Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Saugumas ir grėsmės
 
  Baltijos šalių pasienyje – Rusijos elektroninės karybos „Specnaz“ daliniai (89)

Komentarai:

VVER, 2017 11 20 22:26
Turkija leido rusu kariniams lektuvams, naikinantiems sirija, kirsti turkijos oro erdve.

https://twitter.com/eha_news/status/932596741421109248


VVER, 2017 11 20 22:19
Комплексы С-300 и С-400 не эффективны против F-35.

Tamstele, o rusams koks skirtumas, ju PVO pries amerika niekada ir nekariaus, cia bananu respublikos simtus milijonu kisa i neefektyvias sistemas, pvz turkija. O putinas dekoja amerikai, kad strategine nato sajungininke pasiunte velniop ir i meskos glebi.


VVER, 2017 11 20 22:14
GALĖČIAU,VIEN SAUDO ARABIJOS IR KATARO UZSAKYMAI ŠIAIS METAIS VIRŠIJO 120MILIJARDU DOLERIŲ UZSAKYMU

Palaukit, o prie ko cia Asadas? :) Jus saket kad salys perka ginklus del sirijos karo, o saudo arabija pirko dar ilgai pries kara, ir toliau pirks, kol pasibaigs nafta, tada nebebus is ko pirkti, nes naftos doleriai, uzuot investavus i pramone ir inovacijas, istaskomi brangiems zaisliukams :))

Del Izraelio, gan juokinga kad net pats tamstele pripazistate, kad Iraelis ne perka, o gauna nemokamai.

Reideris to VVER, 2017 11 20 12:43
Почему С-400 не видит израильтян
https://www.youtube.com/watch?v=79lVhb6ETKs

Reideris to VVER, 2017 11 20 12:42
Комплексы С-300 и С-400 не эффективны против F-35.

https://www.youtube.com/watch?v=XCVopwV3h8A
------------------------
Keista paskutiniai Izraelio žygiai sirijoje patvirtina video 100procentu..:)

Reideris to VVER, 2017 11 20 12:41
Nes as tai zinau kad turkija uz simtus milijonu perka s-400 specialiai tam, kad pasiustu ant triju raidziu amerika :)
-------------------------
Apie S-400:)
------------------------------------------
Эксперты: С-400 пpoтив ВВС США — это «конница пpoтив танков»
https://www.youtube.com/watch?v=bZJYHU77PvU

Reideris to VVER, 2017 11 20 00:01
MIELASIS IZRAELIS GAVO IŠ JAV KARINE PARAMA 3,5MILIJARDO DOLERIU,VISA JA ISLEIDO GINKLAMS IŠ JAV PIRKT..MILŽINIŠKA GOSDEPO PARAMA JAV GINKLU PRAMONEI..RUSELIAM TOKIE IR PANASUS KONTRAKTAI TIK SAPNUOSE SAPNUOJASI..:))jU METINE APYVARTA 14MILIJARDU DOLERIU,PELNAS 4-5MILIJARDAI..:)

Reideris to VVER, 2017 11 19 23:59
Gal galetumet pavyzdziu pateikt, kurios cia salys ir ka pirko specialiai pries asada? :) Nes as tai zinau kad turkija uz simtus milijonu perka s-400 specialiai tam, kad pasiustu ant triju raidziu amerika :)
-----------------------
GALĖČIAU,VIEN SAUDO ARABIJOS IR KATARO UZSAKYMAI ŠIAIS METAIS VIRŠIJO 120MILIJARDU DOLERIŲ UZSAKYMUJAV GINKLU PRAMONEI..JEI REGIONE NEBUTU SIRIJOS KARO TOKIU ISLAIDO NEI VIENA VALSTYBE NEPRISIIMTU..:))BE ŠIU YRA DAR KITOS ŠALYS..STAI IRAKAS 2017METAIS JAV GINKLU IR AMUNICIJOS ISIGYJO UZ 6,5MILIJARDO DOLERIU..:))JORDANIJA UZ 2,7MILIJARDO IR T.T..:)

**********************
TURKIJA NIEKO NEPERKA,YRA TIK PASIRAŠYTAS KETINIMU MEMORANDUMAS DĖL PIRKIMO,TAI NET NE SUTARTIS..:)TURKAI MNETURI PINIGU..RUSAI PAPRASE 8 MILIJARDU DOLERIŲ,PERDOGANAS PASISIULE NUPIRKT SKOLON..:))SDELKA NEVYGARELA..:)KOL KAS..:))

Reideris to VVER, 2017 11 19 23:55
Pries afganistana amerika skolu neturejo, dabar amerikos skola- 20 trilijonu doleriu :)

------------------------
deja vel meluoji..:))1980metais JAV skola siekė beveik 10trilijonu dolerių...Si skola išaugo pagrinde dėl "Šaltojo karo"išlaidų..Afganistanas su tuom niekaip nesusiėjęs..:))

Dauguma rusakalbiu ir rusų mano,kad iJAV uzdirbo is WWII,deja tai tai pat mekas..Tuo metu JAV pasiskolino 2trilijonus doleriu,kad finansuot ši karą..:))

TAČIAU SVARBIAUSIA ČIA NE TAI...KOL JAV KONTROLIUOJA PASAULINE FINANSU SISTEMĄ,TOL JAI NIEKAS NEGRESIA,SKIRTINGAI NEI RUSIAJI..TAD JAV SKOLOJE GALI BUT KAD IR 100TRILIJONU ,NIEKAS NEPASIKEIS..:)

VVER, 2017 11 19 16:52
KLausimas kitas kokia prasme JAV naikint Asada?:))Jokios kol yra Asadas Sirijoje vyks karas,aplinkines salys pirks JAV ginklus..:)

Gal galetumet pavyzdziu pateikt, kurios cia salys ir ka pirko specialiai pries asada? :) Nes as tai zinau kad turkija uz simtus milijonu perka s-400 specialiai tam, kad pasiustu ant triju raidziu amerika :)

VVER, 2017 11 19 16:39
Niekas Deiezore Asadp armijos nebombardavo,bombarduota JAV ikurtuose saugumo zonos ribuose

Vel meluojate :)

Авиаудар американской коалиции по Дайр-эз-Заур — серия авиаударов, нанесённых по позициям в аэропорту Дайр-эз-Заур в (восточная часть Сирии) 17 сентября 2016 года подразделениями военно-воздушных сил США и их союзников, осуществляющих военное вмешательство в Сирии без санкции Совета безопасности ООН в ходе продолжительного гражданского противостояния в этой стране. Привела к гибели приблизительно 106 человек, большинство жертв составляют военнослужащие сирийских правительственных войск (САА), осуществлявшие массированное наступление на позиции террористических группировок «Джабхат ан-Нусра» и ИГИЛ в ходе боёв за Дайр-эз-Заур; примерно 110 человек получили ранения.


VVER, 2017 11 19 16:35
JAV nebyra skirtingai nei TSRS..:))Tam ,kad JAV pasitrauktu is Afganistano reikia 64000žuvusiu kariu{Vietnamo atvejis:}}Gali pasiskaičiuot kiek JAV prarado Afganistane ir kiek dar tau teks laukt..:))

O koks skirtumas kiek zuva, kur kas svarbesnis rodiklis- kiek pinigu isleidzia :))

Pries afganistana amerika skolu neturejo, dabar amerikos skola- 20 trilijonu doleriu :)

Reideris to VVER, 2017 11 19 09:52
JAV, po 16 metu, vis dar iklimpusi Afganistane :))
--------------------------
Deja ne 16,o 18metu..Bet tai nieko nekeičia..JAV nebyra skirtingai nei TSRS..:))Tam ,kad JAV pasitrauktu is Afganistano reikia 64000žuvusiu kariu{Vietnamo atvejis:}}Gali pasiskaičiuot kiek JAV prarado Afganistane ir kiek dar tau teks laukt..:))

Ir taip JAV pasimoke,ir Afganistane laimet nesiruošia,ji tiesiog ten ,kad galetu kontroliuot situacija{su narkotikais:),su ginklais,kontroliuot geopolitine ituacija{Afganistanas ribojasi su "rusu pasauliu"Centrinej Azijoj..:))Reik ruost bajavykus Tadzikistano islaisvinimui,labai patogi padetis..:)

Reideris to VVER, 2017 11 19 09:47
Deje pamidoru kara laimejo Turkija..Putinas pamirso visu savo pažadus ir toliau dirba turku naudai..:)Ta pripažino net Solovjovas savo laidoje..:)

Niekas Deiezore Asadp armijos nebombardavo,bombarduota JAV ikurtuose saugumo zonos ribuose,kurios kirto Asado kariniai konvojai..Jie tiesiog buvop išgarinti i ora..Kitu bandymu nebuvo,tad ir bombardavimu nera..:)izraelis pereme estafete ir reguliariai vos ne kas savaite atlieka bombardavimus Asado kontroliuojamje teritorijoje..:))
Asadas savo rezidencijoje nesedi,jis "reziduoja"Rusijos karinėje bazeje..:)KLausimas kitas kokia prasme JAV naikint Asada?:))Jokios kol yra Asadas Sirijoje vyks karas,aplinkines salys pirks JAV ginklus..:)

VVER, 2017 11 18 22:28
Nežinau kaip reiganas,bet prie Trampo tesioamo Obamos politika Sirijos klausima,tik ji dar griežtesnė..Vos tik Asadas pasiunčia konvoju link kurdu ar nuosaikios opozicijos JAV be jokiu i9liuziju takonvoju bombarduoja

Taciau amerika bijo rusijos pomidoru karo.

Pvz. atsimenat, kai turkai numuse rusu lektuva, pazeidinejusi turkijos oro erdve? Putinas paskelbe pomidoru kara, ir erdoganas gavo klauptis ir atsiprasineti, kol putinas isake sluoti sirijos miestus bombonesiais.

Kitas pavyzdys: amerika subombardavosirijos armija deir ez zore. Putleris ituzes grasino nutraukti kazkoki ten susitarima del agrikulturinio bendradarbiavimo, amerikosai spruko pabruke uodegas ir daugiau deir ez zoro nebombardavo :))

Konfrontacija pries asada nera vakaru galimybiu klausimas, bet isimtinai politines valios klausimas, kurios vakaru politikieriuose nerasta :)) Jei vakarai noretu, galetu asada nuverst per kelias dienas, uztenka pasiust raketa i jo rezidencija, ir viskas baigta :)) Bet kinkos per silpnos :)

VVER, 2017 11 18 22:18
Aš galvoju,kad JAV tiesiog pasimokė,kad karų Artimuosiuose rytuose

JAV, po 16 metu, vis dar iklimpusi Afganistane :))

Reideris to GRU Pasaku dundukas, 2017 11 18 19:34
Tu asile naudoji Youtube ir Lenta.ru, kokia dar vakaru spauda???? Tu nemoksa!!!

-----------------
Ka man reikia ta sa naudoju,ne tavo reikalas..Mano Yuotube mistiniu miestu neima ir apie pergales Sirijoje neskalabija nesamoniu..:))Skirtingai nei tavo terorisniai,nusikalteliu kontroliuojami saitai..P))

Pasaku sekejas to bukagalvis 9 klases baiges Reideris, 2017 11 18 18:25
haha, esme tame kad Abu Kamalis bus paimtas! Ar tu teigi kad jo nepaims? paims juk!
As pasakiau tai kas buvo paskelbta, galiu pripazinti kad dezinformacijos liune siuo aspektu klydau, bet tai tik poros dienu skirtumas! Paims ta miesta, nepergyvenk!

Sakai vakaru spaudoje :D daune tu angliskai nemoki! Kokia tu cia vakaru spauda turi omenyje??? Tu toks asilas esi, kad man net uz tave geda daune tu nedadarytas!
Va tau straipsnis BBC loche!!! 9 lapkriciuo BBC parase kad paeme Abu Kamali!!! VAKARU SPAUDA!!! Ir ka tu man debile dbr? Vakaru spauda?? Tu asile naudoji Youtube ir Lenta.ru, kokia dar vakaru spauda???? Tu nemoksa!!!

The Syrian military says it has "fully liberated" the eastern border town of Albu Kamal, so-called Islamic States last urban stronghold in the country.

http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-41918913

Del dieduko tai ka as zianau... vadini mane dieduku nors as vinmetis su tavim?!? Tai tik parodo kad esi atsilupes nes neteisingai vertini daugeli dalyku, isivaizduoji to ko nera!...

Ir is esmes as susitaikiau su tuom kad tu esi loozeris, nemoksa ir melagis!

Reideris to VVER, 2017 11 18 03:28
Aš galvoju,kad JAV tiesiog pasimokė,kad karų Artimuosiuose rytuose laimėt neimanoma{ypač jai jie partizaniai:)JEI LAIMĖT NEGALI,KONTROLIUOK,KAD KARAS VYKTU NAUDINGA TAU LINIJA,O SVARBIAUSIA PELNINGA...../:))TAI IR VYKSTA..rusai nepasimokė ir veliava jiems rankon..iki sekančios "derzavos"subirėjimo,,:)

Reideris to VVER, 2017 11 18 03:25
Kitas klausimas: Ar reiganas siustu aviacija i afganistana bombarduoti suskilelius rusu naudai? :))
------------------
Nežinau kaip reiganas,bet prie Trampo tesioamo Obamos politika Sirijos klausima,tik ji dar griežtesnė..Vos tik Asadas pasiunčia konvoju link kurdu ar nuosaikios opozicijos JAV be jokiu i9liuziju takonvoju bombarduoja..:))Obama niekad Sirijos aerodromu Tomahaukais nedauze..:))

Reideris to VVER, 2017 11 18 03:23
Ar galetumet isivaizduot, kad pakistano prezidentas lieptu reiganui nesdintis is afganistano? :)))
-------------------------
O kas liepia Trumpui nešdintis i Sirijos?/0Gal Putinas?:))Tai,kad iš tos puses girdėt tik inkštimas..del pagalbos opozicijai,del nesiskaitymo,del sankcijų ir t.t..:))Kad ir kas bevaldytu Pakistana iki rusu lygio nusirist neleistu šaliai{čia aš apie tai,kad rusai padaryti XXIamz.indenais:))

VVER, 2017 11 17 21:33
Kitas klausimas: Ar reiganas siustu aviacija i afganistana bombarduoti suskilelius rusu naudai? :))

VVER, 2017 11 17 21:29
Nu tai tik karines pergalės,galutian rezultataui jokios itakos neturinčios..Imkim 1979-1989m.Afganistano kompanija.Ten irgi visi tokietiksla buvo pasiekti..O kaip viskas baigėsi žinom.Rusai pabėgo..Ju pastatytas rezimas išsilaikė dar beveik 3metus..Ir viskas..:)

Matot, tamstele, tarp siu dvieju atveju yra vienas didziulis skirtumas: Afganistano karo metu amerikos prezidentas buvo reiganas, sirijos karo- trampas :)) Ar galetumet isivaizduot, kad pakistano prezidentas lieptu reiganui nesdintis is afganistano? :)))

Reideris to GRU Pasaku dundukas, 2017 11 17 16:40
apsisikai su Sirija
------------------------
Ir teisingai,tu apsišikai su Sirija..Ar ne tu 10dienu atgal krykstavai,kad cABU Kemalis paimtas?:))Pasirodo tik siandien sturmas prasidejo..Generalisimas pasakų diedukas vel apsišiko,nes apsišiko Rusijos sapuda parasiusi,kad ABU Kemalis paimtas..:))Vakaru sapudoje tokiu straipsniu nebuvo..
------------------------------
Штурм последнего оплота «Исламского государства» попал на видео

https://lenta.ru/news/2017/11/17/albukamalattack/

Reideris to GRU Pasaku dundukas, 2017 11 17 15:43
MANO TEMOS RUSIJA IR JOS DAROMI BARDAKAI,BEI CIRKAI PASAULYJE..TEMU VARIANTAI:
1}RUSIJOS VIDAUS PROBLEMOS..
2}RUSIJOS ISORES PROBLEMOS
3}RUSIJOS PRALAIMĖJIMAI..

VISA KITA MANES NEDOMINA,TERA TIK FONAS..:)

-----------------------------------------------------
Atsakymas i paskutini tavo komentara..:))Dar karta logista ir verslas be Rusijos daug geriau klesti nei su Rusija,,Susiaikyk su tuom..:)0

Pasaku sekejas to 9tokas Reideris, 2017 11 17 14:56
Butent idjote!
Tau net nedaeina kad as nesiginciju tuo faktu kad Rusija sudo skyle, pas juos bardakas ir nesamones! As siuo klausimu (faktu kuri tu matydamas didziuojiesi) sutinku su tavim! Nes tai yra faktas, Rusijoj daug problemu!
Ir kur as galiu cia nervuotis jei as sutinku su siuo faktu! Cia tu debiloidas kuris nesupranta net kur klausimu kuriuos nagrinejam esme!

Ir taip visuose klausimuose ir belenka mes nagrinetumem! Apsisikai su teiginiais apie Lietuva (logistika ne verslas!), apsisikai su Sirija (visa virtine karybos klausimu, o po to jau akcentuoji kad karybos klausimai nesvarbu, aisku kad nesvarbu - nes apsikvailinai)! Dabar akcentuojiesi i Rusija! Na gerai! Saunu, bet velgi, moki konstatuoti tik faktus! DABAR YRA! Ir viskas, del to as ir turiu susidares nuomone kad tavo IQ nera labai jau aukstas, tuo pagrindu teigiu, o ne del to kad as paimiau ir pasakiau! Net teigini kad tu dundukas, bandau kazkuo pagristi!
Ne taip kaip tu, as galiu pripazinti, kad klydau tave vadindamas pensininku! Atsirado papildomu duomenu, pasirodo tu tik neispruses jaunuolis, jei taip 30mecius galima vadinti!


Ir po to tu vis naudoji Afganistana, o po to naujausias tavo perliukas - TIK karines pergales!!!!!!! Tai manau jau laikas mums pradet tau badyti kad buvo dar vienas bajeris - VIETNAMAS!!!! Kad karines pergales/strateginiu tikslu pasiekimas privede prie amrikieciu pralaimejimo! Tuo tarpu jei Afganistane, kai paziuresi is kitos puses, madzochedai pasiekdavo pergaliu, uziminejo punktus, kontroliavo teritorija, naikino rusus - buvo karines pergales! Kaip karines pergalies vieniems anot taves SKAITOSI, o kitiems NE? Tu realiai atsilupes!!!!

As realiai sakau, kai konfliktas pasibaigs, ir karas Sirijoje galu gale baigsis - as jau zinau ka pasakysi! Dzin ta Sirija, cia tik rusu karine pergale, rusija vistiek sudo kruva! Bet cia jau tu toks esi... tupavotas...

Reideris to VVER, 2017 11 17 13:01
Nu tai tik karines pergalės,galutian rezultataui jokios itakos neturinčios..Imkim 1979-1989m.Afganistano kompanija.Ten irgi visi tokietiksla buvo pasiekti..O kaip viskas baigėsi žinom.Rusai pabėgo..Ju pastatytas rezimas išsilaikė dar beveik 3metus..Ir viskas..:)

VVER, 2017 11 17 06:11
Vadinasi skirtingai nei pasaku durnelis neneigi to ka Putinas sakė 2015metais..Ir pripažysti,kad tikslai nepasiekti

Priklauso nuo to kokie tikslai :)

Tikslas apsaugoti latakijos rajona nuo teroristu- pasiektas.

Tikslas uzimti Alepa- pasiektas.

Tikslas nutraukti deir ez zoro apgulti- pasiektas.

Tikslas nugaleti IGIL- pasiektas.

Tikslas paversti kiekviena teroristu ofenzyva nuo 2015 metu nesekme- pasiektas.

Tikslas ikurti sausumos koridoriu nuo irano iki libano- pasiektas :)

Reideris to GRU Pasaku DUNDUKAS, 2017 11 17 03:21
Pziureki i savo arogancija..Visi durniai tik tu protingas..Ar dar bera kur ristis dunduk?:)Kaip šauki taip atsiliepia..)Sudo skylė ta Rusija..NervuokisAne?:)

Reideris to VVER, 2017 11 17 02:44
Asadas kontroliuoja "vos puse sirijos"?
-----------------
Vadinasi skirtingai nei pasaku durnelis neneigi to ka Putinas sakė 2015metais..Ir pripažysti,kad tikslai nepasiekti..:))Ka gi kitas etapas pripažint,kad Rusija laimet negali,o JAV laimes bet kokiu atveju,kad ir kaip pasibaigtu konfliktas Sirijoje..:))

Pasaku sekejas to bukagalvis 9 klases baiges Reideris, 2017 11 16 21:32
haha, tu toks arogantiskas! Baisu! :DD

Psichologinis portretas kuris piesiasi - tu esi toks loozeris koks reta! Laikas parodys, kas teisus o kas nea!

VVER, 2017 11 16 16:43
Durniau tu,pasižiurėk Putino interviu 2015metu galo..Ten jis tikslu laiko,sutriuškint teroristus ir laimėt kara,bei atstatyt Asado valdzia visoje Sirijos teritorijoje...Teroristai nesutriuškinti,Asadas kontroliuoja vos puse Sirijos

Vokieciai gyvene 2 pasaulinio karo laiku sakydavo: "Mes zinojom, kad Vokietija bedoje, kai propaganda pranesinejo apie pergales vis arciau namu" :))

Asadas kontroliuoja "vos puse sirijos"? Prie kelis metus tekontroliavo trecdali :)) O antra didziausia frakcija- SDF, yra nevieningi, ir nekimba vieni kitiemsd i gerkles tik del amerikos pumpuojamu doleriu :) Beje, IGIL (kuriai kazkada pranasauta nugalet asada) vykdo toki baisu partizanini kara, kad asadas atitraukia dali pajegu is rytu sirijos kovai pries al-Qaeda teroristus Hamos rajone.

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 16 14:55
Tu kaitalioji temas,
----------------
DARAU KA NORIU IR KADA NORIU..ŽAIDZIM PAGAL MANO TAISYKLES ARBA TU ISVIS NEŽAIDI ..SUSITAIKYK SU TUOM KITAIP NEBUS..:)

MANO TEMOS RUSIJA IR JOS DAROMI BARDAKAI,BEI CIRKAI PASAULYJE..TEMU VARIANTAI:
1}RUSIJOS VIDAUS PROBLEMOS..
2}RUSIJOS ISORES PROBLEMOS
3}RUSIJOS PRALAIMĖJIMAI..

VISA KITA MANES NEDOMINA,TERA TIK FONAS..:)

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 16 14:51
Va cia tikslas asile tu!
------------------
Durniau tu,pasižiurėk Putino interviu 2015metu galo..Ten jis tikslu laiko,sutriuškint teroristus ir laimėt kara,bei atstatyt Asado valdzia visoje Sirijos teritorijoje...Teroristai nesutriuškinti,Asadas kontroliuoja vos puse Sirijos..IR TOJE PUSEJE VYKSTA PARTIZANINIS KARAS..:))NUSTOK MELUOT..

Reideris, 2017 11 16 14:49
Vėl Sirija..Rodos rusų propoganda eilini kart apsimelavo..Abu Kemalis toliau kontroliuojamas DAES..Bent jau didžioji dalis..:))
-----------------------
Сирийские власти объявили, что выбили ИГ из Абу-Камаля 8 ноября. Однако позднее появились свидетельства того, что штурм города еще не начинался. Судя по ролику видеоагентства Ruptly от 12 ноября, армейские подразделения продолжают обстреливать позиции джихадистов из артиллерии.

Абу-Камаль считается последним крупным оплотом ИГ в Сирии.
-------------------
Taigi pasakų sekėjas vėol nepataikė su"prognozėm"..:))Mušiai Abu kemalyje tebevyksta...O Asado artilerija miesta verčia eiliniu griuvėsiu..Jai padeda Rusijos aviacija:))

https://lenta.ru/news/2017/11/15/abukamal/

pasaku sekejas to reideris, 2017 11 16 14:45
Nebuvo tikslo laimeti karo isverstaskuri tu taip kaip tu ji isivaizduoji ir bandai cia prastumti!!! Apie tai mes jau snekejom!! Tikslas buvo PAKEISTI KARO EIGA IR ISGELBETI REZIMA/ISLAIKYTI SIRIJA ITAKOS ZONOJE/SUZLUGDYTI US/SAUDITU PLANUS!

Va cia tikslas asile tu! Ir jis buvo pasiektas! To ka tu sakai niekas sau nekele! Sitiek spiegei apie karinius aspektus o dabar jau tau jie neberupi??? O del to kad apsikakojai!!!

Tikas buvo pas opozicija - pakeist rezima! Ar ivykdytas tikslas! NE! Rusai nepradejo to karo, taip kad ir tikslu jokiu kelti negalejo!

Tu kaitalioji temas, niekada neatsakai i sau nepatogius klausimus, nutyli ir fokusuojiesi arba ant esamu faktu (dangus melynas pvz!) arba apie labai neapibreztus dalykus kur palieki sau manevro galimybe!!!
Skystablauzdis!

Reideris, 2017 11 16 14:34
LAI MAŽIAU TAŠKO SIRIJOJE IR RYTŲ UKRAIUNOJE:))IR TURĖS..
-------------------------
Кудрин признался в отсутствии у России денег на пенсии

Деньги на выплату пенсий россиянам у правительства закончились. Об этом заявил бывший министр финансов, глава совета Центра стратегических разработок (ЦСР) Алексей Кудрин в интервью газете «Аргументы и факты».

https://lenta.ru/news/2017/11/16/denegnet/

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 16 14:15
Daunas esi tu,aš tau prieš metus siuliau lygtis del rusųb pergalės Sirijoje..Mikiai blioviai ,muilinai subine..Dabar aiškini kad aš pasimiau 3 metu prognoze..KAS TAU TRUKDĖ PAIIMT?:))SUVOKIMAS,KAD TOS PERGALĖS NEBUS?:))BEJĖGIŠKUMAS IR T.T.

APSIŠIKAI TU SU TA SAVO SIRIJA IR TAI MATO NET EILINIAI SKAITYTOJAI KUR ČIA UŽEINA..NUSILEISK ANT ŽEMES IR PRIPAŽINK..NIEKO NESUVOKI GEOPOLITIKOJE,GALI ANALIZUOT TIK KARINE DALI IR TEN NEPATAIKAI,NES DAR 2015M.KAI RUSAI LINDO Į SIRIJA GELBĖT ASADO IR SAVO PINIGU,TURĖJAI SUVOGT ,KAD TO KARO LAIMĖT JIE NEGALI.NEI PO 3METU,NEI PO 10NEI PO 100METU..TAIP KAIP JAV NEGALI LAIMĖT AFGANISTANE AR IRAKE..TIK JAV SKIRTINGAQI NEI RUSAI TAI SUVOKIA IR TOKIU TIKSLU NET NEKELIA..JU TIKSLAS AMŽINAS KARAS REGIONE IR GINKLU PARDAVIMAI JAME..PO TO KAI JAV NUGRIAUDEJO SKALUNU REVOLIUCIJA NET NAFTA IR DUJOS LIKO TIK ANTRINIU TIKSLU..NEDUOT PRIESUI JAIS PASINAUDOT..VISKAS..KOMEDIJA LAFINITA SIRIJOJE RUSAMS..IR KOKS SKIRTUMAS AR TAI IVYKS 2018 AR 2028M.REZULTATAS VIS TIEK TAS PAT..:)

1991M.JAV IS RUSŲ ATĖMĖ PASAULINĖS GALIOS STATUSA..PO SIRIJOS ITEISINS IR REGIONINES GALIOS ATĖMIMO STATUSA RUSIJI...RUSIJOS REGIONO TAI NEBERA..UKRAINA-90PROC.JAV..MOLDOVA 90PROC..GRUZIJA-90PROC JAV GALIOS TERITORIJA IR T.T REGIONINE GALOIA BE REGIONO EGZISTUOT NEGALI..

Pasekejas to Reideris, 2017 11 16 13:30
Super, laukiam tos tavo eteities! Pakolkas tavo etitis yra kazkur toli! O tu iskreipei viska ka sakei, pats jau nebepasirasai po savo zodziais ir pasilieki ties neaiskiai apibreztais faktais! Va kas yra DABAR! Laikas parodys! Kada jie begs, kaip pasibaigs konfliktas, kada Kryma grazins ir t.t.!


Nyku man su tavim sneketi kaip tu i mane pirstu badai, kad po mano teiginio praejus 10ciai dienu, tu sakai neissipilde mano prognoze kai su tavim susilazinus del krymo:

SAU PASIEMEI VOS NE 3 METUS PROGNOZES ISSIPILDYMUI!!!

Kaip tu tada gali i mane pirstu badyti, kai duodi man 10 dienu? Praita savaite? A tu adekvatus zmogus!?!

Daunas tu nedadarytas o ne geopolitikos zinovas... truksta man jau zodziu... Susirasysim idjote po keletos menesiu, pazesim kas ten bus idlibe ir kaip ten rusai begs... nes sakyti kad mano prognoze klaidinga davus tam savaite tik parodo kad atsilupes esi!!!!!!!

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 16 13:14
Apie mušius šnekėjai tik tu,man gi rupėjo cinko grabai ir nuostoliai rusų..Nustok meluot jau darais juokingas kaip ir rusai su savo nevykusiom klastotėm..:)O kas belieka,kai gauni gerai i kaili arba suvoki,kad iliondai n kur laimėt negali ,nes prieš tave kariauja netik visa šalis,bet ir užjurio jėgos,kurios uz tave ekonomiškai stipresnės kokius 1000kartų..Negi Putinas to nesuprato?))Kaip nesupranti ir tu Abu Kemalis,tik taškas žemėlapyje ir antras taškas rusų propogandoje..Tas pats ir Alepas..:))

Rašei ,kad kurdai atiduos ka užkariavę,nu praėjo jau nuo užkariavimų 3svaitės,o nuo tavo rašliavų 10dienu,kanors atidavė Asadui?:)) Nieko neattidave..


Rašiai ipe Astana ir jos susitarimus..Kokie pasiekti?:)Kas nors vykdoma?:)Nieko nepasiekta ir nieko nevykdoma..:))

Rezultatas Sirijoje vysta pilnamaštabis partizaninis karas visoje Asado,rusų,Irano ir Hezbolach kontroliuojamoje zonoje..Kuria dar kada nori ir kaip nori daužo Izraelis..JAV zonoje tyla,Turkijos zonoje tyla..VISKAS KA AŠ RAŠIAU PASITVIRTINO..O ATEITI PASITVIRTINS IR TAI,KAD RUSAI PABRUKĖ UODEGA BĖGS IŠ SIRIJOS,KAIP BĖGO IŠ AFGANISTANO..:))

Pasaku sekejas to Reideris, tikrai Myznius, ir kazkoks kelmas Domas!, 2017 11 16 10:50
Pasislepei po draugu sijonais :) Na ka, jei jau atsisakai atsakyti i klausimus, ka jau cia bepridursi! O dundukai, suprate abloma, bando tave reabilituoti is paskutiniuju - VISOS TAVO PROGNOZES ISSIPILDE :D Sako snekejom apie musius - butent apie juos ir butent is karybos puses debile DOMAI reideris ir snekejo, ir jo, kaip karybos specialisto prognoze nepasitvirtino, ir kalba ejo butent apie karini aspekta asile, zonos jusu isivaiduojamos (arba siai dienai kontroliuojama teritorija) butent paremtos ir yra kariniu aspektu! Vienu zodziu, jus kai prigAUNI, vis tiek savo! Kaip ukrainieciai pasakytu - usrusia no ni zdamsia!!!

Reideris, 2017 11 15 16:58
Kur rusas,bardas,nesamonės,cirkai..:)
---------------------
Старинный немецкий город за 70 лет пребывания под Россией превратился в трущобы.
https://www.youtube.com/watch?v=49G13XNvmS0
---------------------------

Kažin ar aš jau rusofobas rašydamas tiesa apie rusus ir Rusija?:))

Reideris, 2017 11 15 16:41
Dede Vova mi staboj{ar ir dar kur ristis rusams:))
-------------------------------------
Скандал на ТВ! В последний бой за дяду Вову

https://www.youtube.com/watch?v=RGQEqDhPbEQ

-----------------
Geda but rusu valdant putinui..:))??Net rusu kanalai ir progandistai pašiurpę..:))

Reideris to Domas, 2017 11 15 16:08
Kodel žmogų skaudini{daužai jo iliuzijas:)) ir gerai,kad parašei nedirbas,nes pasaku sekėjai vis devinklasei,aštunklasei..tik jis vienas protingas..Labai primena ligoni durnyne{be pykčio:)kur jis sveikas o visi dakatarai durni..:)

Domas, 2017 11 15 15:12
Atsiprašau dėl rašybos klaidų...Skubėjau,darbe esu..

Domas pasaku sekėjui, 2017 11 15 15:11
Ko tu drakais,nu padarė tave"reider"į vienus vartus dėl tos Sirijos{Yra ir zonos,ir karas partizaninis prie rusus Afganistano pavyzdžiu,ir Izraelis daro ką nori,ir Rusija grimzta i technogeninį kolapsa{net energetiniu jėgainių pagamint nebe išeina},apie tai net patys rusai atvirai kalba per tv savo,kad dar 5-10metu ir pagal pramonini sektorių vakaru pavyt nepasiseks ir Rusija liks agrarine valstybe)..Nuleisk galvelę,pripažink klydęs,tai ne pisies,atsiprašant prie vertimo ar dar ko nors..

Iš tavo niekas nepasitvirtino,nei kurdai ka nors atidavė,nei rusai pergale pasiekė,nei Asatanoje kas nors nuspręsta ir įgyvendinta..

Ir apskritai tu ne prognozes rašai,o tik karinius laimėjimus aprašai..T.y mušius kuriuos Rusija ir Asadas laimi,bet karo eigai jie jokios įtakos neturi..Reider rašo prognozes ir jos praktiškai pasitvirtina visos alei vienos..

Pavyzdys užims kažkoki sugriaut Al Kama ,o kas toliau?..Toliau partizaninis karas Al Kamoje ir aplinkui visur..Iki tol kol rusai nebeturės pinigu ir pabėgs,o tada vėl tas pats..tai kokia prasmė kariaut jei negali laimėt???Ir jeigu net rusai pinigu turės,kokia prasmė juos kišt į Al Kama ar kur kitur kažkokiam pasaulio taške?..

Pasaku sekejas to Tatarin ir 123, 2017 11 15 15:00
Reideris ignoruoja sudetingus klausimus, jus va dviese manau protingi bachurai, gal galetumete pasakyti kaip cia tai iseina ir ar nusisnekejo jis?

Reideris parase:

Mes i Rusija vežam kupi pradai prekes ir tiek..:)Tai ne verslas ..
________________________________________

Atsakymas jam buvo: Tai jei mes nuperkame kazka vokietijoje ir parduodame rusijoje? Gauname uz tai pinigus, mokame algas Lietuvoje, kuriame firmas lietuvoje, perkame sunkvezimius LIETUVOS firmoms ir visa tai vadimama LOGISITKA/LOGISTIKOS VERSLKAS?

Gal galit konkreciai man paaiskinti kaip ir kodel cia ne verslas (anot Reiderio) ir kaip tai NEKURIA BVP nes jis sake kad prekiu kilmes salis turi buti LT ir tiktai tai yra svarbu!?




Pasaku sekejas to MYZNIUS Reideris ir 123 bei Tatarinas, 2017 11 15 10:46
hahahahahahahhaha

Tavo sakinys:
Daug idomesne snaujienos mus pasiekė iš Rusijos..Ten Gazpromas oficialiai pripažino,kad naujos JAV sankcijos sustabdys visus Rusijops jurinius dujų projektus..
Atkreipkime demesi i zodi - SUSTABDYS!

Atitinkama istrauka is reiderio straipsnio:
Введение данных санкционных мер может создать риски как для реализации перспективных газотранспортных проектов "Турецкий поток" и "Северный поток-2", так и обслуживания действующих экспортных газопроводов, таких как "Северный поток" и "Голубой поток», — отмечается в документе


Atkreipkime demesi i zodziu jungini - может создать риски! Buten tai ir naudojama straipsnyje!

Noreciau pabrezti, kad zodis "sustabdys" ir "может создать риски" kuris lietuviskai reiksia - "gali sukelti nesklandumu" yra pakankamai skirtingi!

Reideris arba rusiskai pasirodo gerai nemoka, arba jis bando sutirstinti spalvas? Ko pasekoje, jo kaip geopolitikos zinovo prognozes ir analize nuvaziuoja i bruzgynus!

Taigi 123 ir Tatarinai, gal galite pasakyti man, ar tai yra tiesiog vertimo klaida? Ar vis tik Reideris nuolatos bando iskreipti informacija? Nes taip jau ne viena ir ne du kartus yra dares!!! Suprantu jis angkliskai nemoka, bet cia juk rusiskai!

Sustabdys ir gali sukelti nesklandumu yra didelis skirtumas? Argi netaip?

Reideris, 2017 11 15 02:36
Санкции США ударят по всем трубам «Газпрома»

https://lenta.ru/news/2017/11/14/gazprom/

Reideris, 2017 11 15 02:33
Daug idomesne snaujienos mus pasiekė iš Rusijos..Ten Gazpromas oficialiai pripažino,kad naujos JAV sankcijos sustabdys visus Rusijops jurinius dujų projektus..Tarp ju ir Nord Strem-2"Derzava"nusirito ant tiek,kad nesugeba nieko pati pasigamintn nei isgavimo,nei transportavimo srytyje..Jei sankcijos isigalios niekas nebetieks vamzdziu,mazgu,pumpavimo stočių ir taip toliau..Rusija be vakaru technologiju per keleta metu nugrims i tecnogenini kolapsa...:)RODOS JAV RADO DAR GERESNI SPRENDIMA NEI PILNAS RUSIJOS NAFTOS IR DUJU EMBARGAS..:))vOVA VIDIS DNO?:)-TAM ICIO ODNO

Reideris to Vytenis, 2017 11 15 02:18
Vienintelis anekdotas čia tyai,kad Rusijos propaganda eilini kart apsijuokė..:))Norejo parodyt ,kad JAV bendradarbiauja{kas nebutu nieko keisto kai žaidžiama prieš Rusija:))bet gavosi eilini kart šnipštas..:)

Nesuprantu kaip taip gali klyst informacinės karybos rusijos daliniai,juk patys rusai teigia,kad jie "išrinko" JAv prezidenta..:)TIESA KA JIE GALI"IŠRINKT"JEI NET SAVO MULIAŽU NEIŠEINA PADARYT,REIKIA VOGT IŠ JAV ŽAIDIMU KOMPANIJOS..:)


Vytenis, 2017 11 14 22:13
Va čia tai anekdotas:

"Около 13.00 вторника в официальных аккаунтах Минобороны РФ в нескольких социальных сетях были опубликованы материалы о выходе колонн ИГИЛ* из сирийского города Абу-Камаля в северном направлении – к переходу Вади-эс-Сабха на границе с Ираком. При этом было заявлено, что выход боевиков прикрывала авиация проамериканской коалиции, пытавшаяся создавать помехи самолетам ВКС России. Сообщение было проиллюстрировано фотографиями, снятыми, как утверждается в пресс-релизе, беспилотниками еще 9 ноября.

Быстро выяснилось, что кадры, которыми соответствующие службы МО иллюстрировали свои посты, не что иное, как скриншоты компьютерной игры. Конкретно – реалистичного шутера для планшетов и телефонов «Симулятор самолета AC-130: Спецоперации» (AC-130 Gunship Simulator: Special Ops Squadron) от аргентинского разработчика Byte Conveyor Studios. Теперь этой игре сделали нешуточную рекламу".

Pasaku sekejas to Reideris ABLOMAS, 2017 11 14 17:54
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
hahahahahhahahahahahahhahahahahhahahahahhahahaha

Apsisikai???
Kur atsakymai lopeta???

ATSAKYK I 2 KLAUSIMUS MIZNIAU, ABRA PRIPAZINK APSIKAKOJES!!!!
TIK 2 KLAUSIMAI!

Universitretu niekas nesigyre, tik rode koks kelmas esi ir tau dar mokytis reikia daug, pasirodo ir zodzio verslas reiksme pasigooglink!

Tu uzduodi klausimus man, as tiesiai atsakau! Kai nezinau, sakau nezinau, arba neturiu duomenu, arba sakau - TAVO TIESA!

Ko tu bijai, 2 klausimai???!!!!!



Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 14 16:41
Tave mokyt beprasmiška,juk gyreis ,kad baugiai universiteta,o ten pagal viska nieko neišmokai..:))

Pasaku sekejas to Reideris, 2017 11 14 16:04
tu net nežinai ks yra verslas,

_________________________________
1. Gal gali tada paasikinti kas yra verslas?


Mes i Rusija vežam kupi pradai prekes ir tiek..:)Tai ne verslas ..
________________________________________

Tai jei mes nuperkame kazka vokietijoje ir parduodame rusijoje? Gauname uz tai pinigus, mokame algas Lietuvoje, kuriame firmas lietuvoje, perkame sunkvezimius LIETUVOS firmoms ir visa tai vadimama LOGISITKA/LOGISTIKOS VERSLKAS?

2. Gal gali konkreciai man paaiskinti kaip ir kodel cia ne verslas ir kaip tai NEKURIA BVP? Nes 123 va kaip tik uzklause kad tu parodytum kaip mane mokai!

Taigi, du konkretus klausimai, ir ka tik sakei kad as studentas ir nesuprantu kas yra verslas! Idemiai klausau! Tik konkreciai, nenusok nuo tu 2 konkreciu klausimu!

Pasaku sekejas to 123, 2017 11 14 15:54
Na matai, tu nepastabus! Reiderio pateiktas stripsnis jau buvo nagrinejamas ir as pats ji citavau ANKSCIAU! Tuo tarpu si karta Reideris pamirses kad sia tema mes jau gvildenome pateikia jam patinkancias istraukas!...

Butu saunu jei Reidris butu ka nors mane ismokes... deja taip nera :/

Reideris to VVER, 2017 11 14 15:13
Kadangi apie viduriniu rytu reikalus tamstele nusimano nelabai, turbot nezinote, kad izraelis jau karta bande okupuoti libana, hezbolah afganstano pavyzdziu kariavo partizanini kara, ir galiausiai izraelis turejo pasitraukti del kylanciu nuostoliu ir blogo piaro :))) Parasyt komentara internete lengva, tamstele, kazka is tikruju padaryti jau kiek sunkiau :))

----------------------------
Tamstele baikit jus tas pasakas sekt..:))Niekas ir nekalba apie ano karo pasikartojima..Tiesiog aviacijos ir artileris smugiai i Hezbolach pozicijas Libane,ko Izraelis senokai nedare..Privers kai ka susimastyt apie tikslinguma but kitur..:))

Žydai jau seniai nebekariuaja tokiu karų..Pavyzdys 2006m.karine žydu operacija Libane..Visi tikslai pasiekti per 34dienas..2006 m. rugpjūčio 14 d. 8 val. ryto įsigaliojo paliaubos tarp Izraelio ir Hezbollah pajėgų. Šiame kare Libanas neteko 1,1 tūkst. žmonių, o Izraelis apie 150.Plius visškai sugriauta Libano imfrastruktara,be korios Hesbolach gyvent tai pat negali..daugiau jokiu bandymu kazka padaryt Izraeliui is libano puses nebuvo..:))

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 14 15:04
Tu pamirsk ka nori, lietuvos verslas pagal tavo paties info masto visai kitaip!!!
---------------
tu net nežinai ks yra verslas,o drasiai laidaisi tezemis apie mąstyma..:))Ziurek grafas "lietuviškos kilmes prekes..Ten lyderiai Vokietija,JAV ir Lenkija..Mes i Rusija vežam kupi pradai prekes ir tiek..:)Tai ne verslas ..:)Verslas kai pagamini sukri bvp salies ir parduodi{pavyzdys JAV ipochonai:)Mokykis studente,nes ekonomikoj esi nulis..:)

1.2.3 pasakų sekėjui, 2017 11 14 11:53
Numatai "reiderio" pastangomis šio to išmokai,bent apie Lietuvos eksportą,ekonomika ,verslą..Lakais rašinėjant briedus visiškai veltui nebus praėjęs..

Pasaku sekejas to 9 klases baiges Reideris, 2017 11 13 18:54
Klausimas labai platus ir nekonkretus... bet tavo nuomone aiski, su Rusais geriau visko atsisakyti, o ta vieta tegu uzima Latviu ar kieno nors kitos firmos! Logika geniali! Skirtingi poziuriai siuo klausimu, bet, kaip ir sakiau, zmones savo verdikta padare - emigracija NACIONALINIO SAUGUMO GRESMES lygio! Ka tu i tai? Tu juk ekonomini kara geriau kariausi su rusais Monopolio magnate! Turint omenyje kad tavo straipsnyje didziausias augimas i ta pacia Rusija! Butu juokinga jei nebutu graudu!

Is to pacio tavo straipsnio:

Šių metų sausį–rugpjūtį Lietuva daugiausia eksportavo į Rusiją (14,4%)

Iš pagrindinių Lietuvos eksporto rinkų per sausį–rugpjūtį labiausiai augo pardavimai į Nyderlandus (35,2%), Rusiją (28,5%)


Tai kaip cia taip iseina kad bandai stumti cia savo pozicija kuri kazkaip nelabai risasi su tuo ka tu sakai? Matai, gerai kad ne tokie dundukai uz versla atsakingi kaip tu, ir zmones veza i ta rusija ir prekiauja! Tai apie ka tu cia?
Ir prie ko cia parduoti Lietuvos valstybinguma??? Tu valerijono isgerk myzniau, ato zodis rusas tau paleidzia sysiu i pampersa! Ka tu cia sugalvojai pardavineti? Mes NATO, US uz musu nugaru, rusai siknoj, pats sakei ne karta! O as sakiau kad prekiauti galima ir su rusais ir su vokieciais! O ne tokia pieva kur tu siulai jiems va embarga kur mes patys pinigus prarasim! Siulai prekiauti pieno produktais su saudo Arabija :D hahahahahhahhahahahahaahahahahahaha Pasigydik!!

Tu pamirsk ka nori, lietuvos verslas pagal tavo paties info masto visai kitaip!!!


VVER, 2017 11 13 17:24
Kai Libane prasidės Izraelio operacija"Gelezinis kumštis"visa Hezbolach išbėgs gint savo guolio

Kadangi apie viduriniu rytu reikalus tamstele nusimano nelabai, turbot nezinote, kad izraelis jau karta bande okupuoti libana, hezbolah afganstano pavyzdziu kariavo partizanini kara, ir galiausiai izraelis turejo pasitraukti del kylanciu nuostoliu ir blogo piaro :))) Parasyt komentara internete lengva, tamstele, kazka is tikruju padaryti jau kiek sunkiau :))


VVER, 2017 11 13 17:16
Daugiau nei 100 nuosaikiu opozicienieriu grupuočiu nei apie Asatana nei apie sutartis nieko negirdėjo

Puiku, niekas apie 100 nuosaikiu opozicienieriu grupuočiu irgi nieko negirdejo :)) Yra tik banditu gaujos, nelegaliai disponuojancios saunamaisiais ginklais, tokiems patupdyt i kalejima tarptautiniu sutarciu ir nereikia :))


Antirusas, 2017 11 13 16:21
Ir viskas po vyro,pasakų dieduko,net ir tas pasakas sekt bejėgis ten kur statistika....

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 13 15:36


Pasiskaityt ,apsišviesk kažkiek,tai gal paskui nieks nesakys,kad briedus ir pasakas rasineji::))
--------------------------------
Lietuvos eksportas auga kaip ant mielių

https://www.vz.lt/verslo-aplinka/2017/10/10/lietuvos-eksportas-auga-kaip-ant-mieliu
----------------------------------------------
Ypač sparčiai – net 47,3% – augo pieno ir jo produktų eksportas.

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 13 15:27
Ir apskritai Rusijos ir jos rinkos mums reikia atsikratyt visiškai,tegul su jais prekiauja Zimbabve,Vatanutua salos ar dar kas nors,ju buivoliena skanesne nei lietuviška jautiena,o lietuviškas piuenas ne toks žskanus kaip Bangladeso palmiu aliejus..:))

Su rusais jokiu prekybiniu santykiu but normaliu negali ,nes jie jos visada naudos kaip spaudimo forma ..Kol rusas nesupras,kad prekyba niekaip nesusiejusi su itakos darymu kitai valstybei Rusijos rinka apskritai reik pamirst..:))

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 13 15:24
Po to rasai VVER kad zonos nusistovejo savaime!!!!!!!!!!!!!!!!! O man rasei oficialiai patvirtintos!!!!
---------------
As tau dar karta sakau,skaityk kas parasyta,o ne tai ka noretum paskaityt..Zonos oficialiai nusitovejo pačios,o Vova-I ir D,Trumpas tik patvirtino jau ivykusi fakta,kurio rusai paneigt nebegali..:)

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 13 15:22
Galima buvo juk ir daryti taip kad uzpildome viena rinka i
----------------
Ka tu čia nusišneki?:))Ar tu bent suvoki apie ka tu rašai?:)Ka tu nori uzpildyt Rusijos rinka ir but priklausomi nuo rusu mžiais kaip Baltarusiai,t.y parduot Lietuvos valstybinguma uz grasius?:)Koks prorusiškas mastymas,nenustebciau jei turit vienos tautos genu..:))

Ar bent suvoki,kad Saudo Arabijos pieno rinka mums tukstanti kartu naudingesne nei Rusijos?:))

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 13 15:20
Labai daug zmoniu kurie dirbo Lietuvos maisto pramoneje ar logistikoje su tavim kardinaliai nesutiktu!
----------------
As tau dar karta sakau,jei apie dalyka nieko neišmanai,tai geriau nekomentuok ir nerašinėk nesamonių..:))Va tau 3faktai apie Lietuvos pieno uki:

1}2016metais visos Lietuvos perdirbimo imonės dirbo pelningai,kai kuriuos pelna padidino dvigubai,o Pieno žvaigzdes" netgi trigubai..
2}Visu pieno perdirbimo sektoriuje dirbančiu darbuotoju algos 2016-2017metais kilo 30proc..
3}2017m.Lietuvos pieno produktu eksportas muša rekordus..

Visa tai gali rasti "Lietuvos verslo žiniose"..Ieskokis prie nesamones pliurpdamas..

Ir dar 2016metais,Lietuvos pieno ukis nepatyre realiai jokiu nuostoliu..O ES kompensavo juos 60milijonu euru..Tai yra poieno perdirbimo imones gavo dvigus pelnus ir uz parduota produkcija ir uz neparduota..2017metais kompensacijos bus dar didesnes..:))

Reideris to VVER, 2017 11 13 15:14
O kas Astanos sutartys tada? :))
------------------
O taigi niekas..:)Daugiau nei 100 nuosaikiu opozicienieriu grupuočiu nei apie Asatana nei apie sutartis nieko negirdėjo..Jei Astana butu kaž kiek kazko verta nereikėtu
rusams naujo cirko is kišenes traukt:Socio derybų Sirijos klausimu..:))
--------------------
Jau truputi per velu tam, tamstele, Hezbolah Sirijoje jau ikure vietines atsakas tad is Sirijos pasitraukt butu sunkoka, net jei noretu :))
--------------------------------
Kai Libane prasidės Izraelio operacija"Gelezinis kumštis"visa Hezbolach išbėgs gint savo guolio..:)0Is ko sukursi tas atšakas Sirijoje?:)Jei Sirijoje vieninteliai šiitai alavitai priklauso Asado banditu gaujai?:))

Net rusai pripažino,kad Hezbolach per 5 metus trunkančia sako kompanija Sirijoje prarado apie 10000 teroristu..:))Ir tam nera galo..Pavyzdziui Izraelis labai laimingas,kad Hezbolach turi ka veikt Sirijoje..:)

Pasaku sekejas to atsilupes reideris, 2017 11 13 15:10
Labai daug zmoniu kurie dirbo Lietuvos maisto pramoneje ar logistikoje su tavim kardinaliai nesutiktu! Tik ir matosi koks tu esi savanaudis! Geriausias dalykas kas galetu atsitikti lietuvai tai prekiauti su visais ir su visais, ir klysti tu kad atradom mes kitas rinkas del to kad norejom, o del to kad neturejom kito pasirinlimo asile tu netasytas!!!!!!! Galima buvo juk ir daryti taip kad uzpildome viena rinka ir judame link kitos, del tokio debiliski poziurio koki tu turi musu emigracija pasieke Nacionalines gresmes lygi! Sakai kad nekomentavai mano komentaro - nes bukas esi ir 3 dienas galvojai ka parasyti!!! Aiskini apie lietuvos nacionalini interesa! O koks jis yra??? Argi ne musu tautos klestejimas??? Toks asilas kaip tu esi gresme musu nacionaliniam saugumui nes esi nekompetetingas ir nesugebi tikslingai matyti toliau savo nosies!!! Butent ekonomikos nustekenimas ir tavo poziuris kad mes Klestime, nors galetumem butu DAR geresneje pozicijoje yra apsurdas!!!! O po to, cia apskritai SOKAS, sakai kad keiciam etiketes ir VIS TIEK vezam i ta pacia rusija??? Tu idjote siuo teiginiu paneigi savo issakyta ideja kad rusai valgo palmiu alieju ir mirsta nuo vezio!!! Taip pat paneigi ideja kad mes klestime ir turime tu tavo alternatyviu rinku!!!!! Tai kam tada i ta rusija vesti kazka?? Tu kvailas esi taip rasydamas!!! Kam keisti etiketes ir rizikuoti prarasti prekes jei tie rusai ir ju rinka mums nereikalinga???? Vadinasi taip nera???
Po to rasai VVER kad zonos nusistovejo savaime!!!!!!!!!!!!!!!!! O man rasei oficialiai patvirtintos!!!! Jei zonos nusistovejo savaime tai ne zonos atsilikeli tu o tik kontroliuojama teritorija siai dienai!!!!! Taip tu zonu oficialiai niekas ir netvirtino, o man sakei atvirksciai! Tu toks atsilupes kad as net nezinau ka berasyti! Sakai - amzinai! Kokiam durniui reikia buti kad toki zodi apskritai naudoti! Nieko amzino nera! Tu juk dar neseniai rasei kad konfliktas bus ispretas kariniu budu nes Asadas kris nuo sukileliu, o cia jau AMZINO partozaninio laro situacija???? Tu kelmas kuris akis i aki jokios diskusijos neislaikytu! O del lietuvos politikos geriau visai patylek tu pats...

VVER, 2017 11 13 14:19
Tai,kad niekas jokiu sutarčiu nesudarinėja su Rusija

O kas Astanos sutartys tada? :))

---------------------------
Gal girdėjot tamstele,Izraelis neoficeliai pagrasino Hezbolach pradet kara jos teritorijoje,o tai rekstu Hezbolach buriu pasitraukima is Sirijos..Tad nebelieka patranku mesos

Jau truputi per velu tam, tamstele, Hezbolah Sirijoje jau ikure vietines atsakas tad is Sirijos pasitraukt butu sunkoka, net jei noretu :))

Reideris to VVER, 2017 11 13 13:04
Tamstele, ar dar nezinot ko vertos sutartys su rusais? :)) Prisiminkim "turkijos zonoje" buvusi alepa :)
--------------------
Tai,kad niekas jokiu sutarčiu nesudarinėja su Rusija,zonos nusistovėjo savaime{pagal karini pajėguma ir ji palaikančias valstybes..:))

Gal girdėjot tamstele,Izraelis neoficeliai pagrasino Hezbolach pradet kara jos teritorijoje,o tai rekstu Hezbolach buriu pasitraukima is Sirijos..Tad nebelieka patranku mesos..Teks sius"nepobedimaja"rusu armija..:)

Asadas is vis nu proto nusoko,visoje "išvaduotoje"teritorijoje skelbia mobilizacija i savo kariuomene..Panašiai kaip rusai Lietuvoje 1944metais,kai 30tukst vyru pasitrauke i miška,bet nejo i rusu kariuomene..Tas pats atsitiks ir dabar Sirijoje matyt..:)

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 13 12:58
Tavo gerbeju grupei vienodai ka tu rasai, jie vis tiek uz tave!
-----------------------
Mano "gerbėju grupei"net nereikia skaityt ka aš rašau..Jie paskaito tavo rašomus briedus pavadinimu pasaka..:))Ir to gana ,kad susidarytu nuomone kas yra kas..Pats save skandini kiekvienu komentaru..Specialaii nekomentavau komentaro 2017 11 11 18:38{US kariauja su Rusais musu ekonomikos saskaita, nemanau kad tai yra gerai... turetumem buti labiau nepriklausomi, vatvis tos puses tave ir galima apkaltinti parsidaveliakumu... na gal ir negalima, nemanau kad tu atsakingas uz lietuvos uzsienio politika, bet kaip pats sakei tu stengiesi ja formuoti! Be to, jeibjau sakai kad ruseliai s... vietoje, o mes nato, po US sparnu, o ruseliai lopai sustabdyti nenugalimos derzavos Ukrainos kariuomenes, kodel reikia vykdyti tokia politika atseit mes su rusai nieko ia principo, nors galetumem susitarti ir savo LT kompanijoms atverti NVS rinka, pirkti pigesniu duju Achemai ir musu pramonei? Cia klausimas didelis... to nedarymas ir tiesiogiai palaikymas kitu interesu savo saskaita yra parsidavelsikumas....}

Tu girtas ar šiaip priplaukęs?:))Tai ka tu siulai yra Lietuvos valstybės interesu išdavystė...Seki pasakas apie tai,kad JAV kariauja Lietuvos ssaskaita..?:))


Tuo liau dar labiau nusišneki..NVS rinka{jei tokia egzistuoja}yra ir ateiti bus atverta Lietuvos kompanijoms,nieks su ruskiu norais tojNVS nesiskaito,atvirksčiai musu maisto produktus perka uzdeda savo etiketes ir gruda i tpačia Rusija..


PATS GERIAUSIAS DALYKAS KOKS TIK GALEJO IVYKT LIETUVAI YRA RUSU TAIKOMAS MAISTO EMBARGAS MUSU MAISTO PRAMONEI..BE JO MES NEBUTUMĖM ATRADE NAUJU RINKU IR TPLIAU DREBEJE NUO KIEKVIENO RUSKIO PERSTELEJIMO PASIENYJE..O DABAR PRAEJUS TRIM METAMS LIETUVOS MAISTO PRAMONE KLESTI,O RUSAS EDA PALMIU ALIEJU IR MIRSTA NUO VEŽIO..:))

Taip ,kad apie Sirija ir butas nebutas rusu pergales gali pliurpt ka nori,op Lietuva ir jos uzsienio politika,ekonomika palik ramybėj,čia ne tavo pupas ir ne tavo laukas..:)

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 13 12:50
Klausimas, nuo fakto pereinam i prognoze!
---------------------
Ka tu čia nusišneki,tau prognozes as daviau 1 metus atgal..Rusų Asado,Irano ir Hezbolach zonoje amžinas partizaninis karas ir su visu tuom susiėjusios pasekmės..Va tau mano prognoze kuri pildosi...

O tavo pasakos apie kurdus kur perdavineja naftos platformas ar dar kazka,taip ir liko pasakom,nes kurdai galo Asadui perduot nebent suvi i galva..:))

Reideris to GRU Pasaku sekejas, 2017 11 13 12:47
Reabilituotis reikia nebent tau..Nes be "pigiu "pergaliu pasiektu milžiniška persvara,kaip ir visais laikais,nei Rusija ,nei tansta nieko Sirijoje neturit..:))

Ir taip saugumo zonos yra ir pafgal rusus jas Vopva I ir Trumpas net gi"suderino"..neseniai susitike Vietname..Bet zonpos atsirado be ju sutikimo,tad pagal viska jie tik konstatavo tai kas neišvengiama...As niekur nerasiau apie Hezbolach zona..Hezbolach ieina i ASAdo Irano ir rusu kontroliuojama zona..Savos neturi,tu skaityk kas tau rasoma o ne tai ka nori perskaityt..

VVER, 2017 11 13 00:05
Viskas kaip as rasiau Sirija padalinta i zonas...Viskas jau oficialiai patvirtinta..Yra Izraelio,Jordanijos,JAV/kurdu,Turkijos/Al Nusra ,Rusijos/Asado/Irano/Hezbolach/zonos...

Rusija nedrysta lyst i svetimas zonas
-------------

Tamstele, ar dar nezinot ko vertos sutartys su rusais? :)) Prisiminkim "turkijos zonoje" buvusi alepa :)

Pasaku sekejas to 9 klases baiges Reideris, 2017 11 12 23:53
haha, viskas kaip tu rasei! Kaip tu ziauriai bandai psichologiskai reabilituotis! Reideri, nestresuok!!!
Tavo gerbeju grupei vienodai ka tu rasai, jie vis tiek uz tave!

Rasai, viskas oficialiai patvirtinta? Kieno? Kur? Gal saltini imesk koki? Po to dar rasai - oficialiai yra patvirtinta hezbollah saugumo zona??? Asado saugumo zona?? Tu ka kaimieti arielkos isgerei??

HAHA, sita - vel gi, saunuolis, taviskiai turi tau psakyti - tu genijus! Konstatavai FAKTA!!! Pasakei kad visokios frakcijos Sirijoje turi SIAI DIENAI savo uzimtas teritorijas!


Klausimas, nuo fakto pereinam i prognoze! Kas bus su tom saugumo zonom? Jos plesis? isliks tokios pacios? Kas bus su Al nusros saugumo zona? Plesis/ trauksis? Kas bus! Kad teritorija pasidalino visi zino! O kas toliau????????

Reideris, 2017 11 12 14:10
Viskas kaip as rasiau Sirija padalinta i zonas...Viskas jau oficialiai patvirtinta..Yra Izraelio,Jordanijos,JAV/kurdu,Turkijos/Al Nusra ,Rusijos/Asado/Irano/Hezbolach/zonos...

Rusija nedrysta lyst i svetimas zonas,tuo tarpu Izraelis prisidengdamas kova su Hezbolach atakuoja kur tik nori Rusijos/Irano,Asado ir Hezbolach zonoje...

Ir pats svarbiausias momentas zydai neatakuoja salia Golona aukstumu esanciu opozicijos grupiu,tarp ju ir DAES,jos tarsi sudaro buferi nuo Asado kariuomrnes..


Reideris, 2017 11 12 13:58
Ka gi miestai išvaduoti,laikas užsiimt uzjurio okupantu...
Viskas kaip asrasiau..Kurgi pasaku sekejas,kuris aiskino,kad antro Afganistano nebus?/
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
В Сирии стёрли с лица земли колону спецназа из России

https://www.youtube.com/watch?v=HHG0ux2D5Qo

Reideris, 2017 11 12 13:52
Vel Sirija,Izraelis savo kaip regionines derzavos teritorijoje daro ka nori ir kada nori...Tam jis turi pilna teise..Tai jo regionas...Isivaizduokim,kad Rusija savo isivaizduojamame regione pabandytu numust JAV bepiloti,tarkim virs Lietuvos teritorijos..
.........................................
Резкое обострение в Сирии. Израиль сбил российский беспилотник, который шпионил для Сирии.

https://www.youtube.com/watch?v=GjqDFav2njY

Pasaku Sekejas to Tomas, 2017 11 11 22:33
Tai samprotavimas/pamastymas, ne pozicija/kaltinimas ir priekaistas. Jei tai tau nusisnekejimas, tebunie, priimsiu tavo pozicija. Aciu kad prasvietei!

P. S. Butu idomu suzinoti kodel mano pamastymas Jusu akyse atrodo nusisnekejimas?

tomas pasaku sekejui, 2017 11 11 22:30
vel riebiai nusisneki...

Pasaku sekejas to As ir Reideris, 2017 11 11 18:38
Na nezinau Reideri, gal ir yra... koks skirtimas, realiai tavo komentaras yra emocinio/psichologinio pagrindo. Geopolitines analizes cia nera, paprasciausiai zemini tuos rusus, na jei tau lengviau nuo to, pirmyn... tu pasakei As kad tu lietuvis, tau tie rusai dzin, palaikau tavo teigini, ir rusai neteisus jei jie tau bande prikisti parsidaveliskuma! Rusams tu parsidavelis niekada nebusi, ir teisus jie tuo budu niekada nebus!
Bet vis tik jei jau uzciuopei ta tema apie parsidavelisluma, tu rusams niekada nebusi parsidavelis! US taves irgi niekada negali apkaltinti tuo irgi! BET, Lietuvis, gali! Gali buti apkaltintas patsidaveliskumu kuris niokoja Lietuva ir jos gerove! Parsidaveliskumas uzsienio itakai ir pvz prekiavimas/bendradarbiaviams su rusais arba jo nebuvimas kuris turi neigiamos itakos lietuvos ekonomikai, kur mes patys galetumem uzdirbti daugiau pinigu ir juos investuoti i ta pacia krasto apsauga ir kaip tu sakai i moksla ir inovacija musu salyje, o to nedaryti, stekenti savo sali kitu interesu naudai yra parsidaveliskumas! US kariauja su Rusais musu ekonomikos saskaita, nemanau kad tai yra gerai... turetumem buti labiau nepriklausomi, vatvis tos puses tave ir galima apkaltinti parsidaveliakumu... na gal ir negalima, nemanau kad tu atsakingas uz lietuvos uzsienio politika, bet kaip pats sakei tu stengiesi ja formuoti! Be to, jeibjau sakai kad ruseliai s... vietoje, o mes nato, po US sparnu, o ruseliai lopai sustabdyti nenugalimos derzavos Ukrainos kariuomenes, kodel reikia vykdyti tokia politika atseit mes su rusai nieko ia principo, nors galetumem susitarti ir savo LT kompanijoms atverti NVS rinka, pirkti pigesniu duju Achemai ir musu pramonei? Cia klausimas didelis... to nedarymas ir tiesiogiai palaikymas kitu interesu savo saskaita yra parsidavelsikumas....

Reideris, 2017 11 11 12:38
Kaip Rusijoje elgiasi su buvusias specnazovcais...
...................
Отработанный материал. Ни почестей, ни денег, ни здоровья. Наемники РФ.
https://www.youtube.com/watch?v=LvGGZCtj9Zw

Reideris, 2017 11 11 11:21


Rusijos realybė..
------------------------------
Россия в долговом болоте
https://www.youtube.com/watch?v=fykdj478d94

Anonimas, 2017 11 10 18:00
Saunuolis Reideri, konstatavai FAKTA! Niekas ju pasauline derzava nelaiko! Manau tai supranta visas pasaulis, net ir patys rusai! Jie nevadinas saves pasauline galia! Ka tu nori siuo komentaru pasakyti!??
---------------------
Deja patys jie laiko save "velykaja derzava"..:))
Dar prie oBAMOS RUSAI BUVO LAIKOMI REGIONINE SUPERGALYBE,PRIE TRAMPO JAU NE..tAM,KAD PASAILINIA DERZAVA REIK TURET EKONOMIKA,TAM ,KAD BUT REGIONINE ,REIK TURĖT REGIONA..EKONOMIKOS RUSIJA NETURI{SEDEJIMAS ANT NAFTOS ADATOS NE EKONOMIKA,:))REGIONA IŠ RUSIJOS PRAKTIŠKAI ATĖMĖ JAV..:))LIKO LNR,DNR,GRUZIJOS OKUPUOTOS TERITORIJOS,ARMĖNIJA,PADNIESTRĖ IR KELIATAS CENTRINES AZIJOS VALSTYBĖLIU,BET IR I JAS KĖSINASI KINIJA....

FINITA LE COMEDIJA..PRIE BORIOS APSKRITAI RUSIJA DAR SKAITĖ PASAULINE DERZAVA,PRIE PUTINO NET REGIONINE NEBESKAITO..AR DAR YRA KUR RISTIS?:))

čia aš norėjau parašyt,kad Rusija pinigus turėtu kišti ne i beprasmi ginklkavimasi ir kariuomene ,o i inovacijas,ekonomika,moksla ir technologijas..Gal tada po koki 50metu vel kas nors prades skaityt ja kuom nors kaip miravaja derzava?:))

Pasaku sekejas to 9tokas Reideris, 2017 11 10 14:54
Vel beprasmiškai rusu taškomi pinigai..Rusai gali ,kad ir milijona daliniu elektronines žvalgybos sukurt..Vis tiek niekas ju pasauline derzava nelaiko..Nebuna pasauliniu derzavu be ekonomikos{Jakovas Kedmis:))
__________________________________

Saunuolis Reideri, konstatavai FAKTA! Niekas ju pasauline derzava nelaiko! Manau tai supranta visas pasaulis, net ir patys rusai! Jie nevadinas saves pasauline galia! Ka tu nori siuo komentaru pasakyti!??

Reideris, 2017 11 10 12:37
Россию умножают на ноль

https://www.youtube.com/watch?v=LdU18brYUrc

-------------------------
Rusijos realybė..

Reideris, 2017 11 10 12:19
Vel beprasmiškai rusu taškomi pinigai..Rusai gali ,kad ir milijona daliniu elektronines žvalgybos sukurt..Vis tiek niekas ju pasauline derzava nelaiko..Nebuna pasauliniu derzavu be ekonomikos{Jakovas Kedmis:))

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (4)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (1)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (1)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras