Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Vertybės vertybėmis, o pinigai pinigais (45)

Komentarai:

Pasekejas to WikipedijaReideris, 2017 09 14 19:43
Vikipedija!!! Naujas perliukas!
Tarptautinio Valiutos Fondo oficialiai statistikai priespastatai Wikipedija??? A tu sveikas? O tau rimtai - negeda?

Netgi mokykloje vaikams sakoma - nenaudokit Wkipedijos, nerimtas saltinis, bet kas bet ka gali ten pakeist, daug netikslumu, pati vikipdeija praso pinigu, nesusidoroja! Tu cia rimtai? Vikipedija?


pasibaisetina... be zodziu...

Pasekejas to Vytenis, 2017 08 07 23:22
Vyteni, aiskinti musu krepsinikui kazka apie istorija yra bergzdzias reikalas... Reideris tiki i tai ka nori tiketi, nes jis sirgalius, klaviaturos riteris, ir nesvarbu koki tu jam saltini imesi, net jei bus patiktas jo pagrindu paimtas toks pats teiginys, jis vis tiek paneigs net savo paties zodzius ir pasuks kad jis teisus o rusai pralaimejo!

Pasekejas to Reideris, 2017 08 07 23:17
:D bliemba tu atsilikes :D bala nemate debiloide, tikek i ka nori!
Rusijoj viskas keiciasi, vokietijoj tas pats! hahahahaahahahahhahaha
tau jau niekas nepades :D daugiau istorijos klausimais nediskutuosiu su tavim, tu rimtai esi biskuti tiu tiu :D
nieko nebaiges, rusiskus situs lenta.ru tiktai ir tezinai, slepkis krepsininke!

Reideris to Vytenis, 2017 08 07 23:07
Skirtumai yra ,bet valstybe tapati,skirtingai nei carine Rusija ar TSRS ar TSRS ir Rusijos federacija..:))


O vat as matau,kad tau nera skirtumo tarp autokratinės Rasijos ir demokratinės JAV ,nors viena uzima 30proc.pasaulinio bvp,o kita 1,8procpasaulinio bvp..Juk tu abi laikai supererderzavomis??:))Jei taip tai jokie diplomai nepades,nei gauti sažiningai nei nusipirkt{man rodos tavo atvejis:))Jei butu kitaip,aplinkiniu tautu apsisprendimo but su NATO ir JAV tu vadintum JAV veiksmais galinčiais sukelt kara:))

Vytenis to Reideris, 2017 08 07 22:44
"Tuo tarpu Prancūzija kaip buvo tai p ir liko Prancūzija ,per amžius..:))"
------
Jei neįžvelgi skirtumų tarp Prancūzijos Imperijos ir Prancūzijos Respublikos, reikėtų sudeginti visus tavo mokslų baigimo diplomus (žinoma, jei tokių yra; aš tuo abejoju) ir pasodinti tave į pirmoko suolą (kur tau ir vieta).

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 07 21:46
Tu esi totalus durnius{nepyk bet tai tiesa..:))1940m.Prancuzija nezlugo o buvo puse salies okupuota{tai vadinama laikinai okupuotos teritorijos,kaip dabar Krymas IR DONBASAS RYTŲ uKRAINOJE:))Kitoje pUseje veikė Visi vyriausybė..Bet ne tai svarbiausia,svarbiasia tai,kad JAV ir UK veikė Prancuzijos vyriausybe tremtyjje,kuria pripažino visas likes pasaulis..
Tuo tarpu Rusijos atveju pasikete ne tik santvarka,kaip Vokietijoje,bet net valstybės pavadinimas ar jauti skirtuma tarp "carines Rusijos ir TSRS?:))Jei ne jauti esi visiškas durnius..:)Arba tarp TSRS ir Rusijos federacijos..Klausiu yra skirtumas ar ne?:))

Tuo tarpu Prancūzija kaip buvo tai p ir liko Prancūzija ,per amžius..:))

Ka dėl Vokietijos,tai buvo Vokietijos imperija,atsirado Vokietijos Veimaro respublika,vis tiek Vokietija..ir trečiasis Reichas vistiek buvo Vokietija..Kur tu matai lygumus tarp Rusijos ir Vokietijos{vienintelis sutapimas,monarchijos žlugimas,visa kita skiriasi kaip diena ir naktis..:))

Pasekejas to Reideris, 2017 08 06 13:52
Kelmas tu :D apie vokietija as nieko nesakiau nes maniau kad tu supranti, zinai! O cia pasirodo tu visiskas kelmas :D man net geda uz tave! Vokieciai buvo lygiai tokioje pacioje situacijoje kaip rusai! :D na tu ir kelmas!!! hahahahaha

1918 suzlugo vokieciu imperija! Tapatinam su rusu imperijos zlugimu!
(pirmas zlugimas-pirmas darinys)
1945 zlunga III reichas (antras zlugimas, antras darinys) tapatinamas su SSRS (kitoks darinys kaip sakai, dvi diktaturos) tapatinama su SSRS 1991 zlugimu!

Taigi 1 prie 1!!! SLEPKIS!!!!

O apie prancuzija as tau imeciau ankstesnius metus nes meciau visa saltini! Jei atkreipsi demesi irgi zlugusios respublikos 1940 ir 1958! irgi du kartai! Tu aisku susifokusavai i antraeili dalyka atseit as imeciau per senus laikus tau! bet imestas visas saltinis, tu juk atsirinki nemoki - verki kaip mergaite!
Neoki tu istorijos!

As net tingiu rasyti, tu toks debilas kad baisu :D hahaha, rasai prancuzija isliko tokia pati, keitesi tik jos valdymo forma! Ar tu bent supranti ka rasai??? Buvo prancuzijos imperija, tada respublika, tada Vici rezimas! Galima vadinti kaip nori! Lygiai kaip ir su rusais! Rusija buvo toj pacioj geografinej padety, taip ir liko, keitesi tik jos VALDYMO FORMA DEBILOIDE TU NEISSILAVINES :DDDD

Beje, tu kaip meti ta savo viena saltini, taip ir meti - lenta.ru :(( tu gal koki vadoveli pasiskaityk pries miega? Man tavo mastymo siaurumas akis bado... as suprantu kad jei su kokiais kelmais gincyjiesi tai tau sekasi, stumiat nesamones kad net baisu skaityti! Bet cia ne ta situacija kaimieti...

P. S. Sveikinimai is Al Sukhannos! Si ryta SAA (ne rusai, o Sirjos Arabu Armija) paeme paskutini itvirtinta miesta pries Deir Ezzora! Sekanti stotele deblokavimas! Su tuo tave is sveikinu! Analitinis ir karinis tu musu prognoziu karalius!

Anonimas, 2017 08 06 13:28
https://www.youtube.com/watch?v=WpDNNhajDlw

Михаил Крутихин: Новый caнкцuu. Сколько продержится нефтяная отрасль России? 28.07.2017

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 06 12:25
Matai koks tu sustras!
----------------
As matau,kad tu glušas..:))Kalba apskritai eina apie paskutinius 100metu..Nuo 1917iki 2017m.tu dar parašyk apie Karolio Didziojo Prancūzija..Bet ir čia ne esme..Prancūzija kaip buvo taip ir išliko,keitėsi tik jos valdimo forma..Prancūzijos respublika kaip buvo taip r tebera..ir jokio skirtumo..1,2 ar 4 respublika..Tuo tarpu carine Rusija,TSRS,ir Rusijos federacija tai skirtingi darinei esantis toje pačioje teritorijoje..:))Kaip matau tam svogt smegenu tau truksta..

Apie Vokietija net rašyt nedrysai,nes ten net nusišnekėt taip nepavyktu..Kadangi Vokietija anksčiau net neegzistavo,buvo Prusija..Dabartine Vokietija egzistuoja nuo 1947{sujungta nuo 1991m:))metu ir apskritai i jokius palyginimus su rusu atveju net netinka..:)

Pas tave ne išsilavinimo stoka,o tiesiog durnumas..:)
Is Rusijos istoriko Kirilovo Aleksandrovo pamąstymo publikuoto "Lentoje".ru apie Stalino sukurta TSRS imperija :
-----------------------
Все же в перспективе Сталин оказался политическим банкротом. Ленин создал советское государство, Сталин придал ему всеобъемлющие формы, но это государство не просуществовало и сорока лет после смерти Сталина. По историческим меркам — ничтожный срок.
--------------
Pagal viska,Putino sukurta "nusikalstama sistema"pavadinimu Rusijos federacija,nepraegzistuos net 1metu po jo pasitraukimo/mirties..:))

Pasekejas to Reideris, 2017 08 05 13:22
Matai koks tu sustras! Bet matai tik tai kaip tau patinka... juk sakau, nekoki istorijos ir bandai cia prittraukti sau tasku, krepsininkas tu krepsininkas! :D tau dar mokytis ir mokytis....

French First Republic (1792–1804)
French Second Republic (1848–1852)
French Third Republic (1870–1940)
French Fourth Republic (1946–1958)
The Fifth Republic is the period of the fifth and current republican constitution of France, which was introduced on October 5, 1958. The Fifth Republic emerged from the ashes of the French Fourth Republic...

Pagal oficialia istorija Prancuzija zlugo 4 kartus! Neteko beveik visu savo uzkariavimu/koloniju! Eik geriau paskaityk vadoveliuus pries ieskodamas paraleliu istorijoje... nemoksa

Apie vokietija as patyliu... tavo neissilavinimo lygis bado akis... prasigooglink geriau...

Beje, apie Rus Imperija ir TSRS as nieko nesakiau, is issakytai faktais sutinku, pabreziu tiktais ta esmini fakta kad tavo issakytas teiginys pritaikomas daugeliui europos imperiju/saliu! Ko tu be abejo nezinai/nesupranti!

Reideris to Vytenis, 2017 08 05 09:12
Pasiskaityk Vyteni,"vakaru imperializmo agento" Rusijos kariu veteranu organizacijos pirmininko Michailo .M Vistickio atvira laiską kariams ir visuomenei:
---------------
«…Есть такие слова, в песне «Голубых Беретов»: « Всегда голубые погоны – чернеют на наших плечах!» У нас в роте было 27 человек из Украины, и что, скажите, они мне все теперь враги? Eсли захотели жить без Януковича и его банды жуликов и воров?

Нет, из-за полит-конъюнктуры, не заставите меня считать моих друзей, врагами.

Мне сейчас очень часто пишут диванно-компьютерные вояки, мол, что Вы молчите, выскажете свое мнение, про фашистов и т.д.

В качестве ответа могу задать им вопрос:

Мы кто Вам? Воины добра? Тогда почему мы всё время воюем НЕ на своей земле? Тогда почему НАС в Польше, в Финляндии, в Венгрии, в Чехии и Словакии, в Германии, в Латвии, в Литве, в Эстонии, в Афганистане, в Приднестровье, в Чечне, в Грузии, а теперь и в Украине называют ОККУПАНТАМИ? А? Задумайтесь хоть немного! Кто нибудь из Вас был в составе войск, когда местные жители тебе в лицо кричат –«...убирайтесь отсюда Оккупанты!»?

Почему мы воюем с бывшими Братьями? ВСЕ эти народы фашисты? Почему на нас никто не нападает, а мы всё воюем и воюем? Почему почти все мои Братишки имеют ранения и контузии, за какую такую идею на чужой земле? Очнитесь, у России уже нет союзников, кроме мизерной Беларуси и виртуального «Гондураса».

Мне больше не хочется участвовать в политической жизни страны, где основная часть населения просто одурела от лже-патриотического угара, желающая УБИВАТЬ своих братьев, за идеалы, которые даже сами себе не могут сформулировать и объяснить. Это наверное идея расширения империи которая ничего не производит? У которой нет хороших дорог и своего производства, не достаточно больниц, поликлиник, жилья, детских садов, яслей и домов для престарелых? Где загублено сельское хозяйство и порабощен Бизнес. Где разворовывается больше половины Госбюджета страны, а воры носят Георгиевские ленты.

Visa straipsni galite rasti "Geopolitikos"rusu skiltyje..:)

ilga gosdepo ranka pasiekė ir ši Rusijos patriota,pats mačiau M.Maikfola su pinigu lagaminu uzeinanti pas pona Visticki..??:)))))))))

Reideris to Vytenis, 2017 08 05 09:03
Anksčiau ar vėliau amerikiečių veiksmai išprovokuos karq.
---------------
Anksčiau ar veliau amerikiečiu veiksmai išprovokuos Rusijos federacijos subyrėjimą..:))Rusija pajegi ariaut nebent su aplinkinėmis silpnesnėmis valstybėmis arba su savo liaudimi..:))Be JAV pagalbos Rusija pralaimejo I passulini kara ir Šaltaji kara,vieninteli kart pavyko laimet tada kai JAV padėjo TSRS..:))

Reideris to Vytenis, 2017 08 05 08:59
Matau tau irgi teks klausimus uždavinet:))
1}Iki 2013metu buvo sankcijos Rusijai už Kryma ir Donbasa?:))
2}Ar bent suvoki,kad del visu savo bedu ,kalta tik Rusija,o ne JAV ar vakarai?:)Ne JAV nori apstatyt bazemis Rusija,o aplinkinės valstybes nori tu baziu,kad jaustusi saugios nuo imperialistines Rusijos politikos..

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 05 08:57
Per tuos ~100 metu po du kartus zlugo ir Prancuzija su Vokietija! Tai ka dabar? Palyginimas kazkoks is pirsto lauztas! Nelabai tu moki istorija... Slepkis!
----------------
Nustok nusišnekėt,žlugo fašistinis režimas,o Vokietija kaip yra taip tebėra{ir yra klestinti valstybė:))..Prancūzija buvo okupuota,bet niekada nežlugo..O štai Rusijos imperijos ir TSRS nebera ir niekada nebus..:)Darosi jau nebejuokinga bet graudu nuo tavo nesamoniu rašinėjimo..:)

Reideris, 2017 08 05 08:42
Граждане сверхдержавы - за бесплатной манной кашей

https://www.youtube.com/watch?v=Wri57q2srnQ

Vytenis to Reideris, 2017 08 05 02:07
"KITAS KLAUSIMAS AR I ISTYMY BILI YRA ITRAUKTI REIKALAVIMAI GRAZINT UKRAINAI KRYMA IR DONBASA?GRAZINT MOLDOVAI PADNIESTRE??:GRAZINT GRUZIJAI OKUPUOTAS TERITORIJAS?:))"
-----
Pirmasis pasaulinis karas prasidėjo, kai buvo nužudytas Austrijos-Vengrijos sosto įpėdinis. Bet ši žmogžudystė tebuvo pretekstas karui, o ne karo priežastis. Karo priežastis buvo didžiųjų pasaulio valstybių konkurencija dėl vietos po saule. Visa tai pabrėžiu dėl to, kad svarbu atskirti, kas yra pretekstas ir kas yra priežastis. Krymo okupacija ir aneksija iš tikrųjų tėra tik pretekstas sankcijoms. Pretekstas, o ne priežastis. Tikroji sankcijų priežastis yra amerikiečių noras nubausti rusus už tai, kad jie priešinasi JAV planui apsupti Rusiją nedraugiškomis valstybėmis ir tokiu būdu suvaržyti Rusijos galią. Dėl kokių priežasčių, tavo nuomone, amerikiečiai parėmė Saakašvilio valdomą Gruziją ir jos siekį atstatyti teritorinį vientisumą? Iš didžios meilės gruzinams ar dėl siekio suvaržyti Rusijos galią Kaukaze? Jei rusai grąžintų Krymą Ukrainai, tai niekas nepasikeistų, nes amerikiečiai ir toliau vykdytų savo strateginį planą apsupti Rusiją nedraugiškomis valstybėmis. Anksčiau ar vėliau amerikiečių veiksmai išprovokuos karq.

Pasekejas to Reideris, 2017 08 04 22:53
Per tuos ~100 metu po du kartus zlugo ir Prancuzija su Vokietija! Tai ka dabar? Palyginimas kazkoks is pirsto lauztas! Nelabai tu moki istorija... Slepkis!

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 04 16:29
Padiskutuok su kuo nors apie indenus ir paiekokit paraleliu istorijos vingiuose!
---------------
O tu padiskutuok apie butas nebutas rusu ginklo ir diplomatijos pergales Sirijoje ir visame pasaulyje..:))

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 04 16:27
Viskas bus ir kinai puls ir Kryma grazins..ir Rusija žlugs..Žiurejai video..Per 100metu Rusijos teritorijoje žlugo 2 valstybes:Ruisijos imperija ir TSRS,kodėl negali žlugt trečia Rusijos federacija,kuroi yra 100kart silpnesne ir uz Rusijos imperija ir uz TSRS..:))

O Sirija must korta:ištaškyti pinigai ir kruva lavonu jaunu vyru,va visa nauda is Sirijos..:))

Pasekejas to kaimietis Reideris, 2017 08 04 15:59
ok uztenka sendienai... vienu zodziu slepkis! As einu! Padiskutuok su kuo nors apie indenus ir paiekokit paraleliu istorijos vingiuose!

Pasekejas to apsimelaves kaimietis krepsininkas Reideris, 2017 08 04 15:57
Pries metus rasei kad kryma grazins priedurniau tu! O dabar rasai kad jau sirija niekam neidomi! Nes mat esi susimoves tiek kartu kad jau pats nusprendei susvelninti savo tona! Ar negeda???
O anskciau esi rases kad kinai sibira puls! Kad Japonai kurilus tuoj atsiims! Kad russai putina nulinciuos kad sitas gabaleli zemes kinams atidave! Dar rasei is keletos nicku nes buvai pasijautes vienisas siame portale!...
Prisimelaves, pribures, gedos prisidares... zinai ka...

Reideris, 2017 08 04 15:48
I .Dedura:Rusijos valdžia nesupranta realybes..O realybe tokia,kad valstybe su Ispanijos dydžio bvp nusprendė mest išsuki valstybei uzimčiai praktiškai 50proc .pasaulinio bvp...Nieku kitu kaip pralaimėjimu tai baigtis negali..:))

Reideris, 2017 08 04 15:45
Путин подставил под удар 99% граждан РФ

https://www.youtube.com/watch?v=uQgSARtuBj8

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 04 14:33
gerai pasakei! Vienas polius 40%! O jei is kitos puses paziuresjus, like poliai jau 60%!!!!:D matai kampa kita! bet kaip tu nusisneki cia ziauru...
-----------------
Va grynai rus tv požiūris ..:))Is to 60pro dar 35-40proc su Rusija ir Kinija nieko bendro turet nenori{ES,Australija,Japonija,P.Korėja,Taivanas,Kanada ir t.t.BRIKS ubagu klubas ,jokios itakos niekur nedarant...

O kas del prognoziu tai visos jos išsipilde..Ar ne aš rašiau prieš metus,kad jei Rusij neivykdys reiaklavimu del Krymo ir Minsko susitrimu ji gaus naujus dar griežtesnius?:))Neivyko??:))Ivyko..100proc.. stai tavo pasakos,apie Rasijos pergales Sirijoje atrodo daugiau nei gailios,kai Sirijos 60proc teritorijos komntroliuoja,JAV ir Turkija,o Izraelis likusioje bombarduoja ka nori ir kada nori..:))

Apie Sirija reiktu patylet tau,besizavinčiam mistinėmis rusų ginklo ir diplomatijos pergalemės,bet pripažystnčiam ,kad Rusija Sirijoje limet jokin sansu neturi..jei sansu neturi taikam ten tolaiu kisa pinigus ir zmoniu gyvenimus?:))

Pasekejas to krepsininkas Reideris, 2017 08 04 13:18
:D hahahahahahahahahhahahahahahahahahah

Esminis faktas ne Alepas ar Dei Ezzoras! Esminis faktas - yra tavo prognoziu klaidingumas! TAVO PROGNOZIU KLAIDINGUMAS IR NESIMANYMAS! Dabar supranti apie ka as? Ne apie Alepa, o apie tave! Tai jei tu darai klaidas savo analizeje, kodel tu manai kad darai teisinga prognoze del Rusijos? Va cia esme! :D hahahah Na tu ir kelmas :D

gerai pasakei! Vienas polius 40%! O jei is kitos puses paziuresjus, like poliai jau 60%!!!!:D matai kampa kita! bet kaip tu nusisneki cia ziauru...


O apie Sirija tu geriau patylek... nedaryk sau gedos :D


Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 04 13:01
Ir dar - ar sa skaiau kad afganistanas nesusijes su SSRS zlugimu??? Ar tu visai skaityti nemoki??? Sutinku, tuo tarpu sakau kad rusija tiek pinigu netasko kaip Afganistane! Tu manai jie skaiciuot nemoka??? Tai tu esi naivus zmogus!!!
------------------
Dar karta Rusija tasko pinigu Sirijoje ir rytų Ukrainoje daug daugiau nei Afganistane TSRS..O kadangi ju npasiskolint vakaruose negali,tai Rusijos laukia TSRS likimas..:)

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 04 12:59
Turetum paskaityti apie kita esmini fakta - PASAULIO DAUGIAPOLIARISKUMA!
------------
Koki daugiapoliskuma?:))Vienas polius uzima 40proc pasaulio bvp,kitas 1,7proc.ir tu manai,kad tie poliai lygus,tu esi durnesnis nei rusai per tv laidas..:))
Esminis faktas yra toks..Yra viena superderzava JAV ir tokia norinti tapt Kinija,bet galimybiu Kinija neturi,nes nieko sukurt pati mepajegia,o tik kopijuoja..Jeigu staigiai neliktu JAV ar ES,tai Kinija toliau degraduotu tam pačiam lygi kur yra dabar..:))Tam,kad pasaulis taptu daugiapoliskas Kinija ar Rusija turi tapt antra JAV arba ES,o tai neimanoma,tad daugiapoliarinis pasaulis yra tik avino Kremliuje svajone{tas avinas tiki,kad tanku ir patranku skaičius gali jo "derzava,padaryt lygia JAV ar net Kinijai XXIamz..:))Bet tai tik avino svajones,platinamos per sputnika..:))







Anonimas, 2017 08 04 12:54
O tavo klaidu/neteisingu prognoziu jau yra visas sarasas: Alepas, Turkomanu/turku puolimas, Vadi-baraba ir VISU naftos ir vandens saltiniu kontrole, Al-babas ir ISIS pergalingas zygis, Dei-Ezzoras ir jo kritimas nes ISIS mat paskelbe kad ten ju nauja sostine (vel matai, kazkas kazka paskelbe, na ir kas), Asado rumu kontrole ir menamos rusu ginklo pergales... vardinti ir vardinti!
-----------------------------------
Nustok kist ta Sirija,niekam ji neįdomi,rusu likimas sprendžiamas uz balos Vasingtone,o del Ezore ar Alepe..:))Ar dar kur nors..Uz Alepa,del ezora ir apskritai Sirija ir gavo rusai tas sankcijas..:))

Tavo požiuris neprorusiškas,o tiesiog vaikiškas..Šiandien Reauters paskelbe duomenis,apie tai,kad Sirijoje per 6 mėnesius jau žuvo virš 40rusu..Pasipriešinimas kaip ir Afganistano atveju tik stiprėja..Karas Sirijoje taps tikru tik tada kai rusai uzims visa sali,tas karas partizaninis ir esis tol kol rusai ten bus..:))16000Afgane cinko grabu,matyt tiek pat prireiks ir Sirijoje..:))



Pasekejas to kaimietis Reideris, 2017 08 04 12:51
na as juk sutinku daune tu! Kur as sakiau NORS KARTA kad sankcijas nuims??? Netgi kai trumpas ateit turejo, ziurejau i sankciju nuemima su atsarga! Tiesa su europos sankcijomis yra visai kitas klausimas! O amerikieciai cia amzinai su rusais plieksis! Bet nepamirsk, amerika, ne visas pasaulis, ir jos galia mazeja!!! Turetum paskaityti apie kita esmini fakta - PASAULIO DAUGIAPOLIARISKUMA!

Ir dar - ar sa skaiau kad afganistanas nesusijes su SSRS zlugimu??? Ar tu visai skaityti nemoki??? Sutinku, tuo tarpu sakau kad rusija tiek pinigu netasko kaip Afganistane! Tu manai jie skaiciuot nemoka??? Tai tu esi naivus zmogus!!!



Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 04 12:46
vel demagogijas varineji..AS TAVES PRASIAU I KLAUSIMUS ATSAKYT,O NE DESTYT SAVO PASAULEZIURA i tuos klausimus..:)
Atsakymas i :
1) klausima:joks jav duju klausimas net nekeliams,nebent Rasijos tv..Taigi viska ka iki siol rasinejai yra briedas..:))
2}sankcijos nebus nuimtos,tol kol Rusij neivykdys reikalavimu,o tai reiskia tolimesne Rasijos degradacija..ir periodai vadinsis nuo vienu sankciju link kitu..:))
3.)Afganistanas tiesiogiai susiejes su TSRS žlugimu,mat kainavo virs 30milijardu usd..Jei TSRS butu neisvaisčiusi tu pinigu tai 1991metais nebutu žlugusi..Apie tai ne viena knyga Rusijoje parašyta..:))Bet nenori nematai..:)

Tu lauki Rusijos bankroto,o as laukiu protingo žmogaus Kremliuje kuris to bankroto0 išvengtu..:))Vakar uzteko grazint Kryma ir ivykdyt Minsko susitrimus,siandien jau reikia grazint Padniestre,Gruzijos okupuotos teritorijas,sunaikint Iskanderius..Ko JAV gali pareikalut rytoj??:)Va kalusimas daug idomesnis nei visi tavo sapaliojimai..O KAD REIKALAUS TAI AISKU JAU DABAR..:))

Pasekejas to krepsininkas Reideris, 2017 08 04 12:35
Beje, noreciau pabrezti, kad nebutinai kita nuomone yra BUTINAI proRusiska! Kita nuomone, gali buti tiesiog kita nuomone!
Mes tiesiog vertiname istorija, ir faktus kitaip, kai is esmes tu sureiksmini mazareiksmius faktus ir darai juos esminiais, napastebedamas esminiu faktu, ir bandydamas juos sumenkinti!

O zinai kur suo pakastas - ogi viskas taip iseina todel kad esi SIRGALIUS! Tu nori kad kazkas atsitiktu! Tu bandai pritraukti kazkokio mazareiksmio fakto itaka kad del kazkokios rasliavos kazkas turi atsitikti! Jei butum SALISKAS, ir nebadytum cia kazkam kazka irodyti, tada ir matytum viska kitaip! O del to kad kad tu sergi uz tuos ar anuos, del to taip pas tave ir iseina... Krepsini tau reikia ziuret eit... o ne cia rasinet...


O tavo klaidu/neteisingu prognoziu jau yra visas sarasas: Alepas, Turkomanu/turku puolimas, Vadi-baraba ir VISU naftos ir vandens saltiniu kontrole, Al-babas ir ISIS pergalingas zygis, Dei-Ezzoras ir jo kritimas nes ISIS mat paskelbe kad ten ju nauja sostine (vel matai, kazkas kazka paskelbe, na ir kas), Asado rumu kontrole ir menamos rusu ginklo pergales... vardinti ir vardinti!

Na ka gi, linkiu sekmes prognozese!

Pasekejas to krepsininkas Reideris, 2017 08 04 12:19
Na bandom!
1. Cia manau pats sutinki kad rusai nori nutraukti duju tiekima per ukraina ir nemoketi tranzitinio mokescio,tuo budu dar labiau ivarydami i kampa ukrainiecius ir is esmes isvengdami betkokiu ju ale embargo. Manau logiska, kodel klausi jei zinai? Beje, jei jokios ekonomines/politines naudos nebutu, be abejo to Nordstreamo2 nestatytu niekas!
2. Na as asmenisnkai neskaiciau to bilio, bet as pasitikesiu tavimi, ir pripazinsiu kad yra! Ok, yra! BET, kas is to? Tai jei kazkokiam istayme JAV kazkas kazko reikalauja dabar rusai vat ims ir atiduos viska/sutiks su visomis salygomis! Na tu ir naivus! Kazkas kazka parase, rankutem ploji, dziaugiesi! Tikiuosi sampano isgerei! Bet realiai tai nieko NEKEICIA!!!! O tik dar vienas istatymas apie sankcijas!
3. Hmm, sita klausima tu uzduodi jau 100ta kartu! Ir jis is esmes labai idomus, bet deja tu APSKRITAI traktuoji visa CCCP subyrejima neteisingai! Neismanai istorijos gerai sakyciau apskritai! Net su matematika tau nekas... ok, na paziurekime kas cia iseina! Taigi, Tu sakai kad SSRS bankrutavo! Na tu kaip ir teisus, niekas su tavimi juk nesigincija! Bet is esmes lygini du skirtingus dalykus (cia darai nuolatos) ir visiskai neatsiszvelgi i skirtumus! Visu pirma, ekonomika SSRS buvo kolukine tuo tarpu dabartines rusija yra kapitalistinio pasaulio dalis! Siais metais buvo zadamas ekonominis augimas! Negali sakyti kad ekonomikoj kolapsas, nes taip nera! Negali sakyti kad rusija izoliuota, nes taip nera, NET Europos sajunga nebenori prisijungti prie sankciju, ir beje, kuo puikiausiai perka dujas, bendradarbiauja su rusija! Didele problema SSRS laikais buvo prekiu stoka! Kas is esmes leme liaudies nepasitenkinima, tuo tarpu Kinija sia problema laisvai sprendzia, ruseliai madingi ir nesioja tuos kiniskus dzinsus (sarkazkas), taip kad tauta palaiko esama vektoriu! Putino reitingai auksti, valdzia yra remiama tautos! Vienas svarbiausiu skirtumu - politines valios stoka! SSRS nebutu subyrejusi jei Gorbociovas ir kiti noretu ja issaugoti! Daug kas norejo laisves SSRS, jie ja gavo! Nematau dabartineje rusijoje milijojiniu eityniu ir didelio separatizmo! Politine valia yra islaikyti sali esamame vektoriuje yra didziule, tiek elito, tiek paprasto ruselio sibire! Tuo tarpu tavo nuolatinis lyginimas sirijos su afganistanu irgi yra neteisingas! Cia rasiau jau 100 kartu, del to nesikartosiu! Su afganistanu yra labai daug skirtumu, o esminis - rusijos isitraukimas i si konflikta yra zenkliai mazesnis nei afganistane - visu pirma tai Irano karas! Bet tu darai savo isvadas o as savo!

Ka gi, laukiam Rusijos bankroto, dabar dar laukiam kol Nordstream2 nepastatys ir dar kada rusai grazins kryma! Bet tu primeti kokia taves geda laukia?... Neturesi kur akiu deti galu gale... Bet vel gi - is kongreso dideli reikalavimai, cia rimta! Lenkiam galva, ir grazinam kryma!

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 04 00:44
Be degalinai kaip tik manau uztenka pinigu islaikyti krymui, issiaskinti su situacija sirijoje, artymuosiuose rytuose ir apsikuopti namie siek tiek
---------------
Ir is to kilęs 3 klausimas:ar TSRS savo laiku neturėjo pakamnkamai pinigu Afganistanui{kaip dabar Sirija))??:)ir kur dabar TSRS?:))

TIK TRYS KLAUSIMAI,NET DURNIUS AR 8 METU VAIKAS SUGEBETU ATSAKYT,BET TAU NIEKAIP NEIŠEINA..:))AR PAJEGSI ATSAKYT I TRIS PAPRASTUS KLAUSIMUS?:))

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 04 00:41
vEL VARINEJI DEMAGOGIJAS..:)Man ir jav vienodai kokios kompanijos dalyvauja NOrdstrem-2 as tau uzdaviau du klausimus,o tu toliau pliurpi nesamones..


1.klausimas: KOKIAS DUJOS BUTU GABENAMOS "NORDSTREMU -2,NUO 2019METU?:))
2.klausimas:KITAS KLAUSIMAS AR I ISTYMY BILI YRA ITRAUKTI REIKALAVIMAI GRAZINT UKRAINAI KRYMA IR DONBASA?GRAZINT MOLDOVAI PADNIESTRE??:GRAZINT GRUZIJAI OKUPUOTAS TERITORIJAS?:))JEI YRA TAI ANKČIAU TOKIU REIKALVIMU NEBUVO..YRA AR NE??:)0
--------------
viskas man daugiau nerupi,nei kas tiesia Nordstrem-2,nei kas investavo i Nordstrem -2 ar i Marsa ir menuli..Niekam tas neįdomu..Neidomu jokia ekonomija ir is ko kas pirks..Yra du klausimai kuroie paneigia visas tavo rasliavas ir kuriu TU STENGIESI NEMATYT,KAIP NEMATO IR RUS.TV...:)

Pasekejas to kaimietis Reideris kuriam reikia akiniu!, 2017 08 04 00:13
atsisakytu visokiu nesamoniu ir panasiai - savo didziavalstybiskumo!

Tu net neskaitai, nesigilini, arba nesupranti ka as rasau! As savo komentare neteigiau kad rusija supervalstybe, pavadinau tai nesamone ir panasiai! Bet tu pamates si zodi is karto apkaltinai mane kad as svaigstu apie rusijos didziavalstybikumas! Kvailas esi...

Pasekejas to Reideris, 2017 08 04 00:07
:D hahahahahahhahahahahahahahhahahahahahaha

del tavo duju nepirkimo, yra desnis, kuris yra svaresnis uz BET KOKI, kartoju dar karta, BET KOKI, US kongreso istatyma! Ir tai yra - EKONOMINIS RENTABILUMAS! O tai - pamatinis TAVO ISPUOSELETO KAPITALIZMO IR, pabreziu, paciu vakaru pamatinis islikimo kertinis akmuo kuris ir stumia, o tuo pat budu islaiko VAKARU LIDERYSTE XXI amziuje! Ir niekas ekonominio rentabilumo neatsisakys! Taigi, ekonomiskai yra pigiau pirkti is rusu per Nordstream 1 & 2 dujas, nei plugdyti tankeriais is JAV! Tai supranta tiek Europoje, tiek Rusijoje, tiek pacioje JAV, net kongresas suprato tai pakeites istatyma ir praleisdamas i prieki Nordstream2! Jei paskaitysi (arba nepaskaitysi, nes kaimieti angliskai nemoki, haha, mokytas zmogus atseit kuris meto rusiskus youtube vaizdelius, debiloidas) Nordstream2 projekto puslapyje isklotine ir aprasyma, turetum suprsti kad projektas jau ipusejo, jame dalyvauja kompanijos is Vokietijos, Danijos, Svedijos, Suomijos! Jos atlieka, pabreziu - JOS ATLIEKA TUOS DARBUS, ne rusai, o europines kompanijos kaimieti alieka klojimo darbus! Kokiu budu tu manai kad kompanijos sios atsisakys miljoniniu uzsakymu ir sios ekonomines naudos sau, savo valstybems! O tu man kisi kongreso reikalavimu sarasa! :D juokdarys! Amerikieciai jau seniai mojuoja popiergaliais! Ar tai kazka keicia?
Pastatys jie ta Nordstream2 nors tu aukstielnikas apsikakok! Jei nori galim susilazinti! Be problemu! Gali dadeti sita projekta i musu lazybas!

Beje, as neteigiu kad jie ale supervalstybe, ir be abejo, degalinei, kaip tu juos vadini, ne pagal kisene pasaulio dominavimas! Be degalinai kaip tik manau uztenka pinigu islaikyti krymui, issiaskinti su situacija sirijoje, artymuosiuose rytuose ir apsikuopti namie siek tiek. Vat tau ir degaline! Riboti poreikiai, regionine galia, vat reagioninei galiai pinigu kiek ta dagaline duoda manau ir uztenka!

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 03 23:50
https://www.youtube.com/watch?v=RtXLOgAZMDY

sANKCIJU SARAŠAS:ŽIURETI NUO 4:20

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 03 23:44
REIKALVIMU SARASAS:https://www.youtube.com/watch?v=RtXLOgAZMDY

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 03 23:43
pASIUŽIUREK ČIA REIKALVIMU SARASAS NAUJUOSIUOSE SANKCIJOS..TEN DRA DAUGIAU,RUSIJHI BUS TAIKOMA BAUSME UZ NUSIGINKLAVIMO SUTARČIU NESILAIKYMO{ČIA APIE ISKNDERIUS:))MAT PAGAL SUTARTIS RUSIJA JU NEI KURT ,NEI GAMINT TEISES NETURI..SVIESKIS JEI ESI ASLAS DEBILINIS,NESVAIGĘS PIE RUSIJOS"DIDŽIAVALSTIBINGUMA"..NUO KADA "TRECIOJO PASAULIO"VALSTYBES TURI TEISE I "DIDŽIAVALSTYBINGUMA"?:))DEGALINE NIOEKADA NEBUS DERZAVA..:)

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 03 23:39
tOLIAU SEKI PASAKAS IR NERAUDONUOJI??:)aTSAKYK I KLAUSIMA KOKIAS DUJOS BUTU GABENAMOS "NORDSTREMU -2,NUO 2019METU?:))TAIP TAI TOS PAČIOS KUR DABAR GABENOMES PER UKRAINA..KADANGI NORDSTREMO-2NEBUS TAI TOS DUJAS RUSIJA IR TOLIAU I VOKIETIJA TRANSPORTUOS PER UKRAINOS DUJOTIEKIUS..KUR DUNDUK MATAI JAV DUJU EKSPORTA?:))JEI JAV PASIULYS PANAŠIAS NSALYGAS TAI DUJAS EUROPA PIRKS JEI NE TAI NEPIRKS IR TIEK..NUSTOK VIENA KART KARTOT RUSIJOS TV BRIEDUS IR MELUOT...
TOLIAU :KITAS KLAUSIMAS AR I ISTYMY BILI YRA ITRAUKTI REIKALAVIMAI GRAZINT UKRAINAI KRYMA IR DONBASA?GRAZINT MOLDOVAI PADNIESTRE??:GRAZINT GRUZIJAI OKUPUOTAS TERITORIJAS?:))JEI YRA TAI ANKČIAU TOKIU REIKALVIMU NEBUVO..YRA AR NE??:)0

Pasekejas to kaimietis Reideris, 2017 08 03 23:30
hahahahaha

Ir ka tavo nalitinis zvilgsnis nusprende kad dabar va ims ir atiduos? :D haahaha

Mano anazlize tai kas ivyko visai kitokia! JAVainiai norejo ivesti sankcijas Rusijos energetikos sektoriui, o cia bac, ir Europa nenori moketi brangiau kad jos pacios produkcija taptu brangesne ir nekonkurencinga su JAV produkcija! Nori duju pigesniu! Ir dziaugiasi Barosso kad amerikieciai PAKEITE/PAKOREGAVO istatyma! Va kur yra svarbus, ESMINIS punktas - jog sankcijos sankcijomis bet jos NIEKO, kartoju NIEKO, nekeicia...
O jei jos ka nors KEISTU, dar karta kartoju, jie kazka KEISTU, tada butu kaip tu sakai - grazintu Kryma, Padniestre, abchazija, pasitrauktu is sirijos, atsisakytu visokiu nesamoniu ir panasiai - savo didziavalstybiskumo! Bet analitinis spejimas visai kitoks nei tavo!

Reideris, 2017 08 03 23:19
Kagi ivyko tai apie ka aš rašiau prieš metus ar net dvejus..Kad Rusij prisižais{tada veikėjai kaip GRU pasakų sekėjas,as ir kt.::))rėkė ,kad aš kalbu nesąmones..Ira bac

O reikalas,tas,kad nuo 2014metu Rusiaji reikalavimai buvo vykdyt Minsko susitarimus,gražint Kryma..Tai dabar pagak naujas sankcijas šito įvykdymo nepakanka..Kalba jau eina apie tai,kad sankcijos galės but nuimtos:

1.Grąžinus Ukrainai okupuotas teritorijas{Kryma ir Donbasa:))
2.Gražinus Moldovai Padniestre..
3.Grazinus Gruzijai okupuotas teritorijas...

VISO TO ANKSČIAU NEBUVO,DABAR YRA BILYJE..:))

KAS TOLIAU??:))NAUJOS SANKCIJOS IR REIKALAVIMAI:GRAZINT JAPONIJAI KURILUS,SUOMIJAI KKARELIJA IR ŠIAURĖJE OKUPUOTAS TERITORIJAS??:))PERDUOT KALININGRADA JTO VALDYMUI..ATSISAKYT BRANDUOLINIO GINKLO?:)
VISO TO MASKVĄ SULAUKS JEI NEPASISTENGS KUO GREIČIAU ĮVYKDYT JAU ESAMU REIKALAVIMU..:)

Reideris to Vytenis, 2017 08 03 22:57
Pasvarstymai pas tave Vyteni,{beje klaidingi:),o pas autoriu isdėstytos vakaru civilizacijos dogmos,kuriomis rementis vakarai pasiekė savo klestėjimo aukso amžiu,palikdami giliai subinėje visa trečiaji pasauli{tarp ju ir Rusija:))Pagrindinė is ju "trečiojo pasaulio valstybė""derzava "but negali..:))Ta pilnai supranta Kinija,tad tapo pramonine-ekonomine supergalybe,ir to nesupanta Rusija,vis labaiu grimzdama i "trečiojo pasaulio valstybių"gretu liūna..:)Baisiausia ,kad Rusija net nebepatenka tarp"trečiojo pasaulio "valstybiu lyderiu..:)

Kas dėl Meksikos,tai jau tau nekarta buvo aiškinta,kad JAV Teksasa atėme ne is Meksikos,kuris jai niekada nepriklausė,o iš indėnu komančių..:))Taip kad apiplėšt vagi,nera apiplėšimas..PO be to tai buvo prieš 150metu,o ne XXIamz.:)0

Kas dėl Klaipėdos,tai Klaipėda ir Karaliaučius tai istorinės baltu žemės..Mokykis istorijos..:))Tad čia atvirksčiai įsigalėjo teisybe,bet dar ne pilna{čia apie Karaliaučių:)

Dar istorijos pamokų,TAU:MASKVA PASTATYTA NT FINAUGRŲ{DABAR SUOMIAI:)ŽEMIŲ..TAI PRIPAŽINO RUSIJOS ISTORIKAS/PROPAGANDISTAS SOLOVJOVAS..TAD IR TO ABEJOT NEREIKIA..:))

Vytenis, 2017 08 03 21:36
Įdomūs straipsnio autoriaus pasvarstymai apie vagystę. Vadovaujantis tokia logika, turėtume pripažinti, kad Lietuva 1923 m. pavogė Klaipėdos kraštą, kad amerikiečiai pavogė Teksasą iš Meksikos ir t.t. Kažin kaip amerikiečiai nubaus save už Teksaso vagystę?

Reideris, 2017 08 03 18:20
https://www.youtube.com/watch?v=RtXLOgAZMDY
Трамп подписал ликвидацию "путинского" режима

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras