Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Žvilgsnis į Orientą
 
  Žvilgsnisį Orientą. 2017 m. vasario mėnesio Azijos regiono politinių aktualijų apžvalga (35)

Komentarai:

VVER, 2017 03 21 22:58
Valdovas kuris nekontroliuoja net savo sostines ,jau nebera valdovu{Makiavelis:))Alepas tai tik griuvėsiu kruva

80 procentų Alepo pastatų-patenkinamos būklės.


Nuo Alepo išvadavimo praejo begale laiko ar kas nors pasikeitė?:))Nuo Alepo išvadavimo praejo begale laiko ar kas nors pasikeitė?:))

Strateginis balansas.


TSRS Afgansitane kontroliavo a[pskritai visus miestus ir kaimus ir ka??:)))

Na jau, tamstele, ir apie Afganistaną nieko nežinot. Sovietai ir jų pakalikai niekad nekontroliavo daugiau nei 20 procentų teritorijos, Brežnevinės stagnacijos ekonomika tiesiog neišgalėjo siųst pakankamai kariuomenės :)

Reideris, 2017 03 21 19:17
Sirijos sostinėje Damaske verda įnirtingiausi per dvejus metus mūšiai. Islamistų sukilėliai antradienį pradėjo puolimą rytinėje miesto dalyje, informuoja agentūra dpa.

Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/news/daily/world/damaske-verda-inirtingiausi-per-dvejus-metus-musiai.d?id=74120934

Kaž kaip nepanašu,kad Asadas butu ka nors laimėjęs Alepe ar dar kur nors..4 diena nepavyksta numalšint sukilimo net aviacijos pagalba..:))



Anonimas, 2017 03 21 14:52
Rusijos absurdo teatrai 2
---------------------------
Каждый россиянин потерял в среднем 4,4 тысячи рублей в год из-за действия продуктового эмбарго. К такому выводу пришли эксперты РАНХиГC, оценившие убытки потребителей от введения Россией контрсанкций в 2014 году. Исследование есть в распоряжении «Ленты.ру».

Назван размер потерь каждого россиянина от продуктового эмбарго

https://lenta.ru/news/2017/03/20/embargo/

Anonimas, 2017 03 21 14:48
Rusijos absurdo teatrai:

Российский рынок труда назвали ненормальным

https://lenta.ru/news/2017/03/21/nonormality/

Reideris to VVER, 2017 03 21 14:33
Specialiai komentatoriui reideriui- Donaldas trampas ir planas varanas :)
http://www.politico.com/story/2017/01/ukraine-sabotage-trump-backfire-233446
---------------------
Pamiršk tu ta Trumpa,rusai jau pamiršo kartu su Žirinovskio išgertu šampanu..Rusijos žiniasklaidoje jau prasidėjo Trumpo demonizacija..:}}Rusija visa kova gyveno kito stebuklo laukimu..Olandijoje..Vel nieko nesigavo..Visa balandi ir geguze gyvens stebuklo laukimu Prancuzijoje,visa rudeni stebuklo laukimu Vokietijoje..:))Po to Italijoje ir Ispanijoje,nors kaip pasake režisierius A.Koncialovskis :gal jau laikas stebuklams kaip Maidanas Rusijoje,nes Rusija tapo vienintele valstybe pasaulyje kur minialus darbo uzmokestis yra mažesnis nei minimalus pragyvenimo lygis,iki tokio absurdo dar nedasigalvojo net Afrikos valstybes..:)) Ar laikas stebuklams Rusijoje?:))Va neboga tema kitam Geopolitikos staripsniui..:))))))))))))))))))))))

Reideris to VVER, 2017 03 21 14:27
Svarbiausias Sirijos miestas, tiek strategiškai, tiek ekonomiškai yra Alepas. Net kai teroristai veržėsi į Latakiją-uostą, priimantį laivus iš Rusijos, Asadas apleist Alepą atsisakė. Kas kontroliuoja Alepą- tas kontroliuoja Siriją. Tai pirma.
----------------
Valdovas kuris nekontroliuoja net savo sostines ,jau nebera valdovu{Makiavelis:))Alepas tai tik griuvėsiu kruva ..:))Nuo Alepo išvadavimo praejo begale laiko ar kas nors pasikeitė?:))Rusijos karioia toliau žusta,opozicija toliau kariauja..:))TSRS Afgansitane kontroliavo a[pskritai visus miestus ir kaimus ir ka??:)))
Tam ,kad laimėt kara Sirijoje reikia nuo žemes nušluot 80proc Sirijos gyventojų,kurie nera alavitai..Kitu atveju karas Afganistano pavyzdžiu tesis tiek kiek reiks..:))

Reideris to GRU pasekejas, 2017 03 21 14:22
Visko gali buti kad Izraelis daugiau nebeskraidys virs Sirijos, nes rusai nepatenkinti ir pirma karta prieslektuvinem apsaude Izraelio lektuvus!
--------------
Izraeliui nusispjaut ir i Rusija ir i jos norus,Izraelis tai ne karta parodė ir toliau rodys..:))Kaip skraidė virš Sirijos taip ir skraidys,kaip naikino "oficialiai"Hezbolach terotristus ir ju sandėlis taip ir naikins,o jei Rusija sugalvos ka nors padaryt,tai jau kita nakti atskris "marsiečiai"ir is vietos kurs tovi Rusijos S-400liks tik didelis ir gilus kraterois,o ryte Izraelis ramiai konstatuos fakta,kad nei vienas Izraelio lektuvas iš areodromų pakiles nebuvo ir nei viena raketa i Sirijos puse paleista nebuvo..:))Jei jau Turkijos atcveju Rusija nieko nepadarė ,tai ir Izraelio nieko nepadarys..:)Izraeliui net pomidoru karo paskelbt neišeis..pati Rusija yra pilnai priklausoma nuo to pacio Izraelio{bepilociai orlaiviai,Armata tanku optiniai taikiklaii ir begale kitu Izraelio karines pramones gaminiu nepaisant JAV nepasitenkinimo yra Rusijos kariuomenes pagrindas,..:))Ir jo netekt po Ukrainos atvejo,rusija tiesiog nebegali,mat skirtingai nei Ukrainos atveju,nieks daugiau to negamina apskritai pasaulyje..:))O jei ir gamina Rusijai neparduoda..:))

Pasekejas to VVER, 2017 03 20 22:01
tuoj ponas R pasakys kad straipsnis blogas nes jis nieko nesuprato nes angliskai neskaito ir rusai istaske 100000000 milijinu pinigu :D

P. S. Atsiprasau uz trolinima gerb. Reideri, bet neiskenciau :D
P. P. S. Gerb VVER reikia pora zodziu paverst reideriui nes jis neskaito ngliskai, tai patartina bent pora sakinuku lietuviskai jam brukstelt kad zinotu bent jau apie ka kalba eina :)

VVER, 2017 03 20 19:04
Specialiai komentatoriui reideriui- Donaldas trampas ir planas varanas :)
http://www.politico.com/story/2017/01/ukraine-sabotage-trump-backfire-233446

VVER, 2017 03 20 17:42
Aš tau dar karta aiškinu,arabai karas tai pasalos,apšaudymai,atsitraukimas ir vel išnaujo ir visa tai vyksta Damaske,tam nereikia nei artilerijos ,nei aviacijos,tam pakanka poros tukstančiu bajavyku..Ir to gana,kad Rusija{Iranas ir Hezbolach niekada negaletu pasiekt pergalės,o karas truktu dešimtmečiais

Ech, tamstele, diskutuojat apie Siriją, o nieko apie ją nežinot.

Svarbiausias Sirijos miestas, tiek strategiškai, tiek ekonomiškai yra Alepas. Net kai teroristai veržėsi į Latakiją-uostą, priimantį laivus iš Rusijos, Asadas apleist Alepą atsisakė. Kas kontroliuoja Alepą- tas kontroliuoja Siriją. Tai pirma.

Antra, Damaske Asado pozicijos yra saugios, priežastis- pietiniai teroristai yra visiški nevykėliai :) Didžiausia proga kurią jie turėjo- 2012-ų operacija "Damasko vulkanas", buvo katastrofiškų proporcijų nesėkmė teroristams. Nuo to laiko iki šiol jie tiesiog skęsta degradacijoje, o praktiškai visus geriausius kadrus dėdė semas per Jordaniją išvežė į šiaurę :)

Trečia, dabar tamstele trimituojat apie baisiuosius kurdus, tai leiskit apie juos papasakoti. Kurdai yra lygumų valstiečiai pas kuriuos atvažiavęs dėdė semas pripirko bulgariškų kalašnikovų, pričiulbėjo apie didžiają kurdų deržavą, ir moka kareiviams algas (pasirodo agrarinė ekonomika nelabai tinkama kariuomenei išlaikyti :)) Ko kurdai verti be iš Amerikos pumpuojamų dolerių galima matyti iš pradinio konflikto su IGIL, kuri per didžiają kurdų deržavą perėjo kaip karštas peilis per sviestą, kol Amerika nepradėjo pumpuot dolerių ir siųst savo kariuomenės :)

Pasekejas to Reideris, 2017 03 20 15:56
Syrian UN Envoy: Putin Sent Message to Israel That Its Freedom to Act in Syria Is Over

Ambassador Bashar Jaafari says Syrian use of anti-aircraft missiles against Israeli fighter jets also sends another message to Jerusalem.

Saltinis: http://www.haaretz.com/middle-east-news/syria/1.778343?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Visko gali buti kad Izraelis daugiau nebeskraidys virs Sirijos, nes rusai nepatenkinti ir pirma karta prieslektuvinem apsaude Izraelio lektuvus! Gali buti visko, rytoj gal Izraelis uzims visa Damaska, kas ten zino, bet situacija pasikeite! Izraelio ambasadorius iskviestas pasiaskinti Maskvoj, ir turbut zenkliai susitprinta priesliektuvine ginyba, nes kaip cia taip Izraelis sako kad kazkokia Sirijos PRIESLIEKTUVINE SISTEMA JIEMS GRIAUT REIKIA, kokia sistema??? asadas kontroliuoja tik savo rumus juk??? Ir ruskiu bazes? Kokia dar cia sistema kurios Izraelis bijo? Siaubas reideriuk pupuliuk!!! Jie Asadas nieko nekontroliuoja ir nieko neturi, ka cia tie zydai sugalvojo naikinti?? Supranti kur link suku???

Pasekejas to Reideris, 2017 03 20 15:42
Sakai - Aš nekada nesakiau,kad sukileliai kontroliuoja Damaską.
O tai tada tavo retorinis klausimas komentaru zemiau ka reiksia? -- "A tai Damasko nekontroliuoja?"

Retorinis klausimas naudojamas nusakyti norimai regimybei??? Kaip kitaip idjote as tave galiu suprast, rasyk normaliai kad suprast tave butu imanoma!


O del tavo pasisakymo Damasko Al Quabun, Jobar rajonu ar Duomos ir Zamalkos priemiesciu paziuresim po menesio kokio! Jeigu jau teisus tavo draugai teroristai per menesi tai jau laisvai paims tuos nusmurgusius Asado rumus ir ten pora baziu ruskiu, juk be ju ten jie nieko nekontroliuoja juk ("kontroliuoja nebent prezidento rumus ir Rusijos baze"), taip kad palaukim! Beje tu ta pati verkei del Al Babo, kad ISIS kontroliuoja miesta jie tik pasislepe biskuti, va tuoj tuoj islys ir ruskiai pralaimejo!

Palaukim menesiuka, tikrai pakars ta Asada laisvai, o jei ne, tai tu vel eilini karta Lopu busi :P Ai jo, dar Izrealis sake subombarduos visa Sirija ir rusai pralaimejo :) na ka, laukiam kaip ten bus!!! Labai daug kas ka sako, atsirenki kas labiau patinka ane? :P

Reideris to GRU pasakų sekejas, 2017 03 20 15:14
3tesinis..(is vieno tavo aprašyto paskutinio pasispardimo,besitęsiančio 2 metus ..Iš Rusijos spaudos:2017-03-17d.
--------------

Сирийская армия отбила атаки боевиков ИГ на Дейр-эз-Зор
https://lenta.ru/news/2017/03/17/deirezzorattack/
--------
Pasirodo šlovingoji Sirijos armija nepuola, o tik ginasi ir taip jau 2 metus..:))Čia puola tie patys dzichadistai ,kuriuos Rusijos VKS jau sunaikino tūkstančiais Alepe,Palmyroje ir visoje Sirijoje..:))

Reideris to GRU pasakų sekejas, 2017 03 20 14:57
1.Laikas parodys kas ten ka kontruoliuoja!
------------
Kaip parodė Afganistane??:))
------
2Bet jai jau sakai kad sukileliai sturmuoja Damaska, kam jie ji sturmuoja jei jie ji KONTROLIUOJA anot taves! Lopas tu :)
----------
Neapsimesk durnium ir nepliurpk nesamoniu,kurias pats sugalvoji..:))Aš nekada nesakiau,kad sukileliai kontroliuoja Damaską..Tai tu pezejai,kad Asadas kontroliuoja visus didžiausius ir svarbiausius miestus..:))O puolimas tik parodo,kad aSDAS IR RUSAI "kontroliuoja nebent prezidento rumus ir Rusijos bazes,režimas nepajėgus kontroliuot net artimiausiu Rusijos ambasados apylinkių,iš kur vos nekas savaite apšaudoma Rusijos ambasada..:))
3..Kokia dar logika,tavo rašliavose logikos rast apskritai neimanoma..Liudininkai teigia ,kad Hitleris kariavo pagal gaublį,o tu matai situacija pieši pagal Google Maps.:))Ar pačiam nejuokinga?::))))
Pasiskaityk savo ankstesnes rašliavas..Visuose juose tema.."vyksta paskutinis dzichadistu pasispardymas"..:}}Ir staiga bac dzichadistai pasikėsina i rusijos generola vykstanti i antrą karta išvaduota Palmyra,džichadistai puola Damaska,Izraelis bombarduoja Asado dalinius ir grasina sunaikint priešlektuvine Asado gynyba..:}}Čia visur tavo paskutiniai pasispardimai??:)))Aš tai tksliai žinau,kad bus paskutinis opozicijos pasispardymas,kai rusai bėgs iš Sirijos kaip iš Afganistano,o Asada minia tampys kaip Kadafi..:)){Aišku jei tas nepabegs i Iraną..:}}}


Pasekejas to Reideris, 2017 03 20 14:43
Tu debilas ir viskas, nezinau ka tau daugiau tepasakyti :D
Laikas parodys kas ten ka kontruoliuoja!

Bet jai jau sakai kad sukileliai sturmuoja Damaska, kam jie ji sturmuoja jei jie ji KONTROLIUOJA anot taves! Lopas tu :)

Paziuresim kaip ten bus, nenoriiu veltis i diskusija! Ir beje nekisk man google maps, beje su tuo paciu google maps buvai UZKISTAS, nesuprantu kam tu bandai mane atseit zeminti su google maps turint omenyje kad tai buvo informacija nusviecianti tavo klaida? Nematau tame logikos pensininke!
As suprantu kad tu neskaitai angliskai o tik Lenta.ru cituot tegali, stumi visokeriopai ant rusu pasaulio BET BUTENT RUSU SALTINIUS, RUSU KALBA RASYTUS SALTINIU TECITUOJI! Koks tu puvesis vis tik!!!

Reideris to GRU pasakų sekėjui, 2017 03 20 12:08
A tai Damasko nekontroliuoja?:))Matai kai Sirijos karo tatra matai per Google maps prizme,daug dalyku pasiotaiko,kurioe neatitinka tao pasakų..:))Kas dėl pranešimu tai Rusijos spauda net neišdrįso savo liaudžiai pranešt apie Damaske vykstantį sukilėlių sturmą..:))Va Rusijos portale Lenta .ru apie tai nei žodžio,o tai vienas iš didžiausių portalų Rusijoje..:))Rusai gi nesupras kaipgi taip ,mes sekmingai puolam,o net sostines nekontroliuojam..:))
Aš tau dar karta aiškinu,arabai karas tai pasalos,apšaudymai,atsitraukimas ir vel išnaujo ir visa tai vyksta Damaske,tam nereikia nei artilerijos ,nei aviacijos,tam pakanka poros tukstančiu bajavyku..Ir to gana,kad Rusija{Iranas ir Hezbolach niekada negaletu pasiekt pergalės,o karas truktu dešimtmečiais Afganistano pavyzdžiu..Ale kaip Google map specialistas tu to suvokt nepajėgi..:))Nu bet nieko,panašia akcija artimiausiu metu stebėsime Alepe ir visuose kituose "išvaduotose miestuose ir gyvenvietėse ..:))

Pasekejas to reideris generolas podpolkovnikas, 2017 03 20 11:28
Na tai specialiste karybos, be problemu, skelk savo prognoze? Ar bijai jau? apsikakojai del Al Babo jau viena karta, cia matau tave del Afganistano sumale i miltus, o tiek verkei apie ta Afgana!

Spiegi del puolimo? Kas ji vykdo? Ogi SAA pajegos, kurios blokuoja rytu anklava nuo berods 2013 jei neklystu, ir nuolatos verzia dirza! Cia paskutinis sukileliu passispardymas, grupuote kuri blokuota Rytu Damaske neturi nei resusrsu, nei kokiu kitu taktiniu privalumu! Sendien ryte jau paskelbta kad ale visos teritorijos kurios buvo uzimtos suskileliu jau prarastos ir atstatytos senos penktadienio linijos! Puolimas subliusko net neprasidejes...
Tu gal tada man paaiskink kaip ten kas vygdo ta puolima, nes man kazkaip neaisku is kur ten sukileliai turi taktini pranasuma??? nei sunkiosios technikos, nei aviacijos, nei maisto papildymu ar amunicijos papildymu jie neturi? Reideri tu man paaiskink ir data gal skelk, kada tavo tas didis puolimas uzims Damaska? As gal kazko nezinau?

Reideris to Vytenis, 2017 03 20 01:52
Nenustebčiau, jei paaiškėtų, kad didelė šios sumos dalis buvo paprasčiausiai išvogta. Medvedevas sau pasistatė ištaigingus rūmus. Praėjusią savaitę žurnalistai atkapstė faktą, kad buvusios Putino žmonos įkurtam fondui, praktikštai nevykdančiam jokios realios veiklos, iš Maskvos miesto biudžeto skiriama po vieną milijoną dolerių kas metus. Akivaizdi korupcija.
-------------
Save vadini realpolitik atstovu?:)))Medvedevo rūmai nekainavo net milijardo dolerių..Net Socio olimpiada tekainavo 50milijardu..:}}))Ne visi tie pinigėliai sugulė rytų Ukrainoje..Karas brangus dalykas..:))Šovinio kaina 1usd..:)))Diena karo rusams kainavo nuo 8-14milijonu usd(pagal rusų karo blogeriu skaičiavimus,čia įtraukta tik amunicija,ginklai,degalai,provizija,med priemonės:))Taigi per menesi Rusija ištratidavo apie 0,5milijardo usd{jei dar tiksliau iššaudydavo i ora:}}rezultatu tai jokiu,Kijeve vis dar tebesėdi priešai..:))O kur dar algos samdiniams ir okupacinei valdžiai,Vien dujos ir elektra kasmet po 500milijonu usd kainuoja Maskvai..:)))
Va neseniai paaiškėjo,kad Rusija samdiniu algoms Sirijoje per metu išleido 2 milijardus euru..:))Admirolas Kuznecovas nuplauke link Sirijos,pabuvo pora menesiu grižo,o jo neplninis remontas po keliones atsieis rusijos biudzetui 270milijonu doleriu..Ne viskas tas pat kaip sovietu laikais..:))Voinpromas ir imperializmas sues viska kas imanoma,visa laime,kad dar Rusijoje yra vagiu,tai tie bent pavogs ir užsieni isveš,o tai ir tuos iššaudytu i ora..:))

Vytenis to Reideris, 2017 03 19 23:14
"Gal tu žinai kur Rusija per 2014-2015metus ištaškė 200milijrdu usd is aukso ir valiutos rezervo??:)))Nafta ir dujos tada mušė kainu rekordus..:))"
------
Nenustebčiau, jei paaiškėtų, kad didelė šios sumos dalis buvo paprasčiausiai išvogta. Medvedevas sau pasistatė ištaigingus rūmus. Praėjusią savaitę žurnalistai atkapstė faktą, kad buvusios Putino žmonos įkurtam fondui, praktikštai nevykdančiam jokios realios veiklos, iš Maskvos miesto biudžeto skiriama po vieną milijoną dolerių kas metus. Akivaizdi korupcija.

Reideris to GRU pasekejas, 2017 03 19 20:49
Ir dar papildymas :}}Neperseniausiai rašei,kad rusai pasiekė "dideliu pergaliu" ,užėmė Alepa,o aš tau parašiau,kad rusai net Damasko nekontroliuoja..:))Ir prašau,mušiai jau vyksta Damasko centre..:))Komentaru nebus?:))Opozicija puola Asado pajegas 4 kryptim..:))Komentaru ta tema nebus?:)|):)))))))

Reideris to Vytenis, 2017 03 19 19:35
Be to, tavo teiginys, kad sovietų pasitraukimas iš Afganistano buvo viena iš SSRS žlugimo priežasčių, yra akivaizdžiai klaidingas. SSRS žlugo dėl ekonominių priežasčių (komunistai atsisakė gyventi pagal rinkos ekonomikos dėsnius ir taip sužlugdė valstybę).
---------------
Tai neigi,kad TSRS Afganistane per 10metu iššvaistė 40milijardu usd..??:)))Butent tu 40milijardu usd ir pritrūko 1991metais..TSRS žlugimas prasidėjo nuo masiniu TSRS angliakasių streikų,kurie nebuvo gavę algų uz 6-8 men..:))O pinigu nebuvo todėl,kad jie buvo ištaškyti Afganistane,o Sovietu sąjungai,kaip ir dabartiniai Rusijai buvo taikomos sankcijos dėl Afganistano karo...Dar 1990 TSRS desperatiškai bandė paskolint vakaruose..:))Deja niekas neskolino,iš tu laiku atsirado skolos Jugoslavijai ir Varšuvos pakto šalims,kurias dabartine Rusija priversta išmokėt,kaip TSRS teisių perėmėja..Butent Afganistano karas ir yra tas veiksnys kuris dabaigė sovietine ekonomika,kuri nepatempė karo išlaidų..Viskas tas pats dabar vyksta ir šiandienos Rusijoje,tik Afganistana pakeitė rytų Ukraina ir Sirija..:ŽRuselis niekaip negali paaiškint kur padėjo šimtus milijardų Akso ir valiutos fonde..Gi dar 2013metais Rusijos aukso ir valiutos fonde buvo daugiau nei 500milijardu usd{dabar tera 397milijardai..O 2014metais Ukrainos konflikto metu bebuvo vos 320miljardu usd aukso ir valiutos..Gal tu žinai kur Rusija per 2014-2015metus ištaškė 200milijrdu usd is aukso ir valiutos rezervo??:)))Nafta ir dujos tada mušė kainu rekordus..:))

Reideris to GRU pasekejas, 2017 03 19 19:24
Taigi sakau rusija laimi visur visados,kuom nepatenkintas??:)))))Visuose Rusijos tv laiduose Rusija yra nepalenkiama laimėtoja visuose įmanomuose srityse,netgi tuose kurios dar nėra sukurtos..:):))

Reideris to VVER, 2017 03 19 19:21
Nepergyvenkit tamstele, kremlius be jokios abejonės reguliariai siunčia Trampui naudingus patarimus iš putinizmo mokyklos :)
---------------
Siust tai gal ir siunčia,bėda ta,kad jo nieks nesiklauso..:))Čia aš ir apie Kremliu ir apie Trampa...:))Va pavyzdys,Kremlius aiškina ,kad yra vienintele ir reali dominuojanti jėga Sirijoje ir iš karto gauna i nosi iš jėgos,kuri apskritai nieko nesako..:))
----------------
Четыре израильских самолета принимали участие в ударе в окрестностях Пальмиры в ночь на 17 марта. По утверждению сирийских официальных источников, удар был нанесен по правительственным силам.

Izraelis jau net nebesislėpdamas aviacijos smugiais naikino Asado karines pajėgas,kurios oficialiai yra Rusijos sąjungininkas,Maskva pabrukusi uodega tyli..tiesa per Solovjovo laida vis dar rėkia..musų S-400,musų Iskanderiai ir sarmatai..Ne vis tik teisus buvo Izraelio žvalgybos vadas Kedmis,Rusija nei derzava ,nei superderzava..:):))Superderzavos kaip JAV savo sajungininku kurdu Asadui ir rusas bombarduot neleido,tiesiog lengvu rankos mostu pakele 40 lėktuvu is aerodromu kurdu kontroliuojamame Sirijos teritorijoje ir nugine Asado ir rusu sakalėlius atgal..:))
Izraelis gi apskritai nusprendė nesicackint su teroristu remeju asadu{Hezbolach"gi pasauline teroristine organizacija:))Ne kažkas ne taip su Putino Rusija,prie Jelcino jei Jelcinas pasakydavo,kad tie yra musų sajungininkai(Hekmatiaro atvejis Afganistane 1997metais:))JAV net nedrįsdavo bombarduot,dabar net Izraelis atvirai spjauna i veida Putino Rusijai..:))

Pasekejas to Reideris, 2017 03 19 12:59
Kaip matau pas tave vis ta pati plokstele, nieko naujo, rusai pralaimejo :D haha

Siaip diskutuot neketinu, neturiu laiko tavo pezalams, tiktai pataisysiu tavo klaida, kad nemanytum kad esi visada teisus!
Rasai:
Rezultatu jokiu,visuose pasaulio žemelapiuose Krymas vis dar Ukrainos teritorija

Deja, google maps, DIDZIAUSIAS IR DAUGIAUSIAI NAUDOJAMAS PASAULIO ZEMELAPIS, nevaizduoja Krymo kaip Ukrainos dalies!!! De facto ne Ukrainos teritorija - contested teritory on google english users!

http://www.independent.co.uk/news/world/europe/crimea-made-part-of-russia-on-google-maps-but-only-for-russian-users-9257233.html

Pasiziurek jei netiki :P

VVER, 2017 03 18 18:38
Matai naujasis Vašingtono,JAV ir pasaulio šeiminikas neturi teises susipažint su planu "varanas"..:))Tad jis vykdomas be jo

Nepergyvenkit tamstele, kremlius be jokios abejonės reguliariai siunčia Trampui naudingus patarimus iš putinizmo mokyklos :) Štai kad ir antivalstybinės medijos sąrašas, taip pat pastangos kuo daugiau prišikt NATO į kišenę :) https://www.youtube.com/watch?v=BTdqIlfp8XE

Reideris to VVER, 2017 03 18 18:01
https://twitter.com/AlinaWarne/status/842820144653045768
-----------------
Matai naujasis Vašingtono,JAV ir pasaulio šeiminikas neturi teises susipažint su planu "varanas"..:))Tad jis vykdomas be jo..:))Merkel galvojo kad jis žino..:))Donalduko balsas didelės galios neturi,ka Donaldukas nusprendžia eilinis JAV teisejas uzblokuoja{Havajų atvejis:))Na o Donaldukas kaip buvo verslininkas taip ir liko..Vokietija jis mato kaip konkurente JAV del pasaulio sosto..:)Visai kita situacija bus susitikus su Volodia,ten jis šypsosis,nes verslininkas supranta,kad caras su 2.3proc pasaulinio bvp i nieka ir niekur pasaulyje jau nebepretenduoja,mat ėme ir paspringo Krymu,rytų Ukraina ir Sirija..:)) Ka ten kalbet ap-ie ka nors kita,kai Krymo suvirškinimui,Rusija jau išleido per 1,5trilijonu{1,2teko paimt is savo BVP:))Rezultatu jokiu,visuose pasaulio žemelapiuose Krymas vis dar Ukrainos teritorija..Negana to Ukraina pradejo taikyt pilna embarga Donbasui..:))Nebekalbu apie Rusijos bankus,ju veiklos nutraukimas Rusijos ekonomikai kainuos 4-5milijardus kasmet negautu pajamu..:))

Vytenis to Reideris, 2017 03 18 17:41
"Man tik įdomu,o kam nors apskritai pasisekė įveikt Talibus{Afganistana:))per visa jo užkariavimo laikotarpi..??)))Šai viena imperija su galingiausia armija,pavadinimu TSRS bandė tai padaryt 1979-1989metais. O ateitis tokia,JAV kaip ir Vietnamo atveju pasitrauks iš Afganistno ir oliau bus pasauline jėga,na o Rusijos pagal viska laukia TSRS likimas"
-----
Well, sovietai su talibais nekariavo, nes Talibanas susiformavo 1994 m., t.y. po to kai sovietai pasitraukė iš Afganistano. Be to, tavo teiginys, kad sovietų pasitraukimas iš Afganistano buvo viena iš SSRS žlugimo priežasčių, yra akivaizdžiai klaidingas. SSRS žlugo dėl ekonominių priežasčių (komunistai atsisakė gyventi pagal rinkos ekonomikos dėsnius ir taip sužlugdė valstybę). SSRS būtų žlugusi net ir tuo atveju, jei sovietai nebūtų įsiveržę į Afganistaną (vargu, ar bandysi prieštarauti šiam teiginiui). Sovietai Afganistane nekariavo tokio karo, kurio pralaimėjimas keltų tiesioginį pavojų SSRS egzistencijai. Paskaičiuota, kad amerikiečiai Korėjoje neteko ~36000 karių, Vietname - ~58000 karių, o sovietai Afganistane neteko ~14000 karių, t.y. du su puse kartų mažiau nei amerikiečiai Korėjoje ir keturis kartus mažiau nei amerikiečiai Vietname. Net ir praradę tiek daug karių amerikiečiai nei Korėjoje, nei Vietname nesugebėjo užsitikrinti teritorijos kontrolės, t.y. jie nesugebėjo įveikti ne tik partizanų, bet ir priešo reguliariųjų pajėgų. Sovietams Afganistane afganai (remiami amerikiečių) sugebėjo priešpastatyti tik partizaninį karą. Pergalę bet kokiame kare nulemia šalies politinės vadovybės pasiryžimas bet kokia kaina laimėti karą. Amerikiečiai pralaimėjo karą Vietname, o sovietai pralaimėjo karą Afganistane, nes:

1) Karas Vietname. Prie Šiaurės Vietnamo krantų artėja sovietų laivų flotilė. Amerikiečių žvalgyba žino, kad šių laivų triumai yra pilni ginklų, kuriais sovietai ruošiasi apginkluoti vietnamiečius. Bet JAV politinė vadovybė baimindamasi tiesioginės konfrontacijos su SSRS praktiškai nepadarė nieko, kad užkirstų kelią sovietų laivams. Sovietų politikai tik trynė rankomis dėl tokios amerikiečių reakcijos ir Vietnamą praktiškai pavertė savo naujausių ginklų išbandymo poligonu. Karo Vietname baigtis galėjo būti palanki amerikiečiams tik tuo atveju, jei jie būtų užkirtę kelią sovietų ginklų patekimui į Vietnamo teritoriją.

2) Katas Afganistane. Afganai, ginkluoti amerikiečių tiekiamais ginklais, sovietams priešpastato partizaninį karą. Sovietai galėjo laimėti šį karą, jei būtų pritaikę Stalino laikų taktiką, t.y. jei būtų plačiu mastu represavę civilius gyventojus (iškeldinimai, trėmimai, suėmimai ir t.t.). Bet sovietų politinė vadovybė nedrįso imtis represijų. Karo Afganistane metu būta nemažai atvejų, kai afganų partizanai slapstėsi tarp civilių. Sovietų artilerija galėjo nušluoti nuo žemės paviršiaus ištisus kaimus, bet sovietų politinė vadovybė atsisakė duoti tokį įsakymą savo karinėms pajėgoms. Dėl to pralaimėjo.

Dabartinė JAV armija yra nepajėgi laimėti karų svetimose teritorijose (Afganistane, Irake ir t.t.), nes viskas klostosi pagal tokį scenarijų:
1) JAV armija įsiveržia į svetimą teritoriją (Afganistaną ar Iraką);
2) ilgalaikės okupacijos metu JAV armija netenka tūkstančių karių;
3) dėl okupacijos metu patiriamų nuostolių kyla nepasitenkinimas JAV visuomenėje, išryškėja reikalavimasišvesti karines pajėgas iš okupuotų teritorijų;
4) JAV vyksta prezidento rinkimai ir, be abejonės, koks nors kandidatas ima akcentuoti idėją, kad būtina išvesti karines pajėgas iš okupuotų teritorijų;
5) minėtas kandidatas laimi rinkimus ir įsako JAV armijai atsitraukti iš okupuotų teritorijų.

Tokiu būdu yra sužlugdonos bet kokios ilgalaikės pastangos laimėti karą. Amerikiečiai pasitraukė iš Irako ir dalį Irako terirorijos užėmė ISIS. Kai amerikiečiai visiškai pasitrauks ir iš Afganistano, savo valdžią ten atkurs talibai. Tai kokia prasmė JAV armijai kariauti, jei karas baigiasi taip, kad laimi priešiškos jėgos?


VVER, 2017 03 18 16:32
apmoko kurdus ir tiekia ginklus,bei amunicija jiems,bei ruošia kovai su naujaisiais Sirijos okupantais rusais..Šuravi ateiti Sirijoje bus labai nekenčiami ..:)))


Na jau tamstele, iš pradžių buvo "nuosaikieji" modžahedai, paskui IGIL modžahedai, visi nukraujavo :) Bet dabar jau kurdų modžahedai tai Asadą tikrai nugalės :)


Tuo tarpu "plano varano" būstinėje...
https://twitter.com/AlinaWarne/status/842820144653045768

Anonimas, 2017 03 17 22:25
Pala pala. Tuoj tau ponas R isaiskins kaip yra, koks tu neteisus, o tiksliau "durak", o rusai pralaimejo :)
---------------
Ne ka tu rusai laimėjo,jie visada laimi..:))Ypač kai pasižiure i gyvenimo geroves pasaulini indeksa kur superdaža Rusija lenkia Uganda ir Vatanutua salos..:)))Tiesa rusai iki šiol nepajėgia paaiškint,kodėl visos ju nugalėtos tautos gyvena geriau nei nugalėtojai rusai??:)))Kai Žrinovskiui uzdave klausima,kodel vienam Cėcėnijos gyventojui skiriama 11,2tukst,rubliu pramos per metus,o viena rusui ti 5,1tukst.rublių pastarasis tesugebejo pastovet išsižiojąs,nors iškalbingumu pasižymi ir net labai..:))

Reideris to VVER, 2017 03 17 22:21
Bet tamstele, argi JAV nelipa ant to paties grėblio siųsdama savo kariuomenę į Siriją?
-----------------------
Ka tu sakai JAV kariuomenės Sirijoje nera,JAV kariai yra tik naujosios Kurdistano valstybės teritorijoje..:))Ten atlieka oro policijos misija(kartais pakila ir nugrada atgal bandančius virš kurdu teritorijos paskraidyta Asado ir Rusijos erelius.buvo atveju kai net suduota aviasmugi per Asado kariuomenės pozicijas,jei tos per nelyg arti priartėja prie kurdu..:)),apmoko kurdus ir tiekia ginklus,bei amunicija jiems,bei ruošia kovai su naujaisiais Sirijos okupantais rusais..Šuravi ateiti Sirijoje bus labai nekenčiami ..:)))

VVER, 2017 03 17 19:14
O ateitis tokia,JAV kaip ir Vietnamo atveju pasitrauks iš Afganistno ir oliau bus pasauline jėga,na o Rusijos pagal viska laukia TSRS likimas

Bet tamstele, argi JAV nelipa ant to paties grėblio siųsdama savo kariuomenę į Siriją?

Pasekejas to "to Vytenis", 2017 03 17 17:09
Tavo komentaras kaip pirstu i aki!

Reideris to Vytenis, 2017 03 17 16:37
Man tik įdomu,o kam nors apskritai pasisekė įveikt Talibus{Afganistana:))per visa jo užkariavimo laikotarpi..??)))Šai viena imperija su galingiausia armija,pavadinimu TSRS bandė tai padaryt 1979-1989metais..ir KUR JI DABAR??:))
Kita bando nuo 2001meu jau penkiolika metų {sėkmingai ar ne kitas klausimas:)bet esme ,kad ai daro jau ilgiau ir be pasekmių {subyrėjimo:))sau..:))

Tuo tarpu TSRS "teisių" perėmėja Rusija nusprendė pabandyt dar kartą užlipt an to pačio grėblio Sirijoje..:))Rezultatai vėl tie patys...Gyvenamieji punktai "išvaduojami"..o toliau vėl viskas tas pats kaip Afganistano atveju:keliuose užpuolamos rusijos kolonos ir žudomi generolai,"išvaduotose"punktuose sprogdinami vyriausybiniu daliniu remiamu okupantu rusų pozicijos..:))
Pagal viska rezultatas vėl po 10metu bus tas pats kaip su TSRS..Nors rusai trimituoja,kad pasimoke Afganistane ir tokių pat klaidu nedarys,bet jie nesupranta,kad Afganistane pasimoke ir musulmonai,kuriu daugumas vis dar sekmingai tebekariauja Sirijoje ir tas pamokas sekmingai pritaiko prieš Rusija..:)))
O ateitis tokia,JAV kaip ir Vietnamo atveju pasitrauks iš Afganistno ir oliau bus pasauline jėga,na o Rusijos pagal viska laukia TSRS likimas{ypač po to kaip Rusijos kariniai blogeriai paskelbe apie Rusijos karines išlaidas Sirijoje,kurios jau dvigubai viršijo TSRS pirmu dvieju metu islaidas Afganistane..Pasirodo Rusijoje nebera durniu norinciu nest "inernacionaline"pareiga draugišai alvitu mažumai..:))Tad enka samdyt samdinius,kuriems vine algoms per metus isleidziama 2 milijardai eurų..:)))
Todel nenuostabu,kad naftai kainuojant 55usd uz bareli,rusij vis tiek turėjo paimt dali pinigu iš savo atsargu fondų,nors Rusijos biudžetas idėtas 40usd uz bareli,bet imperines užmačios jame matyt nepaskaičiuotos..::)))

to Vytenis, 2017 03 17 09:39
Pala pala. Tuoj tau ponas R isaiskins kaip yra, koks tu neteisus, o tiksliau "durak", o rusai pralaimejo :)

Vytenis, 2017 03 16 21:15
"JAV karinių pajėgų šioje šalyje vadas Johnas Nicholsonas pažymėjo: „Mes aklavietėje".
-----
Tai pergalės nebus? Galingiausia pasaulio armija nebežino, kaip įveikti talibus? Į amerikiečius Afganistane numojo ranka net kinai, kurių spec. tarnybos ėmė medžioti Afganistano teritorijoje besislapstančius uigūrų kovotojus.

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (4)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (1)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras