Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Saugumas ir grėsmės
 
  Įtakingo JAV diplomato įspėjimas: po Ukrainos gali būti ir kita šalis (63)

Komentarai:

Reideris, 2017 09 07 13:18
Tie tavo 60% nieko nereiskia! Nes opozicija kontroliuoja dykumas kur nieko nera arba retai apgyventintas teritorijas!!
----------------------
FANTAZUOK,BET NE IKI TOKIO LYGIO.VA TAU KURDU MIESTI SIRIJOJE,KUR KONTROLIUOJA OPOZICIJA IR JAV:-HESIKĖ-BEVEIKI 190TUKST.GYVENTOJŲ,KAMIŠLAS -BEVEIK190TUKST.GYVENTOJŲ..KOBANĖ-BEVEIK 60TUKST GYVENTOJU. RAKA-BEVEIK 200TUKST.GYVENTOJU{VIETA KUR BUS VIENA DIDŽIAUSIU KARINIU JAV BAZIU IR KURDU SOSTINĖ..:))

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 09 07 13:09
Dar,karta,nėra jokios pergalės,del to pergalė rašoma kabutėse..cIA TIK TAVO FANTAZIJOS KAŽKAS KAŽKIO PERGALE BANDO SUMENKINT..:))kAIP PANAŠU YRA RUSELIU PUTOJIMASI,KAI BANDOMA SUMENKINT JU VAIDMENI KOVOJE SU FAŠIZMU..:))yPAČ ,KAI PAAIŠKĖJA IS NATO FILMUKU,KAD"MISKO BROLIAI"NEBUVO NEI FAŠISTAI NEI BANDITAI,KAIP IKI ŠIOL TEBEPIEŠIA RUSIJOS VALDŽIA..:))


NERA JOKIOS PERGALĖSS YRA TIK DIDELE GEDA..:)KAD VALSTYBĖ TAŠKANTI PINIGUS SIRIJOJE NEGALI UŽTIKRINT NORMALAUS PAČIU RUSU GYVENIMO
----------------------
В июле жители дома в Мурманске вывесили из окна плакат «Путин помоги! Уже год нет горячей воды!». Впоследствии они рассказали, что вода в доме появилась, но только на один день и на 20 минут.


Pasekejas to senelis Reideris, 2017 09 07 11:26
Jeigu tai "pergalė",tai man dėl tokių pergaliu tik gėda...:)))

________________________________________

Tau ne del ju pergaliu turi buti geda (ne tu jas pasiekei), o del savo neisprusimo ir nekompetetingumo turetu buti geda!!!

pasekejas to susireiksmines senukas reideris (lenta.ru), 2017 09 07 11:05
Haha, bliamba koks tau ablomas!!!

Pas tave pasikeite net rasymo stilius sioje situacijoje!!!!!!
Nes anksciau tu rasydavai kad nebus jokios pergales, jiems tai bankrotas, tai kris tas ar anas miestas ir Asadas nebeissilaikys!!!

O DABAR, tu tiesiog bandai sumenkinti PERGALE! Kokia ji bebutu, bet tai (dar ne visiska, ilgai dar ten srebti kose) pergale!
Ko tu skaiciuoji tuos rusus? Tau ka skauda, juk dziaukis, kuo daugiau tuo geriau!
Ko tu skaiciuoji tuos rublius, kuo ruskis biedniesnis tuo tu juk manysi kad vakarai ir tu asmeniskai turtingesnis!
Kam tu akcentuoji Hezollah teroristus kuriuos remia rusai ir pamirsti akcentuoti kad Al Nusra ir kiti teroristai remiami vakaru ir sauditu?!
Ir kokiai dar didziai rusu tautai? Tu juk juos uz zmones neskaitai?? kam bandyti kazka sumenkinti jei tau jie ir taip niekas??

BET visa tai nekeicia to fakto kad esi TUSCIA VIETA geopolitikoje, kad neatsakei nei i viena man tau issakyta kritikos taska, ir APSIKAKOJAI CIA RIMTU RIMCIAUSIAI!!!!! Visos tavo prgnozes ir pateiktu faktu kratinys is lenta.ru ir socialiniu tinklu tik parode tavo kaip analitiko nekompetetinguma!

P. S. Del tavo nuolatos akcentuojamos terotorijos 50-60%!
Tu aisku kelmas, nesupranti, del to nepykstu, paaiskinsiu kaip yra is tikruju!
Tie tavo 60% nieko nereiskia! Nes opozicija kontroliuoja dykumas kur nieko nera arba retai apgyventintas teritorijas!! Pabreziu, kad kiek laiko atgal, tu dar rekei kad Asadas nekontroliuoja vandens ar naftos saltiniu! Del ribotu duomenu kiekio tu nezinojai kad vyko arsi kova Vadi Barabos ir rytu Alepo regionuose kad atgauti tuos saltinius! dar kuris laikas atgal galejai spiegti kad nekontroliavo centrines sirijos naftos versloviu ties palmyra ir Raqos provincijoje - dabar tai akivaizdu! 5 didziausius miestu kontrole suteikia ir didziosios dalies gyventoju kontrole ir be abejo ekonomikos kontrole!
Tuo tarpu, kodel tu akcentuoji dykumu privaluma as nesuprantu??? Saugumo zona pelai Jordanijos siena? Kas cia tokio, ogi nieko! Didziausiu centru kontrole ir ekonominiu zonu kontrole, vat kas svarbiausia, ir butent sis faktas realiai sudaro prielaida apie neisvengiama Asado pergale!

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 09 07 09:14
Rusijos realijos su Krymu,cirkais Ukrainoje ir Sirijoje,kuriems pinigu yra ir su "supergalybės "gyventojais kurie net milijoniniuose miestuose neturi karšto vandens:)
------------------------
В июле жители дома в Мурманске вывесили из окна плакат «Путин помоги! Уже год нет горячей воды!». Впоследствии они рассказали, что вода в доме появилась, но только на один день и на 20 минут.

Gal gana kist i pinigus i Sirija,rytų Ukraina,Gruzijos okupuotas teritorijas..?:)Gal geriau Kremliaus chunta pasirūpina savais rusais Murmanske?:))

Reideris to GRU pasakų sekejas, 2017 09 07 07:43
PAKOMENTUOK prasau savo teigini kaip galima kariauti kara kai tu ji pralaimi DABAR???
-----------------------
KOMENTUOJU...Tik rusu dalbajobai generaliniame štabe ir Kremliuje ir paskus tu,gali teigt,kad kara Sirijoje jie laimi,nors 50-60proc .teritorijos kontroliuoja opozicija,remiama JAV ir koalicijos ar kitu užsienio jeigu..Jeigu tai "pergalė",tai man dėl tokių pergaliu tik gėda...:)))
Rusu propogndistai krykštauja rus.tv eteryje,tai pat kaip tu..aIŠKINA APIE KATILUS,DEBLOKAVIMUS,BET PAMIRŠTA PAMINĖT ŽUVUSIUS BEPRASMIŠKAI RUSIJOS ARIUS ,O APIE RUSU SAMDINIUS IŠVISO TYLA...
KODĖL NIEKS NEAKCENTUOJA,KAD RUSAI YRA TERORITU IS "HESBOLACH"REMĖJAI..??:))VA ČIA TAI PERGALĖ PASIEKTA PETYS PETYN SU PASAULINE TERORISTINE ORGANIZACIJA..AR YRA DAR KUR RISTIS KREMLIAUS CHUNTAI IR"DYDŽIAI "RUSŲ TAUTAI?:))))))))))))))

Reideris to VVER, 2017 09 07 07:38
Vien musyje del Rakos iki siol pripazinta kad zuvo 500 samdiniu, tikras skaicius tikriausiai dar didesnis :)
--------------------
Kuo daugiau tuo geriau..:)Kai tik rusai ir amerikiečiai supras,kad neapsimoka lyst i regioninius komfliktus,visas pasaulis ramiau atsidus..Ypač jei išmoks RUSAI..:))


VVER, 2017 09 07 05:17
Pasikaityk Zigmo Stankaus "Kaip tampama albinosais"..Tada suprasi kas laukia rusu,Asdo ateityje..:))Ir kuom partizaninis karas skiriasi nuo dabar vykstančio..:)

As tai zinau kad vyksta partizaninis karas pries amerikos samdinius :) Vien musyje del Rakos iki siol pripazinta kad zuvo 500 samdiniu, tikras skaicius tikriausiai dar didesnis :)

O dabar idomiausia dalis

https://twitter.com/CivilWarMap/status/905497810782564352

Samdiniai praso rusijos ikurti saugumo zonas savo kontroliuojamoje teritorijoje! Kaip cia dabar, juk tamstele nuolatos spieget apie antra afganistana rusams, o dabar "partizanai" pries juos klaupiasi kaip susmirde baudziauninkai :)



Pasekejas to senukas Reideris, 2017 09 06 20:33
tu man tai jau sakei 100 kartu! Kas laukia rusu ir Asado! Labai sustras komentuoti kas ju laukia, baubas kazkoks!!! Pakomentuok geriau:

Savo issakytas prognoze del Alepo kritimo -
prognoze kad al nusra paims Hama (hamos puolimo metu)-
Asadas neturi sansu issilaikyti ir tuoj zus nes NEKONTROLIUOJA vandens ir naftos saltiniu -
Pakomenuok savo zodzius del Dei ezzoro kritimo Isis, NES isis paskelbe ten savo kalifata -
Pakometuok neisvengiama turku smugi asadui ir rusams i nugara -
Pakomentuok prasau savo teigini del al babo chaoso nes is rusiu islys isis ir viskas bus susprogdinta nes jie to tik ir laukia -


PAKOMENTUOK prasau savo teigini kaip galima kariauti kara kai tu ji pralaimi DABAR??? Nematau JOKIOS logikos tavo sakiniuose! ir nereikia man dumti akiu apie teorija, as su vikipedija ar vadoveliu gincytis nenoriu, pats galiu pasiskatyti! Tu savo prognozes senuk geriau persvarstyk, tiek prisnekejes patylek geriau!!!

Reideris, 2017 09 06 18:23
o dabar kaimieti, koks karas vyksta?? Ne partizaninis???
--------------------
Dabar vyksta du karai:pilietinis ..Ir karas su okupantais:Pilietinis-religinis tarp sunitu ir siitu ..:)Ir kars su okupantais:prieš rusus,irana,Hezbolach teroristus ir DAEs teroristus kariauja kurdai ir nuosaikioji opozicija,Pries Asada kariauja visa likusi Sirija,sunitai,kurdai,krikscionis druzai ir t.t.

Partizaniniame kare priešininkai tanku ir artilerijos,bei aviacijos nenaudoja..Ja naudoja tik stipresne puse,silpnesne,deda minas,organizuoja pasalas,žudo policininkus ir kitus stiprenes puses pareigūnus,bei remejus okupantus{rusus,iraniečius..:))

Pasikaityk Zigmo Stankaus "Kaip tampama albinosais"..Tada suprasi kas laukia rusu,Asdo ateityje..:))Ir kuom partizaninis karas skiriasi nuo dabar vykstančio..:)

Pasekejas to tatarin, 2017 09 06 15:08
As nezinau is kur tu islindai, bet su tavim as jokios diskusijos nevedziau! Be to tavo teiginys apie mano desparatiska juoka ir teigima kad as nieko neteigiau mane glumina, nes jei paskaitysi komentarus apacioje, po siai dienai mano prognozes geopolitinei/karinei situacijos analizei buvo daug labiau tikslesnes nei Gerb Reiderio!
Tuo atveju noreciau pabrezti, kad tavo pacio teiginys apie NEAPIBREZTA PARTIZANINI KARA irgi yra labai neaiskus ir miglotas, kur realiai jokio teiginio ar konkrecios prognozes tu nepateikei, o kazka numykei kaip visiskas asilas!

P. S. Noreciau atkreipti demesi, kad kita nuomone, nebutai yra prorusiska!!! As pateikiau savo izvalgas kurios pasiteisino! Ir ne karta, nagrinejant prieinamus saltinius, faktus ir ju itaka besiklostanciai situacijai! Ka tu man bandai pasakyti, kad daryti NEPRIKLAUSOMA analize turiu arba klysti kaip Reideris, kuris NETEISINGAI vertina dauguma ivykiu/faktu arba jei as kazka pasakau kaip ten kazkas mano nuomone bus(kas pasiteisino nekarta) as patampu is karto prorusisku??? Tada anot taves BBC irgi prorusiska nes vakar parase kad dauguma mano kad Asadas laimes?!? As tiesiog vertinu situacija, prie ko cia prorusiskumas kvaili!!!


P. P. S. Pora perliuku is tavo teiginiu - tu sakai ju laukia partizaninis karas, o dabar kaimieti, koks karas vyksta?? Ne partizaninis??? Tai jei jie laimi si partizanini kara, kaip manai kodel jie nagali laimeti ir sekancio(arba to pacio), nes pinigus juk skyre Sauditai ir visi kiti ir anksciau (o dbr Kataras nusimete, girdejai kazka apie sia krize, matyt ne, kad sneki kaip reideris sena plokstele). Na tu ir kelmas!!!
Beje, ne rusai laimes si kara, ir ne vien rusai ji laimi - o SAA!
Netgi tavo naudojamas palyginimas rusu su aborigenais yra labai labai perlenktas (bandant pazeminti rusus), toks rasymas/lyginimas parodo tavo kaip asmenybes/analitiko nerastinguma/nekompetetinguma nes as toki teigini galiu lengvai paneigti, del to tu turetum suprasti kad tokiu dalyku geopolitineje sio portalo erdveje tu rasyti neturetum! BET, vis tik tu parasei toki nerimta teigini ir teigi kad tai grynas faktas! Taigi, esi labai jau nekompetetingas... :( Tavo vietoje patyleciau...

Tatarin, 2017 09 06 13:05
vIEN TIK DESPERATIŠKAS HAHAHHAAA IR DAUGIAU NIEKO..NE PO TO KAI RUSIJA NUGALĖS DAES PRASIDĖS RUSU AUKSO AMŽIUS,KAI RUSAI GYVENS DAR BIEDNIAU NEI AFRIKA,O TECHNOLOGINIU LYGIU BUS ATSILIKĘ LABIAU NEI AMAZONES ABORIGENAI..APIE TAI KA RAŠO "REIDERIS" KALBA PATYS RUSAI ATVIRAI,KAD JU LAUKIA SIRIJOJE ILGAS IR PAGL VISKA SĖKMINGAI BAIGTIS NEGALINTIS PARTIZANINIS KARAS,NES SIRIJA APSUPTA PRIEŠU,KURIE REMS APMOKYS IR FINANSUOS PARTIZANINI KARA..PAVYZDŽIUI SAUDO ARABIJA ŠIAM REIKALUI 2017METAIS SKYRĖ 20 MILIJARDU USD..O TU TOLIAU ŽVENK..NESVARBU,KAD ŽVENGI DURNAI SVARBU,KAD PRORUSIŠKAI?.....

pasekejas to susireiksmines senukas reideris (lenta.ru), 2017 09 06 10:59
hahahahhahahahhahahahhahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaa

ko is taves dar tiketis- prasides antras afganistanas

hahahaha
toks ispudis kad tu asmeniskai koordinuoji vusus madzochedus hahahahaha

sakai kad isis jau seniai kaip KARINE organizacija zlugus, o tada mat jau prasides partizaninis karas hahaahha na tu seni visai jau jau nesipezi kad man jau nebera ka tebesakyti! tai jei jie zluge kaip jie kariaus??? Bajeristas



Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 09 06 00:05
tEN KUR BRITAI ATSITRAUKE,NE jav SAUGUMO ZONA,O BRITU..iR NIEKUR JIE NEATSITRAUKE,O TIK PEREJO I jORDANIJOS PUSE,IS TEN RUOSŠ BAJAVYKUS ,PARTIZANINIAM KARUI PRIEŠ aSADA..JAV SAUGUMO ZONA ŠALIA IRAKO SIENOS..:))

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 09 06 00:02
Kazin ar ne geda but rusams teroristu sąjungininkais?))
-------------------
Отряд сирийской армии и бойцы союзных сил прорвали окружение боевиков террористической группировки «Исламское государство» (ИГ, запрещена в России) на юго-западном направлении Дейр-эз-Зора и встретились с защитниками города. Об этом РИА Новости рассказал источник, близкий к «Хезболле», чьи бойцы участвуют в боях на стороне сирийских военных.
-------------------
Netgi rusu spauda pripažįsta,kad Asado ir rusu sąjungininku yra PASAULINĖ TERORISTINĖ ORGANIZACIJA"HEZBOLACH"....:))))
dAR DAUŽGIAU RUSAI YRA "HEZBULACH"AVIACIJA VIRS DEIEZORO.:)NEVELTUI PLINTA ŠUKIS PAČIOJE RUSIJOJE"GED BUT RUSU TERORISTU REMĖJU"..:))
*********************
kas del tamstelės rašliavos,tai niekam tqas Deiezoro deblokavimas neidomus..::))DAES kaip karinė-valstybinė organizacija yra žlugusi seniausiai..Visiems idumu tik kiek žus rus,Hezbolach teroristu ir Asaditu is vienos puses ir DAESininku is kitos puses,tikėkimės,kad ir viena ir kita puse patirs tukstantinius nuostolius,o rusai dar didžiulius piniginius nuostolius..:))


SIRIJOS OPOZICIJA JAU SENIAI SUMODELIAVO KITA SIRIJOS KONFLIKTO FAZE:PARTIZANINI KARA ASADO IR RUSU KONTROLIUOJAMOJE TERITORIJOJE..KAI TIK ŽLUGS DELEZORAS ,DAESININKAI PRISIJUNGS PRIE PARTIZANINIO KARO FAZES..
----------------
SIUO METU SIRIJA PADALYTA I 4 ZONAS:1JAV{kurdų,krikščioniu druzu ir kitos nuosaikios opozicijos}apie 40proc.salies teritorijos..2Turku{su turkomanu gentimis priesaki apie 15-20proc...3.Asado{rusu,Irano,Hezbolach:))-30-35proc.Ir 4.Kitos opozicijos 5-15proc..{Asado zona neitvirtinta ir procentas sviruoja:)

Tokia padėtis pries ANTRĄJA KARO {PARTIZANINIO:))FAZE
------------------


Postscriptum:greit Asadas susidurs su realybe,kai JAV niekam nepranesusi isplečia savo zonos ribas 20-40km.:))ir viska naikina su aviacija tose ribose,o Asado kontroliuojamoje zonoje vyks kruvina mesmale,kai bus sprogdinam,zudoma,šaudoma i rusus,Irano spec .pajėgas,Hezbolach teroristus ir Asaditus..prasides antras AFGANISTANAS..:))

Pasekejas to senukas Reideris, 2017 09 05 15:39
Rasai - Tesiasi nuostabus rusu"nuotykis"Sirijos dykumuose:))

Sutinku! - Sveikinimai is deblokuoto Dei Ezzoro! Geras pomidoras tau i nosi! Kaip geopolitikos analitikas esi apksritas nulis! Sakei kad Damaskas nekontruliuoja nieko, o cia vat pasirodo kad atsieme VISA centrine Sirija su NAFTOS, VANDENS IR DUJU SALKTINIAIS (tu sakei kad nieko tokio nekontroliuoja), Dei Ezzoro deblokavimas uzkerta kelia kurdu verzimuisi i salies pietus, ir suteikia visos pietryciu sirijos konrtoles grazinima Damaskui! Cia ne kaimas, kaimieti, o labai svarbus miestas su siaubingai svarbia geografine padetimi! Bet tu senuk to juk nesupranti, arba, nenori to pripazinti, nes anksciau sakei kad ISIS sia savo nauja sostine paims (dabar geda del siu zodziu del to menkini sio mieto svarba)! O dbr va, nepaime, tu klydai! Su pietu Sirija as tau jau numeciau saltini, kur Britai atsitrauke is bazes prie Jordanijos sienos, kur tu rekei kad ten atseit JAV saugumo zona!!! Kaip tu akcentavai kad ten bus klestejimas ir Asado pajegos ten nebelys nes gaus per dantis (po to kai US subombino viena is sarvuociu kolonu)! O vat tau vel per nosi su slapiu skuduru! Atsitraukia vakarai is to regiono ir visi barzdukai issibegioja! Nebelieka tavo saugumo zonos!!!


Kaip ten tu sakei - Asadas nekontroliuoja nieko tik savo rumus ir rusu bazes! O rusai paklos milijardus ir nieko nepasieks... Kokia apgailetina prognoze kuri su trenksmu bliuksta! Vajej Vajej...

P. S. rasai - Matyt jie žino kažka daugiau nei senelis pasaku pliurpėjas?:))
Ir ka gi tas senelis Reideris gali zinoti daugiua nei kiti? Pabreziu kad senelis reideris neskaito angliskai, KRITISKAI nenagrineja saltiniu, remiasi tiktais Lenta.ru ir Solovjovo laidomis, 8tos klases istorijos vadoveliais apie Afgana, kas jam padeda viska viska lyginti su afganu!


P. P. S. Sirijoje zuvo 2 kariai apie kuriuos pranese Rusijos Ginybos ministerija. Tai ne divizijos apie kuriuos tu snekejai. Kaina kuria moka rusai uz savo pergales... arba kisimasi i tarptautine politika... vadink kaip nori...

https://www.reuters.com/article/us-mideast-crisis-syria-russia/two-russian-soldiers-killed-by-shelling-in-syrias-deir-al-zor-province-ifax-idUSKCN1BF2F7

Deblokuotas Dei Ezzoras-
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-41162683

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 09 05 10:10
Tesiasi nuostabus rusu"nuotykis"Sirijos dykumuose:))
---------------
В Минобороны сообщили о погибших в Сирии российских военных
https://lenta.ru/news/2017/09/04/syria/

----------------------
Jau greit ,greit Sirijoje bus sutriuškinta DAES,,,Ale Asado ir Putino veiduose kalbant apie Sirija nesimato šypsenų..:))Matyt jie žino kažka daugiau nei senelis pasaku pliurpėjas?:))

Reideris to VVER, 2017 09 04 21:07
Palaukit, tamstele, ar tik pries keleta menesiu jus nezvieget kad turkai jau tuoj tuoj sutvarkys rusija? O dabar jau "perdoganas" :)

Beje, sirijos armija labai arti prie deirezoro, labai tiketina kad artimiausiu metu matysime blokados pralauzima :)
--------------------
Mokomes is Rusijos propagandos..Kai mums nenaudinga Perdoganas,kai naudinga Raicapas Erdoganovičius.))


Tikiuosi išvaduos ta Deiezora..O be vaduojant is Asado puses bus padeta pora tukstančiu galvu {tarp ju irrusu..:))...Tuo pačio tikiuosi ir is DAES puses ten nuostoliai gali but ir 3000..Mums nuo to tik geriau..tikiuosi Rusija i Deiezoro isvadavima investuos 30-50milijonu doleriu..Viskas pagl plana Varanas

VVER, 2017 09 04 16:37
Tegulo dar Perdoganas paisterikuoja del baziu ir slepiamu JAV teritoirijoje Turkijos priešu,bei pamasto įsigyt priešlėktuvinės gynybos kompleksu is Rusijos pamatys dar ne to

Palaukit, tamstele, ar tik pries keleta menesiu jus nezvieget kad turkai jau tuoj tuoj sutvarkys rusija? O dabar jau "perdoganas" :)

Beje, sirijos armija labai arti prie deirezoro, labai tiketina kad artimiausiu metu matysime blokados pralauzima :)

Pasekejas to senelis Reideris, 2017 09 04 15:34
Analitikas... tfu...

Britain has quietly halted its training of Syrian rebels, reflecting growing acknowledgment among key opposition backers that President Bashar al-Assad has victory in his sights.



http://www.telegraph.co.uk/news/2017/09/02/british-troops-halt-training-syrian-rebels-world-powers-distance/?WT.mc_id=tmg_share_tw




Pasekejas to senelis Reideris, 2017 09 03 13:36
Pats sau sugebi priestarauti VIENAME savo komentare! Sakai kad jau JAV iskeite turkija, ir jei turkai sakosis, jiems dar blogiau bus, o po to sakai kad turkai nebus Putino sajungininkai nes jie pries Irana? haha Tai ka turkams daryti?? Na tu ir ANALitikas haha anot taves erdoganas sedes rankas sudejes ir lauks didziojo Kurdistano iskilimo! Kai visos regiono valstybes - Turkija, Sirija, Irakas, Iranas turi viena sutarimo taska?!? Joms nereikia Kurdistano! Matai senuk, va cia jie visi ir gali susitarti! Turkams apsimoka palaikyti Damaska, nes sis atstatys savo kontrole ir neliks kurdu problemos, palaikydamas damasko suvereniteta Erdoganas tuo paciu gales sumazinti Irano itaka! Turkams reikalingas nepriklausomas damaskas! Vat cia ir interesai! Tu aisku, turi savo nuomone apie viska, ale sarvuociai padovanoti kurdams keicia kazka hahaha, na bet tu ir kelmas vis tik... senelis svajotojas

Ateis laikas as dar pasityciosiu is taves, nebijok!



Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 09 02 12:24
Ar tu bent suvoki,kad rašai fantazijas apie Asado{rusų:))-kurdu "kompromisus?:))Durniau tu,neiškeis o jau iškeitė,tik kol kas neoficialiai..:))Tegulo dar Perdoganas paisterikuoja del baziu ir slepiamu JAV teritoirijoje Turkijos priešu,bei pamasto įsigyt priešlėktuvinės gynybos kompleksu is Rusijos pamatys dar ne to..:)Erdoganas jau gavo per nosi kai JAV kurdams pradejo tiekt šarvuotaja technika,dar pasidraskys atsiras ir pirmoji kurdu tanku su Abramsais brigada..:))O tu toliau gyvenk roziniuose sapnuose,kur Erdoganas Putino sajungininkas,Erdoganui ruskis Sirijoje niekam nereikalingas nes trukdo jam tapt regionine galybe ir padeda atsirast Iranui kaip regioninei galybei..:))Toki sajungininka net kosmere nesuspnuosi ir turet nenoresi..:))

Jei nori lygtis del butu nebuitu rusu pergaliu ,tai lykis su bepročiais durnyne.As tau rašau,kad Asads prakniso Sirija su rusu pagalba ir dabar galės vadintis Damasko karalaičiu,tik karalysteje isilgai skerssai bus tratinama Irano ir rusu,bei sprogdinama sunitu pajėgu..:))O tu man vėl apet dvacat pet rašinėji kaip šaunios VKS Rusijos koki kaima Asadui padejo uzimt,arba aiškini,kad neprireiks net pusmečio ir Asadas pakels ve;liava virs DElAzoro griuvėsiu..:))Tik kokia strategine reiksme turi tos Asadopergales,jei puse salies kontroliuoja JAV su kurdais o dar 10pro turkai su savo gentimis?:))

Pasekejas to senelis Reideris, 2017 09 01 19:17
ne fantazijose esme! Tu teigi kad JAV iskeis miglota Kurdistana i Turkija! Esi daunas... Bet kas ten zino, gal pas Trampa tokie patys daunai kaip tu sedi... Tada Putinas tures nebloga sajungininka artymuosiuose rytuose!
Ner cia ka lazhintis su tavim, man uzteks ir to kad prasiksi man su Krymu! Taip kad su tavo teiginiais as nesilazhinsiu, nes tu man net neketini duoti zodzio, issakai savo taisykle, ir nori kad as su tavo VIZIJA sutikciau ir uz ja LAIDUOCIAU! Ar tu visai debilas??? Is to ka tu rasai apie pergale as juk nieko nerasiau, net gi sakiau priesingai kad nebus pasiekta tokia pergale kuria tu piesi, kur mes skirtingai isivaiduojame sio konflikto sprendima! Tavo primityvumas man akis bado!
Su sirija bus matyt kas ten bus, galu gale as tiesiog is taves pasijuoksiu viesoje erdveje! Tuo tarpu eik kakot su savo sirijos lazhybom!

P. S. laukiam krymo grazinimo analitini seneli!

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 09 01 16:01
Klausyk kaip matau toliau as apie ratus tu apie batus..Tau buvo pasakyta del ko galim lygtis:Dar karta
**********
Lygtis galime tik del to ko varainto kur rusaio ir Asadas pilnai kontroliuoja Sirija..T.y rusu pergalė bus pripažystama tik tada,kai padėtis Sirijoje griš i prieškarine padėti,kai Asadas kontroliavo visur ir viska ir nebuvo JAV kariniu baziu Sirijos teritorijoje..:))Kada tai bus niekada..:))Rusai negali laimet karo
***************
o tu toliau pliauziji niekus apie dejure ir defakto..De fakto Kurdistanas jkau egzistuoja,de jure prireiks dar 10-20metu kovos kol bus pripažintas..Kad JAV pastate ant Kurdistano galima net neabejot..Ateityje Kurdistanas bus JAV ginklas Artimuosiuose rytuose statant i vieta ir rusus ir turkus ir Irana..:))Gali arba su tuom susitaikytar btoliau fantazuot apie "konpromisus "tarp Asado ir kurdu kur Asadas turi tik tau viena žinoma pasiulyma..:))Pagal tave toki kur kurdai atsakyt negales...Bet kad net fantazijos pas tave juokingos..:))


Pasekejas to senelis Reideris, 2017 09 01 14:52
bla bla bla, afganas, bla bla bla, sarvuociai, bla bla bla! Visuotinis pasipriesinimas tik tada kai asadas laimes, bla bla bla! Ta pati plokstele!... kuri vis keiciasi kai tu susimauni, ir buve svarbus dalykai patampa tau nebesvarbus... haha...

1. As nesiulau lazhintis del dei ezoro, tai kam tu vel ta pati rasai?
2. As nesiulau lazhintis del sirijos, nes mes ir net tu pats nesugebi apibrezhti pergales ribu ir kas bus skaitoma - laimejo kara! O siulai tik tau priimtina varianta su VISISKA KONTROLE! Kas tu per myhznius esi, bailys is didziosios raides! Tai jei Asadas sugebes islikti valdzioj, islaikyti valdzioj 80% teritorijos, ar suteikes autonomija kurdams atsatys valstybes vientisuma, su centrine valdzia Damaske anot taves cia bus jo pralaimejimas??? Kelmas tu...
3 Siulau lazhintis del kurdu nepriklausomybes! Tu ka tik pasakei kad jie jau ja de facto turi! Vadinasi kaip SAKAI, svarstys ne de fakto, o DE JURE! Teisini pripazinyma!
Tavo zodziai! Pats ka tik parasei! Taigi, kada, tavo analitiko galva tavo kurdai gaus nepriklausomybe teisiskai, kada jie bus de jure! Rezhk data!

P. S. O tu supranti ka reiskia de jure apskritai senuk? Ar vel snekesi apie afgana ir indenus? Jei supranti tada pakomentuok savo de jure ir pasakyk man data, kada Kurdistanas (jei toks bus ne vien geografinis pavadinimas), bus sukurtas teisiskai? Ir kaip tai bus, nes man atrodo tu nesupranti ka tai reiskia...

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 09 01 11:21
. tu nezinai ka asadas gali pasiulyti,
----------------
Dar karta Asadas nieko negli kurdams pasiulyt,viska kurdai jau turi pasiėmę ginklu su JAV pagalba..Vieninteli pasiulima kuri kurdai svarstys..tai pasiulima suiteikt jiems nepriklsusomybe ne defakto..Defakto jie ir taip ja turi..:)Tai viskas,,Apie tai jau prieš pusmeti kalbėjo net patys rusai..:))Kurdam nereikia Asado leidimo skt ,duonuot ar kalbet savo kalba..Ta leidima jiems duoda 100tukst.armija ir JAV kaip sajungininko statusas..Viskas..:)Finita le komedija..:))

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 09 01 11:18
MATAI ,GAL IR MIGLOTAI,BET FANTAZIJŲ APIE KOMPROMISUS NERAŠINĖJU..
Nustok skeist rus propogandos sklepus..Ai,ai ai žmonės žudomi Barselonoje,Londone ar dar kur.Taip visalaik buvo ir bus..Žmonės žudomi SanPeterburgo metro o to niekada nebuvo,tai Rusijos imperinės politikos pasekmė..Nustok gyvent savo ir Rusijos avinu fantaziju pasaulyje:viusam pasauliui priešas NR vienas yra buvo ir bus rusai,tik po to terorizmas ar dar kas nors..Tiesiog susitaikyk su tuom..:))

Klestėjimas tai kai tavo zonoje nieks nešaudo ,nesprogdina,nevykdomos žudynes etniniu ar religiniu principu,kaip kad tai daro Asadas budamas siitu-alavitu naikina sunitus..:))Bet tau to nesuprast tua gi vis kas prieš Asada tai DAES..:))

Lygtis galime tik del to ko varainto kur rusaio ir Asadas pilnai kontroliuoja Sirija..T.y rusu pergalė bus pripažystama tik tada,kai padėtis Sirijoje griš i prieškarine padėti,kai Asadas kontroliavo visur ir viska ir nebuvo JAV kariniu baziu Sirijos teritorijoje..:))Kada tai bus niekada..:))Rusai negali laimet karo ..KAD IR KIEK PASKELBTU NUZUDE TERORISTU,SUNAIKINE SARVUOTOSIOS JU TECHNIKOS AR UZEME EILINIU MIESTU PAVERSTA GRIUVESI..vISA TAI JAU BUVO aFGANISTANE,KAI BUVO SALIS PER 1 METUS UZIMTA,O PO TO PRASIDEJO VISALAIUDINIS PASIPRIEŠINIMAS OKUPANTUO RUSUOI..aSADOS LAIOMAS TOKS PAT OKUPANTU KAIP IR RUSAI NES REMAISI SIITAIS Irano..:)

Nusišikt man ant to griuvėsio DelAzoro..Jis man sbvarbus tik tiek kiek ten galvu padėtes Asaditai ir rusai is vienos puses ir is kitos puses DAESininkai..Va ant tiek jis svarbus..Nebius Del Azoro,musis persikels i kita vietoveir tesis tol kol rusai nuspręs begt is salies kartu pasimeme ir Asada,..:))
--------------------------

pasekejas to susireiksmines senukas reideris (lenta.ru), 2017 09 01 10:58
Na matai, tu prirasai labai miglotai, naudoji tokius teiginius kaip bombu sproginejimas (sprogineja bombos daug kur, zmones zudomi ner Londone ar Barselonoj, del to lazhybu nugaletojo nustatymas beveik neimanomas), tokius teiginius kaip klestejimas - kaip tu kaimieti gali apibudinti klestejima??? Kaip butu imanoma nustatyti lazhybu nugaletoja tokiom neaiskiom salygo???
As paminejau Deir ezzora nes tu buvai sakes, ir akcentaves kad tai svarbus miestas, kuriame ISIS ikurs savo nauja SOSTINE! Tai tavo zodziai. kaip matau apsisikai, ir dabar anot taves cia jau kaimas, ir nesverbus kaimas! Bala nemate!
Dabar senuk, tu sakai kazka apie kurdus - eina link nepriklausomybes! Kurdu nepriklausomybe!!!
Taigi, jei jau toks sustras, siulau lazhybas siuo klausimu! Jis gan konkretus!
As manau negaus kurdai jokios nepriklausopmybes! Max ko jie gali tiketis - autonomijos Sirijos sudetyje!
Tu teigi apie nepriklausomybe! Taigi, rezk savo prognoze, ir data, kada, bus ta tavo nepriklausomybe!

p. S. tu nezinai ka asadas gali pasiulyti, o as zinau, tu nenumanai kokiu problemu kurdai turi, o as numanau, vat ir pazesim! Tu juk geopolitinis genijus, o as nieko nemoku! Tai nemyzh, tu juk zinai kada bus kurdu nepriklausomybe! Nagi, juk nori lazhintis apie sirijos realybe! Nagi!

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 09 01 10:25
Sakiau kad bus ieskoma kompromiso su kurdais, deskalacines zonos ir panasiai!
----------------
Tu tikrai esi bukas,o tavo bukumas yra pavydėtinas asilo durnumas..Kurdai eina link nepriklausomybės,turi savo armija su šarvuočiais padovanotai JAV,kurdu teritorijose JAV karinės bazes su JAV aviacija atliekančia kurdu oro pajėgu funkcija.o tu toiau bukai aiškini apie "kompromisus"..Kam kurdams tavo kompromisai su Asadu,kuris nieko kurdams pasiulyt negali,to ko kurdai jau patys neturi?:))Gal Asdas sutinka su kurdu nepriklausomybe ir Kurdistano ikurimu?:)Jei ne tai kurdams is Asado daugiau neiko nereikia,visa kita jie jau turi ir pasiėme tai diplomatijos su JAV ir ginklo jega..:))Galvok ka rašai nes darosi jau nejuokinga,bet graudu..:)

Kam su tavim lygtis del DEL-Azoro..Sisirask koki mažesni kaima žemelapyje,kuri rusai sus savo aviacija baigoia paverst akmenu kruva,o Asdas ir Rusijos tv tuoj paskelbs kad isvadavo is DAES,bus tas pats..LYGSTAMES IS TO mKAD ASADAS PRARADO SIRIJA IR TEKONTROLIUOJA PAJŪRIO RUOZELI..:))Is TO KAD ASADO IR TERIRITORIOJOJE NIEKADA NEBUS RAMU SPROGINES BOMBOS,O RUSAI IR ASADS BUS AMŽINAI APŠAUDOMI,SPROGDINAMI ŽUDOMI,KAIP AFGANISTANE,O TUO TARPU JAV SUAGUMO ZONOSE BUS KLESTEJIMAS IR RAMYBE..NESINORI NES SPUPRANTI,KAD TAI KA S RAŠAU TAIP IR BUS..:)

Pasekejas to kaimietis Reideris, 2017 09 01 00:19
apie ka tu cia senuk? gal gali man prasau surasti kur as komentavau kur atseit JAV pralaimejo? Netgi praitame savo komentare rasau apie tavo prognozes pensininke, prognozes, ir nenaudoju tavo nukvosusiu sirgalisku teiginiu - laimejo/pralaimejo! Bliamba koks tu bukas!
Sakiau kad bus ieskoma kompromiso su kurdais, deskalacines zonos ir panasiai! Politinis procesas, laiui begant Damaskas atstatys kontrole salyje.

jeigu nori priedurniau, prasau, galim lazintis! Del Dei Ezzoro deblokavimo? Tu kiek prisimenu sakei kad jis kris, o as sakiau ji puses metu begyje deblokuos! Na tai kaip? lazinames? Nes tu pats kaimieti nezinai ka sneki, laimejo/pralaimejo lygio sirgalius! Gali rezht savo prognoze ir paziuresim!

Tatarin, 2017 08 31 23:16
Taigi reideris buv teisus..:))Po rusų "pergaliu" niekas lygtis su reideriu nenori..:))Prorusiški pizdukai gali tik pizdelint ir blevyzgot apie Asaditu ir rusu pergales..Konkretik zero..:))......................

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 31 00:10
Ko toks nervingas pasakoriau..Jau nori lygtis del Sirijos myžniau,ar vis dar tebebijai?:))Juk Asadas jau laimejo ir rusai laimejo,JAV praloše..Tai lygstamiems?:))Jei ne tai slėpkis po lapais..t.y toliau grožekis butomis nebutomis rusu ir Asado karinėmis ir ypač diplomatinėmis pergalėmis,ko pasekoje Asadas prarado puse šalies kontrole ,o i 40proc teritorijos apskritai įvažiuot negali,nes pralaimetojai pendosai ima ir isgarina Asado tanku ir šarvuočiu kolonas..SVEIKAS ATVYKĘS I SIRIJA SU 8 JAV KARINĖM BAZĖM.,.:)i sIRIJA KUR 50PROC TERITORIJOS NUSIPJAUT IR ASADA IR I RUSAS IR JU PERGALES..:))

Pasekejas to kaimietis Reideris, 2017 08 30 21:59
Vajej, ka matau, ar tik tu ka tik nepripazinai kad apsikakojai su visomis savo Sirijos analitinemis prognozemis?!?

Reideris, 2017 08 30 18:19
IR APSKRITAI RUSAI LAIMI VISUR KUR TIK GALI..:))BEDA TA,KAD VISI"PRALAIMĖTAJAI"GYVENA 1000KART GERIAU NEI RUSAI..PAVYZDYS VOKIETIJA..:)

Reideris to VVER, 2017 08 30 18:15
Buves amerikos ambasadorius sirijoje: Asadas jau laimejo :)
https://www.thenational.ae/world/the-americas/assad-has-won-says-former-us-ambassador-to-syria-1.623562
----------------
Vis dar esantis JAV ambasadorius Rusijoje..Rusai turi džiaugtis ,kad JAV pasirinko sankcijų varianta o ne karą..:)

VVER, 2017 08 30 17:25
Buves amerikos ambasadorius sirijoje: Asadas jau laimejo :)
https://www.thenational.ae/world/the-americas/assad-has-won-says-former-us-ambassador-to-syria-1.623562

Reideris to Vytenis, 2017 08 30 11:37
Nu skaniai pasijuokiau is tamstos prorusišku{jei dar tiksliau:))proimperišku pamąstymu ir bandymu sau naudingai impretuot pasaulio istorija..:))Bandymas palygint cekus ir slovakus su ukrainiečiais ir rusais daugiau nei nei juokingas..:)Tai du skirtingi atvejai ir tiek..Ir butent Cekoslovakija skilt priverte TSRS žlugimas,nes anksčiau centras to paprasčiausiai neleido..:))

VA SITUACIJA REALI TARP UKRAINIEČIŲ IR RUSAKALBIU{Ukrainoje NERA JOKIU RUSU,TAI RUSAKALBIAI,RUSAI YRA RUSIJOJE..:))TAIGI NAGRINĖJAM:
XXamz.pirmoje pusėje rusai su Stalinu priešaki Ukrainos tautai užtaisė Holodomorą{teigiama, kad badą tikslingai suplanavo sovietų valdžia, kad pažabotų ukrainiečių nacionalizmą"Vikipedija...,ko pasekoje 7-10milijonu{pagal kitus skaičiamis buvo nuzudyta virš 20milijonu ukrainiečių:) ukrainiečių mirė is bado,o i ju viena{dabartine LNR ir DNR:))buvo atkelti kolonistai rusai...
Praėjo 70metu ir dabar tiek Kolonistai bando atsiskirt ir suskaldyt Ukrainos valstybe,tad nenuostabu,ka Ukraina priešinasi ginklu,o vakarai juos palaiko ir palaikys ateityje..JEI RUSAI NORI KURT BANANINES RESPUBLIKAS LAI KURIA RUSIJOJE O NE SVETIMUOSE VALSTYBĖSE..:)
UKRAINOJE ŠIOU METU STABDOMA RUSU POLITIKA"KAD RUSIJA BAIGIASI TEN KUR BAIGIASI RUSAKALBIAI...

DABAR VOKIETIJOJE GYVENA PER 4 MILIJONUS RUSU,TAI GAL IR TEN PABANDYKIT ATSISKIRT IR IKURT BABANINE RESPUBLIKA?:)O GAL NORETUMET SUKURT DAUGPILIO AR NARVOS RUSU RESPUBLIKAS?:))

MANAU ,KAD UKRAINA DARO VIS TEISINGAI APŠAUDYDAMA DONECKA ,LUCHANSKA,IR KITUS MIESTUS KUR DAUGUMA GYVENA RUSAKALBIAI,KOL JU NEBUS ATSIKRATYTA TOL RAMYBES UKRAINOJE NEBUS...
KAZACHSTANAS TA JAU SENIAI SUPRATO,TAD VISAIS BUDAIS STENGIASI ISGRUS LIKUSIUS RUSUS IS SALIES{KASMET IS KAZACHSTANO BE APŠAUDYMU PABEGA 30-40TUKST RUSU..SVEIKINTINAS LATVIJOS IR ESTIJOS PAVYZDYS KUR PILIETYBE NESUTEIKIAMA NEI OKUPANTAMS NEI JU PALIKUONIMS PO 1940METU ATVYKUSIEMS KOLONIZUOT TU SALIU,DAR 20METU IR TA PROBLEMA ISNYKS SAVAIME ISMIRUS PASKUTINIAMS ASMENIMS BE PILIETYBES..UKRAINA TIEK LAUKT NEGLI,TAD DONECKA,LUCHANSKA IR KRYMA GRAZINS TIK TUO ATVEJU JEI NEBELIKS RUSAKLBIU,O IKI TO LAIKO JIE BUS NAIKINAMI VISAIS IMANOMAIS BUDAIS..NET SOLOVJOVAS PRIPAŽINO,KAD ŠI UKRAINOS POLITIKA LABAI EFEKTYVI..UKRAINAI PER TRUMPA LAIKA 3 METUS PAVYKO ATSIKRATYT 1,5MILIJONO RUSAKALBIU IS DONBASO..KAZACHSTANAS PER 10 METU TEPAJEHGE ATSIKRATYT 400-500TUKST..:))

Vytenis to Reideris, 2017 08 29 23:35
"Jei ukrainiečiai nori susigrąžinti Donecką ir Luhanską, turi būti organizuojamas plataus masto puolimas.
-------------------
Tai negi tam,kad vakarai susigrąžintu rytų Vokietija,rytu Europa,Pabaltijy reikėjo kokio plataus puolimo?:))Ne užteko sankcijų.:))Jos yra ir dabar..:))"
-----
Tavo problema yra ta, kad tu neteisingai interpretuoji įvykius. Pateikiu paprastą pavyzdį. Tuoj po Sovietų Sąjungos žlugimo Čekoslovakijos valstybė skilo į dvi dalis: Čekiją ir Slovakiją. Dėl kokių priežasčių skilo Čekoslovakija? Ši valstybė tikrai neskilo dėl to, kad žlugo Sovietų Sąjunga, kad Vakarai pasiekė pergalę Šaltajame kare. Čekoslovakija skilo dėl to, kad čekai ir slovakai tiesiog ėmė nebesutarti tarpusavyje. Jie pripažino vieni kitų nepriklausomybę ir taip susiformavo dvi valstybės. Identiška situacija susiklostė ir Ukrainoje. Ten ukrainiečiai ir rusai ėmė nebesutarti tarpusavyje. Logiškas problemos sprendimo būdas yra ukrainiečių ir rusų atsiskyrimas. Ukrainiečiai ir rusai turėtų pripažinti vieni kitų teisę į laisvą apsisprendimą. Kryme, DLR ir LLR gyventojų daugumą sudaro rusai. Dėl to logiška, kad rusai savo teisę į laisvą apsisprendimą įgyvendintų būtent šiose teritorijose. Bet ukrainiečiai ir rusai, kitaip nei čekai ir slovakai, nusprendė konfliktą išspręsti karinėmis priemonėmis. Blogiausia yra tai, kad Vakarai šioje situacijoje nusprendė pabūti ne objektyviu arbitru. Vakarai savo ekonominėmis sankcijomis, paskelbtomis Rusijai (kuri, beje, šioje situacijoje negali būti objektyviu arbitru, nes viena iš konfliktuojančių pusių yra rusai), akivaizdžiai palaiko vieną iš kariaujančių pusių, t.y. ukrainiečius. JAV pasisako už Ukrainos teritorinio vientisumo atstatymą ir tokiu būdu nesąžiningai elgiasi rusų, gyvenančių Ukrainoje, atžvilgiu, nes pažeidžia jų teisę į laisvą apsisprendimą. Likimo ironija yra tai, kad amerikiečiai, pasisakydami už Ukrainos teritorinio vientisumo atstatymą, iš esmės pripažįsta, kad kažkada jų priešų-Sovietų Sąjungos lyderių (Stalino, Chruščiovo, Brežnevo)-iniciatyva nubraižytos vidinės Sovietų Sąjungos respublikų sienos yra teisingos ir neginčytinos. Juk tos sienos buvo braižomos maždaug tokiu principu: Stalinas nusiperdžia Kremliuje ir nusprendžia, kad Vilniaus kraštas turi priklausyti Lietuvai, Stalinas dar kartą nusiperdžia Kremliuje ir nusprendžia, kad Klaipėdos kraštas turi priklausyti Lietuvos SSR. Kodėl Ukrainos rusai turi kentėti dėl to, kad kažkada Sovietų Sąjungos lyderiai nusprendė jų gyvenamas teritorijas priskirti Ukrainos SSR?

VVER, 2017 08 29 22:13
Kitomis naujienomis Rusija VKS,patarėjai ir Asadas gerai gavo kailin prie Del-EZ-ORO..:))Rusai teisinasi,kad DAES ten permetė tūkstančius bajavyku ,simtus vienetu šarvuotosios ir kitos technikos,artilerija,minosvaidžius ir net tankus..Is kur pas teroristus šarvuočiai ir tankai Rusijos gynybos ministerijos atstovas paaiškint nesiteikė,matyt pritrūko fantazijos..:))
3metus Rusijos kosminės pajegos dešimtimis tukstančiu naikina teroristus,ju technika,ir bac per kosmini portala atsiranda vis nauji tukstančiai bajavyku..:))

Nesuprantu, kaip sirijos armija atsirado prie deir ez zoro, argi ten prie naftos telkiniu neturejo ateiti amerika visiems laikams? :)) Gi pralauz deir ez zoro blokada ir galas kurdu marionetinei valstybelei :)

STOP KREMLIAUS PROPOGANDAI, 2017 08 29 18:24
Ko rusas per snuki gerai negaus tiek ekonomiškai,tiek kariniu požiūriu nieko nebus..Geriausias paskutinis pavyzdys Sirijoje,beliko tik cypimas ir bliovimas.....Ukraina geria daro,kad pastoviai kariaudama ir neduodama užšaldyt konflikto Donbase..Gal ateiti rusas prieš lysdamas pagalvos kiek tai kainuoja ir kuom tai kvepia....

Reideris, 2017 08 29 07:41

Сверхдержавные открытия

https://www.youtube.com/watch?v=YdaDdhhRy_I

Reideris, 2017 08 28 19:08
Kitomis naujienomis Rusija VKS,patarėjai ir Asadas gerai gavo kailin prie Del-EZ-ORO..:))Rusai teisinasi,kad DAES ten permetė tūkstančius bajavyku ,simtus vienetu šarvuotosios ir kitos technikos,artilerija,minosvaidžius ir net tankus..Is kur pas teroristus šarvuočiai ir tankai Rusijos gynybos ministerijos atstovas paaiškint nesiteikė,matyt pritrūko fantazijos..:))
3metus Rusijos kosminės pajegos dešimtimis tukstančiu naikina teroristus,ju technika,ir bac per kosmini portala atsiranda vis nauji tukstančiai bajavyku..:))
--------------
Террористическая организация «Исламское государство» перебрасывает под сирийский Дейр-эз-Зор крупные силы с бронетехникой. Об этом, как сообщает ТАСС, заявили в Минобороны России.

Reideris to Vytenis, 2017 08 27 10:33
Manau, pats laikas pasiųsti jį į frontą, kad prie Rusijos griovimo prisidėtų ne tik rašliavomis, bet ir realiais darbais. Tik abejoju, ar išliks toks drąsus, kai separatistai paims jį į nelaisvę.
--------------
Ne separatistai o prorusiški imperiniai teroristai..Naujas terminas vaikeli..:)Pratinkis,aplinka post sovietinėje erdvėje,dėl Putino politikos,"kad Rusija baigiasi ten kur baigiasi rusai "darosi rusams vis pavojingesnė ir nepalankesnė...:))|bijau ,kad Volinskaja reznia nepasikarto Donecke,po to kai ji"išvaduos"Ukrainos karinės pajėgos..:))Sako "imperiniu-teroristu"viršunėlės is DNR ir LNR tam ruošiasi aktyviai už prisiplėštus pinigus perka butus,namus,vilas Rasijoje ir ruošiasi ten bėgt..Buvo apie tai laida tv..Įdomiausia ,kad ta laida buvo Rusijos tv eteryje..:)


Vytenis to as, 2017 08 27 01:54
"reideris vienas rusija sugriaus ir kryma chakolam grazins pradzia jau padaryta geopolitikos portale".
----------
Manau, pats laikas pasiųsti jį į frontą, kad prie Rusijos griovimo prisidėtų ne tik rašliavomis, bet ir realiais darbais. Tik abejoju, ar išliks toks drąsus, kai separatistai paims jį į nelaisvę.

Reideris, 2017 08 26 19:56
Любовь по-кремлевски

https://www.youtube.com/watch?v=B1gbdE9__pM

Reideris, 2017 08 26 19:54
А. Сотник: «СИФИЛИС «РУССКОГО МИРА»

https://www.youtube.com/watch?v=AxZMruQ5V1M

Reideris, 2017 08 26 19:52
DAR AISKU RUSIJOS VALDZIA NACIONALISTISKA
-------------------
O už tapati Ukraina ,Pabaltijys,Moldova ,Gruzija,Lenkija kažkodėl Rusijos tv yra tarkuojamos,visaip žeminamos ir vadinamos fašistinėmis..:))Nors rementis tuom didesniu fašistu kaip Rusija nėra pasaulyje..:))

Pasekejas to kaimietis Reideris, 2017 08 26 19:07
As nieko nelaukiu kaimieti :) cia tu lauki Kryma kad drazins ar mordoras subyres! Visiskai niekuo neparemtos prognozes!
Tiesa as laukiu musu lazybu pabaigos, kad paziureti ar tu vis tik esi vyras kuris atsako uz savo klaidngas "analitines" prognozes ar vis tik esi myzhnius pensininkas koks manau ir pasirodysi esas!

LLL, 2017 08 26 16:31
UKRAINIECIAI KOVOJA UZ SAVO VALSTYBE O RUSIJA TO NPRIPAZYSTA,NORI KAD BUTU VASALE KAP BALTARUSIJA
DAR AISKU RUSIJOS VALDZIA NACIONALISTISKA IR IMPERIALISTINE

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 08 26 11:40
Kaip matai jis mano kad jo kiekvienas kometaras, kuri jis cia raso, (ir skaito gal kokie 5 zmones) alina Mordora, ir galu gale jis turbut asmeniskai nukaus Sourona ir grazins ta visu mylima Kryma :D
-------------------
gRIŽAI IŠ ATŠOSTOGU?:))vĖL DIRBI ZA MATUŠKU RASIJUŠKU?:))ZDIOS 2020GOD?:))

Reideris to Vytenis, 2017 08 26 11:38
Aktorius gimė Ukrainoje. Jis ukrainietis. Dėl to nenuostabu, kad kovoja ukrainiečių pusėje.
-------------------
Gimt Ukrainoje dar nereiškia but ukrainiečiu,va Donbaso teroristai ir 5 Krymo kolona irgi daugumoje gimė Ukrainos teritorijoje,bet ukrainiečiais nei patys saves,nei juo labiau Ukraina ju neskaito..Ju ateitis arba atgult tyliai Donbaso pelkėse arba but amžinais pabėgėliais matuškoj Rasijoj ..:))
Nei Donbasas,nei Krymas su rusakalbiais nei Ukrainai,nei Europai,nei JAV nereikalingi,Ukrainai reikalingos žemės be rusakalbiu..:))Tas pats ir Latvijoje ir Estijoje,kur rusakalbiams atvykusiam i Latvija ir Estija po 1940metu pilietybė nesuteikiama,kaip pasakoja patys rusaklbiai Rusijos tv,problema išssipres savaime per ateinančius 20-25metus,kai išmirs paskutiniai rusakalbiai be pilietybės..:))PUTINO POLITIKA,KAD RUSIJA BAIGIASI TEN KUR BAIGIASI RUSAKALBIAI DUDA SAVO0 REZULTATUS VIOJE BUVUSIOJE POST SOVIETINĖJE ERDVĖJE..VISOS ŠALYS JU KRATOSI VISAIS TEISETAIS{KAIP KAZACHSTANAS:) AR NETEISETAIS BUDAIS KAIP UKRAINA,LATVIJA,ESTIJA IR TAPATI :)))CECENEJA,KUR JIE TIESIOG TYLIAI DINGSTA:))

Pasekejas - palaikyti temai, 2017 08 26 00:46
haha, aiksu kad sugriaus, jis tuo sventai isitikines!

Reideris, 2017 08 09 17:18

2.Kaip matau tu ta serialą sėkmingai žiuri,matyt supranti,kad kiekviena serija artina kai ko galą..:))Va iš čia ir nesveikas susidomėjimas tuom ka rašo reideris..:)Juk pagal tave saitas "mires",tai koks skirtumas k tas Reideris ir kur rašo?:))
3..Rašau ir rašysi,kad tik tu seriala skaitytum..:)



Kaip matai jis mano kad jo kiekvienas kometaras, kuri jis cia raso, (ir skaito gal kokie 5 zmones) alina Mordora, ir galu gale jis turbut asmeniskai nukaus Sourona ir grazins ta visu mylima Kryma :D

as, 2017 08 25 22:43
reideris vienas rusija sugriaus ir kryma chakolam grazins pradzia jau padaryta geopolitikos portale

Vytenis to Reideris, 2017 08 25 22:05
"Dar vienas smugis Putino chuntos propogandai,po Serebriakovo pabėgimo su šeima oi Kanada,kitra Rusijos kino ir tv žvaigzde,perėjo i Ukrainos puse ir kariauja Ukrainos kariuomenės savanoriu gretose Donbase..:)"
-----
Aktorius gimė Ukrainoje. Jis ukrainietis. Dėl to nenuostabu, kad kovoja ukrainiečių pusėje.

Reideris, 2017 08 25 12:35
Российский актер стал добровольцем украинской армии в Донбассе

https://lenta.ru/news/2017/08/25/pashinin/
---------------
Dar vienas smugis Putino chuntos propogandai,po Serebriakovo pabėgimo su šeima oi Kanada,kitra Rusijos kino ir tv žvaigzde,perėjo i Ukrainos puse ir kariauja Ukrainos kariuomenės savanoriu gretose Donbase..:)

Reideris, 2017 08 25 12:20
Россия в панике: США начали поставлять в Европу газ –

https://www.youtube.com/watch?v=-8VxdkxqCFk

Reideris to Vytenis, 2017 08 24 22:37
Beje kalba eina ne vien apie Donecka ir Luchanska,bet ir apie Krymą,kad ir kaip ruseliai noretu,kad tai butu pamiršta nieks ir niekada to nepamirš ir visada bus reikalaujama gražint Kryma Ukrainai..:))

Reideris to Vytenis, 2017 08 24 22:25
Jei ukrainiečiai nori susigrąžinti Donecką ir Luhanską, turi būti organizuojamas plataus masto puolimas.
-------------------
Tai negi tam,kad vakarai susigrąžintu rytų Vokietija,rytu Europa,Pabaltijy reikėjo kokio plataus puolimo?:))Ne užteko sankcijų.:))Jos yra ir dabar..:))


Vytenis, 2017 08 24 21:37
"Jeigu mums pavyks pasiekti šį tikslą, tai iš tikrųjų bus svarbi pergalė. Pirmas žingsnis jos link būtų ilgalaikės paliaubos. Žinau, kad vyksta derybos pagal Normandijos formatą. Palaikome tikslą, kad būtų pasiektos paliaubos, o bendras tikslas – Ukrainos suverenumo ir teritorinio vientisumo atkūrimas“, – aiškino jis".
-----
Nelabai suprantu, kaip paliaubos yra susijusios su Ukrainos teritorinio vientisumo atstatymu. Rusus priversti atsitraukti galima tik jėga. Jei ukrainiečiai nori susigrąžinti Donecką ir Luhanską, turi būti organizuojamas plataus masto puolimas.

Reideris to mes, 2017 08 24 19:54
Рейтинг доверия Владимиру Путину достиг максимума с начала года... nagi nagi...
------------------------

Va tau atsakymas:))

https://www.youtube.com/watch?v=WCwNnp1jqJg

Reideris to mes, 2017 08 24 19:49
Рейтинг доверия Владимиру Путину достиг максимума с начала года... nagi nagi...
------------------------
Va tau atsakymas:))

https://www.youtube.com/watch?v=ENcc6kMEaR4



Reideris, 2017 08 24 19:38
Марш непокоренных 2017
https://www.youtube.com/watch?v=y0xjV0pl4eQ
-----------------
Lietuvos kariuomenės dalinys žygiuoja Kijeve,Ukrainos nepriklausomybės metiniu proga..

Mes, 2017 08 24 10:57
laukiu nesulaukiu labai įžvalgaus reideriuko komentaro šiai info: Рейтинг доверия Владимиру Путину достиг максимума с начала года... nagi nagi...

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras