Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Saugumas ir grėsmės
 
  Naujas Putino taikinys – Balkanai (103)

Komentarai:

dwarf, 2017 08 15 23:24
man tos fantazijos apie rusiska poli, tai kazkokios liguistos. jus pagooglinkit, kas darosi tam polyje kaukaze, venesueloje...

Tatarin, 2017 07 14 18:33
Taigi reideris ramiai padėjo į vieta visus vata liubitelius Sirijoje su jų cirkais ir pobedomis...

Reideris, 2017 07 13 23:34
Правда об ударе по ИГИЛ в Сирии из акватории Каспийского моря

https://www.youtube.com/watch?v=REyejCSK8Gw

LLL, 2017 07 13 14:46
Is kur tu žinai koks rusu isitraukimas Sirijoje??:)R

NU RUSAMS NEREIKĖJO GINT "KUZIOS" PRIE AFGANISTANO KRANTU{O KAINAVO TAI APIE PUSE MILIJARDO USD,SU NUKRITUSIAIS LĖKTUVAIS}O DABAR LAIVO REMONTAS KAINUOS ANTRA TIEK...SIRIJA KAIP IR UKRAINA IŠTRAUKS IS RUSIJOS DEŠIMTIS MILIJARDU DOLERIU BE JOKIOS NAUDOS...JEI DAR TIKSLIAU JAU IŠTRAUKĖ IR DAR IŠTRAUKS...

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 07 13 14:08
tu uzsiciklines su tais rusais...
ar rusai gali kariauti amzinai Sirijoje? Be abejo ne!
----------------
Kvailiuk be rusu Asado jau seniia nebebutu..:))Ir nebebus vos tik rusai pasitrauks..I visa kita atsakiai pats..Taigi JAV vienu suviu nusove du zuikius:Asadas ir Rusijos ekonomikos susilpninimas..:)Is kur tu žinai koks rusu isitraukimas Sirijoje??:)Rusai Sirijoje jau yra iklimpe gyliau nei Afganistane..:)),tik tokie kaip tu to nesuvokia kol kas..Pasitraukimas reiškia Putino žlugima Rusijoje{tiek Ukrainos atveju,tiek Sirijos atveju:)Nepasitraukimas reiski valstybes žlugima ateityje..Putinas vis tiek pasirinks save o ne Rusija..:)

Pasekejas to kaimietis Reideris, 2017 07 13 13:51
tu uzsiciklines su tais rusais...
ar rusai gali kariauti amzinai Sirijoje? Be abejo ne! Ar tu lygini viska su Afganu - be abejo! Ar rusai kariauja taip kaip afgane? Aisku kad ne! Ju isitraukimas zenkliai mazesnis! Ar gali Iranas ir hezbollah kariauti sirojie amzinai? be abejo gali!!! Kariauja su izraeliu ir sauditais paskutinius ~50 metu! Pabaigos nesimato! Tebunie busiu kvailiukas, o tavo vadovelius as jau skaiciau, tu kaip matau juos tik dabar skaitai!!!

bet kaip tu viska apsuki, kad tik tau geriau atrodytu - jav 2011 nekontroliavo nieko, o dabar persokai ale kontroliuoja vos ne 50% salies! kas juokingiausia, tu persokai ta zingsni kur jav/teroistai ir t.t. kontroliavo kaip pats sakai beveik visa sirija - 80%, ir asadas buvo laikai be savo rumu beveik nieko nekontroliavo! O dabar jau kontroliuoja didziaja salies dali ir dauguma populiacijos jo kontrolje! As neneriu veltis i bevercius mazareiksmiu faktu nagrinejoimo gincus, bet as suprantu kad tau jau nebera apie ka sneketi nes tau belenka pasakius tu pasuksi i ale SAU NAUDINGA NEISVENGAMOS PERGALES REGIMYBE!
kai kvoa vyko alepe, rekei nesavu balsu va tuoj turkai ateis is kitos puses uzpuls, turkomanai cia alepe amzinai kariaus! kai alepe apsimelavai/apsigavai dabar TEIGI kam tas Alepas rekalingas apskritai jis yra bevertis!
Kai vyko hamos al nusros puolimas rekei nesavu balsu kad va tuoj uzims hama ir tiesiai iki damasko, kai puolimas subliusko jau reki kad ale kam tos pergales reikalingos mes dykumoj sedim taupom sovinius!
kai saukei kad nekontroliuoja nei vandens nei naftos ir VISUS rezervus kontroliuoja JAV ta jau laimejot, o kai pasirodo kad taip ner tai cia dzin, JAV gali kovoti 100 metu o visi kiti juk uzsirauks belenkaip vis tiek!
Kai asadas tuoj tuoj grius, vis saukei kad Tylersonas kazka pasake kad nebus asado (ar ten Obama) o kai Asadas niekur nedingsta ir vis dazniau yra siunciami klaidingi signalai kad galu gale jis niekur nedingsta tu JAU SAUKI KAD ASADAS GALI BUTI CIA KIEK JAM REIKIA, TAI YRA NESVARBU!!!!
AR TU BENT SUVOKI SAVO KOMENTARU AMPLITUDE, KAD BELENKA TAU BEPASAKYSI TU VIS TIEK PASUKSI I SAVO ALE NEISVENGIAMOS PERGALES REGIMYBE!!!
Vienas didziausiu tavo sedevru buvo kai parasei kad tegu asadas uzima visa sirija, o tada prasides tikras karas, nes is kazkur stebuklingai islys madzochedai ir VA JAU TADA, tai jau tikrai isvartys tuos ruselius kurie is esmes negriezhia ten pagrindiniais smuikais! Is esmes ten Irano karas!

siulyciau permastyti tau savo teorija del rusu isivelimo i si konflikta! Drysciau teigti, kad esmine priedanga kuria jie suteikia - yra diplomatine! Kovinius veiksmus jie tik koordinuoja! Is esmes yra susidariusi tokia ale siitiska koalicija - Iranas, hobollah, SAA ir Irakas (siitiska vyriausybe). manytina, kad paemus Mosula, Asadas turetu sulaukti zenkliu siitisku daliniu pastiprinimu is Mosulo! Prie to pridek diplomatini skandala su kataru ir finansavimo apkarpyma Idlibo prov teroristams (jie apskritai jokiu ataku nevykdo - bajeris ane) galima tada tau uzduoti klausima - ar is tikruju teigtina kad Asadas tuoj kazkur dings? Didele regiono dalis kontroliuojama Siitu, ir tai dideli pinigai ir resursai! At gali jei kariauti ilgai? manau gali...

Reideris, 2017 07 13 13:38
Naujienos is Rusijos:
---------
Отток капитала из России вырос на 70 процентов
https://lenta.ru/news/2017/07/11/rusoutflow/
*
Чистый отток капитала из России в первом полугодии 2017 года вырос на 71 процент, до 14,7 миллиарда долларов. Об этом во вторник, 11 июля, сообщил Центробанк. В январе — июне прошлого года этот показатель составил 8,6 миллиарда доллара.
С января по май чистый вывоз капитала из России достиг 22,4 миллиарда долларов, сообщил ЦБ.

По итогам 2016 года чистый отток капитала из России сократился почти в четыре раза и составил 15,4 миллиарда долларов. В 2015-м ЦБ оценил чистый вывоз капитала в 57,5 миллиарда долларов.
-----------------
ES ir JAV ekonomikos dėkingos Rusijai uz pagalba..:))

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 07 13 13:19
(VEL GI, DEL TERITORIJSO PASKAITYK VIRSUJE, O DEL 15% PASIIMK KALKULIATORIU IR PASKAICIUOK KAD ASADAS KONTROLIUOJA VISUS DIDZIAUIUS SIRIJOS MIESTUS!!! TAVO TEIGINYS SU 15% YRA NETEISINGAS!!!)
------------------
Asadas kontroliuoja griuvėsiu kruvas,pastoviai šaudančias Asado,rusų,irano ar Hezbolach smaugikams i nugara,nes tokiose griuvėsiuose yra priversti gyvent Asado priešai -sunitai..Viskas tas pats vyko Afganistane,kur rusai "kontroliavo"viska" ir neapisant vos ne kas nakti tuose pačiuose miestose budavo papjaunami rusu kareiviai,i patalpas kur mieg rusu "patarėjai"imetamos granatos,sprogfdinami sprogmenys..ir t.t
Tas pats vyksta dabar Sirijoje..:)O ruselis dar nori ivest "karine policija"..Samdiniu mirtis dar pavyksta nuslėpt,o policijoje gi tarnaus oficialiai rusu kariai..Todel inko grabai plauks i Rusija daug dažniau..:))

Toliau dar graziau:PASKUTINIS TEIGYNYS IRGI NETEISINGAS NES VISI KITI TAVO TEIGINIAI IRGI YRA KLAIDINGI, ISVADA TOKIA KAD JEI TERITORIJA DIDEJA, KONTROLE DIDEJA NEPANASU KAD ASADAS RUSOTUSI KAZKUR DINGTI!!)
--------------
Kvailiuk,JAV ir nereikia ,kad Asadas kur nors dingtu..JAV reikia,kad Asadas but kuom ilgiau..Ir kad žmones matytu,kad JAV saugumo zonose saugu,o Damasku kunigaikstystėje ne..:))Kai sekanti karta JAV naikintuvu pagalba isgarins eilini Asado konvoju,vaziuojanti 15-20km nuo JAV paskelbtos saugumo zonos,Asadas sužinos,kad zona eilini kart parsiplete koki 30km.o Asado teritorija tiek pat susitrauke..:))STEP BY STEP..Viskas ts pats kaip ir link Rusijos sienų..:))

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 07 13 13:10
SIS TEIGINYS IS ESMES NETESISINGAS NES ASADO ITAKA SIRJOJE TIK DIDEJA IR TERITORIJA PLECIASI, GALIMA SKAICIUOTI VISA VIRTINE PERGALIU ALEPE, PALMYROJE, TIES DAMASKU, AL SUKHANNAH, VADI BARABA IR T.T. SI RYTA SAA PRADEJO NAUJA ATAKA RAKOS PROVINCIJOJE IR TURETU PASIEKTI RAKOS APYLINKES IS PIETU!!! TAVOP TEIGINYS - MAZEJA - IS ESMES NETEISINGAS!)
---------------------
Kiek kartu rašiau tarsi daužytu mietu per galva..Niekam tuos "pergales" nei Alepe ,nei dar kur nors neidomios..:)))ruskelis Afgane ne tokiu pergaliu pasiekė ir kur jis dabar?:))
AS TAU DAR KARTA KARTUOJU XXIAMZ.PERGALES PASIEKIAMOS NE GINKLU,O FINANSINE GALIA{t.y galimybe vest ilgalaikius karus 10-20-30metu ir daugiau ,bei nesužlugt..:))Ar Rusija tai gali..Ne negali...2011m.pradžioje,JAV Sirijoje nekontroliavo nei metro žemės,o dabar kontroliuoja vos ne puse šalies...Ir JAV jokio skirtumo kur laikyt aviacija ir spec pajėgas Irake ar Sirijoje ar Afganistane..Jie jas vis tiek laikys ,kiek tai bekainuotu ir nesvarbu kiek laiko tam prireiktu...

