Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Kurtas Volkeris Rusijos žurnalistams: už įvykius Donbase „100 procentų“ atsakinga Maskva (65)

Komentarai:

Reideris TO AS, 2017 11 11 00:41
nemanau kad uz siu komentaru antirusisku rasyma neturi asmenines naudos nebutinai finansines,, nes man tai sunkiai protu suvokiama ,,,,
---------------------
Bet tu taip ir neparašai kam aš parsidaviau..:)Ar nauda butu finansinė ar ne..Galetum ivardint..:))Kaqi dalyvavau Rusijos tv laidoje buvau apkaltintas parsidavimu JAV..Rusu pridurkas paskelbė..Vi pibalti nas prodali..Rusams sunkiai suprantama,kad mes niekad su jeis nebuvom,arba tiksliau buvom kol musu teritorijoj stoveju ju tankai ,o saugumo strukturos mus gaudė..:)Tai kam aš parsidaviau?))JAV?:Vkaru vertybėms?)Arį nenorėjime gyvent amžinam šude kaip rusi gyvena?:)Kam??:)

Ir net gi jeigu rusai negyventu šude,kodėl aš budamas lietuvis turėčiau gyvent su jais vienoj "derzavoj"?:))As latvis,ukrainietis,baskiras,totorious,kazachas?:)Pagalvok?:)Visa kas apibudina Rusija ir rusus man svetima kaip etnosui..Svetima ir JAV,bet kol ji teikia apsauga nuo jusu rusu,tegul buna..:))

as reideriui, 2017 11 10 21:11
O tai kam as parsidaviau????


nemanau kad uz siu komentaru antirusisku rasyma neturi asmenines naudos nebutinai finansines,, nes man tai sunkiai protu suvokiama ,,,,

Pasaku sekejas to Tatarinas, 2017 11 10 14:48
Tu sakei kad gerb. Reideris irode VISKA atvirksciai!

Gal gali konkreciau, ka turi omenyje, ka cia kazkokiems vatnykams, (kur tu cia juos randi, nes as nepriskiriu pvz saves prie vatnyku, as tik komentatorius nesutinkantis su Reiderio klaidingomis prognozemis!), Reideris kazka irode? Kiek prisimenu is ilgametes musu su Reideriu diskusijos nepasiteisino nei viena pakolkas issakyta Reiderio prognoze! Sarasas ilgas!

Taigi tatarinai, jei jau taip sakai, gal gali konkreciau pasakyti, kuri Reiderio, PABREZIU PROGNOZE, o ne EASAMAS faktas pasitvirtino?????








P. S. Pakolkas jus bukagalviai mazgaug tokioj situacijoj! Reideris sako dangus melynas, jus visi - vajej, tikrai, jis teisus! Reideris sako kad raudona spalva raudona! Jus visi vel susileidziat - tai juk tiesa, jis Dievas! Kai Reideris nusoka siek tiek nuo faktu konstatvimo is karto nesamones, nes su analize pas ji nekas! Konstatuoti fakta jis moka, bet suprasti prie ko tai prives - nelabai!...

Reideris akcentuoja kad Rusijoj bardakas, daug pinigu istasko, sunkiai suduria gala su galu! Tai faktas! Niekas nesigincija ir visi tai supranta! Bet kai Reideris daro prognoze kad si situacija prives prie bankroto, Krymo grazinimo ir situacijos kaip 1991 - man asmeniskai i tai nepanasu, nera taip blogai kaip Reideris sako, nes jis megejas SUTIRSTINTI spalvas! Pakolkas jo PROGNOZES KLAIDINGOS!




Taip kad tatarinai, gali konkreciau - ka Reideris cia mums vatnykams/nevatnykams/geopolitikos skaitytojams IRODE?

Tatarin Antirusui, 2017 11 10 11:59
Trenkei vatnikams per skaudžia vieta..Reakcija iškart..Gi "reideris" viens iš tu priežasčių dėl kurių vatnikai apskritai bijo lyst i soc.žiniasklaidos erdves....Skaitau vatniku komentarus tai tu vatniku komentarai viens prie vieno atitinka oficialia Rusijos politika.."Sirija-pobedi","Ukraina-unizenije","Stati -djavol"..O kaip nervuojasi kaip "reideris"įrodo viska atvirkščiai..

Pasaku Sekejas to Antirusas (veikiausiai vaikas, 8tuntokas), 2017 11 10 11:34

Haha, as juk sakiau, tu dar cia naujokas... nedaug temates ar tegirdejes! Na jei rasi kad idejau facebooka, ka ka tik teigei, atsiprasysiu! Bet nerasi! Nes taip nebuvo, matai - rasai nesamones!
Kas del saltiniu, Twitteri naudojau tik, ir tik, apibrezti tam tikram atsitikusiam faktui pagristi, paimtam miestui, rajonui, kad musu visu gerb Reideris negaletu pasakyti kad to nebuvo!
Statistinius duomenis ar rimtiems faktams pagristi as NIEKADA, nennaudoju nei facebooko (melagis tu), nei twiterio, nei youtubes, nei lenta.ru, nei wikipedijos! Jei surasi, atsiprasysiu taves ASMENISKAI, bet nerasi nes esi skystas, ir skystas tavo komentaras!

Ir esi juokingas cia kazka bandydamas paisyti... Pasakyciau as tau drutai kietai, kas tu toks Reideriui, uzsiciauptum staigiai... bet vis tik islikime kulturingi ir padoriai snekekime!

as to antirusas, 2017 11 10 10:14
sakai asadas nusikaltelis bet jis i kitas valstybes nesikisa kas tada busas obama kuris zadejo baigt karus sarkozi kuris prisidejo prie libijos sugriovimo beja obama nobelio premija gavo nemastai kad kazkas netaip kai vastybe kariauja du karus kisasi dar i daugeli konfliktu o jos prezidentas taikos premija gauna,,,, bet ne nusikalteliai gi tik putinas su asadu nu dar kimas kazkoks kuris niekur nesikisa atsiskyres nuo visu savaip gyvena

Antirusas pasakų dėdukui, 2017 11 10 01:59
Gal tu nebenusitampyk,pas "reiderį" visad buvo ir šaltiniai ir video,tai čia jūs pasimokę iš jo bandot kažką panašaus daryt,bet keliat tik juoką,dėdami nusikaltėlio Asado oficialius saitus,ar teroristinės organizacijos"Hezbolach"veikėjų "Twiterius","Facebook" ir pan briedą..Nu nesigauna jums,kad ir kaip norėtus bent kažkiek prilygt reideriui"..

Pasaku sekejas to Reideris, 2017 11 10 00:04
Na fantazuot galima daug ir man ir tau! Bet sendien Brent kainuoja 64$ o ne 20$ kaip tu teigei! Ir tai yra faktas! O pakilo ji tik del to kad US skalunu pramone susitrauke! Tu man dabar sakai kyla atseit gavyba! Na aisku kad kyla, juk 64$!!! Tu man perpasakoji ka as tau parasiau, tu paskaityk gal dar karteli, isigilink!



Sako jis teis rusus :D nepamirsk kad esi kaimietis is Vilniaus be issilavinimo! Kas tu toks kad rusus teistum??? Tu per "Krasnucha" Vilniuj bijai vakare praeit nes tie rusai tau i aki duos ir telefona atims :))) tylek tu geriau zmoniu nejuokines, teisejas mat atsirado:D hahahahaha

Kaubojus... Isvertus zodi cowboy is anglu kalbos i lietuviu, yra kaimietis ganantis KARVES!!! Vat toks ir esi, COWboy, karviu bachuriukas kaip pats apie save ir pasakei... taip kad eik tu karviu ganyt ir palik tu tuos rusus ramybej :) nes ikres jie tau kaimieciui ir po to verksi :D

Prajuokinai tu mane si vakara neblogai... saunuolis :D hahaha


Pasaku sekejas to as, 2017 11 09 23:52
Zinau, bet ka padarysi... reikia zmogu mokyti... anksciau buvo dar blogiau... dabar nors kokius saltinius meto, anskciau nieko nebuvo, net tos Lenta.ru ar youtubes, zmogus is liampos snekejo nesamones! Gal po to kaip prapils lazybas del Krymo i protas ateis... kas ten zino... bet as i ji tikiu, vis tik pozityvas kazkoks yra :)

Vytenis to anonimas, 2017 11 09 22:32
"O kuriems galams ukrainieciams iveikinet "их там нету" pajėgas.Kokia is to nauda???Iveiksi teks islaikyt 1milijona kolonistu ir ju palikuoniu...Siuo metu Ukraina pilnai tenkina esama padetis,kai Rusija juos islaiko ir uz tai dar sankcijas laiko,o Ukraina gauna parama is ES ir vakaru...".
-----
Klysti, anonime. Teritorinio vientisumo atkūrimo tikslas visada stovi aukščiau už bet kokius ekonominius sumetimus. Tarpukaryje lietuvių pajėgos ties demarkacine linija użsistovėjo daugiau nei 15 m. tikrai ne dėl to, kad Kaunas galvojo apie kokius nors ekonominius sunkumus, susijusius su nelojalių Lietuvai lenkų išlaikymo po galimo Vilniaus krašto atsiėmimo. 1939 m. Lietuva iškart sutiko su sovietų siūlymu perimti Vilniaus kraštą. Ekonominiai sumetimai šio sprendimo nėkiek nepaveikė. Svarbiausia buvo atkurti teritorinį vientisumą. Saakašvilio sprendimo apšaudyti Cchinvalį tikrai nepaveikė galimi ekonominiai sunkumai, susiję su Gruzijai nelojalių osetinų išlaikymo po Gruzijos teritorinio vientisumo atkūrimo. Šioje situacijoje svarbiausias gruzinų tikslas buvo teritorinio vientisumo atkūrimas. Ukrainiečiai irgi su malonumu sutiktų atkurti Ukrainos teritorinį vientisumą. Bet kokios galimos problemos, susijusios su rusakalbių išlaikymu, yra antraeilės. Kijevas (kaip ir Kaunas tarpukaryje) nesiryžta puolimui tik dėl to, kad priešas yra pernelyg stiprus. Saakašvilis pasiryžo puolimui, bet viskas labai liūdnai baigėsi, nes Rusija buvo stipresnė.

Anonimas, 2017 11 09 21:09
Ukrainiečiai yra nepajėgūs įveikti Ukrainiečiai yra nepajėgūs įveikti Ukrainiečiai yra nepajėgūs įveikti "их там нету" pajėgų. pajėgų. pajėgų.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
O kuriems galams ukrainieciams iveikinet "их там нету" pajėgas.Kokia is to nauda???Iveiksi teks islaikyt 1milijona kolonistu ir ju palikuoniu...Siuo metu Ukraina pilnai tenkina esama padetis,kai Rusija juos islaiko ir uz tai dar sankcijas laiko,o Ukraina gauna parama is ES ir vakaru...

Kokia prasme atgaut 15proc .okupuotu Donbaso teritoriju,jei jas atgaunant gauni per milijona rusakalbiu..Ukraina sutinka perimt okupuota Donbaso dali tik su viena saliga,be rusakalbiu..Dar metai,ar du ir ju ten nebeliks isviso..Nes net rusukalbiui aisku,kad nieks i geraja puse valdant prorusiskiems teroristams nepasikeis...

Na o kad pagreitint procesa Kijevas reguliarei apsaudo Donbaso gyvenamuosius kvartalus...

Ateiti,kai Kijevas perims okupuotas teritorijas,i pabegusiu rusu viEta perkels etninius ukrainicius,gaus Marsalo plana....Visa tai jau apie 2019M.gala..Palauksim,mes laukt galim,rusai ne...


Primenu,kad vien pensijoms LNR ir DNR ismoket Rusijai kasmenesi reik skirt 38 milijonus euru,,,Per mtus virs 400Milijonu...5metai ir Rusijos biudzetas palengveja 2milijardais euru vien pensiju mokejimams..

Reideris to AS, 2017 11 09 20:55
parsidavelis ir isverstaskuris
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
O tai kam as parsidaviau????


Vytenis to VVER, 2017 11 09 20:29
"3 metus laukiam kol kijevas pajudins subines, o per ta laika putleris spejo isiverzt i dar viena sali, dabar IGIL jau istorija, siandien sirijos armija uzgrobe PASKUTINI dideli miesta IGIL kontroleje- Al-Bukamali".
-----
Ukrainiečiai yra nepajėgūs įveikti "их там нету" pajėgų. Dėl to sėdi apkasuose. Man įdomu, kaip tu įsivaizduoji ukrainiečių puolimą. Jie neturi modernios technikos, sausumos pajėgų paremti iš oro neįmanoma dėl rusų turimų priešlėktuvinės gynybos sistemų. Jei iš apkasų pakiltų dešimtys tūkstančių ukrainiečių ir pradėtų puolimą, tai rusai juos lengvai sustabdytų. Ukrainiečiai gali tik įsikasti ir tokiu būdu nekeisti DLR ir LLR plėsti savo kontroliuojamas teritorijas.

as pasekejuj, 2017 11 09 19:29
tu nepastebejai kai reideris neturi kaip atsakyti arba jam nepalanku kai ji suvarai argumentuotai jis lyg niekur nieko pakeicia tema taip tipo nekaltai ja pasuka sau naudinga linkme tai parsidavelis ir isverstaskuris

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 09 18:28
iSIGILINK SKAITYDAMAS:Teksaso valstijos energetikos reguliavimo tarnyba pranešė praėjusį mėnesį išdavusi 997 naujus naftos ir dujų gręžimo leidimus, 17 proc. daugiau nei tą patį mėnesį pernai."Reuters"

Skalūnai išgaunami ne tik Teksase..:))

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 09 18:27
Situacija su nafta bus tokia - ji kils iki 65$ ir leis atsigauti naftos gavybai JAV, del to ji vel kris iki 45$ uz bareli, kas vel lems skalunu kompaniju bankrota! Tada nafta vel kils, atsigaus skalunai, nafta vel kris, skalunai uzsirauks, ir tokiu budu be galo be krasto ratuku! Kaip pats zinai Rusijos biudzetas paskaiciuotas ties 40$, o skalunams reikia daugiau! Del to ir liks ties 50$ ta kaina! Kad neatsigautu skalunai! Va tau ir prognoze! Nei rusai nebankrutuos, nei skalunai atsigaus nes nebus rentabilu! Taip kad degi baxureli tu su savo geopolitine izvalga!
-------------------------
Fantazuok kiek tinkamas,bet nemažai naftos platformų JAV rentabilios ir prie 30usd uz bareli..Tokiu pagal viska buvo beveik 400vienetu..Plečiantis skalunu sektoriui ir tobulėjant technologijoms,skalūnu išgavimas dar pigs..TAI VADINAMA PROGRESU,NA O RUSIJOS LIKIMAS KAIP IR AIŠKUS BUT PO PROGRESO RATAIS..:))

Anonimas, 2017 11 09 18:23
prarandi moraline teise smerkti tuos rusus!
------------------
Aš kaubojus,rusai indenai..Šiuo atveju jokios moralinės normos negalioja man..:))Juk ir sakiau gyveni susikartam pasaulėji kur realybe skiriasi nuo tavo iliuziju..:)

Beje matau,kad vel užčiupau tavo silpna vietelke..Taigi JAV sparnuotju raketu laisvinant miestus nenaudoja,nenaudoja ir strategines aviacijos kaip rusai...I visa tai bus atkreipta dėmesys Hagoje kur teisim rusus uz nusikaltimus ateityje..:))

Apie sparnuotoju raketu naudojima mintis nemano,o vieno iš Hagos teisėju Reuters duotm interviu,tad procesakaip sakoma pajudėjo..:)

Pasaku sekejas to 9tokas Reideris, 2017 11 09 18:09
Na matai, as juk taip ir sakiau - tu veidmainis sudzius (mano asmeninis tavo psichologinis portretas/izvalga!):) teisini vienus nusikaltelius smerkdamas kitus! Bet tokioje isdavoje jei diferencijuoji nusikaltelius, prarandi moraline teise smerkti tuos rusus! Kas tu toks tada, jei neturi moralines teises! Kuo tu tampi tada?! Prostitute?
Sakai sparnuotimis raketomis - o koks skirtumas, paprastomis bombomis ar sparnuotmis raketomis ar padegamaisiais uztaisais! Jokio! Na negerai tu atrodai... negerai...


Po to sneki apie protingus zmones... protingi zmones sake kad Hilary rinkimus laimes! Protingi zmones sake kad Rusijos ekonomika grius ir jie atsliaus ant keliu... protingi zmones sake kad sugebes pakeisti Asada! Daug tavo protingu zmoniu, ir tu ju tarpe, klydote daugybe kartu! Ne tais protingais zmonemis zaviesi arba vadovaujiesi! Pats makaule ijunk!

Situacija su nafta bus tokia - ji kils iki 65$ ir leis atsigauti naftos gavybai JAV, del to ji vel kris iki 45$ uz bareli, kas vel lems skalunu kompaniju bankrota! Tada nafta vel kils, atsigaus skalunai, nafta vel kris, skalunai uzsirauks, ir tokiu budu be galo be krasto ratuku! Kaip pats zinai Rusijos biudzetas paskaiciuotas ties 40$, o skalunams reikia daugiau! Del to ir liks ties 50$ ta kaina! Kad neatsigautu skalunai! Va tau ir prognoze! Nei rusai nebankrutuos, nei skalunai atsigaus nes nebus rentabilu! Taip kad degi baxureli tu su savo geopolitine izvalga!

O del pertekliniu pinigu as tau sakau, nedisponuoju Ru Fed pinigais, istasko kaip tie ruseliai moka... ka as galiu pasakyti... tikiuosi kai pasieks savo uzsibreztus tikslus Sirijoje ir tie pinigai eis lopyti keliams Krasnodare... Kad nors kiek panasetu i tuos pacius Norvegus... Cia as nesiginciju...

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 09 15:34
Perteklinius pinigus pavyzdziui visi kazkaip istasko!

---------------------
Vėl pro šali,nes visiškai nemastai..rasai kad tik rašyt be leka..Norvegija neištaško..BVokietija neištaško ir t.t..Vienintele šalis kuri gali nebaudžiama taškyt tai JAV,nes ir taškydama pinigus uždirba..REZULTATE RUSŲ TAUTA PASMERKTA AMŽIAISS GYVENT DERZAVINIAM ŠUDE...

BUTU VISAI DAR NIEKO,BET KOKI RUSAI PYKSTA,KAI APLINKINES TAUTOS NENORI GYVENT TAIP KAIP JIE??:))

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 09 15:32
Ks dėl klausimo..Tai JAV ir jokia kita valstybė XXIamz.sparnuotomis raketomis nenaikino miestu..Nusikaltėlė čia tik Rusija..Beje tais nusikaltimais ji dar ir didžiuojasi skirtingai nei JAV..Matyt nera kuom daugiau didziuotis./..

O klausimai čia buvo gudrus ir provokaciniai..Isvada ruui vienodai ar DAES teroristas ar 2 men kudikis,svarbu "pergalė"..:))Kurios nera ir but negali..:))

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 09 15:28
Zinau as apie ta Urals. Bet jei kyla Brent, kyla ir Urals, nes Urals prirista prie Brent. Na su naftos kaina manau supranti ka reiskia dinamika, ir kad tai nesirisa su tuo ka tu sakei! 57$ yra ne 40$, ir tuo labiau ne 20$! (jei nepamirsai tu dar prognozavai 20$ uz bareli!) Neteigiu kad ji kils toliau, manau ir liks ties 50-55$ uz bareli riba! Tai ne 110$ uz bareli, bet prie ruseliu bankroto as prognozuoju tai neprives, kas kertsai su tavo geopolitine prognoze... ne kokios perspektyvos su musu lazhybomis tau...

------------------------------
Mat kaip o protingi žmo0nės prognozuoja atvirkščiai..:))
Tačiau prekybininkai teigia, kad pakilimas, kurio metu „Brent“ nafta pašoko daugiau nei 40 proc., gali eiti į pabaigą dėl augančios JAV gavybos bei sumažėjusios paklausos.





Ir pagrindinis faktorius čia ne Rusija,S.Arabija ar OPEC..Pagrindinis faktorius čia JAV naftos rezervu atsargos..))

Tačiau rinkos trečiadienį reagavo į JAV Energetikos informacijos administracijos (EIA) duomenis, kurie parodė, kad, skirtingai nei tikėjosi analitikai, Jungtinių Valstijų naftos atsargos praėjusią savaitę išaugo 2,2 mln. barelių. Tuo tarpu gavyba JAV išaugo 67 tūkst. barelių per parą ir praėjusią savaitę siekė rekordinę žymą - 9,62 mln. barelių per parą. Gavyba Jungtinėse Valstijose turėtų ir toliau augti. Teksaso valstijos energetikos reguliavimo tarnyba pranešė praėjusį mėnesį išdavusi 997 naujus naftos ir dujų gręžimo leidimus, 17 proc. daugiau nei tą patį mėnesį pernai.





Pasaku sekejas to 9tokas Reideris, 2017 11 09 15:01
Zinau as apie ta Urals. Bet jei kyla Brent, kyla ir Urals, nes Urals prirista prie Brent. Na su naftos kaina manau supranti ka reiskia dinamika, ir kad tai nesirisa su tuo ka tu sakei! 57$ yra ne 40$, ir tuo labiau ne 20$! (jei nepamirsai tu dar prognozavai 20$ uz bareli!) Neteigiu kad ji kils toliau, manau ir liks ties 50-55$ uz bareli riba! Tai ne 110$ uz bareli, bet prie ruseliu bankroto as prognozuoju tai neprives, kas kertsai su tavo geopolitine prognoze... ne kokios perspektyvos su musu lazhybomis tau...


Klausimai labai vaikiski ir kvaili, manau zinai tuos atsakymus. Kam klausti tada?
Bet vis tik, atsakymai:

1.Kaip manai ar Rusija jau sukurė Kalibr"tipo raketas kurios pajėgios atskirt barzdota DAESNIKA nuo 2 mėn.kudikio?:)
2.Ar yra dar šalis pasaulyje kariaujanti su teroristais miestuose sparnuotomis raketomis?:))
3.Kur rusai deda naftos pertekliaus pinigus?:))

1. Aisku kad ne, tai yra neimanoma! Nei rusiskas nei amerikietiska raketa neskiria, lupa visus is eiles! Rusai subombino Alepa, Amerikieciai subombino Mosula, sulygino su zeme Raqqa! Nusikaltimai zmonijai tiek pas tuos tiek pas anuos!
2. As nezinau, gal yra o gal ir nera! Nematau skirtumo kaip zmones zudyti miestuose! Sparnuotomis ar paprastomis bombomis/raketomis! Nusikaltimas tiek vienu tiek kitu atveju!
3. Kaip ir tu sakei, dali pratasko Ukrainoje, dali pratasko Sirijoje! Tikiuosi dar dalis eina pensininkams, bet cia as nezinau! Nes tu PABREZIU klausi perteklinius pinigus! Perteklinius pinigus pavyzdziui visi kazkaip istasko! Tai perteklinius pinigus kur jie kis cia juk nesvarbu, svarbu kad pinigu uztektu ESMINIAMS dalykams, salies pamatinems reikmems! O perteklius, ar tai svarbu? Su pertekliumi kaip jie pasakytu siekiame geopolitiniu tikslu! Nezinau, gal uz juos pamaskvej kelius uzlopys! As nesu atsakingas uz Rusijos federalini biudzeta, neturiu duomenu, del to kompetetingai atsakyti negaliu i si klausima, bet dalis sutinku su tavimi yra istaskoma Ukrainoje ir Sirijoje!


P. S. Noreciau pabrezti, kad 1 ir 2 klausimas parodo kad esi sudzius kaip asmenybe, nes bandai istesisinti viena sali darancia nusikaltimus zmonijai, ir pajuodinti kita, nors abi salys vienodos! Tiek amerikieciai zudo civilius, tiek ruseliai! Jei tu matai skirtuma, tai tu pateisini nusikaltimus zmonijai, kas taves nepuosia!!!

P. P. S. kodel tu mane vadini studentu? Kas tau yra? Kvailas tu ar kaip? Jei as sakiau kad esu vienmetis tai mane apie 30! Vadinasi esu jau seniai baiges! Prie ko cia studentas? Tai diedukas, tai studentas! Tu naudojiesi tuo kibiru kuri vadini galva nors kiek ar ne?


Reideris, 2017 11 09 12:27
Labai idomi tema..Papildanti Rusijos pravalu Sirijoje,Ukrainoje temas..:))
-----------------
Большой позор кремля на Балканах
https://www.youtube.com/watch?v=EsatbrOOva8

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 09 12:25
toliau KLAUSIMAI "STUDENTUI":
-----------------------
1.Kaip manai ar Rusija jau sukurė Kalibr"tipo raketas kurios pajėgios atskirt barzdota DAESNIKA nuo 2 mėn.kudikio?:)
2.Ar yra dar šalis pasaulyje kariaujanti su teroristais miestuose sparnuotomis raketomis?:))
3.Kur rusai deda naftos pertekliaus pinigus?:))


Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 09 11:56
Nafta 64$!
----------------------
Tu man pasakyk universiteta"baigęs "studente ar meluot yra gražu?::))))))))))))))Kaip didis naftos žinovas turėtum suvogt,kad Brent "markės nafta ir jos kaina Rusijai mažai svarbi....Rusijai svarbi URALS MARKĖS NAFTA..O ČIA KAINA TIK 57USD...IR TOLIAU KRENTA...NEPAISANT VISU SUSITARIMU IR NESUSIPRATIMU S.ARABIJOJE..
----------------------------
Nafta 2017-11-07 kainavo 57,20 JAV dolerių už barelį. Palyginus su 2017-11-06 kaina nukrito -0,26% (-0,15 JAV dolerių už barelį).

Reideris to Vytenis, 2017 11 09 11:51
Žiurių tobulėji..Pateiki komentarą,duomenis,ir apibendrinimą{tipo "Aš myliu šitą stebuklų šalį!"..Prireikė 3metu susirašinėjimo "Gopolitikoje,kad perimtum mano stilių...Aišku geriau vėliau negu niekad..Bet man tik įdomu :ar savo ka nors sukurt buvo taip sunku pačiam?:))O gal kaip ir dauguma vienos šalies atstovu mėgstat viska savintis:žemes,istorija,technologijas.?:))Su technologijom tiesa prastokai,pavogt dar išeina,kaip su turbinomis Krymui,bet paleist jau problemos be vokiečių?:))

Nu bet tebunie,vis tiek matau yra noras tobulet..:))

Reideris to VVER, 2017 11 09 11:45
kol separatistai pasaulinei rinkai vagia ir pardavineja angli, iskaitant tai paciai ukrainai :)
------------------
Vadinasi net tamstelė pripažįsta,kad rusakalbiai Ukrainoje vagys..:))Pažanga..:))

Nanan ,gal jau po Bu-Akmalio išvysim nepobedimos rusų armijos pergalės paradą Damasko centre?:))Juk tai pergalė ,kaip 100buvusiu pergaliu Afganistane 1979-1989m...O rezultatai?:))Laimejusi šalies nebėr..:)Va tai pergalė..:)

VVER, 2017 11 09 00:55
3 metus laukiam kol kijevas pajudins subines, o per ta laika putleris spejo isiverzt i dar viena sali, dabar IGIL jau istorija, siandien sirijos armija uzgrobe PASKUTINI dideli miesta IGIL kontroleje- Al-Bukamali.

VVER, 2017 11 09 00:45
Sie skaičiai tik rodo,kad kiek rusakalbi besertum,ukrainieciu jo nepadarysi...Kai Krymas gris i Ukrainos sudeti siu isdaviku laukia ilgi metai kalejimo arba amzina tremtis Rusijoje...

Kaip gerai, tai cia ne ukrainos armija, be suvio pasidavusi, kalta, cia ne porosenko, is krymo beges prisiktomis kelnemis, kaltas del krymo praradimo, cia tie baisieji rusakalbiai :))

Ar ne del tos pacios priezasties ukrainos herojai, 3 metus nuo konflikto pradzios, iki siol sedi apkasuose ir kortom losia, kol separatistai pasaulinei rinkai vagia ir pardavineja angli, iskaitant tai paciai ukrainai :))


Vytenis, 2017 11 08 20:35
Vakar pateikiau įdomius skaičius, susijusius su ukrainiečių karinėmis pajėgomis Kryme. Dabar įdomi istorija iš Mariupolio:

"Старшего солдата Колмогорова обвинили в убийстве пассажирки автомобиля, обстрелянного нарядом пограничников в Мариуполе 9 сентября 2014 года. Тогда пограничники увидели на берегу Азовского моря автомобиль, который, как они утверждали, подавал фарами сигналы в море. Пограничники потребовали от водителя остановиться, но тот не подчинился. Командир блокпоста приказал подчиненным стрелять. 9 пограничников открыли огонь. Водитель не пострадал, женщина погибла. В автомобиле находилась супружеская пара из Мариуполя. Приморский райсуд Мариуполя в ноябре 2016 года признал виновным в убийстве женщины только Колмогорова, и приговорил его к 13 годам лишения свободы. В феврале 2017 года Апелляционный суд Донецкой области оставил приговор в силе."

Aš myliu šitą stebuklų šalį!

pasaku sekejas to reideris, 2017 11 08 18:07
Ha, tai gavai abloma su Homsu!

Del naftos kainos as parasiau tau sarkastine uzuomina, nes kuris laikas atgal vis komentavai ir akcentavai Rusijos bankrota! Nieko pries skalunu industrija neturiu, turiu tik pries tavo prognozes kurios remesi busima zema kaina ir to isvadoje Rusijos bankrotu! Tavo prognoze nepasiteisina...

Del Dei Ezzoro provincijos,tai sorry, turejau omenyje omenyje butent PROVINCIJA, maniau esi kompetteingas ir supranti kas ten kur vyksta, as dar juk ir pasakiau kad ima Al Bukamali! Ko cia tu kabinejiesi jei jau pasakiau kad paime, vadinasi paime! Nemyzciok cionais! Viskas gerai!

del tavo klausimu! Jie labai kvaili, bet vis tik atsakysiu!

1. Ne
2. Ne
3. Nemanau, nes prielaidu tam yra nedaug! Ekonomika nors ir letai kyla, sankcijos nepasieke ekonomikos kracho. Karas sirijoje is esmes laimetas, del to nekainuos daugiau o tik maziau! Nafta 64$! Taigi siai dienai - prognoze kad kaip 1991 metais nebus! Bent jau su sios dienos duomenimis, jei kazkas kardinaliai pasikeistu rytoj, butu daroma kita prognoze!

Turi dar klausimu?

1.2.3, 2017 11 08 16:48
Šitie klausimai jam per sunkus,čia reik mąstyt...

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 08 15:59
Čia man klausimus uzdavineji ,gal ir aš galečoiau keleta uzduot?:))

1.Ar 2 men kudikis gali but teroristu?:))
2.Ar 70proc salies populiacijos gali but teroristais?:))
ir 3


3.Ir ar ne manai,kad ateityjke uz visas"sekmingas"aperacijas Rusija sumokes savo valstibingumu,kaip buvo 1991m.?:):)

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 08 15:25
Kai baigs su ISIS Dei Ezzore
----------------------
Žinai ,man jau nebejuokinga,o graudu tave skaityt..:))Taigi rasei,mkad su DEIEZORU Jau baige,rekiai issišiepes uz praita sekmadieni..DEIezoras jau paimtas..:))))))))))))))))))))))))))))))))Dabr vel kai bus baigta..:))T.y kai baigsit žudyt Deizeoro gyventojus?:)

Anonimas, 2017 11 08 15:17
Beje, gal nori pakomentuoti naftos kainas?
-------------------
O kas joms,šiandien vel nukrito..:)Koks skirtumas kokios naftos kainos,kai Rusija pertekliu taško Sirijoje ar rytų Ukrainoje?:)Ar dar kur nors?:))

Dar skaičiau,kad aukštos naftos kainos lbai padeda klestėt JAV skalunu pramonei..Kažin ar tiesa..Sako kai buvo 40usd uz bareli,JAV veikė tik 337 sklunu naftos platformos..Dabar jau beveik 800...:)Kiek laiko prirteiks JAV uzpildyt savo naftos rezervus?:))O tada vel tas pats..:)

Pasaku sekejas to Reideris, ismok skaityti ir pasimokyk geografijos!, 2017 11 08 15:02
Nepatingejau - RADAU! Mano komentaras!
___________________________________
Pasaku sekejas to 9 klases baiges Reideris, 2017 10 31 22:23
Ka darys su Al Nusra?!? Kai baigs su ISIS manau kokio mesesio ar dvieju begyje istaskys ta tavo al nusra i vienus vartus! Jau orgnaizuojamas puolimas! Idlibas neturi JOKIU sansu atsilaikyti!

https://twitter.com/qalaatalmudiq/status/925313931366883333

O del astanos labai daug susitarimu deeskaluojant situacija veikia, cia tu klysti VEL! Pvz ties Homsu - tylu ramu!

Taigi, per puse metu manau bus aiskiau kaip ten situacija su Idlibu! Bet turint omenyje tavo geopolitines analizes ir prognozes - a nei viena neiispilde! Ilgas sarasa!!! Galiu priminti kad spiegei ne savo balsu kad Asadas kontroliuoja tik savo rumus! Kazkaip tyli siuo klausimu jau!!!

__________________________________________________________

Taigi, nezinau kaip cia ir pasakyti... KELMAS TU! Tavo pakalikai sako kad tu mane vartai! Kaip? Sakai kad as snekejau apie Hama? O as tau savo komentara suradau! Homsas, asile, Homsas, deeskalavimo zona ties HOMSU! Ir va ten ramu, nes ties HAMA yra Al Nusra, o as sakiau kad jiems batai greit bus!!! O tu sakei - kad juos gina Turkija! Kaip juos gina turkai jei visa Idlibo provincija bombarduojama! Organizuojamas puolimas! Pora kaimu prarado, sutinku, ties pietryciu asimi uzeme SAA uzeme keleta punktu! Kai baigs su ISIS Dei Ezzore ir atvyks Tiger Forces su Suheil al-Hassanu tada paziuresim! Vat tokia ir yra mano geopolitine prognoze, pajegiausi daliniai vis dar pietryciu Sirijoje ima Al Bukamali! Po to bus Idlibo eile!

Taip kad apsikakojai 3 punktais cia! Pirmas, as sakiau Homsas, o ne HAMA, neskiri miestu Sirijoje balvone! Antras, teigei kad ju AL Nusros nepuls niekas nes juos gina turkai, pasirodo tau vel ablomas, verda musiai, visa provincija bombarduojama (cia jau pars pripazinai)! Trecias punktas - esu tavo vienmetis, jau klausiau anksciau, kodel tu vadini mane dieduku? Jokiu prielaidu tam nera!


Beje, gal nori pakomentuoti naftos kainas?

Reideris, 2017 11 08 14:58
Rusijos tv šiokiadieniai..Ukrainiečiu politologas įrodo,kad Krymo aneksijai buvo ruožtasi daug anksčiau nei ji įvykdyta{pasirodo,medaliai uz Krymo aneksija buvo kalami pusmeti iki jos:)) O PO TO PRASIDEDA PRORUSIŠKA ATINĖ ISTERIJA:))Žiurim:
--------------------------------
Скандал Михеева с хохлом: Ты Мурло, молодое оборзевшее МУРЛО,

youtube.com/watch?v=8RxHpoO1ZN8

Reideris, 2017 11 08 12:55
Labai gewra laida,parodanti rusų beviltiškumą geopolitinėje situacijoje..Pasirodo bet koks konfliktas ar jo paaštrėjimas yra naudingas JAV,bnes staiga atsiranda JAV ginklų pklausa,o tai 100milijardu dolerių pelnas,darbo vietos ir t.t..Graudu klausytis rusų cipimo ir svajoniu apie bazes Vietname{Vietnamas kategoriškai prieš Rusijos baze savo teritorijoje:}}ir Kuboje{ruskelis mano,kad baze turetu apmoket Kuba:))Atrodo,kad rusai visiškai nesigaudo realybėje kur JAV vaidmuo but indinu naikintoju/istrebiteliu..O rusu vaidmuo but INDENU...:))
-----------------------------------
60 минут. Америка запускает новую гонку вооружений. От 07.11.2017

https://www.youtube.com/watch?v=JQCxScSoHnA

Anonimas, 2017 11 08 11:18
Afganistanas -2
-----------------------------
Бабченко про потери в Сирии: Россия продолжает политику «наших военных там нет»
https://www.youtube.com/watch?v=0EmC5MIPkfs

Reideris, 2017 11 08 11:16
Čia vienas pasaku diedukas pasakoje ,kad prie Hamos ramus,nes matai susitarta su opozicija Astanokje ar dar kitur..O dabar paiškėjo,kad Hamos vyksta tankų mušiai,kuriu metu Asadas prarado keleta gyvenamuju punktų..:))
-------------------------
Корреспондент сирийского информационного агентства Qasioun, базирующегося в Турции, попал под танковый обстрел близ деревни Серха на востоке сирийской провинции Хама. Ему удалось снять видео, оно опубликовано на YouTube.

В подписи к ролику говорится, что «поддерживаемые иностранными боевиками силы режима» пытались продвинуться к окраине деревни, но их попытки провалились, в результате чего оппозиция взяла под контроль несколько населенных пунктов на северо-востоке Хамы. Чья именно бронетехника участвовала в бою, не уточняется.

В Сирии танками располагают не только правительственные войска, но и террористы, а также некоторые отряды вооруженной оппозиции. Так, в распоряжении джихадистов были танки Т-55 и Т-62, отбитые военными в октябре этого года. Помимо этого, к ним в качестве трофея попал Т-90А.

https://lenta.ru/news/2017/11/07/tanks/
--------------------
Taigi Astanos cirkai neveikia...O Asado režimas net jeigu ir yra susitarimai jo nesilaiko,vos tik turi pajėgu kariaut..:)Kadangi nei prie kurdus ,nei prie AlNusra kariaut negali,tenka imtis HAMOS..:)Bet čia pagal viska opozicijos buvo gerai pasiruošta"sistarimo"metu ir Asadas gerai gavo kailin..:))

Anonimas, 2017 11 07 22:09
Skaičiai rodo, kad rusai atėjo pas rusus ir jokio užgrobimo nebuvo.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Sie skaičiai tik rodo,kad kiek rusakalbi besertum,ukrainieciu jo nepadarysi...Kai Krymas gris i Ukrainos sudeti siu isdaviku laukia ilgi metai kalejimo arba amzina tremtis Rusijoje...

Si situacija begalo naudinga kazachstanui,Baltarusijai,kur rusakalbiai aktyviai salinami is saugumo strukturu..Kazachstanaszenge dar toliau rusu kilmes pilieciai negali dirbt jokio vadovaujancio darbo,direktoriaut mokyklose,dirbt vyr gydytojai ligoninese ir t.t...

PAS MUS IRGI NESENEI BUVO PASALINTAS IS PAREIGU Pulk.MADALOVAS...

Vytenis, 2017 11 07 21:02
Įdomūs skaičiai:

"В частности, на 1 марта 2014 года в Крыму проходили службу 13 тыс. 468 военнослужащих, из них на Украину вернулись только 3 тыс. 991 военнослужащий. В то же время из 1 тыс. 619 сотрудников СБУ вернулись лишь 217 человек, передает ТАСС".

Reideris rėkia, kad Krymą neva užgrobė. Skaičiai rodo, kad rusai atėjo pas rusus ir jokio užgrobimo nebuvo. Kyla tik klausimas, dėl kokių priežasčių Ukraina į savo karines pajėgas priėmė karius, kurių lojalumas abejotinas. Absoliuti dauguma karių, dislokuotų Kryme, buvo nelojalūs. Pzdc pa polnoi programe.

Antirusas, 2017 11 07 13:41
Российский гимн оказался на грани запрета на Олимпиаде-2018 в Пхенчхане

Niekas ten ir nepasiges meldoniumo ir Putino vergu...

Maidanas, 2017 11 07 11:59
Tikėkimės,kad už visa tai už ką atsakinga Rusija ir Putino chunta bus nubausta...Jei ne realiai,tai nubaus istorija ir ateities kartos,pastatydamos Putina i viena eile su Hitleriu,Stalinu ir kitais nusikaltėliais..

Reideris, 2017 11 07 10:18
Российский гимн оказался на грани запрета на Олимпиаде-2018 в Пхенчхане
https://lenta.ru/news/2017/11/06/hymna/
--------------------------
PASKUTINI KART JAV NESUTIKO KLAUSYTIS INDĖNU DAKOTU DAINOS 1876METAIS..RODOS DAKOTUS PAKEITĖ RUSAI..:))

Reideris, 2017 11 07 10:13
rUSIJOS SOC.TINKLU REAKCIJA..:)
------------------------
Американский посудомойщик
07.11.2017 в 08:14
0
Так что же, вести из Минобороны об освобождении города - фейк?
**********************
Мордатый .
Кузьма Прутков
07.11.2017 в 03:32
+3
И этор правильно!
Сколько тухлых ватнорылых привезли!
Или не привезли...
Гы гы гы!
*******************************
A. P.
Изменен 07.11.2017 в 01:29
+1
Куропатка в очередной раз застрелила охотника.
Eврейские F35 и трамповские томагавки летают и бомбят где хотят, сапёров демонстративно подрывают.
Потом ватанаги будут обычайно вопить, как у них украли победу.

Reideris, 2017 11 07 10:11
Vėl Sirijoje,kur rusai jau laimėjo,reik renkt Pobedos parada..:_))
------------------------
В Сирии ранили российских журналистов и военных
https://lenta.ru/news/2017/11/06/ranenia/

В результате взрыва в сирийском Дейр-эз-Зоре ранения получили журналисты телеканалов НТВ и «Звезда», а также пятеро российских военнослужащих. Об этом со ссылкой на пресс-службу Министерства обороны России сообщает РИА Новости.
--------------------------------

IR "PERGALĖ" YRA..IR TERORISTAI SUTRIUŠKINTI..TIESA TIK RUSIJOS TV EKRANUOSE IR PASAKŲ SEKĖJO GALVOJE..TIESA PAS PASAKŲ SEKĖJA IDĖJA..ASTOS SUSITARIMAIS PRIVERST NEŽUDYT RUSŲ OKUPANTU IR RUSŲ PROPOGANDISTU...BĖDA TIK TA ,KAD DAUGIAU NEI 100OPOZICINIU GRUPUOČIŲ NIEKO NEŽINO APIE ASTANA,NES TEN NET NEBUVO PAKVIESTOS..:))

Reideris, 2017 11 07 10:06
Украина выстояла,США объявляет преступной организацией все российское руководство - Пионтковский

https://www.youtube.com/watch?v=kAWidzg-Bfg
-------------------------
Visur pravailai,Ukrainoje,naujos sankcijos ir jokių prošvaisčių..

Reideris to Vytenis, 2017 11 07 10:01
Laukiam smūgio į Teheraną?
---------------
Visi laukia Putino ir saugumiečių chuntos žlugimo,o tam raketu smugiu nereikia,užtenka sankcijų..:))

Reideris to VVER, 2017 11 07 10:00
Keistas tavo video,parodyta sudeginta mašina,kokiu pilna Irake ir Sirijoje tiek tiek..Aš galiu idėt sugriuvusiu gamyklų vaizdus iš Rusijos ir teikt,kad tai DAES sunaikino jas..:))

Anonimas, 2017 11 07 09:57
Apie ka tyli Kremlius..?Ar žinojai ,kad S.Bandera už UKRAINOS NEPRIKLAUSOMYBĖS AKTO PASKELBIMA,3metus buvo kalinamas Vokietijos koncentracijos stovykloje,o du S.Banderos broliai buvo nužudyti koncentracijos stovyklose ..
------------------------
О чем молчит Кремль
https://www.youtube.com/watch?v=SSo-Udh2r3E

Vytenis, 2017 11 06 21:38
https://m.youtube.com/watch?v=CYl2iKXuQCE
-----
Šiitai iš Jemeno teritorijos paleido balistinę raketą į Saudo Arabijos sostinę. Sauditai pažadėjo suduoti atsakomąjį smūgį. Laukiam smūgio į Teheraną?

VVER, 2017 11 06 20:13
Kol "Kurdistanas" imituoja kova ir pergale Sirija , pasipriesinimas atėjo i "Kurdistana"...Karas Sirijoje įgauna naujas formas...

https://www.youtube.com/watch?v=lNu1wwojU8U&feature=youtu.be

Vietiniams gyventojams YPG isvaduotojai ima atsibosti, tad pries juos pradetas partizaninis karas :)))

Ajajai, kas gi dabar kovos pries asada, IGIL isleidzia gyvasti, "nuosaikieji teroristai" susiskalde ir pjaunasi tarpusavyje, o pries "kurdu isvaduotojus" patys vietiniai gyventojai sukyla :))

as to antirusas, 2017 11 06 19:02
jai tu tiem mokinukam smegenis plauni tai taip,bet tokiem kaip tu apie tikra ruso dvasia geriau patylet neparsidaveliam rusus mokint

Reideris, 2017 11 06 17:27
Kur ruisas ten bardakas,cirkai,kraujas,skurdas...
Video tagas:Ukrainos čia nera...:)))
----------------------
Донецк вышел на митинг против "ополченцев"

https://www.youtube.com/watch?v=77_8TNsM6N4

Reideris, 2017 11 06 17:23
Realybė...
---------------------------
Житель крыма выдал всю правду о российской оккупации.

https://www.youtube.com/watch?v=9hYyqGWLhzY

Antirusas to as, 2017 11 06 17:18
juokingiausia kai ubagai pradeda kitus gyvent mokint


Net mokinukai žino ,kad didžiausi ubagiukai tai rusiukai..Ne ne turtu tai matuojama o imperišku dvasios ubagu rodikliu...

as anonimui, 2017 11 06 16:27
tu gal usiimk savu traukimu is srutu duobes kiti manau patys savim pasirupins juokingiausia kai ubagai pradeda kitus gyvent mokint

Anonimas, 2017 11 06 15:53
Laikas bėga Rusijos nenaudai ir nelaimei.
Turi nunykti kirilica mūsų Europoje,siūlau ukrainiečiams pamažu įbanguoti šią permainą.Juk geriausia ukrainiečių laukia būtent ateityje.Kirilica,skirtingos valiutos,nelygybė išmokų srityje(kad ir valstiečiams),Airijos kaip vientisos valstybės problema,Škotija,Galicija,Baskija,Katalunja,Flandrija,Valonija, Andora(irgi priklausė Aragonui); ir svarbiausia išvaryti visus iki vieno Vitalikus ir Valeras iš Karelijos Vieningoje ES(paveskite tai MAN)Arba visą Rusiją prijungti,kad rusai nustotų čiulpti Velniui ir VAKARYKŠČIAI žmogėnai būtų ištraukti iš Savos Srutų Duobės...

Reideris, 2017 11 06 14:52
Dojehali,rodos "derzava"iš tikro bankrutuoja..:))Pjaustomas viskas nuo socialkos iki gynybos biudžeto..Tiesa ne iškart,o tik po prezidento rinkimu,iki tol Vova-I bus geras caras..:))
----------------------------------

Бюджет России 2018 — что ожидает россиян

https://www.youtube.com/watch?v=k9Dg--wigaE

Reideris, 2017 11 06 09:43
Kol Rusija imituoja kova ir pergale Sirija ,DAES atėjo i Rusija...Karas Kaukaze įgauna naujas formas...
-------------------------------
Смертник атаковал пост ДПС в Ингушетии
https://lenta.ru/news/2017/11/05/ing1/

Reideris, 2017 11 06 09:37
Degustacija..
-------------------------

Порция свежих санкций. Дегустация
https://www.youtube.com/watch?v=lKQjyk9PVVU

Reideris to Vytenis, 2017 11 05 23:36
Paskutiniai ivykiai su dip.atstovybemis ir OFICIALIU rUSIJOS VELIAVOS PAZEMINIMU TOSE DIPLOMATINESE ATSTOVYBESE TIK DAR KARTA PARODO,KAD JAV RUSIJOS NELAIKO REGIONINE SUPERGALYBE...PASKUTINI KART TOKI PAZEMINIMA PATYRE NIKURAGVA 1974M,KAI JAV BE CEREMONIJU UZDARE JOS DIP.ATSTOVYBES...Tuo tarpu kinai ne karta ira papuole snipinejimo skandalus ir nieks ju dip.atstovybiu neliecia,tas pats su Izraeliu...

Reideris to Vytenis, 2017 11 05 23:30
Amerikiečiai nori suvaržyti Rusijos galią dėl to stengiasi apsupti Rusiją Rusijai priešiškų valstybių žiedu.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Amerikiečiai nori ne suvarzyt,o atimt Rusijos galia...Suvaržymo etapas praeitas 1991m,ir iki pirmos rytu Europos valstybes įstojimo i NATO...

2013m,Rusija nustojo egzistuot kaip regionine galybe...Tad B.Obama dar is inercijos Rusija taip ir pavadindavo,Trumpas net to nebedaro.. JAV planavo,kad tai atsitiks tik 2020+2022m,Bet Putino įvykdyta Krymo aneksija ir karas Donbase procesa paspartino...


CIA ESME TA,KAD REGIONINE GALIA,BE REGIONO EGZISTUOT NEGALI...TAD JAV IS PRADZIU ATEME RYTU VOKIETIJA,RYTU EUROPA,PABALTIJY,,,DAR VELIAU GRUZIJA,Moldova,UKRAINA...

RUSIJOS GALIOS ZONA TAI BALTARUSIJA,keletas Centrines Azijos valstybeliu,Armenija,PADNIESTRE,GRUZIJOS OKUPUOTOS TERITORIJOS,LNR,DNR,Krymas,,,Uz pastarąsias dar taikomos sankcijos...

TAigi nera regiono,nere regionines galios...

Vytenis, 2017 11 05 22:54
JAV atstovas sąmoningai sumaišė priežastį su pasekme. Rusai suformavo Donecko ir Luhansko Liaudies Respublikas reaguodami į JAV veiksmus regione. Amerikiečiai nori suvaržyti Rusijos galią dėl to stengiasi apsupti Rusiją Rusijai priešiškų valstybių žiedu. Ukraina ribojasi su Rusija. Dėl to visai nenuostabu, kad amerikiečiai stengėsi Kijeve įtvirtinti provakarietišką vyriausybę. Rusai buvo priversti reaguoti. Amerikiečių veiksmas išprovokavo rusų atoveiksmio. Amerikiečiai turėtų pripažinti, kad jie taip pat yra konflikto Rytų Ukrainoje dalyviai (ne neutralūs stebėtojai, bet dalyviai).

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (4)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (1)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras