostine is Almatos buvo perkelta i Astana,o Almatos finansavimas paliktas tik minimalus,palygint su rajonais kur gyvena dauguma kazachų..?:}}Arba kokias budais Astana siekia vis daugiau kazachu perkelt gyvent i šiaurinius rajonus gausiai gyvenamus rusakalbiu ir juose suformuot kazachu anklavus ..:}}

Mes, 2017 01 27 16:07
o kokie tie būdai, patikslink? gal Nazarbajevas priėmęs kokį latviško tipo įstatymą? na na, pavaryk, protuoli...

Reideris, 2017 01 27 15:09
Straipsnis neblogas,bet dar reketu panagrinėt,rusakalbiu padėti Centrinėje Azijoje,ypač Kazahstane ir tos šalies"genocidine" politika"vykdoma rusakalbiu klausimu,o dar tiksliau stengimąsi visais budais atsikratyt kolonistu ir ju palikuoniu iš šalies..:}}

Jah to Mes, 2017 01 27 13:43
Nereikia išimti nepilno sakinio iš konteksto. Man tai atrodo, kad autorius nori pasakyti, kad Kazachstanas yra tam tikra "demokratijos sala" palyginti su kitomis Centrinės Azijos valstybėmis, o ne su vakarietišku demokratijos ir liberalios ekonomikos suvokimu.

Reideris to mes, 2017 01 27 12:52
O mano nuomone ne tau skirta,lauki tu to ar nelauki..:}}

Mes, 2017 01 27 12:29
kaip jums toks teiginys: "Kazachstanas yra tikra demokratijos sala regione su gana stipriais liberalios ekonomikos elementais ..." man rodos, perspausta, net turint galvoje azijietiškos demokratijos modelį...Daug esu rašęs apie jį, bet laukiu Jūsų nuominių, bet ne iš Reiderio...

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (4)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (1)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras