Apie mus     Veikla     Skelbimai     Kontaktai     Norintiems paremti     RSS 
 Lietuva
 Euroatlantinės organizacijos
 Rusija
 Kitos šalys
 Saugumas ir grėsmės
 Energetika
 Užsienio spaudos apžvalgos
 Leidiniai















   Rekomenduojame:







   Mus remia:



 
Kitos šalys
 
  Ko reikia A. Lukašenkai – botago ar meduolio? (23)

Komentarai:

Žygeivis - A, 2011 06 11 19:16
Matau, kad esi šiek tiek "protiškai tiesmukas" ir atitinkamai mąstai. :)

Aš parašiau: "Atskiras klausimas - Indija ir musulmonų pasaulio blokas (jei toks susiorganizuotų)" (o visai ne - Indijos ir musulmonų blokas).

Tai reiškia, kad yra Indija, ir yra (tiksliau gali būti) musulmonų blokas - kitaip sakant, du atskiri "žaidėjai".

Be to papildau, jei jau ta tema rašau - tai yra "žaidėjai", kurie gali tapti savarankiškais, o ne tik JAV, Kinijos ar Rusijos "kortomis" būsimose pasaulio dalybose...

P.S. Informuoju, jog "Kas yra kas" Indijoje, Pakistane, Bangla Deše, Afganistane, Irane ir Irake, Turkijoje..., aš žinau pakankamai gerai - iki atskirų tautų ir tautelių istorijos bei jų tarpusavio santykių (ir ne tik religinių). :)

Tiesą sakant, mane labiausiai stebina tai, kad Indija vis dar kažkaip nesubyrėjo - ten tiek visokių prieštaravimų tarp religinių ir etninių grupių, "pagardintų" milžiniškomis socialinėmis problemomis, kad kita šalis jau seniai būtų išlaksčiusi į kokį 100 (ar dar daugiau) gabalų...

A, 2011 06 11 18:40
žygeivi, Indai ir musulmonai viename bloke? :D Dar vienas tavo perliukas, parodantis kad vis dėl to mūsų psichiatrinė sistema neveikia... Indai su Pakistanu kariauja. Ir spėk kieno pusėje musulmonai?

Eik laisvalaikiu pažaist kokio Rise of Nation, ar kito žaidimuko, kur galėsi į blokus sudėti sau patinkančias valstybes, ir kariauti prieš nepatinkančias

Žygeivis (papildymas), 2011 06 11 15:03
Baltarusija su jos Lukašenka šiame geostrateginiame "žaidime" lyg ir stovi nuošalyje, tačiau Baltarusijoje susikerta daugybė įvairių interesų - ES, JAV, Rusijos ir net Kinijos.

Ir kada čia prasidės rimti neramumai, ypač jei lukašenka "netikėtai užvers kojas", tai visko gali būti...

Žygeivis, 2011 06 11 15:00
Šiuo metu JAV turi du pagrindinius geopolitinius priešus; Kiniją ir Rusiją.

Atskiras klausimas - Indija ir musulmonų pasaulio blokas (jei toks susiorganizuotų).

Akivaizdu, kad JAV naudingiausia būtų, jei Kinija (palaikanti Pakistaną) pasipiltų su Rusija arba su Indija (kurią Rusija palaiko).

Vienu žodžiu pasaulis vėl kaip 1939 m. - kelios pagrindinės šalių grupės, kurių interesai "juodai kertasi". :)

Taigi, klausimas tik vienas - kas su kuo ir ką užpuls, bei kokiomis priemonėmis?

šiaip, 2011 06 11 12:48
įdomi nuomonė:

http://www.lrt.lt/news.php?strid=5043&id=5790680

tiktų į jūsų diskusiją dėl Rusijos armijos korupcijos, jei tokią kalbą pasako Pentagonas, tai akivaizdu kad nebemato grėsmės Europoje JAV, žvilgsnis į Aziją nukreiptas, ir pnš kad Rusija ir JAV gal bus toj pačioj barikadoj vs China...

Žygeivis - Gru pasekėjui, 2011 06 10 13:59
GRU pasekejas to Zygeivis, 2011 06 10 00:21

Tik vat klausimas, ko jus i ta ES taip plesetes istoti, kad jau blogai? Na tiesiog juokinga...
----------------------------------------

Dėl vadinamojo "stojimo" į "Jievrosojuzą"

Faktai:

1. Referendumas vyko dvi dienas – 2003 m. gegužės 10 ir 11 d. Nors referendumas vyko net dvi dienas, bet rinkėjai nebuvo labai aktyvūs – iš viso prie balsadėžių susirinko 63,37 % visų rinkėjų.

2. "Už" per dvi rinkimų dienas balsavo 57 % rinkimų teisę turinčių piliečių

Tai buvo vienintelis Lietuvos Valstybės istorijoje referendumas, kuris nežinia kodėl vyko ne vieną dieną, o dvi. Vien tai yra nepaprastai grubus teisinės lygybės principo pažeidimas.

Jau nekalbant apie tai, kad balsavimo punktai buvo atidaryti "Maksimos" ir kituose prekybos centruose, o balsuojantiems dalino alaus butelius ir skalbimo miltelius...

Jei referendumas būtų vykęs taip pat, kaip vyko visi kiti referendumai, tai jokio "stojimo" į Jievrosojuzą nebūtų buvę, nes būtų referendume dalyvavę tik 30 procentų rinkėjų.

Šis "referendumas" yra neteisėtas ir niekinis nuo jo įvykimo momento, kadangi būtent jam surengti buvo priimtos "išskirtinės" taisyklės:

- balsavimas vyko dvi paras,

- referendumas vyko nesilaikant referendumo įstatymo? Referendumo agitacijos finansavimo reikalavimai nustatyti Politinių kampanijų finansavimo įstatyme. Pagal šio įstatymo 2 straipsnį 105-ių Seimo narių grupė buvo referendumo iniciatoriai. Įstatymo 3 straipsnyje nustatyta: “kampanijos metu teisę rinkti ir gauti aukas bei dovanas turi tik referendumų iniciatoriai arba jų įgaliotiniai kampanijos finansams tvarkyti. Piniginės aukos turi būti kaupiamos - referendumų iniciatoriams - tik specialiose banko sąskaitose”.

O kaip buvo realybėje? Juk referendumo agitacinei kampanijai net speciali sąskaita NEBUVO ATIDARYTA!

Referenduminė kampanija buvo nekontroliuojamai finansuojama ir užsienio pinigais.

Ir tai neužkliuvo nei Lietuvos, nei ES teisėsaugai. “Nematė”?

- "balsavimo punktai" buvo atidaryti prekybos centruose,

- "balsuotojams" nemokamai dalino alų ir skalbimo miltelius,

- prieš "referendumą" viešai pasisakyti galėjo tik "jievrosojuzo" šalininkai,

- TV, radijuje ir spaudoje buvo pateikiama tik teigiama informacija apie ES, o priešinga nuomonė užblokuota (net komentarai internete tuoj pat buvo trinami),

- Vyriausybė, įvairūs oligarchai ir ES fondai skyrė milžiniškas sumas agitacijai "už ES". "Prieš ES" neskyrė nei lito,

- ne tik eiliniai Lietuvos piliečiai, bet net ir Seimo bei Vyriausybės nariai (kiek girdėjau - nei vienas!!!) prieš tą "referendumą" neperskaitė visą vadinamąją "Lietuvos stojimo į ES sutartį" (ji iki šiol yra neprieinama eiliniam rinkėjui)(ir kuri, beje, net nebuvo tuo metu išversta į lietuvių kalbą - kas yra labai grubus Lietuvos teisės aktų pažeidimas).

Visa tai yra visiškai akivaizdūs, grubūs Lietuvos Konstitucijos ir kitų teisės aktų pažeidimai.

Tačiau mūsų seimūnai ir teisėsauga apsimeta iki šiol, jog viskas gerai - juk Lietuvos valdžiai reikėjo bet kokia kaina "įstoti į ES" - kaip gi kitaip išvarysi iš Lietuvos visus nepatenkintus šita valdžia?


GRU pasekejas to Zygeivis, 2011 06 10 00:21
"Tokia ES mums nereikalinga" - va cia tai bent, bet vat kitokios negausit! Ir tokios ES kokios norit, NEBUS, nes jau dbr "bardakas"susitarti negali, as noriu to, ano, kas moka, tas ir diktuoja salygas - Prancuzija, Vokietija. Kiek Lietuva moka i katila, o ji nieko nemoka, tai tiek ir sveria jos zodis.
Tik vat klausimas, ko jus i ta ES taip plesetes istoti, kad jau blogai? Na tiesiog juokinga...

P. S.
"Ir visą Europą valdo keli tūkstančiai labai brangiai kainuojančių ES biurokratų, visiškai atsietų nuo savo Tautų ir Valstybių interesų bei gyvybinių siekių."
Siulau panaikinti tautiniu valstybiu valdymo organus, palikti tik vietos savivalda, kokia Lietuvai nauda is brangiai kainuojancios krasto apsaugos jei visi VERKIA kad patys apsiginti nesugebes???



Žygeivis - GRUpasekėjui (papildymas), 2011 06 09 22:54
Tuoj ateis laikas rimtai galvoti apie kosmoso isisavinima, kokios TAUTINES valstybes sugebes tuo uzsiimti?
--------------------------------

Tu labai klysti, jei manai, kad mes - nacionalistai (europine šio žodžio prasme, o ne rusiška) esame už kokį nors "Šiaurės Korėjos" "vienišumą". :)

Mūsų tikslas yra visai kitas - mums reikalinga ne suniveliuota Europa, su viena Tauta, Kalba ir Kultūra, o Tautų Europa, kur kiekviena Tauta išsaugo visas savo teises, Kalbą ir Kultūrą.

Ir suvienija savo jėgas abipusės naudos pagrindu tam tikrų labai konkrečių tikslų pasiekimui.

O ne taip, kaip yra dabar, kada keli komisarai nusprendžia kaip kam ir kur gyventi, ką kalbėti ir ką valgyti.

Ir visą Europą valdo keli tūkstančiai labai brangiai kainuojančių ES biurokratų, visiškai atsietų nuo savo Tautų ir Valstybių interesų bei gyvybinių siekių.

Dar viena problema ta, kad dabar yra kelios valstybės (Vokietija, Prancūzija, Britanija), kurios iš esmės ir sprendžia, kokia bus tvarka Europos sąjungoje. Ir kai tik paliečiami jų pačių interesai, tuojau tą tvarką ir pakeičia. O kitos valstybės gali tik stebėti tą jų "žaidimą".

Tokia ES mums nereikalinga.

GRU pasekejas to Zygeivis, 2011 06 09 22:50
Na kas cia per faktai?????????? Ka tai keicia???? Kaip vilnieciai nekencia kaunieciu ir visu kitu kaimieciu kas ne is Vilniaus? Tai kazka keicia kad Vilniuje gyvenantys lenkai STATISTISKAI nekencia lietuviu, ar tai turi gresmes LT vientisumui? As kalbu ir pateikiu esminius faktus, kurie sudaro pagrinda, o cia jus kazkokias nesamones atsakot, atseit pasidomek... Ka sie pateikti faktai turi gresmes Rusijos vientismui? Turekit gedos taip rasyti...

Žygeivis - GRU pasekėjui, 2011 06 09 22:42
Jei manai, kad ta "centralizuota imperija", kuri sugebės išlikti, bus Rusijos imperija, tai gali jau dabar pradėti verkti... :)

Nes neįmanoma išsaugoti valstybę, kurios gyventojai nekenčia savo pačių sostinėje gyvenančių žmonių labiau, nei visų kitų savo priešų kartu sudėjus. :)

Pvz., pasidomėk, kaip kokioje nors Riazanėje ar Vladimire vietiniai gyventojai (patys tikriausi rusai) "žiūri" į maskviečius...

Kaip nekeista, nekenčia jų labiau nei kaukaziečių - taip rodo ir sociologiniai tyrimai, ir "diskusijos" internete, ir padėtis armijoje - santykiai tarp maskviečių bei kitų rusų baisesni nei tarp kokių arabų ir žydų... :)

Žygeivis, 2011 06 09 22:37
RationaliS, 2011 06 09 18:43
Žodžiai "lietuvių" ir "tauta" yra bendriniai, nereikia rašyt didžiosiomis raidėmis.
----------------------------------

Ne visai taip - ir lietuvių, ir tautų yra daug, o štai Lietuvių Tauta, kaip ir Lietuva, pasaulyje yra tik viena.

Ir rodydamas išskirtinę pagarbą Lietuvių Tautai, aš rašau šį žodžių junginį iš didžiųjų raidžių.

P.S. Manau, kad ir tu gerbi Lietuvos Konstituciją, taigi atkreipk dėmesį, kaip šie žodžiai parašyti Lietuvos Konstitucijoje - Preambulėje. :)

GRU pasekejas to Zygeivis, 2011 06 09 22:06
Sutinku, yra veiksmas, yra atoveiksmis, bet ka mes turim? Ekonomika daro savo, sita tikrai suprantat, isliks tik susitelke ir susivienije, pats raset kas laikia pasaulio - kainu kilimas, resursu stoka, ir t.t., argi tautines valstybes ir decentralizacija pades islikti atskiram regionui?
Ir kas is to kad skotai gaus ta nepriklausomybe ar kokie katalonai? Tai tik formalumas, jie vis tiek liks ES, priims istatymus po kurio laiko, bankrutuos, privatizuos ir panasiai, ir tegu jie turi ta savo veliava ir himna, tai nieko nekeicia, visi sneka angliskai. Koks ten skirtumas kam del tu musulmonu, tai smulkmena, na uzdraude jiems sydus nesioti, ar tai keicia kazka? Ne juk, vis tiek visi moka mokescius sistemai! Tuoj ateis laikas rimtai galvoti apie kosmoso isisavinima, kokios TAUTINES valstybes sugebes tuo uzsiimti? Lietuva? Taip kad ateitis priklauso imperijoms, nes mazi tautiniai dariniai bus pajingti arba sunyks nelygioje kovoje der resursu ir panasiai, o sita pats puikiai zinot, cia is Kinojos visuotinio puolimo parapijos

RationaliS, 2011 06 09 18:43
Žodžiai "lietuvių" ir "tauta" yra bendriniai, nereikia rašyt didžiosiomis raidėmis.

Žygeivis, 2011 06 09 16:17
GRU pasekejas to Zygeivis, 2011 06 09 15:56

O Rusijoje taip ziurima i tautiskuma del to, kad formuojama ir bandoma surusinti visus ten gyvenancius, kad koks kalmukas irgi sakytu esantis rusas!

Tas pats vyksta ir ES, kaip zmones save identifikuoja Europieciais, o ne kokiais estais, belgais ir t.t.
--------------------------------------------

Labai taikliai ir tiksliai pastebėjai visų imperijų tikrąją esmę - sunaikinti Tautas, jų Kalbas ir Kultūras...

Ir paversti jas "pilka mase", pigia "rabsila", kuri būtų "mobili" ir su džiaugsmu dainuotų "Мой адрес - Не дом и не улица. Мой адрес - Советский Союз".

Tik valstybių ir tautų istorija jau parodė, kad visos šitos idėjos supuvusios - "prisidainavo" ir žlugo Sovietų imperijoje, Jugoslavojoje, Čekoslovakojoje.

Žlunga su dideliu triukšmu ir Jievrosojuzinėje imperijoje - kaip pripažino ir Sarkozi, ir Merkel, "multi kulti" teorija nukeliavo į istorijos sąvartyną.

Ir ne tik priešpriešoje su musulmonais, bet ir Belgijoje "santykiai" tarp valonų ir flamandų greit pribaigs šią nenatūralią karalystę.

Britanijoje Škotijoje greit bus referendumas dėl laisvos Škotijos, o Kanadoje Kvebeko prancūzakalbiai jau daug metų vis aršiau reikalauja nepriklausomybės nuo angliakalbės Kanados.

Ir tai vyksta visame pasaulyje - tame tarpe ir Kinijoje, Indijoje, Šri Lankoje, Pakistane, Irane,...

GRU pasekejas to Zygeivis, 2011 06 09 15:56
Nejuokink:)
O Rusijoje taip ziurima i tautiskuma del to, kad formuojama ir bandoma surusinti visus ten gyvenancius, kad koks kalmukas irgi sakytu esantis rusas! Tas pats vyksta ir ES, kaip zmones save identifikuoja Europieciais, o ne kokiais estais, belgais ir t.t. Puikiai suprantat, kad tautisku valstybiu era jau praejo, ateitis priklauso globalizacijai ir integracijai, didesiu junginiu formavimui. ES tikslas taip pat yra integracija, ir vienalytes tautos (europieciu) formavimas. ES turi centralizuotis o Rusija turi integruoti post-sovietine erdve (pirmiausia Baltarusija ir Ukraina), kad galetu konkuruoti su kylanciomis Kinija, Indija, Lotynu Amerika bei JAV. O jus cia vat badote visiems irodyti priesingai, bandot prastumti decentralizacija, skaldyma, griovima, rasiszma bei nacionalizma! Tas supriesinimas Lietuvoje kur vyksta su lenku mazuma, turi juk neigiama poveiki visuomeneje, net pravardziuojami zmones (Tuteisiai), o tai juk veda prie to, jog sitas atzagarumas vercia siuos zmones save identifikuoti ir priskirti lenku tautai, o ne lietuviu! Jei realiai paziurejus, kiek tos Lietuviu tautos tebelike... kai dar jus siulot atmetsi visus save priskiriancius prie Lietuvos tautos!

Žygeivis - GRU pasekėjui, 2011 06 09 15:19
O juk drebi "pasekėjau" - maža ką gali sumąstyti šitie "prakeikti labusai" šiais biofizikos ir genų inžinerijos laikais... :) :) :)

Ir ateičiai įsidėmėk - ne "lietuvos tauta", o Lietuvių Tauta.

Čia tik Rusijoje kažkodėl yra ne Rusų tauta, o "rusiška tauta" - "русский народ". :)

P.S. Viskam savas laikas ir savos priemonės.

Docentas, 2011 06 09 06:42
vėl pamačiau, kad be manęs diskusija užvirė, gana žemo lygio, o jau kalba kalba... Ar jūs tuteišai, ar lže-patriotai nuo žagrės? Teisingai, tai senos baltų žemės, kurias dalinomės su Baltosios Rusios kunigaikščiais, o dar Karaliaučiaus poligonai mums priklauso, taigi, brolyčiai, darbo bus ir erdvės bus, nenusiminkit, neteks emigruoti...

GRU pasekejas to Zygeivis, 2011 06 09 02:14
Ir kaip gi ketinat padeti, su adata prezervatyvus gadinti? Kad daugiau vaikuciu gimtu? Lietuva ir lietuvos tauta nedaro JOKIOS itakos aplinkinems tautoms, ir kazka susigrazinti yra NEIMANOMA! Pacius lietuvius anglina ir rusina! Rusina per "dubliuotus" filmus, rusiskus kanalus ir t.t. Jus cia galit sakyti kad cia kazka darot, komentuojat, bet tai yra lasas juroje. Pats suprantat, taip kad sneketi uzuominom apie BALTU plitima - NEJUOKINKIT

Žygeivis, 2011 06 08 21:14
A, 2011 06 08 19:16
Žygeivis, padarei savo darbą, pats "Batka" pradėjo skaityti tavo komentarus!
---------------------------------------

Ir iš kur tu tai sužinojai? Su Batka susiskambinai? :) :) :)

-----------------------------
A, 2011 06 08 19:16
Gal persikvalifikuok į Baltarusijos patriotų gretas? Visa Lietuva pasveikintu tokį posūkį
-----------------------------

O aš ir esu Baltarusijos patriotas - ką kokie "litvinistai" besakytų, bet visa Baltarusija yra istorinė-etninė baltų žemė.

Taigi, net ir pavadinimas valstybės yra beveik tinkamas, tik "surusintą" galą reikia išmesti, ir tada bus "Baltuzeme". :)

Tik, žinoma, reikės senųjų baltų palikuonims susigrąžinti ir savo istorinę baltų kalbą, o ne švograuti "ruckai". :) :) :)

Ir čia jau mes turėsime jiems padėti...

A, 2011 06 08 19:16
Žygeivis, padarei savo darbą, pats "Batka" pradėjo skaityti tavo komentarus!
Gal persikvalifikuok į Baltarusijos patriotų gretas? Visa Lietuva pasveikintu tokį posūkį

Žygeivis, 2011 06 08 15:34
Įdomi naujiena - Lukašenka neseniai davė nurodymą Baltarusijos interneto paslaugų teikėjams nebeblokuoti "Kavkaz center" svetaines.

Kaip manote, kodėl jis taip pasielgė? :)

P.S. Mano nuomone, tikrai ne todėl, kad "sudemokratėjo". :)

Rimvydas, 2011 06 08 13:25
Tai gal Jūs pats už mus komentarus parašykite =DDDD

autorius, 2011 06 08 12:47
Raginčiau skelbti tokius komentarus kaip Balse:

kikas

Diktatoriu shiame technologiju bei informaciju amziuje ish vis neturi buti.Nesuprantama ir tu zmoniu kurie laizo padus kazkokiam bezdaliui.Nesuprantama kaip tokius ishrenka keliom kadencijom?
2011-06-08 11:12:48

Julija

Arba žmonės nesupranta, kad gali būti kitaip, arba išrenka todėl, kad neturi jokio supratimo apie kitus kandidatus. Juk ten, kur diktatūra, labai sunku konkuruoti politinės kampanijos metu.

 
 
 
Vardas:
El. paštas:
Komentaras:


Įveskite kodą:  

Redakcija pasilieka teisę išimti neetiškus komentarus.
 
 
Paieška






Iššūkių aplinkai geopolitika (12)

2017 03 08


Pasaulio ekonomika ir politika išgyvena iššūkių kupinus laikus. Tai – Vakarų šalių santykiai su Rusija, NATO aljanso ateitis, pilietinis karas Sirijoje ir pabėgėlių krizė, auganti populizmo banga bei artėjantis Jungtinės Karalystės pasitraukimas iš Europos Sąjungos (ES). Šiomis temomis diskutuojama nuolat, tačiau nepelnytai pamirštama aplinkos ir jos apsaugos tvarumo tema.



Vokietijos biudžeto perteklius – rekordinėse aukštumose (34)

2017 03 01


Vokietijos biudžeto perteklius 2016 metais pasiekė rekordines aukštumas ir sudarė beveik 24 mlrd. eurų, o tokius rezultatus lėmė geresnis mokesčių surinkimas ir išaugęs užimtumas. Tai – jau treti metai, kai Vokietijos vyriausybės pajamos viršijo išlaidas. Tiesa, padidėjo išlaidos, susijusios su būsto rinka ir pabėgėlių integravimu. Remiantis oficialiais patvirtintais duomenimis, Vokietijos ekonomika praėjusiais metais augo 1,9 proc., o prie to prisidėjo vartotojų ir vyriausybės išlaidos.



Azija siekia stiprinti ryšius su Europa (94)

2017 02 22


Didžiulė nežinomybė, gaubianti Jungtinių Valstijų užsienio, saugumo ir prekybos politikos ateitį, atveria naujus horizontus Europos Sąjungai (ES) bendradarbiaujant su Azija. ES užsienio politikos vadovė Federica Mogherini tiki, kad šiame kontekste Europa gali imtis lyderystės. Vis dėlto kyla klausimas, ar Bendrija įstengtų pasinaudoti tokia galimybe, kai naujojo JAV prezidento Donaldo Trumpo politika tampa vis mažiau nuspėjama.



Kinijai reikalinga nauja strategija

2017 02 15


Šaltasis karas baigėsi 1991 metais, kai žlugo Sovietų Sąjunga. Era po Šaltojo karo baigėsi 2016-ųjų lapkritį, kai Donaldas Trumpas laimėjo Jungtinių Valstijų prezidento rinkimus. Sudėtinga nuspėti, ką pasauliui atneš D. Trumpo valdymas, o dėl šių priežasčių pradeda nerimauti Kinija. Toliau vykstant ekonominei globalizacijai, Kinija plėtoja artimus komercinius ryšius su Vakarų valstybėmis. Tai yra palanku šios šalies ekonomikos augimui ir plėtrai. Be to, minėti ryšiai stiprina Kinijos įtaką užsienyje. 



Graikija bando žengti nuo taupymo prie atsigavimo (9)

2017 02 08


Atėnų ir jų kreditorių požiūris į Graikijos finansinės pagalbos programą skiriasi, o nežinomybę Europoje kursto artėjantys rinkimai Europos Sąjungos (ES) valstybėse. Graikijos kreditoriai akcentuoja reformas darbo ir energetikos sektoriuose bei išlaidų apkarpymus. Tikimasi, kad Graikija ir tarptautiniai skolintojai susitarimą gali pasiekti šių metų vasario 20 dieną, kai numatomas euro zonos finansų ministrų susitikimas. Atėnai viliasi grįžti į obligacijų rinkas iki 2017 metų pabaigos. Tiesa, nerimą kelia Graikijos skolos tvarumas.


 

Autorinės teisės: būtina nurodyti www.geopolitika.lt kaip šaltinį perspausdinant ar kitaip naudojantis www.geopolitika.lt medžiaga!

© 2005-2017 Geopolitinių Studijų Centras