Rusai eilini kart isivėli i žaidima mažumos pusėje ir laimet joo negali nei praktiškai nei teoriškai..Viskas ka jie gali tai gaut cinko grabus ir ekonomini valstybes silpnejimą..Kas ir vyksta kas met..:)

Pasekejas to kaimietis Reideris, 2017 07 13 12:50

Komentaras tai epinis - sitiek kritikavau vel lygiai tu paciu issaigalvotu teiginiu, ir LYGIAI, LYGIAI TA PATI RASAI!!!

Po penkerių metu,Asadas is Sirijos prezidento tapo Damasko kunigaikstuku su vis mažėjančia kunigaikstyste ir įtaka Sirijoje..
(SIS TEIGINYS IS ESMES NETESISINGAS NES ASADO ITAKA SIRJOJE TIK DIDEJA IR TERITORIJA PLECIASI, GALIMA SKAICIUOTI VISA VIRTINE PERGALIU ALEPE, PALMYROJE, TIES DAMASKU, AL SUKHANNAH, VADI BARABA IR T.T. SI RYTA SAA PRADEJO NAUJA ATAKA RAKOS PROVINCIJOJE IR TURETU PASIEKTI RAKOS APYLINKES IS PIETU!!! TAVOP TEIGINYS - MAZEJA - IS ESMES NETEISINGAS!)
Realiai Asado valdzia baigiasi jo prezidento rumais ir Rusijos baziu teritorija,nesjo "pavaldiniai sudaro mažiau nei 15proc Sirijos gyventoju..
(VEL GI, DEL TERITORIJSO PASKAITYK VIRSUJE, O DEL 15% PASIIMK KALKULIATORIU IR PASKAICIUOK KAD ASADAS KONTROLIUOJA VISUS DIDZIAUIUS SIRIJOS MIESTUS!!! TAVO TEIGINYS SU 15% YRA NETEISINGAS!!!)
Jei taip toliau tai Asadas greit bus priverstas persikelt i rusu baze ir is ten"išmintingai" su okupantu pagalba valdyt Damasko kunigaikstyste..:)
(PASKUTINIS TEIGYNYS IRGI NETEISINGAS NES VISI KITI TAVO TEIGINIAI IRGI YRA KLAIDINGI, ISVADA TOKIA KAD JEI TERITORIJA DIDEJA, KONTROLE DIDEJA NEPANASU KAD ASADAS RUSOTUSI KAZKUR DINGTI!!)

Taigi gerb reideri, as neskaitau visu tavo komentaru apacioje, neturiu laiko, bet matau net 93 komentarai pievu prikurta ir pogalais kodel niekas negali taves kaimiecio suvartyti kai tu toki suda cia rasai! Idomiausia tik tai, belen kiek savo pasaku tu berasytum, stokoji elementariu ziuniu apie REALIA situacija Sirijoje, o matai tik savo norima realybe! Ka gi, laukiam kuo visa tai pasibaigs!

Reideris to VVER, 2017 07 12 18:47
Ir po 5 metu Asadas vis tiek valdzioje, tai kas cia nekompetetingi? :)
------------------
Po penkerių metu,Asadas is Sirijos prezidento tapo Damasko kunigaikstuku su vis mažėjančia kunigaikstyste ir įtaka Sirijoje..Realiai Asado valdzia baigiasi jo prezidento rumais ir Rusijos baziu teritorija,nesjo "pavaldiniai sudaro mažiau nei 15proc Sirijos gyventoju..Jei taip toliau tai Asadas greit bus priverstas persikelt i rusu baze ir is ten"išmintingai" su okupantu pagalba valdyt Damasko kunigaikstyste..:)

Kiek ilgai gali išsilaikyt valdovas,kurio nekenčia tauta ir kuris išlaikomas ant okupantu durtuvu?:))

Reideris to VVER, 2017 07 12 18:42
Kokia tu musiu baigtis? Teroristai sumalti i miltus :)
------------
Musiu baigtis tokia,atėjo nauji okupantai rusai ir iraniečiai ir mušius Damasko gatvėse pakeitė sprogdinimai,bei šaudimai nakti{Rusijos ambasada Damaske is minosvaidžiu apšaudoma pastoviai:))JAV net susitiko su Rusijos"policijos"pajegomis Damaske,nes pilnai suvokia,kad labai padės opozicijai,ne teroristams:)medžiot rusus ir siust cinko karstus,Afganistano pavyzdžiu,bei kainuos milžiniškus pinigus Rusijai
Nei DAES nei Al nusra,jau seniai nebera Damaske,su Asadu kaunasi eiliniai sirai arabai-sunitai ir tai tesis tol kol Asado,Irano ir Rusijos galvažudžiai ir okupantai pasitrauks is Sirijos..:))

Ar pastebėjote,kad visi paskutiniai JAV "sutikimai "keistai Rusijai kainuoja arba cinko grabus arba didelius pinigus??:))

TUO TARPU RATAS APLINK PAČIA RUSIJA SIAURĖJA KASDIEN,VA ŠIANDIEN PATRIOT SISTEMAS ĮSIGIJO RUMUNIJA,SUKELDAMA RUSIJOS KLYKSMA.:))kAI PASTAROJI SUPRATO,KAD TEKS ISMEST DAR KELETA MILIJARDU DOLERIU,KAD ATSTATYT JEGU BALANSA REGIONE..:))

VVER, 2017 07 12 04:24
Oi skaniai pasijuokiau..:))

Tai kokia prasme jums diskutuoti apie sirija jei juokiates is faktu? Musiai prie Asado rumu tvoros vyko jau 2012-ais :), geriau zinomi kaip "Damasko vulkanas". Kokia tu musiu baigtis? Teroristai sumalti i miltus :)

Vis kisat ta hezbolah (kuriu sirijoje nebuvo iki 2013-uju), bet kazkaip negirdziu is jusu minint kas teroristu komandoje: Turkija, JAV, Jordanija, GCC, Izraelis, ES, internacionaliniai rekrutai is 1,3 milijardo sunitu populiacijos, kuriems saudo arabija stato smegenu plovimo institucijas nuo tolimuju rytu iki europos :) Ir po 5 metu Asadas vis tiek valdzioje, tai kas cia nekompetetingi? :)

Reideris, 2017 07 11 23:53
Российский военный советник погиб в Сирийской провинции Хама в результате минометного обстрела. Об этом сообщили во вторник журналистам в Минобороны, передает ТАСС

«В результате внезапного минометного обстрела боевиками правительственных войск в провинции Хама, погиб российский военный советник капитан Николай Афанасов. Он находился в Сирийской Арабской Республике в составе аппарата российских военных советников, выполняя задачи обучения личного состава подразделений сирийских сухопутных войск», — заявили в оборонном ведомстве.
--------------------
Kiek dar rusu turi žut bereikalingai Sirijoje,kad rusai suprastu,kad laikas nešdintis kaip ir is Afganistano issinesdino?:))Negi prireks 16000žuvusiu ir subirejusios eilini karta"derzavos"??:))

Reideris to VVER, 2017 07 11 23:43
Galingasis kurdistanas, piaro sumetimais, prisamde nemazai arabu samdiniu (amerikos mokesciu moketoju saskaita, zinoma :)), noredami itikinti vietinius arabus, i kuriu zemes verziasi, kad duos lygia reprezentacija. Bet deja deja :) samdiniai ima nujaust kazka negero ir keli daliniai dezertyravo. Ajajai, jeigu galingieji kurdai staiga taps vieni, toil nuo saviskiu, apsupti priesisku arabu gyvenvieciu, baisu net pagalvoti :))
-----------------
JAV turi pinigu ir galimybių,skirtingai nei Rusija,tai kodel ju neišnaudot...?:))Net patys rusai pripažysta Sirijoje prarade strategineiniciatyva ir tai,kad ju praktiškai niekas nebe priklauso..Rusai siunta,kad Asado teritorija trukiasi JAV saugumo zonu saskaita.:))O Kurdai su JAV aviacijos pagalba atkovoja bvis didesnes teritorijas i kurias pretenduoja Rusijos nafts kompanijos..:))
Vakar po derybu Vasingtona grizusio Trumpo adminstracijos vadovas pareske,Baltieji rumai palaiko sankciju Rusijai ispletimai..TAI DEL KO SUSITARE TRUMPAS IR PUTINAS G-20??:))NETGI"VERSLININKAS"TRUMPAS SUVOKIA,KAD TARTIS NERA DEL KO ..:)

Reideris to VVER, 2017 07 11 23:38
O vienintele puse, sugebejusi sekmingai atremt IGIL gresme (is dalies del gudriai isnaudojamu jos priesu tarpusavio pjautyniu) yra Asado Sirija :)
------------------
Oi skaniai pasijuokiau..:))Be rusu ,Irao ir Hezboloch durtuvu ir pinigu..Svarbiausia pinigu:))musiai vyko jau salia Asado rumu tvoros..:)Neseniai vienas Rasijos valdzios šulas per Solovjovo laida pripažino:mes i Sirija amunicija,proviantu,maistu r kitomis priemonemis jau sukisome daugiau nei 15milijardu doleriu..Tas pats veiklejas nesugebejo atsakyt i kLauisma kada juos atsiims??:)Atvirkščiai pinigai kisami toliau,neaisku i ka..:))Vien Kuznecovo epinis"žygis "kainavo rusams per puse milijardo doleriu{įskaitant du lėktuvus naikinančius sirus vandenyno dugne:))

ne sovinistas, 2017 07 11 10:37
dar vienos -aites rasinelis... desimtokes lygio...
uz ka joms moka? Verciau eitu i virtuve (bet ir cia vyrauja sefai. belieka vaikus auginti... bet ir tai pavojinga : uztenka paziureti, kas atsitiko svietimo sistemai...)
Uzjauciu. Tai objektyvu!!!


VVER, 2017 07 10 20:46
Nuoroda

https://maps.southfront.org/some-arab-units-withdrew-from-raqqa-battle-after-disagreements-with-sdf-sohr/

VVER, 2017 07 10 20:45
Galingasis kurdistanas, piaro sumetimais, prisamde nemazai arabu samdiniu (amerikos mokesciu moketoju saskaita, zinoma :)), noredami itikinti vietinius arabus, i kuriu zemes verziasi, kad duos lygia reprezentacija. Bet deja deja :) samdiniai ima nujaust kazka negero ir keli daliniai dezertyravo. Ajajai, jeigu galingieji kurdai staiga taps vieni, toil nuo saviskiu, apsupti priesisku arabu gyvenvieciu, baisu net pagalvoti :))


VVER, 2017 07 10 20:27
Tamstele,kurdai dažnai mėgsta paverkt ir verkia visoms pusems kurioms tik gali...Ir kurios gli duot ginklu,amunicijos,provianto Kurdistanui kurt

Argi neidomu, amerika jiems pumpavo dolerius, mete ginklus kurdistanui ikurt, ir vistiek jei ne tiesiogine vakaru karine intervencija, galingasis kurdistanas butu sutraiskytas IGIL :) Tas pats, beje, ir su "laisvaja" sirija :) O vienintele puse, sugebejusi sekmingai atremt IGIL gresme (is dalies del gudriai isnaudojamu jos priesu tarpusavio pjautyniu) yra Asado Sirija :)

Reideris to VVER, 2017 07 10 15:06
Argi? As tai atsimenu kurdu verkslenima amerikai ateiti ir isgelbet kurdu subines kobaneje :)
------------------
Tamstele,kurdai dažnai mėgsta paverkt ir verkia visoms pusems kurioms tik gali...Ir kurios gli duot ginklu,amunicijos,provianto Kurdistanui kurt..:))As pavyzdziui nesistebiu{nesakau kad teisinga:))bet nesistebiu osetinu noru "buti"su rusais o ne su gruzinais..viskas priklauso nuo pasiulytu sa lygu..Šiuo atveju rusas nesiskupijo{savu sąskaita,aišku:)Ir dave nuo Gruzijos atplestu teritoriju gyventojais puiku islaikyma,t,.y eiliniam osetinui skyre 15kart didesnes lesas nei eiliniam rusui..:))cecenams 11,2karto daugiau zmogui nei eiliniam rusui..:)
--------------
As manau,kad jhei Rusija ,pasiūlytu panašias sąlygas,kaip Ccenijoje, eiliniam ukrainiečiui,tai Ukraina staigiai pamirtu ir NATO ir ES{Cecenija kasmet is Rusijos gauna 1,4mil cecenu 2,5milijardo usd..Nu UKrainai metams reiktu 25milijardu usd..ir viskas,but lengvasustabdyt NATO invazija prie Rusijos sienu..:))

Reideris, 2017 07 10 10:57
Президент Свалки
https://www.youtube.com/watch?v=E9V1-J1RyxQ&t=331s

VVER, 2017 07 09 01:44
Ogi nieko nebus..JAV kurdu pagalba kontroliuos saugumo zonas,o stai Asado zonoje vyks nuolatiniai musiai tarp modzochedu ir Irano galvazudziu..Bus medziojami rusai ir "palicija"..:))..

Tamstele, (kaip visad) kai ka pamirsot- azazo rajona, del kurio vyksta musiai tarp modzahedu ir kurdu galvazudziu :)




JAV svo zonose palicijos pareigas perduos kurdams,kurie su tuom puikiai tvarkesi ir iki JAV atėjimo

Argi? As tai atsimenu kurdu verkslenima amerikai ateiti ir isgelbet kurdu subines kobaneje :)


Reideris, 2017 07 09 00:25
Labai įdomus eilinio ruso požiūris i Rusija ir Sirija pastarųjų metu fone..)))
---------------
Valentin Verkhovsky
>
Banzay
08.07.2017 в 22:16

Сирия разместила российскую базу и потеряла территорию .
Сначала Голаны , а потом и другие земли

Reideris, 2017 07 09 00:23
Be amerikiečių paramos Sirijos kurdai ilgai neišgyventų.
----------------
Ka tu sakai,matai kurdai be JAV pagalbos Sirijoje gyvena paskutinius 2 tukstancius metu..O stai Turkijos kurdai visai sėkmingai kaunasi su Turkija partizaniniame kare jau beveik 40metu..VA JAV TAI BE KURDU SIRIJOJE TAI TIKRAI NEIŠGYVENTU..:))

Vytenis to Reideris, 2017 07 08 21:27
Be amerikiečių paramos Sirijos kurdai ilgai neišgyventų. Kai turkai apšaudė kurdų pozicijas, tai kurdai sugebėjo tik pasiskųsti amerikiečiams ir amerikiečiai buvo priversti išstatyti savo karines pajėgas tarp turkų ir kurdų pozicijų. Turkai kurdams net neleis pagalvoti apie kokius nors valstybinius darinius. Jei kurdai liktų vieni prieš turkus, tai kurdų karinėms pajėgoms praktiškai ateitų galas.

Reideris to Vytenis, 2017 07 08 13:41
Problema ta, kad realią teritorijų kontrolę gali užsitikrinti tik tuo atveju, jei jose dislokuoji savo sausumos pajėgas.
--------------
SIULYČIAU RIMČIAU PASIDOMĖT,KAS YRA KURDU PAJĖGOS Sirijoje..JAV i Sirija atejo ilgam ir ten ikurė 7bazes,8 bus šalia Rakos..:))Is antžeminiu pajėgu Sirijoje JAV teturi kelis tūkstančius spec pajėgu kariu,kurie pagrinde ruošia kurdu karius ir viskas..Su kurdais viskas kitaip nei su Irako ar Afganistano,JAV sąjungininkas...

Reideris, 2017 07 08 13:35
Kas dabar bus
--------------------
Ogi nieko nebus..JAV kurdu pagalba kontroliuos saugumo zonas,o stai Asado zonoje vyks nuolatiniai musiai tarp modzochedu ir Irano galvazudziu..Bus medziojami rusai ir "palicija"..:))..ir t.t.JAV svo zonose palicijos pareigas perduos kurdams,kurie su tuom puikiai tvarkesi ir iki JAV atėjimo..:)Rusija ir JAV susitars del Sirijos,o kurdai po JAV skečiu toliau kurs Kurdistana..KOL KAS NEI VIENAS "SUSITARIMAS SU" JAV RUSIJAI XXI AMZ.GERAI NESIBAIGĖ...

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 07 08 13:31
nebuvau snekejes, ar kazkaip zmogaus izeides!
--------------
tau šneket ir nereikia,uztenka rasyt pasakas,kurias žmonės kartasi priima uz realybe,nu blogiausiu atveju pyksta arba kaip as juokiasi..:))

VVER, 2017 07 08 13:15
Taigi pagal viska turesim padalinta Sirija,rusai ir Asadas nusileido JAV del teritorijų,O JAV sutiko leist Asadui LIKT Damasko karalaičiu..:)

Bet juk "nuosaikus modzahedai" grieztai pasisako pries sirijos padalinima. Kas dabar bus, negi demokratijos kovotojai kariaus su laisves kovotojais... vel? :)))

pasekejas to nordiskas, 2017 07 08 00:08
apie ka tu cia? Nuosava nuomone galima tureti apie tarptautinius santykius, teorijas ir politika issakant savo poziuri!
O cia zmogus komnetuoja kazka ir bando pasiepti mane asmeniskai! Asmeniskumas lendant i svetima diskusija rodant savo saliskuma nera savo nuomones turejimas, o tera ponento izeidinejimas! As su gerb LLLZ jokios diskusijos nevedziau, ir apskritai nezinau kas per vienas, nebuvau snekejes, ar kazkaip zmogaus izeides!
Taigi uz tokios saliskos nuomones issakyma apie kita pasnekova dazniauiai iprastom pokalbyje yra duodama i snuki!
Deja, sis klaviaturos riteris yra pasislepes interneto platybese!
Taip pat labai apmaudu kad gerb nordiskas pats nelabai supranti kas yra nuomones turejimas geopolitiniais klausimas (kas yra sveikintina) ir neskiri kai zmogus paprasciausiai be jokiu pagrindimu isdesto savo niekam nereikalinga nuomone apie kita pasnekova ar jo komentara!

Jei zaist pagal tavo taisykles as manau kad LLLZ yra visiskas idjotas! Kaip beje ir tu! Bet, tai tik mano subjetyvi nuomone, kurios pagrysti neturiu, tu juk taip mazdaug savo poziuri issakei????? Jei pagal tave tai mes tada rurim visi pradet cia vieni kitus izeidinet, cia juk taip galima, tai tera mano nuomone kaimieti??? Pagauni?

Vytenis to Reideris, 2017 07 07 22:52
"на неподконтрольной Асаду части страны контроль будут осуществлять союзные США объединения, такие как «Демократические силы Сирии» (ДСС)".
-----
Problema ta, kad realią teritorijų kontrolę gali užsitikrinti tik tuo atveju, jei jose dislokuoji savo sausumos pajėgas. Jei remiesi svetimomis pajėgomis, tai teritorijų kontrolė yra "popierinė". Pavyzdžiui, Irake islamistams pavyko užimti Mosulą tik dėl to, kad JAV prezidentas įsakė išvesti didesnę dalį JAV sausumos pajėgų iš Irako. Su amerikiečiais kolaboravę irakiečiai nesugebėjo suvaldyti situacijos. Tas pats bus ir su amerikiečių sąjungininkais Sirijoje. Kai JAV eilinį kartą pasikeis valdžia (į valdžią ateis naujas prezidentas), tai visai gali būti, kad bus priimami diametraliai priešingi sprendimai ir be paramos likę sirai-amerikiečių sąjungininkai tiesiog žlugs, bus sunaikinti.

Reideris, 2017 07 07 15:38
Taigi pagal viska turesim padalinta Sirija,rusai ir Asadas nusileido JAV del teritorijų,O JAV sutiko leist Asadui LIKT Damasko karalaičiu..:)
-------------------
Указывается, что на неподконтрольной Асаду части страны контроль будут осуществлять союзные США объединения, такие как «Демократические силы Сирии» (ДСС).

https://lenta.ru/news/2017/07/07/assad/
----------
Nenuotabu,kad JAV be perstoja plečia saugumo zonu ribas ir uzima vis daugiau teritorijos..:)ateiti Rka matyt bus laisvosios Sirijos sostine..:))


nordiškas, 2017 07 07 02:48
Ai, pasekėjau. Nebūk komunistas. Jei ne už tave, tai iškart tavo priešas. Komunistams net į galvą nedaeidavo, kad žmogus gali turėt kažkokią savo nuosavą nuomonę.

Pasekejas to LLLŽ, 2017 07 06 23:40
As jam ta pati buvau rases apie rusus! Tu kelme matau tik ka prisijungei prie musu diszios su Reideriu diskusijos, kuri trunka jau ilgus metus! Taip kad nelysk ur nereikia lope!

LLLŽ, 2017 07 06 14:50
siaip pamaniau ikasiu/pasityciosiu bandydamas plagijuoti gerbiama visu reideri!


O pagal viską Reideris eilini kart išsityčiojo iš tavęs parašydamas,kad jam vienodai kas ten su tais Americanos...

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 07 06 11:42
Afganistane Helmando provincijoje per „netiesioginį apšaudymą“ žuvo vienas amerikiečių karys, du kiti – sužeisti, pranešė trečiadienį JAV kariškiai.
---------------
Nu ir kas,žuvo ir dar žus ateiti..:)))Kam ruspi tie pendosai??:))

Pasekejas to Reideris, 2017 07 06 10:49
Afganistane Helmando provincijoje per „netiesioginį apšaudymą“ žuvo vienas amerikiečių karys, du kiti – sužeisti, pranešė trečiadienį JAV kariškiai.

Kaip ten tu sakai... kaip cia dbr vertinti? Afganas ne afganas... ar cia tik rusams afganas buna...
Ai dar vienas tavo perliukas - buti ar nebuti?!? del ko zusta jauni amerikos kariai!
P. S. Atrasineti nereikia, diskusijos jokios nenoriu, siaip pamaniau ikasiu/pasityciosiu bandydamas plagijuoti gerbiama visu reideri!


Ups, 2017 07 05 15:53
Интернет взорвал мультфильм о Путине, насилующем Россию Эта анимация настоящий шедевр

https://www.youtube.com/watch?v=ENcc6kMEaR4

Reideris to as, 2017 07 05 09:28
urodai salies nesirenka jiem svarbu kitatikis
------------------
Uz tai urodas RF prezidentas tokiem babajams pilietybes turi teises nesuteikt..:)Bet tada pasirodys ,kad Rusija ismirstanti valstybe..:))Nes mirštamumas,gimstamumą lenkia 126tukst.vienetu..:))Patys rusai prognozuoja,jog 2050metais musulmonu Rusijoje bus daugiau nei satciatiokiu-pravoslavu..:))VISA TAI IMPERINES RUSIJOS POLITIKOS PASEKME..NAIKINAMA NACIONALINE VALSTYBE,VARDAN IMPERIJOSO JUS TAIP DAZNAI GRIUNA..:))

as, 2017 07 05 06:11
kas del sprogdinimu jie dabar vyksta visur ,,,, urodai salies nesirenka jiem svarbu kitatikis

as, 2017 07 05 06:08
tavo procentu netikrinau gal tu teisus, bet i rusijos sudeti ieina daug musulmonisku valstybeliu tatarstanas cecenija osetija ir dar,, ko nepasakysi apie grand britany ir prancus ,,,,ir manau kad procentaliai muslimu skaicius daug greiciau dideja vakaru europoj o ne rusijoj

Reideris to as, 2017 07 04 23:56
Putinas 2016metais33tukst babaju is tCentrines Azijos suteike Rsijos pilietybe..Kiek tokiu piliečiu imsis sprogdint metro ateityje?))

Reideris to As, 2017 07 04 23:52
Uz tai SankPeterburge sprogdina metre,o ruskine kur netingi soka lezginka..:))Ir baik viena kart nusišneket..Prancuzijoje musulmonu 5 proc..Vokietijoje 7 proc.nuo mases..Rusijoje daugiau nei 20proc gyventoju musulmoni ir skaiius dideja..Nes rusai ismirsta..:)

Del gedos tai suttinku..Geda but rusu Putinui valdant Rusija..Baigia paverst babajinu Rusija..)Putinas..:

as, 2017 07 04 23:37
netgi geda

as reideriui, 2017 07 04 23:31
taip reideri is dalies as su tavo nuomone sutinku del problemu su muslimais maskvoj,,,bet ar tu buvai nors vienoj eurobos valstybes sostinej pvz . londone daug daugiau problemu su musulmonais.bent jau maskvoj babajai nepjausto galvu rusijos kariaiviam vidury dienos kas vyksta londone,,,taip kad rusu laidojima atidek po londono paryziaus ir taip toliau
nors man del visko labai gaila

Reideris to Vytenis, 2017 07 04 23:00
TSRS žlugo dėl to, kad Gorbačiovas nesuvaldė situacijos. Jei valdžią į rankas būtų paėmusi Stalino tipo asmenybė, esu įsitikinęs, kad TSRS egzistuotų iki šiol. Beje, Šiaurės Korėjos ekonomika jau daugelį metų atrodo dar prasčiau nei TSRS ekonomika Gorbačiovo valdymo metais, bet tai netrukdo šiai valstybei egzistuoti.
---------------------
Vel prisivalgei ruso propagandos??:))Net neabejoju ,kad sekantis rasijos vadukas visomis bedomis kltins Putina..:))Garbaciovas čia ne prie..Jis jau gavo pusiau žlugusia valstybe,spaudziama sankciju ir numustu naftos kainu..KALTI BEGALVIAI RUSAI SUGALVOJE ILYST I AFGANISTANA IR ISVAISTYT TEN 30MILIJARDU DOLERIU BEI GAUT SANKCIJAS IS VAKARU UZ TA LINDIMA..DEL VISKO KALTI TIK PATYS RUSAI IR DABAR IR TADA..:))

S.KOREJA EKONOMIKOS NETURI,TAD IR SUŽLUGDYT NERA KO..:))O STALINO TIPO VADUKAS TIK BUTU SUKLELES PILIETINI KARA VISOJE RUSIJOJE IR DABAR VIETOJE RUSIJOS FEDERACIJOS BUTUME TUREJE AIBE VALSTYBELIU..:))

Vytenis to Reideris, 2017 07 04 22:49
---
"Puiku tai kaip "realpolitioc"atstovas gl gali isvest paraleles tarp 1991m.TSRS žlugimo ir tarkim 2019m.-2020..????metu Rusijos valstybes žlugimo...Nes visos salygos tam atsitikt yra ir atitinka buvusias salygas..??:))1,Sankcijos yra,buvo ir už Afganą...2Konfliktai yra :Ukraina ir Sirija:buvo Afganas ir begale kitu Afrikos konflikteliu kuriuose TSRS dalyvavo...3.Žemos naftos kainos yra..ir patys rusai prognozzuoja dar didesni ju kritima..Ar gali syvest paraleles,kaip realpolitic atstovas??:))"
-----
Tik pamiršai parašyt, kad triumfą ar žlugimą lemia ne tik aplinkybės, bet ir vadovybės priimami sprendimai. Paprastas pavyzdys. Kai amerikiečiai įsiveržė į Afganistaną, tai talibų vadovybė priėmė sprendimą be kovos atiduoti Kabulą, atsitraukti ir imtis partizaninio karo veiksmų. Šis sprendimas buvo absoliučiai teisingas, nes amerikiečiai iki šiol nesugeba įveikti talibų. Jei talibai būtų įsivėlę į atvirus mūšius dėl Kabulo, tai jų pajėgos jau seniai būtų sunaikintos. TSRS žlugo dėl to, kad Gorbačiovas nesuvaldė situacijos. Jei valdžią į rankas būtų paėmusi Stalino tipo asmenybė, esu įsitikinęs, kad TSRS egzistuotų iki šiol. Beje, Šiaurės Korėjos ekonomika jau daugelį metų atrodo dar prasčiau nei TSRS ekonomika Gorbačiovo valdymo metais, bet tai netrukdo šiai valstybei egzistuoti.

Reideris to Vytenis, 2017 07 04 22:27
Vytenis to Reideris, 2017 07 04 20:18
"Karas vyksta 4 metai,rezultatu jokiu..."
------
Tai kad rusai per 4 metus Ukrainoje pasiekė daugiau nei amerikiečiai per visą karą Vietname. Rezultatai:
1) okupuotas ir aneksuotas Krymas - tokiu būdu apsaugota svarbiausia Juodosios jūros laivyno bazė;
2) Rytų Ukrainoje suformuotos DLR it LLR - tai leidžia palaikyti nuolatinę įtampą ir kaustyti ukrainiečių karinių pajėgų veiksmus.

Praradusi Krymo, DLR ir LLR teritorijas Ukraina nebegali įstoti į NATO, nes į šį bloką priimamos valstybės, gebančios kontroliuoti 100 procentų savo teritorijos.
-------------------
4metu rezultatai:
1Nera Novorosijos...
2.rusai gavo sankcijas ir del ju jau prarado 50-55milijardus doleriu...{iki metu galo bus 60-65milijardai ir t.t:)
3.Ukraina tapo atvirai provakarietisk ir antirusiška valstybė,čia tas pats kaip psavo laiptineje turet klaimyna kuris bet kada tave gali istratint,nuzudyt ,isniekint ir daryt ka nori,o tu negali nieko nes iškart gauni per snapa sankcijomis,o kaimynas is kart gauna kreditu tolimesnei savo veiklai..:))
4.LNR ir DNR islaikymas kasmet kainuoja 3 milijardus doleriu{4metai,-12milijardu..ir t.t
5.Ukrainoje įsigalejo antirusiška valdžia ir galimybes taikiu budo jos pakeit nera galimybių,nes prorusiški "isdavikai"prie rinkimu nebus prileidžiami..:)
******************
Apie kokius tu Rusijos apsupimus kalbi,jei Rusija jau senia apsupta is visu pusių...:)NATO bazes Lenkijoje,Baltijos valstybese..NATO bazes Gruzijoje,Ukrainoje{pavadinimais NATO rengimo centrai..ir visa tai 200varstu nuo Maskvos..:)

Reideris to as, 2017 07 04 22:19
as reideriui, 2017 07 04 22:10
rasyk ka nori durneli pagal tokius kaip tu rusija pries kelis metus subankrutuot turejo, bet suns balsas i dangu neina taip kad lok kas tau daugiau belieka ,, spjaudyk toliau rusijai i veida karts nuo karto pampersus pasikeisdamas nes gi tu siam portale dievas ,,,gerai kad tik cia
------------------
Taip mano balsas neina i dangu,o stai Rusija eina i degradacija ir ismirima pilnu tempu..:))Tas pats ir su rusu tauta{čia as apie rusus:)0ne Rusijos"pieličius"..Toks viemnas naujasis Rasijos pilietis SankPeterburgo metro susprogdino..Statistika ngailestinga,kas met rusu ismirsta 126tukst,nei gimsta..Ju vieta uzima kaukaziečiai{gausus gimstamumas:))ir babajai is Cemtrines Azijos kuriems masiskai dalinima Rusijos pasai..:))AR UZ TOKIA RUSIJA DEJO GALVAS WWII RUSU SENELIAI IR PROTEVIAI..:))??:

Reideris to Vytenis, 2017 07 04 22:14
Jei pasidomėtum, tai suvoktun, kad realpolitik dėsniai egzistuoja amžinai. Aš neturiu laiko, bet į tarptautinius santykius žvelgdamas per realpolitik perspektyvą galėčiau lengvai ir nesunkiai išvesti paraleles tarkim tarp trečiojo Pūnų karo (Roma prieš Kartaginą; 149-146 m. pr. Kr.) ir Prūsijos-Prancūzijos karo 1870-1871 m. nepaisant to, kad šiuos karus skiria daugiau nei 2000 metų.
------------------
Puiku tai kaip "realpolitioc"atstovas gl gali isvest paraleles tarp 1991m.TSRS žlugimo ir tarkim 2019m.-2020..????metu Rusijos valstybes žlugimo...Nes visos salygos tam atsitikt yra ir atitinka buvusias salygas..??:))1,Sankcijos yra,buvo ir už Afganą...2Konfliktai yra :Ukraina ir Sirija:buvo Afganas ir begale kitu Afrikos konflikteliu kuriuose TSRS dalyvavo...3.Žemos naftos kainos yra..ir patys rusai prognozzuoja dar didesni ju kritima..Ar gali syvest paraleles,kaip realpolitic atstovas??:))
***************
Dar padesiu Rusija neturi sajungininku skirtingai nei TSRS{is kuriu galetu pasiskolint priverstinai ir kuriems tik dabar tas skolas grazino,neturi karinio bloko..ir neturi vergu ukrainiečiu ir Pabaltijo ant kuriu laikesi visa ekonomika TSRS..:))O ir Kremliui sedi vagis ibegalvis,kuris pats vagia ir draugams netrukdo,prie TSRS tokia nebuvo...

Tai kaip yra paraleles?:))

as reideriui, 2017 07 04 22:13
beja man idomu pats tiki tuo ka rasai jai taip tai taves gaila

as reideriui, 2017 07 04 22:10
rasyk ka nori durneli pagal tokius kaip tu rusija pries kelis metus subankrutuot turejo, bet suns balsas i dangu neina taip kad lok kas tau daugiau belieka ,, spjaudyk toliau rusijai i veida karts nuo karto pampersus pasikeisdamas nes gi tu siam portale dievas ,,,gerai kad tik cia

Reideris to Vytenis, 2017 07 04 22:07
Amerikiečiai buvo suinteresuoti, kad valdžią Kijeve paimtų provakarietiškos jėgos tokiu būdu atveriant Ukrainai narystės NATO perspektyvą.
-------------------------
O kuom buvo suinteresuota Ukrainos tauta,tapt provakarietiška gerovės valstybe ar toliau merdet prorusiškam šude be vilties kada nors išplaukt is jo...Gal JAV piliečiai varu i Maidana suvare 200tukst.ukrainiečiu žmoniu kuriems nusibodo su prorusišku vagimi plaukt prorusiškam šude??:))
*****************
Kažkodel dabar 50tukst.Ukrainos p[atriotu bejokio atlygio ir pendosu istojo i Nacionaline gvardija ir žiema ,vasara sedi apkasuose naikindami rusu teroristus ir fašistus atėjusius užgrobt Ukrainos žemes...
\\\pasakyk,gal ir jiems idomu ka ten sneka Vasingtone??:))

Vytenis to Mes, 2017 07 04 20:25
Parašiau teisybę. Pripažink, kad Janukovičiaus nuvertimas buvo nelegitimus, o Vakarai numojo ranka į šį neteisėtą veiksmą. Numojo ranka, nes buvo suinteresuoti vienos pusės pergale ir kitos pusės pralaimėjimu. Vyrukai Vašingtone džiaugėsi tuo, kad Janukovičius buvo nuverstas.

Vytenis to Reideris, 2017 07 04 20:18
"Karas vyksta 4 metai,rezultatu jokiu..."
------
Tai kad rusai per 4 metus Ukrainoje pasiekė daugiau nei amerikiečiai per visą karą Vietname. Rezultatai:
1) okupuotas ir aneksuotas Krymas - tokiu būdu apsaugota svarbiausia Juodosios jūros laivyno bazė;
2) Rytų Ukrainoje suformuotos DLR it LLR - tai leidžia palaikyti nuolatinę įtampą ir kaustyti ukrainiečių karinių pajėgų veiksmus.

Praradusi Krymo, DLR ir LLR teritorijas Ukraina nebegali įstoti į NATO, nes į šį bloką priimamos valstybės, gebančios kontroliuoti 100 procentų savo teritorijos.

Mes, 2017 07 04 20:15
nu Vyteni tu čia politikoj pasirodei tikras makaronas (rusiškas): "Juk akivaizdu, kad už įvykių Maidane kyšo amerikiečių ausys. " Reideri retai palaikau, bet tu čia sumušei visus Maskvos poropagaBNDOS AUKŲ REKORDUS. žIŪRĖK po kojomis...

Vytenis to Reideris, 2017 07 04 20:05
"Kokiai grėsmei?:)))Kijevo tankai grasino Kremliui??:))Ar kilo grėsme amžiams prarast galimybe atkurt Rusijos imperija??:)"
-----
Baik kabinti makaronus. Juk akivaizdu, kad už įvykių Maidane kyšo amerikiečių ausys. Amerikiečių interesas yra apsupti Rusiją savo bastionais ir tokiu būdu suvaržyti Rusijos galią. Amerikiečiai buvo suinteresuoti, kad valdžią Kijeve paimtų provakarietiškos jėgos tokiu būdu atveriant Ukrainai narystės NATO perspektyvą. Rusai su tuo neketino taikstytis ir pasiuntė savo karius. Beje, lygiai taip pat pasielgtų ir amerikiečiai, jei valdžią tarkim Meksikoje paimtų amerikiečiams nepalankioms jėgos. Kai Kuboje valdžią paėmė komunistai, tai amerikiečiai bandė organizuoti karinę invaziją, bet šios pastangos buvo nesėkmingos.

Vytenis to nordiškas, 2017 07 04 19:53
"...atsakau aš. Skirtumas yra: penkios dešimtys metų. Tada buvo šaltasis karas. O dabar kas?"
-----
Tau iš pradžių reikėtų pasidomėti, kas yra realpolitik. Jei pasidomėtum, tai suvoktun, kad realpolitik dėsniai egzistuoja amžinai. Aš neturiu laiko, bet į tarptautinius santykius žvelgdamas per realpolitik perspektyvą galėčiau lengvai ir nesunkiai išvesti paraleles tarkim tarp trečiojo Pūnų karo (Roma prieš Kartaginą; 149-146 m. pr. Kr.) ir Prūsijos-Prancūzijos karo 1870-1871 m. nepaisant to, kad šiuos karus skiria daugiau nei 2000 metų. O tu čia verkšleni dėl vargano 55 metų skirtumo. Reikia pavyzdžio iš XXI a.? Gerai, štai pavyzdys. 2008 m. amerikiečiai vardan savo geopolitinių interesų Artimuosiuose Rytuose organizavo karinę invaziją į Iraką. 2014 m. rusai vardan savo geopolitinių interesų organizavo karinę invaziją į Ukrainą. Į situacijas žvelgiant iš realpolitik perspektyvos skirtumų tatp šių dviejų įvykių praktiškai nėra. Gal pradėsi verkšlenti dėl 6 metų skirtumo?

Reideris to Vytenis, 2017 07 04 08:41
Kilus grėsmei prorusiškoms jėgoms Ukrainoje rusai organizavo karinę invaziją į šią valstybę.
--------------
Kokiai grėsmei?:)))Kijevo tankai grasino Kremliui??:))Ar kilo grėsme amžiams prarast galimybe atkurt Rusijos imperija??:)Net ir su Krymo aneksija ir rusu žudomais žmonėmis Donbase rusai vis tiek ta galimybe [prarado ir dabar pagal viska jau tikriausiai amžiams..:))Karas vyksta 4 metai,rezultatu jokiu..Novorosijos nera,Ukraina nebyra,Kijeve sedi antirusiška valdžia,o galimybes tai pakeist rinkimais kaip anksčiau nera jokios,nes prorusiški politikai,kaip ir Rusijos atveju provakarietiški prie rinkimu nebus net prileidžiami{mokinys gerai mokosi is mokytojo Rusijos:))
NATO bazes pagal visa Rusijos -Ukirainos pasieni pavadinimu"NATO rengimo centrai"..:))Ir jokios galimybes Ukrainoje perimt iniciatyva nematyt..Negana to rusus spaudzia ne tik sankcijos bet reikalavimas išlaikyt okupuotas teritorijas,o tai begalo brangu..:))

nordiškas, 2017 07 04 05:59
Vyteni, atsakau aš. Skirtumas yra: penkios dešimtys metų. Tada buvo šaltasis karas. O dabar kas?

Vytenis to Reideris, 2017 07 03 21:09
"AR JAUTI SKIRTUMA TARP JAV,KURI GAVUSI NEIGIAMUS ATSAKYMUS NIEKO NEDARO IR RUSIJOS,KURI PASKANDINA VISKA KRAUJUOSIA IR BARDAKUOSE..MUMS LIETUVAI LABAI PASISEKĖ,KAD ESAM PO JAV,NATO SPARNELIU NES KITU ATVEJU TOKI PAT BARDAKA IŠVYSTUME VISAGINE,DAUGPILYJE AR NARVOJE..TIPO OKUPANTU PALIKUONIS BUTŲ SURENGĘ"REFERENDUMUS"..:))"
-----
Tik pamiršai paminėti, kad kilus grėsmei proamerikietiškoms jėgoms tiek Korėjoje, tiek Vietname amerikiečiai organizavo karines invazijas į šias valstybes. Kilus grėsmei prorusiškoms jėgoms Ukrainoje rusai organizavo karinę invaziją į šią valstybę. Dabar nors kelioms minutėms pabūk objektyvus ir paaiškink, kuo amerikiečių karinė invazija į Korėją ar Vietnamą skyrėsi nuo rusų karinės invazijos į Ukrainą?

Fedia, 2017 07 03 17:32
Kitas straipsnis turėtu but toks"Kitas JAV ir progresyvaus pasaulio taikinys-Rusija"

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 07 03 13:01
Lochas tu... va ka as galiu tau parasyti!
Laukiam rusu ginklo ir diplomatijos "pergales" Sirijoje ir Ukrainoje..:)

Pasekejas to Reideris, 2017 07 03 01:59
Lochas tu... va ka as galiu tau parasyti!
Laukiam nemokamos naftos

Reideris to VVER, 2017 07 02 22:26
США готовят новую операцию против Асада. Вечер с Владимиром Соловьевым от 27.06.17
---------------
Pasiklausyk apie Sirija nuo 6:14{Ruselis jau pripažysta,kad Rusija prarado iniciatyva Sirijoje..:))

BET TU MATYT GERIAU ZINAI KAIP TEN YRA NEI PATYS RUSAI....................

Reideris to VVER, 2017 07 02 22:18
Kada sausim sampana....

VVER, 2017 07 02 21:12
Gal jau persigalvojai sutinki nurodyt data,kada bus ivykdyta galutinai rus ginklo pergale Sirijoje,,,2017m,2018m.,,,,,2050m,,,,,>>((((

Tamstele reideri, rusai sirijoje jau laimejo, is dalies del vakaru bestuburiskumo (svajones apie stingerius teroristams taip ir liko svajonemis :)). Asado kontroliuojamos teritorijos sudaro bastionus, I kuriuos teroristams isiverzti iki siol taip ir nepavyko- alepe nepavyko, hamoj nepavyko, dabar kuneitroj nepavyksta :) Vienintelis bastionas kuriame asadas dar neuzsitikrino kontroles- deir ez zoras, link kurio asado armija uztikrintai arteja 3 kryptimis.

Reideris to Pasaku sekejas, 2017 07 02 20:13
Nereikia man tavo marazmu apie rusu ginklo pergale Sirijoje! Jos nebus! Galima tik rusijos diplomatijos pergale!
+++++++++++++++
Ak jau nebereikia...Tai uz ka zuvo rusu kariai Sirijoje,,Toliau dar graziau,grimsti sudan...Galima rusu diplomatijos pergale...(((((((((Ū((((nu konkrečiau kaip tai atrodo...Rusas derasi su DAES....Jav,,Marsiciais,,,,,..Konkroceu apie savo utopija,,Prasom,,,

Pasekejas to Reideris, 2017 07 02 19:18
Vajej, man sakai tuoj paskelbs ir as begsiu sleptis!!! IR... atsisakai lazhintis! na tu ir myzhnius! Idiomiai mane gazdini ir po to pats nesilazhini!!!

Vajej vajej! Nereikia man tavo marazmu apie rusu ginklo pergale Sirijoje! Jos nebus! Galima tik rusijos diplomatijos pergale! Kaip sakiau visu issauddyti neimanoma ten! O tu kaip matau ta pati per ta pati man kisi, matyt arba neskaitai komentaru idemiai arba esi uzspautas i kampa savo paties kvailu pasisakymu!
Sarasas tavo nesamoniu jau darosi per ilgas- Al babas, Alepas, visi vandens ir naftos saltiniai, hamos puolimas ir "asado rumu" kontrole! Dar va nafta zemiau 40$ uzmeti ir pats bijai atsakyti uz savo zodzius!

SLEPKISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Ir dar vadini mane pasaku sekeju!

Tatarin, 2017 07 02 18:26
Čia visada taip,visi kurie rašo apie Rusija teisybę,yra durneliai,pendosu užpakalių laižytojai ir t.t Pasižiūrėkit i Navalna,rašo apie Rusijos politiku korupcija,nusikalstamas pinigu plovimo schemas ir yra ..durnelis ir pendosu subiniu laižytojas...

Reideris, 2017 07 02 17:49
visa laika galvojau kad didziausias sio portalo durnius yra reideris bet islindo da durnesnis kazkoks LLL o gal cia tas pats neadekvatus jankiam ciul....is reideris
-------------------
Norint galvot smegenis reik turėt,pas tave ju nera..Nes tik durnius gali kalbėt apie čiulpima jankiam..:))O GAL ABIDNA ,KAD NIEKS NEČIULPIA RUSAM?:)IR NE TIK NEČIULPIA,BET DAR IR I VEIDA SPJAUDO..??:))

as, 2017 07 02 17:10
visa laika galvojau kad didziausias sio portalo durnius yra reideris bet islindo da durnesnis kazkoks LLL o gal cia tas pats neadekvatus jankiam ciul....is reideris

Reideris to Pasaku sekejas, 2017 07 02 13:58
ei Reideri, kas cia per ignoravimas!?
+++++++++++
Ateinančia savaite JAV paskelbs duomenis apie savo naftos rezervus,ir vel begsi sleptis apsimyzes,kaip ir po mano bandymo suorganizuot lazybas del rusu pergales Sirijoje...
Gal jau persigalvojai sutinki nurodyt data,kada bus ivykdyta galutinai rus ginklo pergale Sirijoje,,,2017m,2018m.,,,,,2050m,,,,,>>((((

Pasekejas to Reideris, 2017 07 01 21:09
ei Reideri, kas cia per ignoravimas!? Negi issigandai ir pripazysti klydes?

Reideris to Vytenis, 2017 07 01 16:12
Visa ka kita aprašei imanoma tik Rusijos bardake kuri ji išdidžiai vadina "savo įtakos zona"..:))O kodė JAV reik kariaut su Š.Korėja??:))Tu mastyk ka rašai ,nes atrodai labai juokingas..:))Dabartinė Š,Korėja daug naudingesnė Vasingtonui valdant Kimui,nei atvirksčiai,nes yra kuom pateisint branduolinio skydo statyba ir investicijas i ginklų pramone..:))S.Koreja Kinijos problema,ne JAV..JAV problema Rusija,teisingiau jos darymas indėnu..:)Kokia nauda JAV iš S.Korejos

Reideris, 2017 07 01 16:06
Tik tokie kaip LLL ir Reideris gali įsivelti į diskusijas, kieno vasalu geriau būti: rusų ar amerikiečių?
---------------
Deje vėl pro šali,diskusija vyksta apie tai,kad tokie kaip tu nemanytu,kad likusios šalys apskritai yra JAV vasalės..:))Vasalės vieta,jei dar tiksliau indėno skirta tik Rusijai..:))Įrodymu apstu{bet ne kiekvienas prorusiškas dundukas ta mato:)
Įrodymai:
1}Kanada pagal tave tikriausiai JAV vasalė,bet kad ir kiek maldavo Vašingtono valdovas,Kanada užssipyrė ir ivedė dar griežtesnes sankcijas nei valdovė JAV,nors Obamos nuomone tai kenkia JAV interesams...:))
2}Kai ponas Trumpas nuvyko i Voietija pas vasale Vokietija ir pareiškė,kad JAV privalo sumokėt i NATO biudzeto,Vokietijos atsakymas buvo nemokėsim,vasalai taip nesielgia..:)
3.Izraelis kaip JAV vasalas nekarta siuntė JAV kur toliau ir darė ka norėjo..
Ir visais atvejais nei vienai šaliai už tai nieko nebuvo..:))

O dabar imkim kita pavyzdi..2013metais Ukraina{Rusijos buvusi vasalė pasiuntė Kremliaus cara nt treju raidžiu ir išgrūdo iš šalies Rusijos statini vagi Janukovičių...Rusijos atsakymas vasalei atplėšta dalis teritorijos ir sukeltas regioninis karas...Taikomos visos ekonominės,politinės priemonės stengiantis palaužt Ukrainos faktine nepriklausomybe ir gražint Ukraina i Rusijos vasalystės orbita..

AR JAUTI SKIRTUMA TARP JAV,KURI GAVUSI NEIGIAMUS ATSAKYMUS NIEKO NEDARO IR RUSIJOS,KURI PASKANDINA VISKA KRAUJUOSIA IR BARDAKUOSE..MUMS LIETUVAI LABAI PASISEKĖ,KAD ESAM PO JAV,NATO SPARNELIU NES KITU ATVEJU TOKI PAT BARDAKA IŠVYSTUME VISAGINE,DAUGPILYJE AR NARVOJE..TIPO OKUPANTU PALIKUONIS BUTŲ SURENGĘ"REFERENDUMUS"..:))

Vytenis to LLL ir Reideris, 2017 06 30 23:49
Tik tokie kaip LLL ir Reideris gali įsivelti į diskusijas, kieno vasalu geriau būti: rusų ar amerikiečių? Nebandėt savyje paieškoti nors kruopelytės savigarbos ir pasvarstyti, ar išvis verta būti kažkieno vasalu? Reideri, įsivaizduok, kad aš esu amerikiečių emisaras Lietuvoje. Įsakau tau šio komentaro skaitymo metu padaryti šimtą atsispaudimų, šimtą atsilenkimų ir šimtą pritūpimų. Pastaba: atsilenkimų ir pritūpimų metu persti draudžiama. Tavo vargšė žmona man nuolat skundžiasi, kad namie greit teks vaikščioti su dujokauke, nes tu nuolat gadini orą. Kiek atsispaudimų padarei? Penkis? Tęsk, vasale! Tai sakai, kad amerikiečiai tau iš principo negali duoti įsakymo "vstat rakom"? :) Kai jie pareikalavo į už tūkstančių kilometrų nuo Lietuvos esančias ir su Lietuva nesusijusias valstybes (Afganistaną ir Iraką) pasiųsti savo karius, tu tai nevadini komanda iš serijos "vstat rakom"? Kai amerikiečiai pabandys pakariauti tarkim su Šiaurės Korėja, tokie kaip LLL ir Reideris garsiai rėks, kad Lietuva turi padėti JAV. Jaučiu, kad tokiu atveju Reideris priimtų sprendimą sudalyvauti asmeniškai. Įvažiuotų į Šiaurės Korėjos teritoriją sėdėdamas ant amerikiečių tanko ir rankose laikydamas transparantą su užrašu "DEMOKRATIJA".

Pasekejas to Reideris, 2017 06 30 14:56
ei Reideri, ziuriu paskaitei mano komentara, kazkaip nutylejai...

tai kaip del tavo propoguoto teiginio apie nafta zemiau 40$ iki metu pabaigos?

Reiderio citata:
Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 06 27 15:56

O kaina krenta arba auga tada kai JAV paskelbia savo naftos rezervo ataskaita,taiup kad ne rinka o JAV praktiskai diktuoja naftops kainas..:))Susitaikyk su tuom,rusai jau susitaike,ir net pakoregavo savo sius metu biudzeta,darydami prielaida ,kad nafta iki metu galo JAV pastangomis nukris žemiau 401usd uz bareli..:))

(Cia pakopijavau/pacitavau kad nesakytum kad taip nerasei ar taip neteigei! Butu saunu jeigu ir tu taip darytum bandydamas man primesti mano zodzius, kai siuo metu bandai primesti man SAVO nuomone ar zodzius/bandai iskreipti mano nuomone ar issakyta teigini!)


Taigi, kaip del lazhybu su naftos kaina iki metu pabaigos? Jei nenori lazhintis tada prasau parasyk kad atsiemi savo zodzius!?! Arba kad nesi tikras, ale cia amerikieciai, o jie durniai nieko nezino, arba pas tave saltiniai blogi!?! Ka nors parasyk prasau, bet BUK MALONUS, susifokusuok tik ties siuo teiginiu - barelio kaina iki metu pabaigos/lazhybos! Prasau jokiu nesamoniu apie indenus is XVII amziaus!

LLL,VYTENIUI, 2017 06 30 00:25
SU TAVIM APSKRITAI NĖR PRASMĖS DISKUTUOT,SUNKIAI SUPRANTU KAM REIDERIS APSKRITAI VARGSTA SU ŽMOGUMI,KURIS MANO,OKUPUODAMA SVETIMOS VALSTYBĖS TERITORIJOS DALI IR DARYDAMA NESAMONES APLINKUI BANDO PROIEŠINTIS JAV HEGEMONIJAI...NUVERS PUTINA??PUTINAS YRA NIEKAS VAGIU SRAIGTELIS,NEBUS PUTINO RUSAI SUSIRAS NAUJA GELBĖTOJA..BĖDA KITA NEBĖRA KA GELBĖT...TAVĘS NEŽAVI JAV HEGEMONIJA,BET ŽAVI RUSU DAROMI BARDAKAI,ESAMONĖS IR T.T...GAL GALI NURODYT NORS VIENA VALSTYBE KURI BUDAMA PO RUSIJOS"POLIU"NORMALIAI GYVENA PER PASTARUOSIUS 200METŲ??...AŠ TAI GALIU P.KOREJA,JAPONIJA,UŽTENKA PALYGINT TAPAČIA VFR{JAV"VASALE"SU VDR{TSRS,RUSIJOS VASALE..KIŠI ŠUDINA POLIU KITIEMS IR TUO DIDŽIUOJIESI???..

Reideris, 2017 06 29 23:46
Is Rusijos soc tinklu:))
-----------------
Andrey Sergeev
>
Общие-деньги РФ democrat-kg LJ
29.06.2017 в 15:08
Разве это удивительно? Если убрать доходы от продажи нефти и газа, то экономика 20% суши будет равна крошечной Чехии...

Reideris, 2017 06 29 23:43
Žingsnis po žingsnio ir Trumpas susitikimo su Putinu metu iteiks jam "dovana"..sankcijas tiesiogiai liečiančias naftos sektorių..:)
----------------------
Сенат США передал законопроект о санкциях против России в Палату представителей

14 июня 98 сенаторов из 100 проголосовали за расширение санкций в отношении России. В случае его утверждения американским компаниям и частным лицам будет запрещено кредитовать российские банки дольше чем на 14 дней. Также предлагается ограничить сроки финансирования российских компаний нефтегазового сектора. Кроме того, документ ограничивает право президента отменять санкции.

https://lenta.ru/news/2017/06/29/senate/

Reideris to Vytenis, 2017 06 29 23:34
Žinoma, menkysta Reideris džiaugtųsi šia priklausomybe ir su malonumu vykdytų visas amerikiečių komandas: jei jam pasakytų atsiklaupt, jis atsiklauptų, jei įsakytų atsisėst-jis atsisėstų, ne už kalnų būtų ir komanda "vstat rakom" :)
-------------------
Matai tik "menkysta"Vytenis tiki,.kad amerikiečiai gali ko nors tokio reikalaut..O stai rusai to jau seniai reikalauja is visu aplinkiniu valstybių,o gave per snuki{Ukrainos atvejis:)) nustebę subliuva kaipgi tai juk"mi derzava":))

********************

Palaikau juos, nes jie bent laikinai gali sukurti šiokią tokią atsvarą amerikiečių įtakai. Gerbiu juos už tai, kad priešinasi amerikiečių monopolijai.
*****************
Nera jokio pasipriešinimo JAV monopolijai,YRA TIK BANDYMAS IŠSAUGOT IMP[ERIJOS LIKUČIUS..:)tODĖL VISOS APLINKINĖS TAUTOS GERIAU REMIASI JAV ..:){KAIP TU SAKAI VERGAUJA JAV..KAŽKAS BLOGAI SU RUSIJA JEI VISI GERIAU NORI BUT JAV"VASALU"NEI RUSIJOS "DRAUGU":))

IS TO KYLA KLAUSIMAS:AR PASAULIUI APSKRITAI REIKALINGAS TOKS POLIS KAIP RUSIJA??:))

Reideris to Vytenis, 2017 06 29 23:22
Vargšas Reideris nesuvokia, kad tokiu būdu yra atveriamas kelias amerikiečių vienvaldystei, jų monopolijai. Pasaulis taptų vienpoliu.
--------------
Vargšas Vyteni vis dar tebegyveni Rusijos tv iliuzijų pasaulyje..Ir dabar pasaulis yra vienpolis..:)))Šalies dydis ir apsiginklavimas iki dantu pasaulio niekaip nepadaro dvipoliu,nes kitu atveju Š.Korėja butu lygus polis JAV..:))Toliausiai tuo ,kad pasaulis nebutu dvipolis yra pažengusi Kinija.{Visa tai pasiekė be jokių brangiai kainuojančių užsienio operacijų,skirtingai nei"derzava"..:).ir gal but kada nors ateityje du poliai JAV ir Kinija pasidalins mistine"deržava"..:))Tikėkimės,kad didžioji dalis"rusų"atsidurs JAV poliaus pusėje,nes kitu atveju ju laukia ne koks likimas..:))

Kas dėl Rusijos,tai tik"milžinas "molinėmis naftos kojomis,dar pajėgiantis plėšt aplinkines valstybes,nepatekusias po NATO skėčių..:))Kurio galia vis silpsta,nes pinigai gaunami is resursu kišami ne i mokslą,technologijas,inovacijas,infrastruktūra,o beprasmiu konfliktu finansavimui{su visomis pasekmemis,sankcijomis ir t.t,brangiems
sporto renginiams arba tiesiog osvagiama..Geriausias pavysdys"Vostocny"kosmodromo statyba..kur yra visko vagysčiu milijardiniu..o svarbiausiai pastatytas kosmodromas niekam nereikalingas..nes rusi tiesiog nebeturi pinigu kosmoso tyrimams ir apskritai pilotuojamai kosmonautikai..Pasirodo rusų kosmoso varikliu gamyba laikosi tik ant pagroindinio prieso JAV uzsakymu,o pilotuojama kosmonautika islaikoma irgi tais pačiais JAV uzsakymais..Ir jeigu viskas staiga baigtusi tai baigtusi ir pilotuojama Rusijos kosmonautika ir varikliu gamyba..:)

Vytenis to LLL, 2017 06 29 22:11
Paskaičius Reiderio komentarus, man kyla klausimas, koks yra jo idealios pasaulio tvarkos etalonas. Gerai, įsivaizduokime, kad išsipildo Reiderio svajonė: amerikiečiai primeta rusams savo valią, Putinas pasitraukia iš valdžios, Krymas grąžinamas Ukrainai ir t.t. Kas toliau? Vargšas Reideris nesuvokia, kad tokiu būdu yra atveriamas kelias amerikiečių vienvaldystei, jų monopolijai. Pasaulis taptų vienpoliu. Patekimas į visišką priklausomybę nuo amerikiečių manęs nežavi. Žinoma, menkysta Reideris džiaugtųsi šia priklausomybe ir su malonumu vykdytų visas amerikiečių komandas: jei jam pasakytų atsiklaupt, jis atsiklauptų, jei įsakytų atsisėst-jis atsisėstų, ne už kalnų būtų ir komanda "vstat rakom" :) Manęs ši perspektyva nežavi ir būtent dėl to aš palaikau rusus. Palaikau juos nepaisant to, kad jų šansai įveikti amerikiečius yra nuliniai. Palaikau juos, nes jie bent laikinai gali sukurti šiokią tokią atsvarą amerikiečių įtakai. Gerbiu juos už tai, kad priešinasi amerikiečių monopolijai.

LLL,, 2017 06 29 11:44
ŽIURIU PRORUSIŠKIEMS DUNDUKAMS NORS GALVA I SIENĄ DAUŽYK,VIS TIEK NEDAEINA..GALI PIRŠTU I TIKSLA,KAIP REIDERIS BAKSONAJA BAKSNOT,TIE VIS TIEK NEMATO...IR NEMATYS TOL KOL "DERŽAVA"NENUGRŪS...

Pasekejas to Reideris, 2017 06 28 19:15
del sirijos daune as taip ir sakau - KAD NEZINAU!!! Ir nieko nesakiau tokio ir NESAKAU DAUNE TU!!!! Rask mano teigini kuri as teigiau! Ir as po juo pasirasysiu! Kas cia per mano teiginys su kuriuo tu nori lazhintis kad as stebiu rusu operacijas? ar tu debilas visiskai?
Sakiau kad atsilaikys pries Hamos Nusros puolimas! Sakiau! Atsilaike! Sakiau kad Dei Ezzoras jei per pusmeti nekris, bus galu gale deblokuotas! Sakiau! Nekrito! Vadinasi deblokuos galu gale!
Po tuo ka as sakau, as pasirasau! Ir tai galiu patvirtinti! AS NESAKIAU KAD SIRIJOJE BUS PASIEKTA TOKIA PERGALE KOKIA NORI TU PRAKISTI I LAZHYBAS!(kad rusai turi visus issaudyti) CIA TAVO ZODZIAI LOPE TU! NEPRIRISK MAN SAVOO ZODZIU! AS SAKIAU BUS IESKOMA KOMPROMISO IR NEBUS VISI TERORISTAI O TUO LABIAU KURDAI ISSAUdyTI! bus ieskoma kompromiso politiniu budu kai ismus isis is sirijos!

O vat tu pasakei ir teigei savo komentare kad ajajaj tuoj kaina naftos nukris zemiau 40$!!! ir dar iki metu pabaigos!
TAVO ZODZIAI PROSTITUTE TU! Ir po savo zodziais jau NEGALI pasirasyti! Tai jei negali pasirasyti, ir islaykyti savo garbes, kam tada rasai savo suda! Kad poto bijai uz savo zodzius stoveti ir juos ginti!!!
Asilas esi! Del to su tavim niekas i diskusijas ir nesivelia, nes tu nesugebi ne tik kad svetimu, bet nat SAVO zodzio ar nuuomones apgiinti!
Paieskok sasaju su XVII amziaus indenais priedurniau tu!...


bijai!

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 06 28 18:08
США готовят новую операцию против Асада. Вечер с Владимиром Соловьевым от 27.06.17
---------------
Pasiklausyk apie Sirija nuo 6:14{Ruselis jau pripažysta,kad Rusija prarado iniciatyva Sirijoje..:))

Reideris, 2017 06 28 15:03
ЕС продлил экономические санкции против России

https://lenta.ru/news/2017/06/28/sanctions_ru/

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 06 28 13:07
Debile,niekas apie vakarų nuosmuki apskritai nekalba,pats matyt sugalvojai,atvirksčiai vakarai sankciju fone,ypač Vokietija išgyvena nebuta ekonomini pakilima..Keista vos ivedus sankcijas,Vokietijos biudžetas ketvirti metai skaičiuoja rekordinius perteklius..2016metais buvo 24milijardai doleriu..Jei kas smunka tai tik "derzava"Rusija..:))
Rusija jau seniai sugniuzdyta..16Rusijos regionu yra bankrote..Kiti vos vos išsilaiko..Dar sesi Rusijos regionai seria Maskva o ta pinigus kisa ne i regionus o i Sirija,rytų Ukraina ir kitus rusiškus bardakus..:))
Tai tu kaimieti{žmogu galima isvezt is kaimo,bet kaimo is žmogaus niekaip:),čia apie tave,važiuok i Donbasa,pasavanoriausi ir gal net kaubureli žemes gausi Rostovo kapinese..:)
O jei toks sustras esi tai prasom likimes del Sirijos..:_))Bet ne apsimyzes is baimes,nes net tu savo tusčia galvele suvki,kad rusu pergales Sirijoje nera ir but negali..:)))))))))))
Ar tai tavo eilines blevyzgos??:))Kur mielai stebi "aperavcijas"ir rusu žudymus,bet negali pasakyt ,kada tos nesamones baigsis ir kaip baigsis?:))

Pasekejas to Reideris, 2017 06 27 19:59
Aisku nenori,nes tau tai nenaudinga...

______________________
Tu esi debilas! prie ko cia man naudinga nenudinga? As gyvenu UK, dirbu uz svarus! Palaikau stipru eura, doleri ir svara! MAN NENAUdiNGAS VAKARU nuosmukis priedurniau tu, nes man kirs per kisene!
Kokio ... tu cia mane kisi? ANALIZUOK o ne sirgaliu cia vaidink klaviaturos riteri tu! NAUDINGA mat jam! Rusijos nesugniuzdysi bildendamas i klaviaturura kaimieti, vaziuok i ukraina kariauti i ATO, ato verki cia kiekviena diena... naudinga nenaudinga, man vienodai sviecia!

RASAI: Susitaikyk su tuom,rusai jau susitaike,ir net pakoregavo savo sius metu biudzeta,darydami prielaida ,kad nafta iki metu galo JAV pastangomis nukris žemiau 401usd uz bareli..:))

TAIGI, jei jau toks sustras, su savo progozem nes visada teigi bet tik tusciai!
GAL NORI SUSILAZINTI KAD 2017.12.31 NAFTOS KAINA BUS AUKSTESNE UZ 40$????

Ar tai yra tik tavo eilines blevyzgos?

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 06 27 16:13
Labai idomus komentaras tinkantis i musu tema is Rusijos media erdves..:))
------------------
Игорь Орлов
Изменен 27.06.2017 в 15:49
1 баррель (бочка) нефти это 158,9 литра, стоит 50 баксов, 1 бакс- 60 рублей. Т.е баррель нефти стоит 3000 рублей. 1 литр ~ 20 рублей. 1 литр газированной воды типа "Кока-кола" стоит 55 рублей. В общем мы им литр нефти, они нам поллитра Колы. Я уже не спрашиваю, сколько баррелей нефти стоит айфон "вечноспящегочеловека"

Reideris to GRU Pasaku sekejas{papildymas:, 2017 06 27 16:00
Paskutini karta taip kaip JAV elgiasi su rusais elgesi su JAV indenais,net su Japonija okupuota1945m.JAV tokiu cirku dirbt bnedryso ir nedarė..:))
********
JAV kaltina Rusija vis kuom kuom gali ir baudžia uz tai ..Visa tai jau patyre dakotai,komančiai ir kitos gentys..Dabar rusu eile..:))Skirtumas tik vienas,kad dakotai ir komančiai nebliovė "mi derzava"..:))

Va tik rusus net nereikia i rezervatus varyt,jie jau rezervate Rusijoje ir naudojami kaip pigi darbo jėga ir patranku mesa..:))


Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 06 27 15:56
Aisku nenori,nes tau tai nenaudinga..Geriau uzsimerkt ir toliau kart "Rusija yra derzava",Rusija yra derzava"..taip ir toliau..O po to galesi bliaut,kad vakarai sunaikino derzava...:))Ir gabent" derzavai" sudytus lietuviškus konservus kaip labdara..:))

Deje taip nesigaus,neigaus bliaut propogandiniu nesamoniu,kaip kad rusai pardavineja rinkos kainomis,jei butu taip tai rusai nustatytu kaina ir prekiautu,kaip kad buvo su dujomis ir Lietuva iki įsigyjant "Independenca"..Kol laivo nebuvo Lietuva mokejo didziausia kaina Europoje o gal but ir visam pasaulyje..:))O kaina krenta arba auga tada kai JAV paskelbia savo naftos rezervo ataskaita,taiup kad ne rinka o JAV praktiskai diktuoja naftops kainas..:))Susitaikyk su tuom,rusai jau susitaike,ir net pakoregavo savo sius metu biudzeta,darydami prielaida ,kad nafta iki metu galo JAV pastangomis nukris žemiau 401usd uz bareli..:))

Paskutini karta taip kaip JAV elgiasi su rusais elgesi su JAV indenais,net su Japonija okupuota1945m.JAV tokiu cirku dirbt bnedryso ir nedarė..:))

Pasekejas to nuobodziaujantis Reideris kuris nori veltis i sudinas diskusijas, 2017 06 27 15:33
Kur tu cia tiesa matai??? Rusai parduoda zemiausiom kainom kaip blogai ajajaj!
Rusai parduoda rinkos kainom kaip ir visi!
ir nekisk man savo sudo apie XIX indenus, pakomentavau tik, ir tai tik apie nesamone su "rusai parduoda zemiausiom kainom"!
Beje naftos kainas nustato pasauline ekonomika, NE VIE JAV, bet ir Kinijos, ES, Indijos it t.t. ekonomikos!
Beje apie biudzeta as irgi nekomentavau, nei apie JAV nei apie UK! Pasilaikyk savo suda sau! Nenoriu veltis is beprasmiska demagogija apie nieka!!!

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 06 27 15:16
Lygiai taip pat parduoda nafta jungtine karalyste (ar net pati JAV) isgaudama nafta netgi brangiau nei rusai! Nera logikos tavo sakinyje!
--------------------
Nei Jungtine karalyste,nei JAV is naudingu iskasenu negyvena ir ateiti gyvent nesiruosia..JAV naftos sektorius sudaro mažiau nei 5 proc visos ekonomikos..:))O pajamos biudzete mmazesnes nei 1 proc..Tuo tarpu Rusija is naftos gauna daugiau nei 60proc biudzeto pajamu{dar 20sudaro kitos iskasenos..:_))_)

Reideris, 2017 06 27 15:13
Rusai isgauna ir parduoda resusrus kaip ir visos kitos salys! Ir parduoda Rinkos kainomis!
Lygiai taip pat parduoda nafta jungtine karalyste (ar net pati JAV) isgaudama nafta netgi brangiau nei rusai! Nera logikos tavo sakinyje!
-------------------
Tau kaip ir daugeliui nedašunta,kad pavyzdžiui naftos kaina nustato ta pati JAV paskelbdama savo naftos rezervo atsargas..:)) Nieks nežino is tikro nei kiek ten tu atsargu yra ,nei kiek ju gali but,bet uz tenka JAV paskelbt,kad JAV naftos rezervai padidejo simtu ar kitu šimtu tukstančiu bareliu ir barelio kaina slenka žemyn..Tas pats ir su dauguma kitu resursu,kuriuos kasa rusai ..Pavyzdys titano ruda..Tai tik viena medalio puse..
JAV tenkina pati sistema naudojama pries rusus ..:))Tai tapati sistema kuria JAV naudojo prieš indėnus XIXamz.:))Šios sistemos esme,JAV gauna resursus{anksčiau buvo žemes ir jos turtai:))ir atgal atgauna kapitala,na o likučius tegul pravalgomi..:)Viskas kaip XIX amz.su indėnais..:))Ir rezultatai tegali but tie patys...Tiesiog tau kaip ir daugumai praplautgalviu tai nedaeina ir tame nieko nuostabaus..Juk iki TSRS žlugimo pradzios likus 26dienoms TSRS deputatu suvažiavimas tebesvarstėopasaulinio komunizmo plitimą,o ne valstybes busima žlugimą..Ir dabar tas pats..:))

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 06 27 15:04
As suprantu kad visame kame bandai pritraukti ir kazkaip pazeminti tuos ruskius,
--------------------
Niekaip nesuprantu kodėl apie rusus ir Rusija rašyt tiesa yra cituoju"pritraukti ir kazkaip pazeminti tuos ruskius,"...????????????????????????????????????????????????????????????????????:))Gal gali paiškint??:))Kodėl tiesa žemina Rusija ir rusus??:)

Pasekejas to Reideris, 2017 06 27 13:21
JAV visiškai tenkina ju pigus išgavimas ir nupirkimas
rusai papigiai parduoda isteklius

_______________________
As suprantu kad visame kame bandai pritraukti ir kazkaip pazeminti tuos ruskius, bet situose sakiniuose nera logikos apskritai! Rusai isgauna ir parduoda resusrus kaip ir visos kitos salys! Ir parduoda Rinkos kainomis!
Lygiai taip pat parduoda nafta jungtine karalyste (ar net pati JAV) isgaudama nafta netgi brangiau nei rusai! Nera logikos tavo sakinyje!

Reideris, 2017 06 27 11:30
Viename iš retų viešų pasisakymų jis yra pareiškęs, kad JAV siekia nugalėti Rusiją tam, kad galėtų pasisavinti resursus, kurie, jų manymų, Rusijai nepriklauso. Jis taip pat kritikavo „agresyvų“ NATO elgesį ir aiškino, kad Europos Sąjungos užsienio politika yra diktuojama iš Vašingtono, o Rytų Europoje kyla „nacizmo“ banga.
--------------------
Gerai ,kad reti,nes jeigu butu dažni tai jau nekarta butų nusišnekėjęs kaip Žirinovskis..:)))
JAV nereikia nugalėt Rusijos,JAV tereikia priverst Rusija daryt tai ko ji nori..:)Pagal viska tai ir vyksta..:))Rusai po pigiai parduoda naudingus išteklius uz popieriuką doleri,o paskui tuos pačius dolerius vagys išvagia ir išveža i tapačia JAV{dažniausiai:))

O kas del resusrsu tai dauguma ju istikruju Rusijai nepriklauso..Resursai priklauso nukariautoms ir nutautintoms Rusijos tautoms,bet JAV visiškai tenkina ju pigus išgavimas ir nupirkimas..:)Tad pokyčiu realiu kol kas JAV nenori..:))

Pas rusus viskas kas ne ju nauda yra nacizmas,jie kitaip jau nebemoka,tiesas rusai niekaip nesugeba paaiškint kodel visos tautos atsikračiusios rusų jungo pradeda gyvent daug geriau nei prie ruso..Čia matyt to mistinio"nacizmo"pasekmė..:))))

Reideris to Vytenis, 2017 06 27 11:23
Tavo vargšė žmona nežino, ką daryti.
--------------
Uz tai tavo jau seniai žmona žino ka daryt..)Ir zmona laiminga ir kaimynas patenkintas..:))Va tik tu nelaimingas,nes vis nesiseka Rusijai,ka tik ištisa valstybe kuria rusai skaitė savo įtakos zona,tapo NATO nare..:))Ateityje ir jau greit Makedonija ir Bosnijai ir Hercegovina paseks ju pėdomis nepaisant visu Maskvos bandymu daryt bardakus ir nesąmones ju teritorijose ir aplinkui..NA O RUSIJOS ĮTAKOS ZONA TOLIAU TRAUKSIS IR UZ TAI ATSAKINGAS ASMENIŠKAI PUTINAS SU TUPA IR AGRESYVIA PASTARU METU SAVO IR RUSIJOS POLITIKA..:))


Vytenis to Reideris, 2017 06 26 22:17
"nesustabdomai traukiasi ir mažėja..:))"
-----
Tau irgi per anksti nesustabdomai traukiasi ir mažėja. Tavo vargšė žmona nežino, ką daryti.






Reideris, 2017 06 26 13:52
Taikinys naujas,taktika sena,tad vargu ar gali kas pavykt..:))Bus bardaku,kraujo nesąmonių,be tas yra visur kur tik įlenda rusas..:)Ir visam tam yra atsvara NATO,bei vakarų civilizacija.Tad viskas čia kaip ir aišku..Visur tas pats 20metu "mi derzava"..Po to bankrotas,eilinis stojimasis nuo kelių,o įtakos zona nesustabdomai traukiasi ir mažėja..:))

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras